Een nieuwe lijst, aangevuld met de verse zwangeren die ergens in oktober gaan bevallen....nieuwe info altijd welkom! NOD 01-02 Marieke15 08-02 LMM 09-02 Diana 11-02 Ellen 24-02 Anna 1e x na MK AFSPRAKEN 01-02 Diaantje FM 01-02 Esje Intake VK 05-02 HanneR Intake VK 11-02 Nin0 20 weken echo 12-02 Inez vruchtwaterpunctie 13-02 Nicki FM 14-02 Nin0 VK 15-02 Inez gyn Bevallen 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 10-09 Sasha 16-09 Kainda 17-09 HannekeR 22-09 Lola 29-09 Ritje ?-10 Yuca ??-10 Zico No Anna, TODOS las mujeres.....mijn spaans is namelijk niet zo erg goed hoor... Zo'n klusexcursie zou leerzaam zijn of zullen we RTL een mailtje sturen dat wij een ander idee hebben voor een klusprogramma? Gaat wel iets te ver.... We wachten gewoon af, de wachtbank is voor iedereen na ei toegankelijk!
Ik wel hoor Anna, heb jaren op de Antillen gewoond!dus ook ik hoop ook dat de rest volgt of in ieder geval degenen die spaans spreken! Moby
[quote="Marieke15] @Daantje, hoe bevalt het je in Ede? Als je eens wanhopig wordt van Ede, ga dan even kijken in Wageningen. Heb ik gewoond (ok...dus niet helemaal onpartijdig ) maar daar heb je plenty leuke eetcafeetjes, kroegjes, straatfestivals etc. Arnhem is ook tof. En als je je echt ontheemd voelt in Ede, dan bel je mij maar, ik sta binnen een kwartier bij je op de stoep [/quote] Lief iedereen die voor me duimt en hoopt, jullie zijn schatten! En Marieke pas op hoor, ik hou je eraan! (waar woon je nu eigenlijk?) We zijn al in Wageningen geweest en in Veenendaal maar nog niet echt om te genieten meer omdat we van alles nodig hadden voor ons huisje. Ik vind het op zich wel gezellig hier in Ede maar ik ben blij dat Leiden maar 1 uur en 10 minuten rijden is. Voel me verder niet echt top. Het valt me telkens zwaarder en de teleurstelling wordt steeds groter als weer blijkt dat ik niet zwanger ben... Deze maand is het precies 3 jaar geleden dat ik gestopt ben met de pil en ik ben ooit maar 1 keer zwanger geweest (mei 2006). Diaantje, ik denk aan je vanmiddag! [-o< Liefs, Daantje
Hallo Annna, wel we vinden dit misschien toch het beste voor de zekerheid al zie ik er erg tegenop, de gyn zie ons dat dat het veiligste is, omdat ik ook al 41 ben.... woensdag vraag ik meer erover dan de eerste echo! We kijken er naar uit! Ritje
Kan ik ook op de lijst? Ik heb een afspraak bij het medisch centrum kinderwens op 11 maart (startgesprek IVF en prikinstructie). En mijn nod is 24 of 25 februari. Ik duim met je mee voor een superecho Ritje! [-o< Liefs, Daantje
Hé Annna en Yuca, woon momenteel in Duitsland, daarvoor in Nederland-Belgie... Hoop dat volgende land iets zuiderlijker ligt En ook ik spreek Spaans, hoop echter dat alle meiden asap zwanger worden, zou fantastisch zijn! Nog even over de ziekenzorg, je kan dikwijls een doorverwijzing naar buitenland vragen indien bepaalde onderzoeken niet in het land zelf gedaan worden. Er is een europeese uitwisseling mogelijk. Vraagt wat opzoekingswerk ne papierwerk voor de doorverwijzer maar is gewoon legaal. Bijvoorbeeld, in Duitsland mogen ze geen selectie maken van buiten het lichaam bevruchte eitjes, dus sturen ze je naar Belgie, Brussel, waar een gynaecologie centrum zit gespecialeseerd in vertiliteit technieken. Wordt ook door ziekenfonds vergoed. Stilzwijgende afspraken zijn dat. Ik heb de normale ongi symptoompjes.... ... nog paar dagen geduld maar ben vrijwel zeker dat die ongi gewoon door de verdedigingslinien doorkomen... Weet iemand hoe het met Kainda gaat? Lang niks meer gelezen, en peppep? Hopelijk is ze thuis.... Groetjes meisjes, almost weekend...
