@LMM: Verdorie! En het leek nog wel zo hoopvol deze ronde! Dikke knuffel van mij... @Moby: je stelde de vraag wel niet aan mij, maar ik heb de ovulatietesten via dit forum (van Mat Care) besteld. Voor 10 ovulatietesten en 2 zwangerschapstesten betaalde ik tussen 15 en 17 euro (ze zijn geregeld in de aanbieding...)
@Moby: ik bestel ze bij sensitest. Daar krijg je dan altijd weer een papiertje met 5% korting voor bij je volgende bestellen, worden ze dus nog goedkoper
Oh LMM wat balen! Verdikkies! Inez, wanneer heb jij jouw VP? Hoop voor je dat het meevalt, zoals gezegd stelde het bij mij weinig voor, insmeren met jodium, prikje even wachten.... en klaar. Ritje, fijn die goede bloeduitslag! Spannend hoor, nog een paar nachtjes slapen en dan mag je echt kijken! Diaantje Beterschap! Lola, ik zie nu pas dat je uit Roermond komt. Daar komt mijn man ook vandaag en ik kom er dus vrij regelmatig. Heb je nog meegedaan aan de feestelijkheden van van de week? Wij komen normaal altijd die kant op met carnaval, maar dit jaar maar even niet Fijn weekend allemaal! Liefs, Lientje
Lientje een meissie! Leuk! Nog steeds niet bij kunnen lezen, maar er komt even rust in mijn "tent" Mag ik erbij op het wachtbankje? Vanmiddag megadrukkend gevoel in mijn onderbuik, onderlijf gloeide. Ei lijkt me weg. Teststreep op CBov test is dunner en smaller dan de controlestreep. Vanochtend nog positief. Mag ik op het wachtbankje? Geen idee van welke NOD ik zou moeten aanhouden, maar laten we maar gewoon 14 dagen nemen. Dat wordt dan, eh..... 8 + 14 = 22 februari NOD Mollyvg
Molly, je mag mijn plekje op de wachtbank hebben, ik moet voorlopig eerst weer het trainingskamp in en dan weer een Praxis/Gamma 3-daagse voordat ik terug mag... Ellen gaat er binnenkort ook vanaf dus je zit daar voorlopig met Diaantje en die kan heel gezellig kleppen hoor! Lientje, super hoor een meisje, da's echt roze!
LMM, het bankje was nog niet helemaal leeg hoor! Ik zit er ook al, (we delen een kussentje) ook al is het dan pas de eerste cyclus na de MK en hebben we niet bij de konijnen gevreeen. Ik hoop dat de kerels hier niet uitgeput raken, en in elk geval die ballen niet, want wekenlang dagelijks presteren is nou ook weer niet direct goed voor het zaad! Benthe, Het is altijd achteraf bedenken, dat je beter eerst testen had kunnen doen! Ik duim met je mee dat er niets aan de hand is! Lientje, Ik heb je berichtje niet gelezen, maar leuk dat het een meissie wordt! Kan je lekker met elastiekjes en speldjes in de weer! (of ben je meer van de lekker makkelijke spijkerbroeken en korte haren? dat vind de kleuterjuf veel praktischer hoor! Een maillot zit gewoon nooit lekker en dat kan zo'n ukkie toch niet zelf aantrekken) Ellen, alle hoop is nu op jou gericht! Make us happy! Er is al een tijdje geen zwangere bijgekomen! LMM. Ik vind het wel heel jammer voor je! *&$@$%^&*()_(*&^ Je was zo lekker op gang na al het geshop bij de DHZ! Oh nee het moet wel een doe het SAMEN zijn! Een doe het zelf daar hebben we hier niets aan. Daantje, Veel sportief plezier en lekker genieten samen! Ik heb mijn cyclus terug! Mijn temperatuur was al weer hoog! Waar je al weer niet blij mee kunt zijn toch! Ik wordt ook wel vrolijk van het lekkere weer vandaag. De kids gooiden allemaal hun dikke winterjas uit bij het buitenspelen in de zon! En gisteren zag ik al kuikentjes! Als dat geen vruchtbaar teken is...
NOD 09-02 Diana 11-02 Ellen 19-02 Anna 1e x na MK 20-02 Diaantje 22-02 Molly 23-02 Moby 24-02 Miss Daantje 06-03 Smoeltje 08-03 LMM AFSPRAKEN 11-02 Nin0 20 weken echo 12-02 Inez vruchtwaterpunctie 13-02 Nicki FM 14-02 Yuca bloedtest 14-02 Nin0 VK 14-02 Lola Intake VK en echo 15-02 Inez gyn 19-02 Hanneke Prenatale Diagnostiek 28-02 Natas VK 04-03 Yuca tocoloog 11-03 Miss Daantje 1e IVF gesprek 13-03 Hanneke VK 29-04 Yuca VK BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 10-09 Sasha 17-09 HannekeR 22-09 Lola 29-09 Ritje ?-10 Yuca ??-10 Zico
Helaas Anna, ik kon er niets aan doen, foldertje van de Praxis had het wel over goede aanbiedingen dus zal eens gaan kijken voor de volgende ronde. Nieuwe NOD is de 7e, ben nu keurig een 28 dagen dame zoals het in de biologieboekjes ook staat, alleen dan wel eentje met een ei op 12/13 dus ik ga de Gamma mailen dat ze er even een paar goede klusakties tegenaan gooien We hebben Ellen en Diana nog die zich op zeer korte termijn als zwanger kunnen melden!
