Nou zeg Nin0 4 dagen achterelkaar.... pfff.... Dat doen wij dus niet Hier beginnen de (.)(.) gevoelig te worden en wat last van de onderbuik... heb er wel een goed gevoel over maar duurt nog superlang tot ik het weet. Ga me zo maar eens trakteren op een glaasje warme choco... Ben echt duf nu maar goed was ook midden in de nacht wakker
Dat wordt nog een lange wachtweek voor je Ellen. MooiNiet, heel veel succes met je zakelijke plannen! En je gaat op wintersport lees ik, heerlijk
Hee Lola, balen dat het vertellen een beetje tegenviel. En ze zag er nog wel zo schattig uit in haar roze shirtje Ach sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo tactvol (maar vaak hebben ze het zelf niet door, en bedoelen ze het ook niet zo) Maar goed, dat het bij jou slecht valt kan ik me heel goed voorstellen hoor. Dikke knuffel en geniet maar lekker van je zwangerschap, want zo te lezen gaat je dit in ieder geval tot nu toe heel goed af
Enne, mooiniet, zo hé heb jij even grondig bijgelezen! (goed zeg!) Maarre, nee hoor mij wilde hier niemand wegjagen maar omdat ik ergens gelezen had vanaf 35 jaar, dacht ik nondeju, dan moet ik nog een half jaartje voordat ik mee mag kletsen. Terwijl ik me erg oud voel in het september gedeelte. Maar ik voel me hier heel welkom
Hahaha! Ja, lekker lezen is leuk hoor Enneh, soms is het natuurlijk wel fijn tussen al die ouwetjes . We zijn af en toe net olifanten (matriarchen) die op de kleintjes passen........
Thanks! Ik hoop dat het allemaal gaat lukken..... En die wintersport....... oh we zijn vorig jaar niet gegaan en dan mis je toch iets...... en jij straks ook met je kleintje? Of houden julie niet van skiien? Dat wordt straks ook weer wat als ik al die vertederende hummeltjes de berg af zie glijden (zucht). :-$
@Natas: Wist jij trouwens dat Koosje dit forum 223 pagina's geleden heeft aangemaakt? Hoor je nog wel eens wat van haar?
Jippeltje is de topic-startster, maar zolang als ik mee schrijf hier (een paar maanden nu) heb ik ook nog nooit iets van haar gehoord...
MEIDEN; met ons KLUSWEEKEND bedoelde ik dat we praxisachtige klussen hebben gedaan. We hebben nl de BADKAMER BETEGELD. En ja ook een keer gevreeen. Best rustig aan dus, niet echt superklussen. het zou kunnen, maarwe gaan er vooralsnog niet van uit. Nu net 2 weken na de MK. Ik moet zeggen dat ik ook niet weet of ik al wel blij zou kunnen voelen nu om straks alweer zwanger te zijn. Het is nog maar net 2 weken geleden! Ik ken Jippeltje ook niet, maar ik weet wel dat ze zwanger is. het is vaak heel leuk om vele maanden terug te lezen, dan blijken veel vrouwen al of al weer zwanger. Dat is goed om de moed erin te houden bij hen bij wie het allemaal niet voorspoedig gaat! Ellen, Het klinkt veelbelovend! Neem je een testje mee? Lola, tactloos = lomp als je het mij vraagt! Maar ik ken het ook wel een beetje. Ik was al op de kast gejaagd toen mijn moeder zei; oh pas 6 weken, dan kan er nog van alles gebeuren! Ja alsof wij dat niet wisten. Alsof het mindre erg is als je er al rekening mee houdt... zucht. Maar goed, dat was nog uit beschermingsdrang. Benthe; het is vervelend om je zo te voelen. Gelukkig heb ik er de laatste tijd geen last van. Ik vond het lastiger nog toen ik ook nog eens geen vriend had maar wel graag een kindje wilde. Toen leek het helemaal mijlenver van me af te staan. Natas, Gaat het al wat beter?
Vreemd! Nou want Koosje kennen we (Natas en ik) van een ander forum en het eerste bericht op dit forum is van Koosje! Daarom vroeg ik het mij af.... Jippeltje ken ik eigenlijk ook niet
Nee, kijk maar op de eerste pagina. Het allereerste berichtje is van Jippeltje. Koosje's reactie staat wat verder onderaan op de eerste pagina...