Lieve meisje, bedankt vast voor het duimen vanmiddag. Ben een beetje zenuwachtig nu het dichterbij komt. Ben bang dat het eitje niet gegroeid zal zijn. Maar goed, we zien wel. @ Marieke: spannende dag voor jou...nog geen ? Ik duim dat ze wegblijven @ Benthe: voor jou een spannend weekend, ook voor jou duim ik. Veel succes! @ Miss Daantje: zo voel ik me inderdaad ook en ik denk velen onder ons, iedere maand dat het niet raak is, doet het meer pijn. Maar...blijven hopen dat het ooit onze beurt is [-o< . Hoop dat je de afspraak 11 maart gewoon niet nodig hebt. @ Ritje: ik duim met Daantje mee voor een superecho woensdag @ Vozzie: hou ze tegen die verrekte . Ik duim voor je dat ze niet sterk genoeg zijn en zich omdraaien
Diaantje1... Je hebt er geen idee van hoeveel ik voor je ga duimen.... Echt, het stormt er gewoon van 8) ....Keep us informed....Succes meid...
Hoi meiden ik meld me ff... Hier alles OK. LMM: ik hoop dat ik niet eerder de praxis in hoef als over een maand of 4 om spullen voor de babykamer te halen Meiden ik ga lekker shoppen in Arnhem (als we niet wegwaaien) prettige dag allemaal
Trouwens net een discussie met mijn broertje... niet echt een discussie trouwens maar ik word niet goed ook van die commentaren als... niet stressen, dat komt wel goed, niet teveel mee bezig zijn, niet overal zwangeren en babys zien, ... Goed bedoeld allemaal, weet ik wel.... Maar slaat nergens op natuurlijk. Je bent ermee bezig of niet. Je wilt niet half een baby... Je wil er gewoon 1, punt. Net als hun een auto willen kopen en aan bijv volvo denken... dan zie je ook overal die dingen rijden... normaal toch? Ik ga toch ook niet lopen zeiken van ... niet stressen, die auto wordt nog wel geproduceerd, niet overal volvos zien, dat is niet goed voor je..... Sorry, moest er even uit... beter niks zeggen en alleen hier op het forum je gram kwijt schrijven... Toch weer een ongi teken... prikkelbaar....
Anna en anderen natuurlijk. Bij herhaalde miskramen bestaat er een onderzoek in het AMC. Het heet ALIFE. Wellicht interessant. Ik wilde meedoen maar de leeftijdsgrens is tot en met 42 jaar, dus ik was al te bejaard. http://www.amc.uva.nl/index.cfm?pid=2306 Er doen meerdere ziekenhuizen aan mee. Hanneke: wat een goed nieuws kloppend hartje en juiste afmeting. Hopelijk geen bloedverlies meer voor jou.
@ Vozzie: dank je meid! Wij hebben alleen mijn zusje in vertrouwen genomen en heel af toe, gelukkig echt maar heel af en toe, maakt zij ook weleens een opmerking dat ik denk: ja, jij hebt makkelijk praten, wat weet jij er nou van waar wij doorheen moeten, jij was van je beide kids binnen 3 maanden zwanger. Verder is ze heel lief en belangstellend hoor. Voor de rest: naast je neerleggen en gewoon hier van je afschrijven. @ Nin0: wat balen zeg dat jij al te oud was. Vind het sowieso eigenlijk niet normaal dat er een leeftijdsgrens aan verbonden is. Vind dat mensen gewoon geholpen moeten worden waar het kan.
Hoi lady's. Ik kijk niet zovaak meer hier, in het gedeelte van zwanger worden. Toch wil dit ouwe mens nog es even iets van zich laten horen. Als oppepper voor iedereen die al zolang wacht! Dat je toch, ondanks je misschien al jaren wacht, en je jaren gaan tellen, ook nog wel es een keertje geluk kunt hebben! Kijk maar naar deze aanstaande moeder van 43, met al 2 grote zoons, we moesten 'gewoon' 20 jaar wachten op de derde! Wonderen bestaan dus nog! Dus meiden: hou de moed erin! You'll never know! Heel veel succes en sterkte gewenst!
Da's lief Kisbaba. Had ik ook net even nodig, want zojuist zijn de gearriveerd. Vanochtend nog niets en een hoge temp (37.1), en een half uurtje terug bij het afvegen opeens knalrood bloed. Pffff, waar kwam dat zo snel vandaan? Nou ja, de volgende ronde dan maar. Ik had zo gehoopt dat ik snel na mijn mk weer zwanger zou zijn (zoals zoveel meiden hier) maar dat zit er niet in. Toch wel een beetje verdrietig nu (maar niet zo erg als vorige keren)
Hé Marieke.... balen.... chocola helpt ... succes met de volgende ronde (moet aan assistente van meneer cactus denken... hoe heette die ook alweer?)