35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jippeltje, Jul 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Natas1 wel ik ben vorig jaar gaan skieen de eerste keer in mijn leven zalig was dat,
    was er snel mee weg maar mijn vriend was ook een goed leraar ,
    echt ik ben er weg van,
    ik hoop ook na de bevalling met de kleien gaan te skieen leuk die kids op de plein....

@Kainda
    Ik wens je veel sterkte toe meisje echt waar het moet zwaar zijn,
    wel ik ben hier ook bang voor want morgen is het mijn beurt...
    maar als het zo moet zijn dan moet het maar...
    we kunnen er niets aan veranderen...
    Veel sterkte meid en een dikke knuffel :cry:
    Liefs Ritje

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Kainda,, supper k*t zeg! (om het maar ff plat te zeggen). heel veel sterkte. :(
    En net wat Anna zegt 1 stap tegelijk en niets overhaast beslissen.

3. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Kainda, meid wat een k*tnieuws voor jullie zeg. Ik sluit me helemaal aan bij Anna en Ellen. Neem 1 stap tegelijk en overhaast niks. Laat eerst dit over je heenkomen, probeer het te verwerken en het een plaatsje te geven en kijk dan nog eens verder.

Niks is onmogelijk. Ook niet als je 43 bent. Heel veel sterkte meid!

4. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Ritje, jij heel veel succes morgen!

5. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    Zo, na zoveel berichten kan er wel weer eens een lijstje verschijnen....

NOD

08-02 LMM
    09-02 Diana
    09-02 Kaley
    11-02 Ellen
    20-02 Diaantje
    23-02 Moby
    24-02 Anna 1e x na MK
    24-02 Miss Daantje
    06-02 Smoeltje

AFSPRAKEN

06-02 Ritje Echo
    07-02 Smoeltje intake IVF
    11-02 Nin0 20 weken echo
    12-02 Inez vruchtwaterpunctie
    13-02 Nicki FM
    14-02 Yuca bloedtest
    14-02 Nin0 VK
    14-02 Lola Intake VK en echo
    15-02 Inez gyn
    19-02 Hanneke Prenatale Diagnostiek
    28-02 Natas VK
    04-03 Yuca tocoloog
    11-03 Miss Daantje 1e IVF gesprek
    13-03 Hanneke VK
    29-04 Yuca VK

BEVALLEN

03-07 Nin0
    06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    10-09 Sasha
    17-09 HannekeR
    22-09 Lola
    29-09 Ritje
    ?-10 Yuca
    ??-10 Zico

@Kainda: heel veel sterkte meid!

@Benthe, heb je al "nieuws"?

Ja, dat doen we al een paar maanden. We willen ook graag samen naar de Praxis en samen in de herfst met de wagen naar buiten.
    Nu doen we even een wedstrijdje symptomen, eens kijken wie de meest pijnlijke borsten heeft :)

@Natas: het gaat dus beter met jullie! Fijn dat jouw koorts weg is en Chris weer een beetje op de been is. Nu even geen ellende meer maar gewoon rustig genieten van het wondertje in je buik!

@Lola: ik heb de data gedaan, doe jij de styling want ik heb de verkeerde kleur...Jij bent daar veel handiger mee :)

@Hanneke: goed nieuws! Nu voorzichtig genieten hè!

@Ritje: succes morgen, ik duim voor je!

6. Sheri

Sheri Actief lid

Jan 31, 2008
    194
    0
    0
    Zoetermeer
    @Kainda,heel veel sterkte!Er zijn vrouwen rond 40 jaar zwanger. Niemand is te oud maar te jong!

@Ritje,Veel succes morgen!

Groeten
    Sheri ;)

7. Niet meer actief

Hi,

Ik heb het idee dat ik een beetje middenin een clubje terecht kom maar had dit forum nog niet ontdekt...
    Ik ben 35 en zwanger van mijn eerste (en enige?) kindje. Na ongeveer 11 maanden proberen is het gelukt en vooralsnog verloopt het redelijk voorspoedig. Alhoewel, ik ben niet bepaald fit (voel me vaak beroerd) en vraag me af of dit vaker voorkomt wanneer je ouder bent. Ik heb zelf gewoon niet het idee dat ik deze hormonale veranderingen goed aankan. Maar alles voor het goede doel hè?

