Hanneke, dat is even schrikken meid, bloed afvegen. Ik kan me je paniek wel goed voorstellen. Ben ook een keertje extra in het ZKH geweest voor een extra echo ivm een vreemd gekleurde vlokkerige afscheiding. Gelukkig bleek er niets aan de hand. Verder heb ik ook een keertje rood bloed weggeveegd. Bij mij was dat meer omdat ik net wat te ruw had afgeveegd. Hopelijk is dat bij jou ook alleen maar het geval.
Diana, welkom hier en voel je vrij om over van alles mee te schrijven hoor. Ah Hanneke, wat naar deze onzekerheid. Ik duim voor je en voor een goede echo morgen! En ja, konden we onze hoofdjes af en toe maar op 'uit' zetten hè...... Inez, jij morgen een nieuwe echo : heel veel plezier en doe hem/haar de groetjes! Dank jullie allemaal voor de goede wensen richting Chris! Bij de controle vandaag bleek dat technisch gezien de operatie gelukkig goed is gegaan! De arts legde uit dat de scheur van de loslating 3/kwart van zijn oog besloeg maar nu mooi vast zit. Over hoeveel zicht er terug zou komen kon hij nog steeds niet veel zeggen, kan tussen 10% en 80% liggen van het oude zichtvermogen. Van de 5 dagen op z'n rechterzij liggen is nu 6 dagen gemaakt, helaas. En daarna heel rustig weer beginnen, zeker nog een week ontzettend z'n gemak houden. Zit Chris vreselijk mee in z'n maag vanwege z'n werk, maar tis niet anders. Hij voelt zich nog steeds ontzettend klote. De hoofdpijn staat in verband met een verhoogde oogdruk. Die is vanmorgen gemeten en iets te hoog, daar krijg je hoofdpijn van en word je wat misselijk. De hoofdpijn is nu iets minder, beetje misselijk is ie ook nog. Hij moet 6x per dag druppelen in het oog, met een antibioticum en met iets om die oogdruk te verlagen. Hij moet gaan leren dat zelf te doen want ik kan niet 4 weken naast hem blijven zitten, maar dat is nu nog niet haalbaar. De arme, als ik de druppel erin heb weten te krijgen springt veert hij helemaal op van de schrik. Hij is echt heel zielig! Morgenochtend mag ik naar de VK, hartje luisteren....... weer eens iets leuks! Om om zelf weer es wat te z**ken te hebben : ik ben verkouden geworden en voel me behoorlijk gammel.
Wat een mooie banner met die ontwikkeling van de baby! Hoop binnenkort ook zo'n banner te kunnen plaatsen! Gr, Moby
Zico gefeliciteerd, ik ben heel blij voor jou! =D> das echt fijn,geniet ervan meid met volle teugen , ik zei toch het is een vruchtbare periode en blijkbaar gaat het door en door, laat maar komen ... Ritje
Bedankt meissie's voor het welkom heten, is eigenlijk een beetje "comeback" hang hier al een hele tijd rond maar schrijf de laatste tijden niet zo veel....maar ga m'n best doen om weer wat meer te gaan melden. liefs
Veel sterkte Moby en klussen maar het is gek een streepje zien en dan weg erna je maandstonden is niet normaal he, zou het toch een bevruchting zijn en altijd afzakken dan? klinkt niet goed! veel geluk in de volgende ronde Hier alles goed, ben wat ziekjes verkouden en wat slapjes maar ik neem men rust goed is nodig! Ritje
@ Inez: veel echoplezier morgen! En zwaaien hè. @ Natas: heel veel plezier morgen bij de VK. En wat Chris betreft: verwennen en in de watten leggen...! Heb ik je virtueel aangestoken? Sorry en beterschap @ Moby: net als jij wil ik ook snel zo'n mooie banner @ Ritje: hoop dat je gelijk hebt wat betreft een vruchtbare periode. Ook voor jou beterschap. Voel me ook zo, al een paar dagen.
hahahaha ik wil ook zo'n banner! Wie niet hier.... Wordt de cyclus banner zo langzamerhand wel weer zat.
