Diaantje beterschap meid.. en 5x is scheepsrecht Hier alles rustig... pff beetje misselijk maar niet veel, kan weer van die stomme griep zijn van 2 weken gelden???? En zit onder de bultjes in mijn gezicht.. STOM! Heb al een kruitvat testje in huis maar goed heeft nu nog geen zin. Nog een weekje wachtne
Pien, van harte welkom hier en van harte met je zwangerschap! Kainda, wat ontzettend triest voor je Neem je tijd voor alles, ik wens je heel veel sterkte. Ritje, succes! Diaantje, beterschap. Bij mij is de koorts nu echt pas helemaal weg. Scorpio, ai dat is slecht nieuws. Gelukkig kan de medische wereld heel veel doen, maar ik kan me voorstellen dat je hier vreselijk van geschrokken bent. Wanneer heb je de afspraak met de gyn? Ik hoop voor je dat dat een beetje snel is, dan kunnen jullie goede info krijgen en je een beeld vormen. Nu gieren allerlei gedachtes door je hoofd. Sterkte!
Hieronder m'n 20 weken echo op 27-3 toegevoegd. En ik had gister zin in iets leuks, ben hier op zoek gegaan naar pretecho's en heb een afspraak gemaakt voor 29-2! \/ NOD 08-02 LMM 09-02 Diana 09-02 Kaley 11-02 Ellen 20-02 Diaantje 23-02 Moby 24-02 Anna 1e x na MK 24-02 Miss Daantje 06-02 Smoeltje AFSPRAKEN 06-02 Ritje Echo 07-02 Smoeltje intake IVF 11-02 Nin0 20 weken echo 12-02 Inez vruchtwaterpunctie 13-02 Nicki FM 14-02 Yuca bloedtest 14-02 Nin0 VK 14-02 Lola Intake VK en echo 15-02 Inez gyn 19-02 Hanneke Prenatale Diagnostiek 28-02 Natas VK 29-02 Natas pretecho 04-03 Yuca tocoloog 11-03 Miss Daantje 1e IVF gesprek 13-03 Hanneke VK 27-03 Natas 20 weken echo 29-04 Yuca VK BEVALLEN 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 10-09 Sasha 17-09 HannekeR 22-09 Lola 29-09 Ritje ?-10 Yuca ??-10 Zico
Scorpio, da's wel even schrikken meid. Ik kan me goed voorstellen dat je daar wel even beroerd van bent. En dat niet alleen van de griep. Beterschap. Ellen, wat kan dat wachten lang duren he? Hopelijk wordt je geduld beloond met 2 prachtige streepjes. MissDaantje, en nu klussen maar meid. Ook voor jou moeten die streepjes nu snel komen. Diaantje, beterschap. LMM, hoe is het nu bij jou?
@ Ellen: 5x is scheepsrecht? Hihihi, wat een goeie, maar...ik hoop wel dat je gelijk hebt . Misselijk van een griep van 2 weken geleden? [-( Dat lijkt me niet waarschijnlijk. Dat samen met de pukkels, geeft me een heel positief beeld van wat het wel zou kunnen zijn... [-o< @ Natas: leuke, een pretecho! Wens je er heel veel plezier mee!
Dank voor jullie lieve woordjes. Ben een beetje aan het rondlezen op deze site. Wij hebben 25 feb een afspraak bij de Gyn. Wellicht dat manlief doorgestuurd moet worden naar de Uroloog zei de HA maar eerst maar naar de Gyn. Ik hoop dat manlief er ook alles aan wil doen om het een kans van slagen te geven (lijnen en stoppen met roken) Zal hem vanavond wel het een en ander voorleggen wat hij alvast kan doen om zijn gezondheid te verbeteren. We beginnen (als ik weer beter ben) met samen elke avond een wandeling met de hond van een uur!
