Wow Diana, gefeliciteerd! Die eerste weken duren lang, en zeker na miskraam voel je je dan extra onzeker. Maar gelukkig gaan de meeste zwangerschappen goed! Ik duim voor je dat je dit keer je kindje nog 8 maanden bij je mag houden.
Goede avond meiden, @ Inez: ja, ik was ook al een week aan het kwakkelen, maar moet zeggen dat ik blij ben dat het toch heeft doorgezet, zodat ik er toch nog een keer van af kom. Wens je heel veel succes dinsdag, maar vooral veel kijkplezier Fijn dat je vroeg aan de beurt bent, zal aan je denken! @ Lola: wat een poepie die dochter van jullie. En ja, ik wil morgen best roze zijn, alleen...moet nog een dag of 10 wachten voordat ik kan testen , als het dan al niet vanzelf is gekomen. @ Zico: laten we het erop houden dat jouw moederinstinct gelijk krijgt wat betreft 9 oktober. Tuurlijk duimen we 28/2. Heel veel succes en kijkplezier @ Molly: zo fijn dat je ook een kleurtje hebt! @ Yuca: dank je! Voor jou ook heel veel succes met je testen en de 29e een hele mooie echo! Zal aan je denken. Wat leuk dat jij en Zico ongeveer gelijk oplopen. Hoop dat er nog veel oktoberbeebjes bij mogen komen [-o< @ Ellen: hou je de spanning nog een beetje vol? Spannend! Mijn duimen draaien nog steeds voor jou, onze hoop is helemaal op jou gevestigd. Zorg jij nog even voor een oktoberbeebje En wat betreft een tweeling: leuk hè, 2 vliegen in één klap, maar ik denk dat we met z'n allen al heel blij zouden zijn als we één wondertje mogen ontvangen, toch @ Moby: blijven klussen hoor, de zaadjes blijven nog wel een tijdje rondzwemmen @ Lientje: oh meid, wat geweldig lijkt me dat als je dat kan zeggen: shoppen voor mij en mijn dochter \/ @ Natas: super dat jullie al aan het shoppen zijn geslagen, of in ieder geval, je al aan het oriënteren bent. En de volgende week naar de 9 maanden beurs, zou willen dat het hele forum daarnaartoe zou kunnen, met een wondertje op komst. Gezellig met z'n allen Ben jaloers op je, maar gun het je echt van harte. Heel veel plezier alvast en geef je ons een verslag de volgende week? @ Diana: wauw, van harte gefeliciteerd !! En we gaan met z'n allen duimen dat het dit keer goed zal gaan. Echt top: nog een oktoberbeebje!! Nou meisjes, met dit laatste goede bericht, ga ik lekker bank hangen. Allemaal een hele fijne avond en voor morgen vast een zonnige zondag!
GEFELICITEERD DIANA, geweldig weer een roze! en NINO..... mijn man is tegelzetter, helpt dat ook? ha-ha
Diana, van harte gefeliciteerd!!! En meid, we slepen je wel door die eerste weken heen hoor! Ellen, je maakt het wel ontzettend spannend hoor. Ik blijf voor je duimen meid! Hier gaat het gelukkig al weer beter. Nu alleen nog maar hopen, dat ik man- en dochterlief niet heb aangestoken.
Hallo dames, Ik lees al een paar dagen stiekem een beetje mee hier, maar pfffff, dat valt niet mee om helemaal op de hoogte te komen, gaat zooooo snel....maar mag ik ondanks dat bij jullie aansluiten? Ik ben 36, halverwege 37. Ik heb nooit een hele sterke kinderwens gehad totdat ik ongeveer 4 jaar geleden de liefde van mijn leven heb ontmoet en samen willen we graag een kindje. In de afgelopen 3 jaar heb ik 4 mk's gehad waarvan de laatste vorig jaar rond Pasen. We hebben onderzoeken gehad maar daar is niets uitgekomen. We zijn nu sinds 2 maanden weer bezig om zwanger te raken. Ik vind het allemaal heel spannend en ingewikkeld. Ik voel me soms echt te oud Ik ga binnenkort beginnen met een nieuwe baan en in september komt daar ook nog een opleiding bij. Als we een kindje krijgen moeten we verhuizen. Kortom best veel stress waardoor een prille zwangerschap zomaar weer fout kan gaan. Maar ja, als ik geen kindjes ga krijgen wil ik in ieder geval een baan waar ik me goed bij voel. Het doet me goed om hier mee te lezen en het rare is dat ik andere vrouwen helemaal niet te oud vind, we hebben niet voor niets de menopauze toch? De natuur heeft wat dat betreft al voorzorgsmaatregelen genomen wanneer we te oud worden Dus wie zijn wij om daar anders over te denken! Opmerkingen van anderen doen alleen soms zo'n pijn Ik hoop dat ik mijn zorgen en vragen, lief en leed hier kwijt kan. Wellicht dat ik ook af en toe tot steun kan zijn Groetjes, Carlijn