Oeps! He ja dat heb je ook als je de dingen niet gewoon bij z'n/haar naam noemt! Zijn wij ff veel te enthousiast zeg! Jouw gevoel kan ik me dan ook wel voorstellen. Eerst bijkomen...
Ok dan, omdat je net zo als ik bent (toch gelijk willen hebben ), geef ik je dan maar gelijk...... Nee, tis echt zo, ik ben een beetje scheel ofzo
ZOOO heb ik ff dagen niet kunnen lezen, ben ik nu na een uur lezen klaar. Aan hoe mijn geheugen werkt zou je kunnen denken dat ik aan zwangerschapsdementie werkt; want ik onthou het helaas niet allemaal. Ik heb leuke dingen gelezen(hartjes,echo's)en minder leuke( die gekomen zijn) en vreselijke ontactvolle dingen(schoonmoeders,ggrMaar ik heb alles gelezen en leef met iedereen mee, das zeker. Ben gisteravond thuisgekomen van weekendje weg met 2 vriendinnen. Bij het winkelen kwam ik een pendel tegen; dus voor de lol meegenomen. Naast allerlei belachelijke vragen(gaat mn baas vreemd, is mn collega pot,draagt een andere baas rooie strings) stond mijn eventuele aankomende zwangerschap naatuurlijk centraal. Nu aan MIJ wilde dat ding niks vertellen; aan mijn vriendinnen(beide afzonderlijk) wilde hij wel kwijt dat ik nu 7 wkn zwanger ben, dit gaffie meerdere keren aan op verschillende dagen. (heb vandaag toch voor de zekerheid nog maares getest, je weet maar nooit, was negatief). ALS ik zwanger zou zijn geweest, zou dat inderdaad 7 wkn zijn.Dat vonk wel frapant. Afgelopen ronde hebben we nl niet geklust, dus als ik uitga van ronde ervoor....... Het is niet zo dat ik dit weekend gelijk, ooo IK BEN ZWANGER, nee, maar vond het wel typisch dat het aantal weken dus wel zou kloppen als het raak was geweest. We zouden gaan voor het meisje in februari(gependeld door Humme); maar mn klusmaatje voelt zich al zeker 2 maand niet goed en huisarts weet niet wat het is; dus dat zal wel weer niet doorgaan.Weern eitje weggooien................
@Lola wel ik fok duitse herders wolfsgrauw, voor africhting...pittige diertjes en lief ook. hier is mijn site www.vonheksterhorst.be @ninO Wk is een wereldkampioenschap de voorsellectie's is voor honden die bepaalde titels al hebben en aangekeurd .... de beste van Belgie doen mee zeggen ze... de eerste twee of drie gaan naar het WK de andere volgende 10 die spelen interland Belgie-Nederland dan zit je in het internationaal team dus heb nog niet alles bijgelzen morgen heb ik meer tijd.... was drukke dag vandaag, met een leuke Italiaan gesproken, die de pup kwam halen dus, en echt een gewone man geen matcho zoals ik verwachte! Is mooi taaltje als men het spreekt hoor.... Heeft een passie.. Ritje
Hey meiden, Even een kort berichtje van mij. Voelde me al een paar dagen niet lekker en nu lijkt het erop dat de griep zich officieel heeft aangediend. Lig uitgeteld met een dekentje op de bank . Heb het forum wel steeds bijgehouden met lezen, maar heb geen fut om iedereen apart te antwoorden, sorry . Sluit me even aan bij het 1e stukje dat SanRob hierboven schrijft. Iedereen nog een fijne avond.
Even snel de berichten van gisteren en vandaag doorgelezen! Wat heb je toch een schattig dochtertje Lola! Kan je het recept even geven hoe je aan zo'n mooi kindje komt? Het viel mij op dat er veel carnavalsviersters bij ons zijn....jullie weten toch wat er van carnaval kan komen hè.... Laatste update hier: steken in borsten en buik (geen ongikramp) en doodmoe....Ga voorlopig even bankhangen en kijk misschien zometeen nog even op het forum xxxx
Hey Diaantje, kammewelvoorstelle dat het een beetje danst voor je ogen. Zelfs als je geen griep hebt is het niet altijd goed bij te houden. : Heeeeeeel veel beterschap gewenst in ieder geval