Vanmiddag in het ZH werd ons als eerste gezegd dat we niet op de juiste plek waren. (Fertiliteits afdeling, dus we dachten zelf ook al dat we daar niet moesten zijn, met 2 zwangerschappen in 6 maanden) Er blijkt dus wel een afdeling te zijn die ze Early Pregnancy noemen. Hier kunnen ze wel onderzoeken doen na 2 miskramen. (de receptioniste vertelde eerst dat je hiervoor 4 MK moest hebben gehad, daar wil je toch niet aan denken!?!) Ze kunnen die onderzoeken pas starten na 8 weken, dan schijnt mijn bloedbeeld pas weer normaal te zijn na de zwangerschap. Ze doen in het Erasmus geen chromosomenonderzoek meer bij vrouwen boven de 35. Waarschijnlijk is dit te kostbaar en levert het te weinig resultaten. Dat voelt niet prettig, het is echt zo'n bevestiging van je 'ouderdom'. Ook leggen ze voor mijn gevoel daarmee de 'oorzaak' heel erg bij mij. Ik vind het best moeilijk om te realiseren dat mijn eitjes verouderd te zijn. Hoe is de rest van mijn voorraad, heb ik nog goede eitjes en wanneer komt er een goed eitje vrij en wordt deze dan ook bevrucht? Veel vragen voor mijn koppie, vanmiddag was dan ook niet een vrolijke dag. Goh nog even over gisteren: 'nieuwe' belegen dames, wat las ik nou? Net ongi af en allemaal al op het wachtbankje willen....zeker nog met een kussentje ook! Pffffeh! Gelukkig heeft Ellen ook al gezegd dat DAT niet de bedoeling is. Dat is oefentijd en tijd dat je je nog niet extreem vermoeid om straks halverwege de cyclus goed te kunnen presteren. (tenminste het mannetje dan, wij moeten gewoon geen hoofdpijn hebben!) Slechts na gedane arbeid is het goed rusten. Ellen, Toch heb jij een mooie banner hoor! Maar ik gun je snel een nog mooiere. Pendels: SanRob, jouw pendel.... Ik zou gewoon voor een jongetje gaan in januari hoor! Tenminste... ik bedoel laatste ongidatum in januari! Diaantje, ik duim, pendel niet, dat je ruim voor de zomer zwanger bent. Van je diepste wens. Hanneke, ik ken jouw nachtmerrie, die is nog maar al te vers. Ik duim voor je dat het bij jou wel goed zit. Nog een MK gun je niemand nl! Sterkte vannacht en morgen. En je hebt gelijk, het is niet zo dat het net in de 7e week opeens meer kans geeft dat het misgaat en dat je in de 8e week opeens zekerheid hebt. Als het nu al mis is dan wil je dat ook nu weten. Maar ik hoop zo van niet!
Nou ANNNA, een jongetje in januari gaat niet meer lukken. Dus ga toch maar voor het meisje in februari dan.
Nou dames, ben weer een beetje bijgelezen en heb wel begrepen dat ik eerst moet presteren voor ik op het bankje mag! Dat wordt klussen geblazen volgende week! Moby
Hanneke: heel veel sterkte! Goed dat je meteen een afspraak hebt kunnen maken, misschien neemt dat was onzekerheid weg! @Natas: jij veel luisterplezier! Misschien kan je het hartje opnemen met je mobiel voor Chris? Hoe is het met hem? @Inez: veel plezier met je echo, zet je hem weer in je album? Nee, pas na ei mag je met kussen op wachtbank, de tijd ervoor is een soort trainingskamp en moet je presteren dus geen tijd om duimen te draaien en alvast aan die roze wolk te denken! Nog weinig Ellen, alleen doodmoe en af en toe stekkende borsten maar daar trappen we niet meer in....Het duurt ook nog ruim een week tot NOD dus wat niet is kan nog wel komen (graaag!)
Goedemorgen meiden Hier weer even update:.............. Mijn eisprong inmiddels gehad aan mijn lichaam te voelen dus alles werkt weer hahaha alleen steeds wat hoofdpijn dus denk dat ik de griep ga krijgen ..... 9 feb is mijn ongi dus moet nog even w8 maar denk niet dat het deze x raak zal zijn want wist niet wanneer mijn ei was heb alleen cervixslijm in de gaten gehouden en die had ik rond 20 jan en 23 jan heel erg veel en dat was de 12 de dag dus toen maar geklust .....daarna nog maar 1x geklust paar dagen erna ,,,,dus denk dat ik deze ronde verkeerd heb geklust maar goed we zien het wel maak me er niet meer zo druk om su6 iedereen liefs kaley
Even een tijdje niets gelezen en nu zie ik dat ZICO zwanger is.. Wow gefeliciteerd meid. Fantastisch hoor. Natas: heel veel sterkte. Wat ontzetten vervelend voor Chris. Zorg maar goed voor hem. Hanneke: naar dat bloedverlies. Het gebeurt vaker, dus hopelijk krijg je gauw duidelijkheid. Anna: geen chromosomenonderzoek boven 35 jaar. Ik ben na 3 miskramen ook voor onderzoek geweest in het boven het ij ziekenhuis. Daar vonden ze chromosomenonderzoek ook niet nodig. Het neemt veel tijd in beslag en je krijgt er alleen een kansberekening uit werd ons verteld. Echter tijdens ons intakegesprek voor prenatale screening in het VU, kwam dit ter sprake. De arts vond dit heel raar, omdat de uitkomst heel nuttig kan zijn bij je (volgende) zwangerschap. Wij hebben dus alsnog een chromosomenonderzoek laten doen (ben 44 en mijn man 45). De uitslag hebben we nog niet. Die duurt minstens 2 maanden. Heel vreemd dus. Hier flink verkouden en beetje ongerust, want ik voel mijn baby gefriemel niet. Misschien slaapt de baby wel extra door al mijn gehoest. Ik wacht het nog even af en anders naar de VK om toch even het hartje te horen.