Ik ben ook net ongi geweest, zit nu op dag 8, in afwachting van mijn 5e IUI. Dus, mag ik ook plaatsnemen op het bankje?
Kom er bij Diaantje. Ik vind al die zwangeren echt GEWELDIG, maar ben wel blij dat ik niet alleen opt bankje hoef. das zo eenzaam.
Zeker weten Diaantje, tot ze blauw zien. Ik ben eigenlijk nog helemaal niet zo lang bezig(vanaf juli 2007), ben ook nog nooit zwanger geweest, heb op dit gebied dus nog niks meegemaakt, MAAR IK WORD NU AL BIJNA GEK. Zo das eruit. Ik wil het, ik wil het, ik wil het, ik wil het.......etc NU! Maarja ik kan zoveel willen. Maar ik hebt er ff uitgegooid, misschien helpt het om het ff los te laten. Ik ga over paar dgn weekendje weg met vriendinne en weekend erna met manlief (en mn ouders) en dat weekend hoop ik dat jullie niet in ons hotel zitten..........
Hi Sanrob, Diaantje1 en Moby4, ik zit op die andere wachtbank. Nog 6 of 7 dagen tot ongi tijd..... Uiteraard last van symptoomjes alleen dat die nu toch wat anders zijn. Veel pukkeltjes en wat rare krampjes in onderbuik... moe, maar goed, was ook mega stressen op werk en druk sociaal weekend. Word er niet jonger op dus dat recupereren duurt allemaal wat langer. Man..... heb veel meegekregen van mijn lieve ouders maar geduld zat daar niet bij Maarrrrrrr..... ik wens jullie veeeeeeeeeeeeeel geduld ook en succes. Op naar de volgende ronde.
@ SanRob: daar sluit ik me bij aan. Ben ook nog nooit zwanger geweest, ben wel langer bezig. Vanaf april 2006. Dus ik zit in ronde 'tig'. @ Vozzie: we worden echt op ons geduld getest he. Veel succes op de andere wachtbank. Hoop dat je de volgende week mag verhuizen naar de roze wolk....
Jeetje , ik ben bezig vanaf oktober en heb ook al geen geduld terwijl sommige van jullie al veeel langer bezig zijn. En ik heb al 2 kids, dat geeft me soms het gevoel dat ik hebberig ben maar kan er niets aan doen!Ook ik wil nog een keer!
Wow Zico, voorzichtig gefelciteerd! Chris kwam behoorlijk aangeslagen terug van de OK. Hij is als de dood geweest, badend in het zweet, af en toe voelde hij wat, hij hoorde ze praten ("this tear is amázing!" of "does the laser work?") wat je soms helemaal niet horen wilt natuurlijk, het heel stil blijven liggen was moeilijk, de verdovende injectie een ramp, etc. etc. Hij moet nu 5 dagen en nachten op z'n rechterzij blijven liggen, mag per uur 5 of hooguit 10 minuten overeind om te eten, drinken, plassen, etc. Hij ligt nu als een heel zielig vogeltje op de bank. Barst van de pijn in z'n hoofd, zijn oog doet zeer, psychisch aangedaan. Morgen een controle afspraak in AMC, dan horen we of technisch gezien de operatie goed is gegaan. Ik heb vanmorgen 'maar even tussendoor' het kinderdagverblijf gebeld wat schuin tegenover mijn werk ligt en waar 3 collega's hun kindjes ook op hebben zitten. Er was zeer waarschijnlijk wel plek (zijn nu ruim een jaar open, in maart start een 4de groep) en ik zou voor 11.30 terug gebeld worden door de manager. Dat is niet gebeurd, ik bel morgen wel weer. Ik meld me nu maar ergens aan, doe ik later wel een vergelijkend onderzoekje met nog 2 andere kdv's. Heb nu al weken geen tijd met al die hektiek hier.
He Natas, vervelend allemaal meis... en dan ligt er zo'n super zielug vogultjuh op de bank. Heel veel sterkte met alles... Hhihi meiden toch als je net ongi bent geworden zit je NOG NIET op de roze sofa hoor! Je moet dan juist aan de klus, vrijen, hupsen, liefde bedrijven en dan na je ei mag je moe maar voldaan plaats nemen op onze versleten oude roze sofa en wachten en nog eens w...