Volgende week nekplooimeting als onderdeel van de combinatietest

groeten,
    Pien

8. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Hallo Pien, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en gezellig dat je hier ook mee komt kletsen.

Tja, die kwaaltjes, bij m'n eerste zwangerschap was ik net als nu voornamelijk moe met wat andere kwaaltjes erbij. De kwaaltjes zijn niet leeftijdsgebonden, ook de jongere meiden zijn vaak erg moe en voelen zich beroerd. De een rolt nu eenmaal wat probleemlozer door haar zwangerschap heen dan de ander.

Succes volgende week met de nekplooimeting en de combinatietest.

9. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Gezellig Pien, gefeliciteerd en welkom.

Kaianda; watn rotnieuws; heel veel sterkte en slujit me ook bij de rest aan.Rusig aan, ding voor ding.

hannekr; succes en hopenlijk veel plezier.

10. Benthe

Benthe Actief lid

Jan 19, 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    @Kainda: Wat ontzettend rot zeg! Heel veel sterkte...

@Pien: Gefeliciteerd!

En ja, het nep-blondje is weer boven water. Ik had de 3e al mijn NOD dag maar nog steeds niets te bekennen hier! Ik heb gisteren voor alle zekerheid nog een testje gedaan voor ik "los" ging... Ook niks natuurlijk... :( Maar ik heb het waanzinnig gezellig gehad en dat was toch het belangrijkste...

Met de verhalen over pendelen enzo moest ik weer even denken aan de voorspelling van een waarzegster vorig jaar die aangaf dat ik tussen nu en 2 jaar ging bevallen van een tweeling... Ik heb er toen nog smakelijk om gelachen, maar nu.... ;)

Tien jaar geleden heb ik met mijn ex ook pogingen ondernomen om een kindje te krijgen. Drie jaar lang niet in geslaagd en toen liep de relatie stuk... Maar destijds had ik een erg onregelmatige cyclus, zo tussen de 26 tot 42 dagen... Dat zal me nu misschien ook wel weer te wachten staan, dus ik hoop nog maar even nergens op.... Het zou fijn zijn als het snel kwam, dan kan ik doorgaan met het ziekenhuis en zit ik de 13e niet zomaar bij de gynaecoloog... :rolleyes:

Helaas kan ik niets anders doen dan afwachten...

Gr. Benthe

11. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Dank je sheri en Inez1
    ben best wel wat nerveus na dat van Kainda te horen je weet nooit!
    hoop deze nacht wat te slapen brrrr....

Liefs Ritje

12. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    @Benthe: Hi nep-blondje....geen bloed geeft moed en je zal de eerste niet zijn die pas dagen na NOD een positieve test produceert......Ik duim nog even rustig verder, voor jou, voor Ellen en voor mijzelf :) :) :) Goh, zou het niet leuk zijn als we over een paar dagen 6 streepjes hebben?

13. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Ritje; SUCCES, gaat helemaal goed zijn.

14. Benthe

Benthe Actief lid

Jan 19, 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    @LLM: :D Ik ga voor die zes streepjes! :) Dat zou toch super zijn!

Gr. Benthe

15. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    dank je Sanrob

Brrrrr......

Ritje

16. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

Apr 3, 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Lieve Ritje, ik wens je veel sterkte en succes vandaag, ik denk aan je! [-o<

Lieve Kainda, heel veel sterkte meis, ik vond de tekst van Anna heel mooi en sluit me bij haar aan. Neem alsjeblieft stap voor stap...dikke knuffel!

Ben voor de rest te moe om te reageren op alles, gisteren pas om 23.30 weer terug in Ede (uit Leiden), druk druk druk!

Ik ga mijn vruchtbare periode weer in en ga vandaag beginnen met ovutesten...

Liefs van Daantje

17. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Veel succes Miss Daantje en bedankt,
    ik denk ook aan jou!

Liefs Ritje

18. HannekeR

HannekeR Actief lid

Jan 2, 2008
    127
    0
    0
    Brielle
    @ Kainda; klote zeg. maar zoals iedereen al zegt. 1 stap tegelijk. gun jezelf de tijd om het een plek te geven.

@ ritje; veel succes vandaag. hopelijk is jouw echo net zo mooi als die van mij vorige week.

@ miss daantje; tijd om te klussen?

@lmm, ellen en benthe; ik duim voor jullie mee....

