Inderdaad, ze bestaan echt! Normale italianen........ Niet dat ik er eentje heb hoor, maar heb ze wel gekend en inderdaad, ze kunnen je aardig versteld doen staan!
Ja, dat klinkt inderdaad wel heel toevallig die 7 weken, misschien moet je toch nog even afwachten? Moeder natuur doet wel vaker raar! En hoezo je klusmaatje? Heb je geen vaste partner dan? Nou daar hoef je ook eigenlijk geen antwoord op te geven als je niet wilt. Tis inderdaad wel heel jammer van dat weggegooid ei.........
MOOINIET: ik woon samen, maar ben niet getrouwd, dus vandaar dat ik hem maar mijn klusmaatje noem. Ik zou willen dat de natuur zo grillig is, dat het toch waar is, maar dan zou ik denk wel een wonder der natuur zijn. heb nog nooit gehoord dat een test zolang duurt om positief te worden.Toch? (ja ik hoop nu natuurlijk dat er tallozen onder ons nu zeggen, "ja hoor ik wel, die en die had dat ook"HAHA.)
Wat de pendel ook zei; en dit was "minder", dat ik dus nu zwanger ben( nu dus 7 weken en andere vraag; bevalt ze in september; ja); op vraag is het een meisje zei het: ja. van een jongen?: "daar twijfelde hij over. Dus volgende vraag; zwanger van een tweeling? JA. Komt het meisje ter wereld: JA.Komt het jongetje ter wereld?: NEE. En ook dat ik niet zou bevallen van een gezond kind. Ik hou me heus niet vast aan alles wat de pendel zegt hoor, ga er ook niet naar leven oid.Maar 96% vd vragen die we stelden, ook vragen waar 1 iemand van ons het antwoord op wist, gaffie het juiste antwoord. Maar hoop datb alles wattie over mij gezegd heeft, niet allemaal klopt. WEL dat ik ook nog ga trouwen. Kijk, das dan weer iets waar ik dan WEL in wil geloven,hahah. Oja ook niet onbelangrijk; met mijn huidige vriend.
Ik zie ook Jippeltje als eerste hoor Hier ook moe. Ik heb ook een goed gevoel. Mijn borstjes zijn ech een beetje gevoelig aan het worden. Ik hoop dat ik mezelf niet gek zit te maken. Ik moet nog een week. Volgende week maandag zou ik weer ongi kunnen worden. Ben benieuwd of ik vannacht goed kan slapen. LMM het gaat ons nu gewoon lukken eind oktober hebben wij een minimensje 8) SanRob laat je niet gekmaken door een pendel meis!
Oooo, nou word ik heel erg rood... Tja, wij grappen altijd dat lang oefenen dus blijkbaar toch kunst baart (in ons geval ruim 5 jaar), maar ik kan me voorstellen dat je dat een te zwaar offer vindt... Dus ik ga deze week héél hard voor je duimen! Maar troost je: Ik vind dat 'oudere' mama's allemaal mooie kindjes hebben/krijgen! Dit is trouwens ook een leuke foto (ja, nu durf ik te gaan opscheppen... ) @MooiNiet: Ach ja, ouderdom komt met gebreken... @SanRob: Wat vervelend dat je partner niet in orde is. Op onze leeftijd ga je inderdaad praten over 'eitjes weggooien'... Beterschap! @Ritje: De link doet het helaas niet... @Diaantje: Hé, niet ziek worden nu! Morgen is een belangrijke dag...
SanRob maar je bent nu toch niet zwanger? Bij een tweeling gaat je hcg zelfs harder omhoog dan bij een kindje....
ELLENK: nee de testen blijven echgt negatief, Niet dat ik echt dacht dat het anders zou zijn na de pendel. Maar vind het gewoon frappant dat de pendel 7 wkn zegt en ALS ik zwanger zou zijn geweest het inderdaad 7 wkn zou zijn. EN we hebben dezelfde vragen op verschillende manier en op verschillende uren en dagen gevraagd en hij blijft zelfde antwoord geven. En ik laat me echt niet gek maken hoor. maar vind het gewoon een fascinerend fenomeen. Maar het is niet zo dat ik nu denk dat het uitkomt hoor. Zeker niet! Maar we vonden het gewoon leuk om te doen en als je dan contstateert dat 96% vd vragen juist beantwoord worden, is dat fascinerend. Niet meer en niet minder.
OK, dat klinkt genoeg "down to earth" voor mij; je hebt de test doorstaan hahaha (geintje). Ik moet eerlijk zeggen dat ik best wel een hekel heb aan dat soort dingen (pendels, waarzeggers, kaartleggers, etc.) Ze maken je alleen maar onzeker en je kunt er inderdaad 1000 dingen van maken....
Ik denk wel dat een goede, betrouwbare waarzegster/"char"/etc veel dingen kan "zien". Alleen ben ik wel zo nuchter dat ik niet denk dat ALLES wat ze zeggen waar is. OF dat ik ff naar een waarzegster ga en die me ff kan vertellen hoe me leven verder gaat verlopen. Ik geloof dus wel dat er mensen zijn, die een gave hebben op dit gebied. Ach en of er dingen uitkomen, zullen we dan wel zien over een paar jaar.