Ik ben even weg geweest, had een logeetje. Moest dus flink wat bijlezen en helaas niet allemaal goed nieuws... @Natas: Wat fijn dat Chris weer rechtop mag zitten. Het lijkt mij echt mega moeilijk om zo lang op je zij te moeten blijven liggen...! @HannekeR: Jouw schoonmoeder kan er inderdaad ook wat van. Wat is dat toch met die mensen? Is dat omdat wij hun zonen hebben 'ingepikt'...? @Kainda: O meid, wat erg! Je was een paar weken geleden al ongerust, maar de tekenen leken langzaam toch goed te zijn. Ik vind het zó erg dat je nu alsnog van je droom wordt beroofd. Ik wens je heel veel sterkte en geef je dikke knuffel... @Pien: Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap! Jij hebt de belangrijke 12-weken mijlpaal al gehad zie ik... @Scorpio: Wat rot om te horen zeg! Maar voor ICSI is één goede spermacel gelukkig genoeg, dus ik hoop dat dit voor jullie tot de mogelijkheden behoort! @Diaantje: Beterschap! Op zich wil ik mijn schoonmoeder echt geen heks noemen (daarvoor zijn alle kleinkinderen ook veel te dol op haar), maar ze is gewoon zo tactloos... @Ellen en LMM: Heel veel succes met de symptomen en ik hoop dat jullie er nog een paar bij krijgen (behalve misselijkheid dan hè... ) Ik moet zeggen dat het me heel erg raakt dat er nu al twee mede-septembermama's zijn 'afgevallen'. Tegelijkertijd komt dan bij mij ook de angst voor opnieuw een miskraam weer boven borrelen. Temeer omdat ik me nog steeds niet zwanger voel. het enige dat ik weer merk, is dat ik beter ruik. Maar het doet me ook heel goed dat we al deze emoties (klussen - wachten - testen - zwanger - echo's - miskraam - teleurstelling - angsten - hoop) hier kunnen delen!
Meisjes, ik ben totaal NIET bijgelezen, hoop dat vanavond te kunnen doen als ik niet andere BEZIGHEDEN heb Tromgeroffel.......mag ik U voorstellen, mijn a.s. EI http://www.mijnalbum.nl/Foto-KGD37GC3.jpg (ClearBlue ovulatietest)
Kijk Molly Mooi zo! Veel plezier Ik ben niet helemaal fit. Bleh! Beetje misselijk... aan de ene kant hoop ik dat dit een goed voorteken is aan de andere kant .... ik wil niet misselijk worden (ook niet voor het goede doel) was 2 weken geleden misselijk en merkte toen pas hoe beroerd dat is... Mijn vorige zw was ik niet misselijk maar die was ook niet goed Nou ja moet nog 5 dagen wachten
Molly, van harte gefeliciteerd met het springen van je EI... ! En nu hop-hop-hop aan de klus en dan komt er over 9 maanden ook zoiets liefs uit je EI als op de foto...
Ellen: Dat is precies waarom ik mijn angst voor een weer miskraam niet opzij kan zetten. Ik was destijds al zo'n 9 weken zwanger toen ik het ontdekte (vréselijk onregelmatige cyclus...) en doordat ik helemaal geen symptomen had, ging er ook geen lampje branden. Toen ik zwanger was van Jasmijn had ik weliswaar geen klachten, maar ik voelde me wel zwanger (gespannen borsten en moe). Bij deze zwangerschap voel ik me dus weer hetzelfde als tijdens de eerste. Het hartje was toen gestopt met kloppen bij 7 weken en 1 dag, dus ik weet dat een goede echo met 6 weken nog niet veel zegt (behalve dat het vruchtje op de juiste plek zit...)
Yes, go Molly go. Niet bijlezen, maar klussen! Lola, het raakt mij ook altijd nog heel erg wanneer er zwangeren afvallen door een miskraam. Maar het is inderdaad heel fijn dat je hier al je gevoelens kunt delen. Blijdschap, verdriet, angst. Alles kun je hier gelukkig kwijt. Ik kan me voorstellen dat je aan het twijfelen bent doordat je eigenlijk geen kwaaltjes hebt. Maar een betere neus is toch echt een kwaaltje meid. En je ZW test liegt echt niet.
Ja erg is dat... Net zoals ik weet dat een 12wk echo niets hoeft te zeggen bij mij stopte het hartje bij 13+ wkn... Daarom mag ik nu ook met 7, 12 en 14 wk voor een echo.... De gyn zei al niet dat ik dan iets voor je kan doen maar meer voor jezelf.....
@ Lola: kan er best inkomen dat je angstig bent, maar sluit me wel bij de woorden van Inez aan. Wij duimen met z'n allen dat je angst ongegrond zal zijn @ Ellen: Heel fijn dat de gyn rekening houdt met jouw gevoelens
@Ellen: heb je je kindje toen nog gezien? Bij mij is tijdens de curettage alleen een leeg vruchtzakje gevonden. De gynaecoloog zei dat mijn lichaam het vruchtje al had geabsorbeerd. Ik vond dat toen wel een mooie en troostrijke gedachte: Het was in mij ontstaan en ook weer vergaan...
Nee heb het niet gezien. Ze heeft geprobeerd het in zijn geheel eruit te halen maar het was zelfs nu het niet meer leefde nog erg eigenwijs (van mijn mannetje denk ik ) en wilde niet losgaan. Vandaar dat mijn curretage bijna een uur geduurt heeft en ik niets heb gezien alleen echo's