35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    :({|= Eindelijk, wat een emotioneel moment, ik heb een kleurtje :D

2. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Wauw wat een leuk pakej en een mooi kindje erin schitterend haha,
    mooi als ze die leeftijd hebben he....
    Kijk er al weer naar uit!

Hier gisteren gaan trainen want binnen twee weken de grote game he,
    gaat goed,
    alleen mijn eigen fok en mijn jongste teef is een drifdkikkertje,
    maar dat lukt me met het nodige geduld,
    ze was zo goed bezig en was blij,
    na al dat zweet haha
    dus beloonde ik ze mooi,
    maar ze is zo fel,
    en bij het belonen sprong ze naar omhoog recht op mijn mond en tanden,
    yep een gezonde tand over!
    gewoon door twee gebroken,
    het gekke is het was zo een kracht en snelheid zei de tandarts dat het niet eens pijn deed,
    hij zat vast en kreeg hem niet los aan het tandvlees maar mijn mond ging ook niwet meer dicht haha
    daar stond ik dan snel naar de tandarts die nog even beizg was en er moet een kroon in dus!
    Alles is goed maar niemand die het snapte want dit gebeurt wel met bv auto ongelukken en met de snelheid en kracht doet dat dus geen pijn!

Ik heb geen pijn gehad hoor,
    het was wel grappig!

Zo begon mijn weekend,
    en had net de tandjes laten controleren want wou in orde zijn voor de volgende maanden in mijn zwangerschap haha!

Fijn weekend dames!

Ritje

3. Yuca

Yuca Actief lid

16 sep 2007
    141
    0
    0
    Tenerife
    Hallo allemaal, ik ben 6 dagen niet op het forum geweest en ...wat een werk zeg, het bijlezen!

Diaantje@Beterschap

Kainda@veel sterkte!

Ritje@Nou, ik duim voor de eerste echo, alvast gefeliciteerd met de goede bloedwaarden.

Pien@Welkom en geniet van de rest van je zwangerschap

Diana, Kaley, Ellen, Diaantje, Moby,Anna, Miss Diaantje@ik zal duimen voor jullie NOD

Smoeltje en LMM@ Succes deze volgende ronde!

Lola@idd een schatje je dochtertje. Hier is het trouwens m'n eigen moeder die raar reageert, maar dat had ik wel verwacht, omdat ze graag domineert. Zij maakt wel even uit wanneer ik het aan de familie mag vertellen en als ik op een gegeven moment weet of t een meisje of jongen is, dan moet ik dat ook verborgen houden. Maar het is voor mij al duidelijk dat ik me daar voor geen meter aan ga houden, het is mijn zwangerschap! Mijn pa is helemaal blij, dus dat zit helemaal ok!

Iedereen die ik vergeten ben, heel erg sorry, heel veel geluk sterkte en succes.

Hier zit ik in twee trajecten van afspraken. Via het ziekenfonds en privé, ik heb de lijst bijgewerkt. Ik heb eigenlijk dus twee bloed en urinetesten, waarvan de 1ste nu maandag, en de 2de donderdag. Maar ik heb in de lijst alleen die van maandag, want het gaat om hetzelfde, al die ziektes worden dan getest, HIV, Hepatitus, toxoplasmose etc, etc

Gisteren ben ik bij de gynaecoloog geweest en hij heeft al een eerste echo gemaakt, maar logischerwijze kon je alleen nog maar het vruchtzakje zien, maar dat vond ik al heel wat, daar het mijn eerste zwangerschap is. 29feb heb ik een 2de echo,dan ben ik 8wk.

Ik heb pijnlijke borsten maar daar ben ik superblij om!

Iedereen een fijn weekend gewenst!

4. Yuca

Yuca Actief lid

16 sep 2007
    141
    0
    0
    Tenerife
    Oh ja, ik ben 10 okt uitgeteld.

5. Yuca

Yuca Actief lid

16 sep 2007
    141
    0
    0
    Tenerife
    Oh ja Zico, we lopen op een dag na gelijk!

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

hoi allemaal,

Wat een lieve foto zeg!

Hier de laatste loodjes voor THE DAY!
    Vanmorgen wakker geworden van de pijn terhoogte van beide liezen en halve wege de navel in het midden... Ophanging bm?/ (heb geen idee hoe het daar allemaal verbonden zit)..
    Voel me ook niet helemaal Joepie. Maar het duurt nu niet lang meer. Heb wel goede hoop. Mannetje denkt dat ik zwanger ben, maar dat heeft hij al eens eerder gedacht en toen was het helaas niet.

Ik weet niet wat ik wil, een meisje lijkt me giga leuk om mee te tutten (als je ook een meisje meisje hebt natuurlijk) en al mijn vriendinnen hebben jongetjes dus dan zou een meisje wel leuk zijn... schept mogelijkheden ;) :) (grapje) Maar een stoere knul zou ik ook wel leuk vinden.
    Een tweeling jongetje en meisje lijkt me ook schitterend. Ben ik in 1 keer klaar ermee :)

7. Ellenk

Ellenk VIP lid

Maar wat ons schepseltje ooit ook mag worden, het wordt zeker de mooiste en liefste ;)

8. Yuca

Yuca Actief lid

16 sep 2007
    141
    0
    0
    Tenerife
    Ik duim voor je Ellen!

9. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Yuca, morgen ga ik een nieuwe lijst maken en zet al je data erop.

Ellen, volhouden! Laat er dan tenminste nog eentje roze scoren...

10. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    En Diana...............hoe staat het met jou?
    inderdaad een schattig dochtertje Lola!
    Bijn mij vandaag nog steeds geen piek bij de ovu-test, maar toch maar klussen vanavond.......you never know!?
    Gr, Moby

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

Idd want zaadjes houden het wel ff vol.
    Volgens de laatste berichten die ik pas op internet las denk men nu dat goed zaad met goed baarmoederslijm het zelfs wel eens tot 7 dagen kan volhouden ;)
    En je kunt morgen zo "ineens" een positest hebben.

12. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Ja ik heb me denk ik verrekend met de eisprong!
    Ik wil denk ik te graag te snel!
    had wel doorzichtig slijm sinds vandaag dus zal er wel aan komen!
    Ik zie ELLEN dat jij bijna mag testen!
    Ik duim voor je en hoop op roze!

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Dank je Moby, kan alle hulp gebruiken ;)
    Ik heb zelf wel een redelijk goed gevoel maar goed... Je weet dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden...

14. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Ellen spannend! Ik begin vast met duimen.

Lola, wat een superleuke foto! Echt een moppie.

Inez, ik zal dinsdagmorgen duimen dat het voor jou ook zo mee mag vallen. En inderdaad, er is volop gelegenhied om naar de beeb te gluren. :)

Lekker wezen shoppen vandaag. Voor mezelf en voor mijn dochter. Hahahaha dat klinkt stoer.

Liefs,
    Lientje

15. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Ellen wat spannend zeg. Ik duim ook voor je.

Moby, mijn slijm had ik al een week voor de eisprong, dus je ei komt er vast aan. Klussen dus! Bij mij heeft geholpen. Nou heeft mijn man wel vroeger een timmerbedrijfje gehad :D :D

16. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Pin je niet teveel vast op die ovutesten: heb ze ook twee rondes gebruikt maar kreeg helemaal geen streep terwijl ik in die ronde toch zwanger werd.
    Klussen kan in ieder geval geen kwaad, twee dagen voor eierdag is het juist aan te raden.

Ellen, roze hè...geen andere kleur!

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

ja mamma LMM ;)

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Willen jullie niet zo veel schrijven als ik es een dagje niet op het forum kan komen! :confused: :D

Lientje, fijn dat de punctie goed is gegaan. Ik duim voor een goede uitslag.
    En gefeliciteerd, een meiske! :)

Inez, wat ontzettend leuk dat je de kleine al zo veel voelt. Ik ben als een havik aan het opletten, en elke keer als ik dat doe lijkt het wel alsof mijn darmen extra te keer gaan :)
    Beterschap met je verkoudheid. Ik ben net hier van af en van de griep, wat kun je je er rot van voelen hè.

En Diaantje, ook beterschap. Goed uitzieken hoor, jammer dan voor je baas.

LMM, verdorie geen roze........ :cry:

Anna, ontzettend fijn dat je je cyclus al zo snel terug hebt. Heel prettig te weten dat je lijf het weer heeft opgepikt.
    Nu duimen op het wachtbankje!

En Ellen, hou je het nog een beetje uit zo vlak voor NOD? Ik duim!

Wij zijn vandaag naar 2 winkels hier in Almere geweest voor babykamer kijken.
    We hebben ontdekt dat we op wit whitewash vallen, en de wat robuustere, simpele en 'stoerdere' modellen zonder veel tierelantijntjes. We hebben 2 hele leuke gezien maar die commodes hadden deurtjes en wij willen lades. We hebben nog 3 grote winkels op het oog om te gaan kijken, 2 in Amsterdam en 1 in Velserbroek.

En we hebben een eerste orientatie gedaan voor kinderwagens en autostoeltje...... mijn hemel, ik zag door de bomen het bos niet meer! Ook de boxen hebben we een beetje bekeken, dat is makkelijker kiezen.
    Ik ben natuurlijk niet met nix naar huis gekomen, heb een lief babypakje gekocht :D

Volgende week zaterdag ga ik naar de 9 maanden beurs, daar es alles bekijken en op me in laten dalen.

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat afspraken in het lijstje erbij gezet.

NOD

09-02 Diana
    11-02 Ellen
    19-02 Anna 1e x na MK
    20-02 Diaantje
    22-02 Molly
    23-02 Moby
    24-02 Miss Daantje
    06-03 Smoeltje
    08-03 LMM

AFSPRAKEN

11-02 Nin0 20 weken echo
    12-02 Inez vruchtwaterpunctie
    13-02 Nicki FM
    14-02 Yuca bloedtest
    14-02 Nin0 VK
    14-02 Lola Intake VK en echo
    15-02 Inez gyn
    19-02 Hanneke Prenatale Diagnostiek
    28-02 Natas VK
    29-02 Natas pretecho
    04-03 Yuca tocoloog
    11-03 Miss Daantje 1e IVF gesprek
    13-03 Hanneke VK
    27-03 Natas 20 weken echo
    29-04 Yuca VK

BEVALDATA

03-07 Nin0
    06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    10-09 Sasha
    17-09 HannekeR
    22-09 Lola
    29-09 Ritje
    ?-10 Yuca
    09-10 Zico

20. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Ja, uhhh ben/zijn in shock :( , gisteren posi matcare test en vandaag gelijk zwanger de cb digi-test. Was sinds donderdagavond ineens behoorlijk misselijk en hoofdpijn, dacht dat het kwam omdat we een paar dagen naar familie in Italie zijn geweest en dat is altijd druk druk.....

Maar de angst overheerst hier nog ipv de blijdschap, we zijn bang dat het weer misgaat :rolleyes:
    We hadden ook eigenlijk alle hoop opgegeven en niet meer verwacht dat het zou gebeuren. Alleen zo jammer voor Nino dachten we en nu :confused:

In ieder geval mag ik nu in roze, voorlopige uitgerekende datum is 18-10
    Wie volgt???????

pffffff heb jullie nodig meisies om me door die spannende weken heen te slepen......

liefs

Deel Deze Pagina