Het eerste wat ik zag toen ik op ons forum keek was de streep van Zico...GEFELICITEERD!!!! Het carnaval zorgt toch altijd voor een geboortegolf, Ellen? Dat zou toch mooi uitkomen? @Natas: veel sterkte en beterschap voor Chris, hoop dat het allemaal goed komt! Hier verder niets te melden maar dat kan geloof ik ook nog niet.....Voorlopig dus wachten zonder klachten!
Carnaval geboorte golf? Nou neu bij ons tenminste niet in de buurt. Zijn de meeste kindertjes toch gewoon in het voorjaar jarig (in zomer verwekt ) Ik denk dat de meeste wel zouden willen maar als ze het bed zien al in diepe slaap zijn gevallen
@ Natas: heel veel sterkte voor Chris. Hoop dat jullie morgen goed nieuws krijgen. Een KDV schuin tegenover je werk, helemaal geweldig. @ Ellen: meid, je hebt helemaal gelijk over de wachtbank. We worden een dagje ouder..... @ LMM: Carnaval en geboortegolf? Komt goed uit, wij zijn gesloten met de carnaval, tijd genoeg dus om te klussen Ik wens jullie een hele fijne avond! Tot morgen maar weer!
Wat naar allemaal Natas, heel veel sterkte ermee, zeker ook voor Chris, hij moet het allemaal maar lijdzaam ondergaan. Ik heb mn pendel teruggekregen; februari 2008 van een meisje. NOU IK DOE HET ERVOOR! HAHA, duimen jullie voor me, dat het uitkomt? Dan zullen wij de rest vh werk doen wat ervoor nodig is. Ach, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus wie weet..... Is er iemand bij wie de pendel uitkwam?
@SanRob: Ik kan me je gevoel goed voorstellen. Helaas is zwanger worden iets waar je - behalve efficiënt klussen - weinig grip op hebt. Maar des te groter is de blijdschap wanneer je een positieve test in handen hebt. Ik gun jou (en alle anderen...) dat ook binnenkort! Bij mij klopte de pendel niet, deze voorspelde dat ik in november zwanger zou worden van een meisje. Wat het geslacht betreft kan dat dus nog uitkomen, maar wat de maand betreft was ik de pendel te snel af... @Chris: Ik wens je héél veel sterkte de komende dagen en ik hoop dat je een manier vindt om de tijd toch een beetje aangenaam door te komen!
Hey meiden, Lon time no see. Ben druk bezig met voorbereidingen huwelijk, studie en werk. Ik lees wel met jullie mee, maar kan helaas niet altijd reageren. Ik wilde nu toch wel Zico alvast van harte feliciteren, je geduld wordt beloond meid.Echt fantastisch. Verder even wat korte reactie's, ik kan helaas niet op iedereen reageren. Loop gewoon teveel achter. @ Natas, vrouw van mijn leidinggevende had kort geleden zoiets soortgelijks. Het netvlies liet bij haar aan het ene oog los, ineens. Moest dus op stel en sprong geopereerd worden en meteen bleek ook dat het andere oog ook gedaan moest worden. Wat ik begreep is het uiteindelijk goed gekomen, maar het heeft enige herstel nodig.In ieder geval beterschap gewenst. Verder wil ik alle dames die op het wachtbankje zitten heel heel veel succes wensen. En de zwangere lady's natuurlijk ook, maar dan met alle eventuele testen, gierende hormonen etc. Hier nog geen bericht van ziekenhuis, maar dat komt wel even goed uit. Teveel dingen die nu hier plaatsvinden: man nieuwe baan, studie, voorbereidingen huwelijk en verbouwing aan de zolder die nu omgetoverd wordt tot een supergrote slaapkamer. liefs
hallo meiden ben net thuis van m'n werk.. Aan de foon kreeg ik horen dat de test positief werd bevonden, de waarde was nog maar 81 maar kwam overeen met een prille zwangerschap als je nog niet overtijd bent. Ik zei , meen je het? Ja, maar donderdag moet ik bellen om te vragen of ik nog eens bloed moet laten prikken of dat het zo verder kan. Ze zei ook dat de waarden nu per dag verdubbelen, dus mag zw testen blijven doen om zwangerschap te zien bevestigen op plastiek De test die je van te voren zag was een zw test, de ovu test knalt eruit tegenover gisteren. Ga elke dag testen, geloof het nog steeds niet