35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Smoeltje: Veel succes gewenst met alles!

@Zico: Dat is goed nieuws... mooi!

2. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Ik neem het pendelen echt niet superserieus, maar ga er wel aan werken dattie bij mij WEL uitkomt.Das positiief blijven denken, haha.

Mijn moeder en haar zus hebben vroeger gependeld (herhaaldelijk)wie hoeveel kinderen zou krijgen. Mijn tante zou 2 zoons krijgen en mijn moeder; zoon,dochter,zoon,dochter(4 dus). Mijn tante jaloers omdat mn moeder meer kinderen zou krijgen. maar het IS uitgekomen. Het geslacht kun je niet plannen en bij mijn moeder is alleen mijn zus gepland, de rest van ons is dus "spontaan"gekomen.Na mij mocht mijn moeder beslist niet meer zwanger worden, dus is ze gesteriliseerd. Dat plan je ook niet(dat ze vd artsen niet meer zwanger mocht worden bedoel ik).En ze was toen pas 29 jaar.
    Dussss....wat ik er mee zeggen wil, ach je moet blijven dromen en wie weet.....
    Maar uiteraard moet je er niet op vastpinnen.

Trouwens jaren geleden is er bij mij ook herhaaldelijk gependeld en dan zou ik 6 (!) kinderen krijgen.
    Nou....laten we met 1 beginnen. De rest gun ik dan aan iemand anders, hahahaha

3. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Da's een mooie uitslag van de bloedtest Zico!

Doe Anna (en mij) een lol en ga snel voor een mooie zwangerschapsbanner :) :) :)

4. Vozzie

Vozzie Lid

13 dec 2007
    68
    0
    0
    Hi Natas, verwen dat vogeltje maar lekker. En veel sterkte voor jou, zieke partner thuis vraagt veel geduld.
    Zico.... GEFELICITEERD!Genieten.....
    Sanrob, ik wacht nog op mijn pendeluitslag, ben es benieuwd.

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zico, wat geweldig meid, deze uitslag van het bloedonderzoek. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het nog amper kunt bevatten, maar Zico, het streepje liegt niet!

Ik heb zelf ook veel getest en mij heeft het veel zekerheid gegeven. Ik heb er wel voor gezorgd dat de omstandigheden steeds hetzelfde waren. Steeds evenveel gedronken en op hetzelfde tijdstip getest.

Natas en Chris, allebei heel veel sterkte de komende tijd. Een oom van mij heeft deze operatie ook gehad en net als bij de vrouw van de leidinggevende van Smoeltje heeft hij het met beide ogen gehad. Hij heeft wel wat zicht verloren, maar het is uiteindelijk toch nog behoorlijk goed hersteld. Ik wens Chris een superherstel toe, niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk.

6. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    kan het nou ff niet laten (ben al een tijdje alleen lezer :oops: )
    voorzichtige :D :D Proficiat Zico :D :D

Heb al tijden niet meer gepost omdat ik zelf een beetje de hoop heb opgegeven na 2 jaar en 2 mk's :cry:

maar ik leef wel met jullie mee :) ......

liefs

7. Vozzie

Vozzie Lid

13 dec 2007
    68
    0
    0
    Hé hallo Diana, welkom welkom... Moedig hoor, alleen lezertje.... maar je weet wat ze zeggen hé...gedeelde smart is halve smart en hier zijn een paar dames die meester zijn in het de dames hier een warm gevoel te geven in moeilijke tijden. Enne, nog veel leesplezier ;)

8. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ SanRob: ik zal voor je duimen dat je pendel uitkomt. Ik kreeg 2 pendels terug: één voor juni en één voor augustus. Dus of het uitkomt, weet ik nog niet. Hoop op veel eerder natuurlijk. Heb vroeger eens laten pendelen en toen kwam uit dat ik geen kinderen zou krijgen. Hoop in ieder geval dat die niet uitkomt. :( Hou me in ieder geval aanbevolen voor één van de 6 kinderen :) :) :)

@ Smoeltje: afleiding is goed, wordt gezegd. Dus wie weet, breng jij binnenkort goed nieuws. In ieder geval heel veel succes met je bezigheden en geniet van de voorbereidingen van je huwelijk. Voorpret is geweldig, toch... ;)

@ Zico: HELEMAAL GEWELDIG: VAN HARTE GEFELICITEERD EN GENIET ERVAN!!!!!! Hoop dat we je allemaal snel mogen volgen!!