@ Nino: oh wat leuk dat je al bezig bent met de babykamer. Zou willen dat wij ook al zover waren, of ieder geval, ook ooit op dat punt komen. @ Lientje: dank je, met jou ook nog alles oké? @ Molly: dan gaan wij ongeveer gelijk op. Mijn NOD is 20 februari, dus neem lekker plaats bij Ellen, Anna en mij op de wachtbank. @ LMM: hoop dat je gelijk hebt en hoop dat jij ons dan heel snel volgt. 't Wordt echt weer tijd voor een paar zwangere dames. Voor iedereen alvast een lekker zonnig weekend en veel succes met klussen, wachten, etc..
Lientje, ik 'mag' dinsdag. Gelukkig al wel heel vroeg, dus ik hoef er niet de hele dag tegenop te zien. Leuke bijkomstigheid van de punctie is wel dat ik al weer naar de kleine uk mag loeren. En volgende week heb ik ook nog een afspraak bij m'n eigen gyn en ik ga er eigenlijk vanuit, dat er ook dan nog wel weer even geloerd gaat worden om te zien of de kleine alles goed heeft doorstaan. Diaantje, ik was al wel langer aan het kwakkelen, maar het zette steeds maar niet door, dus wie weet heb ik jou wel virtueel aangestoken. Haha. Ik zag dat er weer een paar NOD's aan zitten te komen. Meiden, hou 'm droog hoor!
@Lientje: Nee, mijn man en ik houden écht niet van carnaval. Alleen Jasmijn heeft carnaval gevierd op het kdv... @Annna: Ik ben erg blij dat jij het allemaal weer positief inziet... @Ellen: Ik zie je graag in roze...
@LMM: Je vroeg me om het bevallijstje weer fel roze te maken. Dat heb ik gedaan, maar dat kun jij ook hoor. Het enige dat je moet doen is het woordje 'violet' vervangen door 'fuchsia'... @Diaantje: Jij ook graag roze morgen... NOD 09-02 Diana 11-02 Ellen 19-02 Anna 1e x na MK 20-02 Diaantje 22-02 Molly 23-02 Moby 24-02 Miss Daantje 06-03 Smoeltje 08-03 LMM AFSPRAKEN 11-02 Nin0 20 weken echo 12-02 Inez vruchtwaterpunctie 13-02 Nicki FM 14-02 Yuca bloedtest 14-02 Nin0 VK 14-02 Lola Intake VK en echo 15-02 Inez gyn 19-02 Hanneke Prenatale Diagnostiek 28-02 Natas VK 04-03 Yuca tocoloog 11-03 Miss Daantje 1e IVF gesprek 13-03 Hanneke VK 29-04 Yuca VK BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 10-09 Sasha 17-09 HannekeR 22-09 Lola 29-09 Ritje ?-10 Yuca ??-10 Zico
he meiden hier ben ik weer Ik heb zelf uitgerekend en kom op 9/10 uit, doch een slimme verpleegster van gyn zei 12/10. Maar heb een vroegere eisprong gehad dus....we zullen zien wie wint, ikke dus.... Op 28/2 mag ik eindelijk voor een echo, duim dat het hartje klopt en alles goed verloopt he
@Zico: Ik ga er ook gewoon van uit dat jij gelijk hebt! Ik heb 9 oktober dus in het lijstje gezet... NOD 09-02 Diana 11-02 Ellen 19-02 Anna 1e x na MK 20-02 Diaantje 22-02 Molly 23-02 Moby 24-02 Miss Daantje 06-03 Smoeltje 08-03 LMM AFSPRAKEN 11-02 Nin0 20 weken echo 12-02 Inez vruchtwaterpunctie 13-02 Nicki FM 14-02 Yuca bloedtest 14-02 Nin0 VK 14-02 Lola Intake VK en echo 15-02 Inez gyn 19-02 Hanneke Prenatale Diagnostiek 28-02 Natas VK 04-03 Yuca tocoloog 11-03 Miss Daantje 1e IVF gesprek 13-03 Hanneke VK 29-04 Yuca VK BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 10-09 Sasha 17-09 HannekeR 22-09 Lola 29-09 Ritje ?-10 Yuca 09-10 Zico
Ik zal het eens gaan uitzoeken Lola, wil nu eerst rood een keer door roze vervangen. Het was pas de tweede echte ronde na MK dus ik moet helemaal niet zeuren maar het lijkt wel of na MK de symptomen sterker zijn of herken ik ze nu beter? Wat een plaatje, dat meisje van je in haar pakje....Alleen daarom al hoop ik stiekem toch dat ik ooit een dochter krijg...