mag best hoor...je typt het ...da's wat anders dan hardop spreken.... Ik kan niet anders zeggen dat ik een super nacht achter de rug heb.....Full treatment....dat pakken ze niet meer van me af...hihihi... Ogen gaan stukken beter.....nu doet de buik zeer...volgens mij is het deze maand een struisvogelei...sjeee.... Ow..Mandarijn...'t zou toch leuk zijn als we allebei tegelijk nu......nee...ik typ het NIET.....als het wel zo is kom je dan wel hier naar toe voor kraamvisite? ! Hoi Analucia...ik doe dus ook rondje 2....gezellig! Ritje: ja meid...ff janken, schouders er weer onder en doorgaan....je klinkt wel als een echt doorzettertje!
Spannend Mandarijn en Sabrina....Druk weekend dus Ik heb precies over één week mijn NOD en de sympthonen beginnen al vroeg...NOD buikpijn en last van mijn borsten...pff nog één week..
Lieve allemaal, Vandaag weer even bijgelezen in deze thread. 't is een fijn idee dat er meer mensen zijn die relatief laat verlangen naar een kleintje. Ook al ken ik jullie allemaal niet, het geeft toch een klein beetje het gevoel dat je er niet alleen voor staat. Ik moest erg lachen om die opmerking over het struisvogelei. Zo voelt dat voor mij ook deze ronde! Ik heb al 5 dagen ovulatiepijn en best stevig ook. Moet een mega-ei zijn! Volgens het temperaturen heb ik nog steeds niet geovuleerd dus vanavond gaan we weer van *jottem*. Overigens las ik ergens op het internet dat 65% van de vrouwen boven de 35 na 1 jaar zwanger is en na 2 jaar is dat zelfs 80%. Dat viel mij in ieder geval helemaal niet tegen! Wuif! Angelique
Hoi, mijn cyclus schommelt een beetje tussen de 22 en 26 dagen. Op zijn vroegst zullen morgen de komen, maar het kan eigenlijk de hele volgende week ook nog. Ik heb met de OV test geen eisprong gezien dit keer. Normaal heb ik altijd mijn LH-piek op dag 12, nu dus niet. Misschien is hij wel laat geweest. Heb deze cyclus wegens omstandigheden ook maar weinig geklust. Dus ... ik verwacht er dit keer niet zoveel van. Duimen jullie toch voor me? En .. voor iedereen die nu middenin de klusperiode zit, veel plezier Thanks, Marjon
hoi allemaal ik ben nieuw hier en hoor hier ook thuis zie ik wel. Zal me ff voorstellen. Ik ben naomi ben 36jaar bijna 37 Heb mijn vriend bijna 6jaar geleden leren kennen mijn kinderwens was erg groot aangezien mijn vriend die nog niet had besloot ik rustig aftewachten in nov 2003 was ik overtijd schrik want ik was gewoon aan de pil. Veel over gepraat en ja na een paar dagen waren we er allebij verschrikkelijk blij mee helaas mocht het niet zo zijn na 12wk een miskraam. Omdat mijn vriend en ik nog niet samenwoonde zijn we dat toen maar eerst gaan doen mijn kinderwens werd steeds erger hebben er heel vaak woorden overgehad tot ik een brief schreef met alles wat ik voelde. En 2weken later kwam hij ik heb een verassing we gaan ervoor Nu zijn we dus in de 2de ronde vrijdag moet ik naar de gyn vanwegen mijn cyclus en verder gaan we rustig verder met klussen groetjes naomi
hoi minnimuis...ook jij dus in de 2de ronde en ook 36 jr.....ik hoop dat we allen niet al te lang in de wachtkamer hoeven te zitten.. Hier is het struisvogelei gesprongen en heb geen last meer...afwachten maar weeer! Marjon: mijn duimen draaien hoor! You never know....ook al was het geen mega klustijd....
mandarijn: je neemt je beslissingen zoals ze op je weg komen. Het veel inderdaad niet mee om af te bouwen met de antidepressiva. Ben op een gegeven moment met mijn dosis weer omgegaan. nadat ik met de prikpil ben begonnen ging het allemaal goed. Ben nu een jaar gestopt ik vond dit best wel eng omdat ik niet wist of ik weet terug zou vallen maar zoals het nu gaat, gaat het prima. Voor veel meiden weer spannende dagen veel succes dames ik zal voor jullie duimen. Piglet p.s. omdat ik niet wil dat iemand mijn naam via google terug kan vinden op dit forum hou ik het bij piglet mijn excuus dames
ik kan me goed voorstellen dat je het eng vond Piglet, maar gelukkig gaat het allemaal goed, het is ook niet niks natuurlijk. euh Sabrina het lijkt me helemaal top om naar je toe te komen maar als we wel tegelijk ........................ dan zit ik zelf dan ook met kraamvisite sssshht 8)
hihi..Mandarijn...plaats zat hier hoor..ik haal wel extra hulp...kunnen we samen kramen? (lekker in het zonnetje...) Ach...hunor heeft het vorige keer ook goed gedaan.... Zo droomde ik een paar nachten geleden dat we een 4 ling kregen. ....hihi...zelfs mijn onderbewustzijn neemt een gezellig loopje met me... nog een dikke 1 1/2 week....en dan niet alleen mijn NOD maar ook vakantie! yesssssss....nog 6 werkdagen....
Sabrina heerlijk vakantie ga je nog weg in je vakantie? Ik moet nog drie en halve week werken en dan heb ik vakantie. Kijk er steeds meer naar uit. Zeker na die niet zo gezellige zomer waarbij je amper buiten hebt kunnen zitten. Piglet
Hoi Piglet, Ja we gaan zeker op vakantie. Niet naar de zon, want die schijnt hier het hele jaar. Wel naar familie, dus naar NL. We verbijven 10 dagen in Scheveningen en daarna 10 dagen naar Ardennen. Wat ons betreft hoeft het niet bloedheet te worden, als het maar een beetje droog blijft. Ga jij nog weg?
Hee dames, Alles goed? Ik zag dat ons topic een beetje ver gezakt was in de lijst dus bij deze staan we weer bovenaan!
Hoi, Hier alles goed Ik ben op dit moment in blijde afwachting. De kunnen deze week eigenlijk elke dag komen omdat mijn cyclus af en toe wat varieert. Maar tot nu toe nog niets gezien. Alleen gisteravond bij het afvegen een beetje rozig bloed. Wel heb ik wat krampjes en toch wat komende ongesteldsheidsverschijnselen, dus ik weet het niet ... Jullie horen het nog, Groetjes Marjon
super mariska.....prima verjaardagscadeau! word maar gauw walvis...... hier nog geen tekenen die duiden op een zwangerschap....NOD over 8 dagen.....
wauwwww, Proficiat zo'n kadootje wil ik ook , ben over 3,5 week jarig 8) Laat komen die positieve verhalen groetjes