[/b]

9. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Diana: welkom en voor jou ook heel veel sterkte met het zwanger worden :thumup:

10. @Diana: Kom gewoon lekker meeschrijven, meid! Dan kunnen wij ook met jou meeleven... :D

Ik weet hoe je je voelt. Wij kregen na 4,5 jaar proberen een miskraam en toen dachten wij ook dat we nooit een kindje zouden krijgen. Maar je ziet het...

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hoi Diana welkom hier.

Zico nou echt van harte gefeliciteerd.

LMM hoe is het? Al kwaaltjes ;)

12. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Hallo Diana, gewoon je zorgen/frustraties/mededelingen etc delen met ons, het lucht je op EN er zijn er hier meer die al lange tijd bezig zijn en het een en ander al hebben meegemaakt, en die zijn een ster in de juiste woorden kiezen om je te steunen.
    :thumup:

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hallo Diana, welkom hier en kom gezellig meekletsen meid. We steunen elkaar hier in goede en slechte tijden en wellicht kunnen we jou ook een hart onder de riem steken.

Heel veel succes met zwanger worden!

Zico, mooie banner hoor!

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lientje, hoe is het nu met jou? Had jij niet deze week een nieuwe poging voor de VP?

15. HannekeR

HannekeR Actief lid

2 jan 2008
    127
    0
    0
    Brielle
    zico gefeliciteerd hoor.

ik heb gisteren weer de schrik van mijn leven gekregen. ging voor het naar bed gaan nog even plassen en toen had ik ineens rood bloed op het papiertje zitten. toen ik de vorige keer zwanger wilde worden heb ik ook een mk gehad net na 7 weken (en een met 4wk). vanochtend dus maar de vk gebeld en die zei me dat ik zelf mocht kiezen of ik nu of over een week een echo wilde doen. ze had nl de logica dat als ik hem nu zou doen hij best wel positief zou kunnen zijn maar dat het dan met 8 weken alsnog fout kon gaan. naar mijn idee kan het ALTIJD nog fout gaan, dus ook na die 8 weken. dus ik heb nu een afspraak in het zkh voor morgen ochtend. ik heb sinds ik weet dat ik zwanger ben nog geen jubel stemming gehad, dus ik twijfel nog steeds heel erg. vorige keer wist ik zeker dat het mis zou gaan, maar dat zeker gevoel heb ik nu niet. wat moet je toch met zo'n lichaam en al die gevoelens....
    kunnen ze dat niet uitschakelen totdat alles goed zit?
    :(

16. @HannekeR: Datzelfde heb ik me de afgelopen twee weken ook al geregeld afgevraagd...
    Ik hoop dat morgenochtend alles in orde blijkt te zijn!

Ik heb mijn banner - weer eens - aangepast. Ik heb zo'n mooi fotoboek waarin de ontwikkeling van de vrucht van dag tot dag is gefotografeerd. Maar dat boek heb ik uitgeleend aan mijn zus en ik kan dat pas terug vragen wanneer we bekend hebben gemaakt dat ik weer zwanger ben. Maar via deze banner kan ik de ontwikkeling van mijn kindje ook volgen. Alleen jammer dat Jasmijn nu - tijdelijk - het 'veld moet ruimen'...

17. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    O Hanneke, wat een onzekerheid. Hoop echt dat het goed zit en blijft zitten. Weet wel van een vriendin dat het niet gelijk mis hoeft te zijn bij bloedverlies. maarja dat hoef ik jou waarschijnlijk niet te vertellen.
    DUIMEN! Sterket morgen.

18. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    LOLA, hij is wel mooi je banner. Willum ook.

19. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    @Hanneke, bah bah bah. Het bloed hoeft niks te betekenen, maar ik kan me voorstellen dat je er niet gerust op bent. Dikke knuffel dus! En ik duim voor morgen.

20. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Hanneke: oh meisje, wat zal je geschrokken zijn. Heel veel sterkte morgen en ik duim voor je [-o<

Deel Deze Pagina