@ pien; welkom en gefeliciteerd. ik heb ook wel het idee dat ik deze zwangerschap meer moe ben en andere klachtjes heb dan de vorige keer, maar volgens mij heeft dat niets met leeftijd te maken hoor ;)

verder hier alles ok, behalve dan dat ik al moe was toen ik opstond vanochtend. wel lekker dat het nu mijn vrije dag is.... op kantoor gaan ze ook zo langzamerhand wel wat vermoeden geloof ik. alleen wil ik het nog niet vertellen. ik heb nl nog een jaarcontract. ik ben opzich niet bang dat het niet verlengt wordt want ze waren veel te blij met me, maar ik zou wel precies met verlof gaan tegen het einde van mijn contract..... als het goed is dan wordt de voortgang in maart besproken en dan zal ik het ook vertellen. alleen al die afspraken op de dagen dat ik moet werken helpen niet echt.....

19. Scorpio

Scorpio Lid

Nov 8, 2007
    46
    0
    0
    Hallo allemaal,

Hier ben ik weer na een lange tijd!
    Helaas hebben we geen goed nieuws gekregen; mijn vent heeft super weinig zaad en wel zo weinig dat het niet eens te beoordelen was.......
    Dus we hebben een afspaak bij de Gyn gemaakt.
    Baal enorm en ben super emotioneel, heb ook nog eens de griep dus heb ook alle tijd om erover te denken/piekeren.

Ben best bang voor alles wat ons te wachten staat, begrijp uit veel verhalen dat de vrouw in de meeste gevallen van alles moet ondergaan om het nog enige kans van slagen te geven !

Mijn man is erg positief en zegt nou er zat nog een zaadcel in dus het was geen nul , nul............ helaas was die ene niet bewegelijk en dus niet te beoordelen.... Hij is naar zijn werk en ik lig dus in bed ziek te wezen!

Wat kan de wereld toch gemeen zijn!

Bedankt voor het luisteren.

20. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    Hey ladies,

Ben ik weer even, heb me een dagje ziek gemeld, de griep is nu officieel aanwezig. Voel me beroerd, maar kon het toch niet laten even een kijkje te nemen op het forum. Gisteren mijn 5e IUI gehad, dus neem nu 2 weken op het wachtbankje plaats en hoop dat een 6e IUI niet nodig zal zijn.

@ Ritje: deze griep is inderdaad heel raar, blijft een beetje hangen. Loop er eigenlijk al 2 weken mee, maar zette niet echt door tot nu. Wil je voor morgen heel veel succes wensen en ga ervan uit dat je ons op de hoogte houdt. Hoop dat je een mooi kindje te zien krijgt, waar alles mee in orde is.

@ Lola: wat heb je toch een schattig kindje, daar tekenen we allemaal voor. En schoonmoeders: ik heb nu een hele lieve, maar uit ervaring weet ik dat er ook echte heksen bestaan :( Niks van aantrekken en gewoon genieten.

@ Natas & Chris: mooi dat het bij jullie beter gaat. Hoop dat jullie alle tegenslagen nu gehad hebben en dat het vanaf nu genieten geblazen is :)

@ Hanneke: geweldig nieuws, op zulk nieuws zitten we allemaal te wachten, daar zijn we dol op.

@ Kainda: wat verschrikkelijk meisje. Heb er even geen woorden voor, behalve dat ik jullie heel veel sterkte hiermee wens

@ Pien: welkom en van harte met je zwangerschap. Zie dat je de magische 12 weken grens al bereikt hebt, mooi zo. Veel succes met de nekplooimeting en de combitest, ik zal duimen.

@ LMM, Benthe en Ellen: spannende tijden voor jullie. Ik hoop dat jullie alle 3 snel goed nieuws mogen melden! Hier draaien de duimen op volle toeren :thumup: [-o< :thumup:

@ Miss Daantje: en nu klussen geblazen. Veel succes ermee!

@ Scorpio: oh meisje, kan me je zorgen zo goed voorstellen. Ik zal voor je duimen dat jullie een goed gesprek krijgen bij de gyn en dat deze met een oplossing zal komen. Wens je voor nu heel veel sterkte met je griep, beterschap en wens je verder heel veel sterkte met het verdere verloop op weg naar jullie wondertje

Nou meiden, ik ga nu proberen een dutje te doen! Tot later.

Share This Page