@ Diaantje 1 veel beterschap meid is nie leuk de griep en misschien een zare soort, verzorg je goed, sterkte @mooiniet, ja ik verschoot ervan, van de italiaan echt een gezellige man en had er ook respect voor, zo zie je maar niet te snel vooroordelen hebben in het leven je weet maar nooit! weer op vroeg spijtig ga sefes nog wat proberen in te dommelen, Ritje
@SanRob de pendel had me voorspeld in september en dit was niets dan een andere pendel in september en mijn vriendin die kaartlegt wel ook in dec en het klopte, je ziet maar ga er niet teveel op af, maar je weet maar nooit een zwangerschap is altijd moeilijk te voorspellen je ziet wel dat er eentje kan komen maar tijd en wanneer das echt niet eenvoudig! Ritje
Klopt, vooroordelen krijg ik ook steeds minder.... Vervelend dat je niet genoeg slaapt, maar super dat je zwanger bent! Geniet ervan!
@ MooiNiet : ja, wij houden ook van skien. Ben er niet heel goed in hoor, rood vind ik leuk maar zwart gaat me te ver. Straks met de kleine zullen we zeker weer op wintersport gaan. Ik vind die klasjes met allemaal humpies altijd zo leuk, met hun helmpjes op en de kontjes naar achteren! Nee, helaas kom ik Koosje niet meer tegen in topics die ik lees en Joyce ook niet. Wou een paar dagen terug es naar ze zoeken maar toen kwam het er niet van. @ Anna : mijn koorts is gezakt naar verhoging, dus het gaat gelukkig beter. En Chris mag vandaag voor het eerst weer normaal zitten en staan, joepie! Hahaha, je had het over "inwijden", vandaar dat ik het klussen dubbel las en zowel op de praxismanier als de babymanier @ LMM : je zit bijna aan NOD en ja maakt het spannend..... ik duim! @ SanRob : te hopen dat je mannetje snel beter wordt, vervelend joh. @ Diaantje : arme jij, ook de griep. Ik zit nu in het laatste stukje ervan, veel beterschap! @ Ellen : zou prachtig zijn als je over een week een posi test had zeg!
@ lola; wat een rare mensen zijn die schoonmoeders he... ik heb er ook zo een. vorige keer had ik heel snel gezegd dat ik zwanger was omdat ik aanvoelde dat het fout zou gaan. en ik wilde er graag met mijn moeder over praten. mijn vriend vond dat zijn moeder het dan ook moest weten. toen ging het fout en een paar maanden later was ik weer zwanger. heb het mijn moeder direct verteld, maar mijn schoonmoeder was op vakantie. dus toen die terugkwam hebben we het haar ook verteld. zegt ze: vind je het niet een beetje vroeg om te vertellen, omdat het de vorige keer ook al mis is gegaan? kon haar wel schieten. van mij hoeft ze het nu dus ook nog niet te weten, maar mijn vriendje vind nog steeds dat zijn moeder het ook moet weten als mijn moeder het weet...... ben benieuwd wat voor leuke reactie ze nu zal geven. wat een drama zeg, al die zieke mensen.... beterschap allemaal. ik ben net bij de vk geweest. alles was prima voor zover ze dat kon zeggen. ik moet wel alles een beetje in de gaten blijven houden ivm de hernia van vorige keer. en ik heb direct een verwijzing naar het erasmus gekregen voor de prenatale diagnostiek. mijn vriend is met een open buik geboren, dus ik wil wel graag weten of alles 'dicht' is als mijn kindje geboren wordt... afspraak gemaakt voor 19/2 (alweer een werkdag... ) en mijn volgende vk afspraak is op 13/3, omdat ik de week daarvoor ook nog naar de sneeuw ga. of ik ga skieen hangt af van het weer en de kwaliteit van de sneeuw. en kim heeft al van die kleine plastic skietjes, dus daar vermaken we ons ook wel mee. en wandelen enz....
Hier een berichtje van mij.. Ik ben net naar de Gyn geweest en heb een echo gehad. Helaas slecht nieuws. Een goed vruchtzakje maar een heel minimaal, bijna niet te zien vruchtje. Dus afwachten op een miskraam Volgende week moet ik terugkomen. Als het niet spontaan komt, krijg ik pillen of cureteren. Ik weet niet goed hoe ik me voel nu....ik voelde me en nu nog heel erg misselijk, de hele dag door. Ik hoop dat het allemaal zo snel mogelijk achter de rug is. Zoals ik er nu over denk, wil ik niet nog eens zwanger worden. Misschien is dit toch een waarschuwing van mijn lichaam dat ik te oud ben?
Ach Kainda, Het zat toch niet goed.Wat verdrietig ook voor jullie! Het was natuurlijk al extra spannend, maar ik vind het wel heel vervelend dat je afgelopen twee weken toch weer hoop voor niets had gekregen. Je moet nu niet te veel gaan zitten tobben hoor! Daarvoor is het nu veel te heftig. 1 stap tegelijk. Eerst een miskraam en hopelijk geen curettage. Dan heel veel rust en aandacht voor jezelf en elkaar. Dan daarna pas weer verder denken. Veel sterkte. En de rest, ik ben door dit nieuws van Kainda alles alweer vergeten. Maar verder ging het overal wel OK geloof ik. Dus een groet aan een ieder. LMM en Ellen, jullie wisselen elkaar af met 'voorzichtig positief' nieuws. Ik duim voor jullie beiden! Ik heb nog geen hogere temperatuur. Dat verbaasde me eigenlijk, maar mijn baarmoedermond voelde vanmorgen wel weer hard en glad, dus ik denk dat de 'vruchtbare periode' nu wel weer voorbij is.