Jeetje ik kan het nog niet geloven, maar ik heb dus deze maand voor het eerst een ovulatie test gedaan en we hebben sinds juli, pas voor het eerst serieus correct geklust, dwz net voor de eisprong.Minder spontaan, maar wel meteen raak, en nu 4 weken en 1 dag zwanger. Ik testte 2 dagen voor mijn NOD al positief, en heb gisteren de bloedtest gedaan, met 563 UI/L. Wij zijn alleen al blij dat de bevruchting in een keer gelukt is, dus we schreeuwen het nu al van de daken. In mijn werk (cabin crew oftewel stewardess) mag je niet werken tijdens de zwangerschap i.v.m. ionische straling, dus sinds twee dagen ben ik met zwangerschapsverlof. Dat is een onwijs groot privilege en ik kan het dus echt rustig aan doen en goed voor mezelf zorgen. Ik woon op Tenerife en ik ben hier ziekenfonds verzekerd en privé dus ik profiteer van dubbel gynaecoloog bezoek. Voor de zwangere vrouwen: een complicatieloze en fijne zwangerschap gewenst! En voor degenen in het wachtbankje:heeeeeel veeeeel succes! En voor degenen die nog hun eisprong moeten hebben: Klus ze! En voor degenen die aan het herstellen zin van een MK, heel veel sterkte! Ik hou jullie op de hoogte! Yuca oftewel Edith
Yuka gefeliciteerd. Heerlijk om nu al met zwangerschapsverlof te zijn en dan ook nog van dat lekkere weer op Tenerife. Genietze
Goede morgen dames, @ Anna: Vind het echt belachelijk dat er gee chromosomenonderzoek wordt gedaan bij vrouwen boven de 35. Kan me voorstellen hoe je je voelt. BALEN! @ Yuca: geweldig, alweer een zwangere erbij. GEFELICITEERD EN GENIETEN En wat een luxe dat je nu al met zwangerschapsverlof bent, moesten ze gewoon standaard invoeren, welk beroep je ook uitoefent
Jij ook bedankt diaantje. Zelf heb ik 8 jaar vakbondswerk gedaan, en ik kan alle zwangere werkende vrouwen aanraden om hun rechten goed te bestuderen. Vroeger was het gewoon heel normaal om kinderen te baren alsof het niks was,naast zwaar huishoudelijk werk. Maar de maatschappij is veranderd, ook voor zwangere vrouwen. Fijne dag allemaal!
Yuca, wat geweldig meid, weer een zwangere erbij. VAN HARTE GEFELICITEERD !!! Inmiddels heb ik de echo weer gehad en het was weer geweldig. De kleine loopt qua groei mooi op met de duur van de zwangerschap en is nu ruim 9 cm. Het hartje klopte mooi, we konden mooi een armpje zien zwaaien en z'n hartje zien kloppen. Geweldig. Nu maar op naar de VP. Spannend hoor. Zodra het gelukt is om de foto in te scannen zal ik hem in m'n album plaatsen. Natas, veel plezier vanmiddag bij de VK.
Hoi hoi, Ben ik weer even... Ik zit in Ede en we hebben sinds gisteravond laat eindelijk internet, vandaar dat ik nu weer een kijkje kan komen nemen. Ben ik een paar dagen niet online en ja hoor...2 zwangeren erbij! Yuca en Zico (hier ook nog een keertje ): van harte gefeliciZwangeeeeerrr!!!! =D> =D> Natas, heel veel sterkte met Chris! Inez, fijn dat je een superecho had! Ik heb de afspraak met het medisch centrum kinderwens verzet naar 11 maart...nu heb ik nog 2 keer de kans om natuurlijk zwanger te raken want het IVF-circus zie ik eigenlijk helemaal niet zitten! Veel liefs van Daantje
Wat mooi Inez! Lijkt me zo iets geweldigs om je kindje via zo'n echo te zien. Miss Daantje ik wens een leuke dat voor je egg! En Zico ook gefeliciteerd!
MissDaantje, nu ga ik nog harder duimen voor je dat jullie het MCK niet nodig zullen hebben! Yuca, het is ook prachtig zo'n echo. En ze kunnen er al zoveel mee tegenwoordig. Met name de 3D echo is geweldig. Maken ze op Tenerife eigenlijk ook echo's van de ongeboren kindjes? Normaal gesproken krijg je hier wanneer je bij de verloskundige onder controle bent geloof ik 2 of 3 echo's. Maar wanneer je zoals ik op medische indicatie onder controle bent en moet bevallen in het ziekenhuis, is de kans groot dat je vaker een echo krijgt.
Hey Yuca, wat Fantastisch dat je zwanger bent en dat je thuis bent de hele zwangerschap! =D> =D> Tof geniet ervan meid en welkom bij de rest van ons, tja ik blijf erbij echt vruchtbare periodes en ze zijn nog steeds bezig dames! Ritje
@Thanx Ritje , een vraagje heb jij ook pijnlijke borsten en zo ja is dat een constante pijn of met vlagen, vandaag heb ik minder pijn in mn borsten, zou dat kunnen? Het zal bij elke vrouw anders zijn, maar ik denk vraag het maar even. Morgen eerste afspraak met de huisarts, die me door zal verwijzen naar de gynaecoloog. @Inez, ik ben dubbel verzekerd, ziekenfonds en privé. Via het ziekenfonds zijn het drie echo's en privé kan je vaker gaan, dus dat is wel fijn.
Kaley; ik zie bij jou staan mk4w en 2d betekent dit dat je positief teste op je NOD en 2 dagen later toch ongesteld werd? Moby
Hallo Yuca, wel ja de borsten zijn gespannen mijn cup is iets groter niet veel maar door de spaning heb ik een makkelijke bh aan want als ik hem afdoe voel ik pijnlijke borsten hoort erbij meid! Is naar het schijnt het allereerste dat veranderd en groter word... Heb een vraag je ook heeft iemand al een vruchtwaterpunctie gedaan? en is het pijnlijk enige uitleg misschien want ik ben eigenlijk er een beetje bang voor maar het Moet! ritje
Welkom Sheri en veel succes meid profiteer ervan want het zijn vruchtbare dagen tegewoordig... elke week is er wel iemand zwanger! Ritje
Welkom shery, het is hier inderdaad vruchtbaar! De rest vóór de klusfase of op het wachtbankje. Ik ben ook 37 met 2 kinderen. Gr, Moby