Diana gefeliciteerd, ik zal je steunen in deze eerste weken zoals jullie mij steunen Carlijn welkom. je bent zo oud als je je voelt. maar ik vind het toch altijd weer fijn als ze me een paar jaartjes jonger schatten lola wat een schattig pakje heeft jasmijn aan zeg. wij wonen boven de rivieren dus hier heerst de carnavalssfeer niet zo. maar daar hebben wij weer 1 april voor. (1 april verloor alva zijn bril, ofwel den briel) mijn moeder heeft al een jurkje gemaakt voor kim..... morgen is de grote dag. dan krijgt kim haar shirtje aan en gaan we het mijn ouders proberen duidelijk te maken. ben benieuwd hoelang het duurt voordat ze her door hebben...... zal ook wel foto's op het forum zetten. spannend
Hoi allemaal, mag ik ook op het lijstje staan? Uitgerekende datum 19 augustus 2007 Alle zwangeren van harte en alle wantobepregnantlady: heel veel geluk! Pien (35) @Carlijn... ik ben 35 (halverwege 36).. een jaartje zal het verschil toch niet maken?
Ik kan me goed voorstellen dat je de kleine liever gisteren dan vandaag voelt. Nou voelde ik deze kleine al wel snel, maar dat is vaker met de tweede. Alyssa voelde ik met 16 weken, ook erg vlot voor een eerste, maar gemiddeld voel je de kleine met ca. 20 tot 24 weken.
he meiden, ben echt misselijk opgestaan vandaag, tegen braken aan. Op dit moment zie ik dat als heel positief, bij andere kids was ik 9 maanden misselijk en ziek
Dank jullie wel meiden , kan het nog steeds niet bevatten...... Sorry dat ik nog niet op iedereen persoonlijk reageer, moet me nog eerst een beetje bij/inlezen @Ellenk, ik hoop het zo voor je meid, blijf duimen liefs
Carlijn, welkom hier meid. Ik sluit me helemaal bij de anderen aan. Je bent zo oud als je je voelt. En ja, opmerkingen van buitenaf kunnen soms vervelend zijn, maar het belangrijkste lijkt mij toch hoe je jezelf erbij voelt. Jullie willen graag een kindje samen, dus voelen jullie je daar goed bij. En dat is het belangrijkste. Je vertelde dat je inmiddels al een behoorlijk aantal MK's hebt gehad. Geef de hoop niet op meid, zelf ben ik na 5x vroege MK op rij inmiddels al weer bijna 16 weken zwanger. Hopelijk mag jullie wens snel in vervulling gaan!
Dank je, ja ben de laatste dagen wat veel met mezelf bezig.. Sorry dames. Vanaf dinsdag ben ik weer de sociale ellen Ik ging net naar het boek met alle antwoorden en vroeg: Ben ik zwanger? Antwoord: Natuurlijk! hahahaha samen met mijn pendels alleen al maakt dat alleen maar zenuwachtiger... Maar probeer met beide beentjes op de grond te blijven staan.. Zico de hele zwangerschap misselijk. Gatsie meis, lijkt me vreselijk ookal is het "voor het goede doel" zoals ze zeggen. Heel veel sterkte
Goede morgen op deze zonnige dag! @ Inez: gelukkig voel jij je ook al wat beter! Hoop inderdaad dat je thuis niemand hebt aangestoken, want het is een heel naar griepje @ Carlijn: Welkom en veel succes met zwanger raken. @ Hanneke: veel plezier bij je ouders en ik ben heel benieuwd naar de reactie en natuurlijk naar de foto's @ Ellen: duim, duim, duim....... @ Zico: hopelijk worden we allemaal snel misselijk. Maar ik hoop ook voor jou dat het dit keer geen 9 maanden duurt
Alleereerst DIANA GEFELICTEERD ZEG. Wat super. Het wordt even een onzekere tijd, maar je bent zwanger en dat is al heel wat. We duimmen voor je. Carlijn welkom, je bent nog piepjong hoor! Natas Ga je ook naar de Kidsfactory? Goed voor inspiratie en waar je ook kan kijken is Loods5 in Zaandam. Daar hebben ze heel veel stijlen en smaken voor een betaalbare prijs en sinds kort ook een Kids afdeling. Ze hebben ook een website en heel veel leuke frutsels die je natuurlijk niet nodig hebt, maar toch weer heel leuk zijn.