hoi meiden, Helaas hier ongi geworden! Vplgende nod 9 maart... stom lichaam... heeft met goed voor de gek gehouden deze maand helaas!
Inez en Lola, ja ik weet dat de baby meestal pas rond de 20 weken te voelen is..... duurt nog zo lang Nino, ja KidsFactory staat ook op ons lijstje om naar toe te gaan. Heeft Loods5 ook babykamers? Aha, dan voeg ik die toe, thnx! Carlijn, van harte welkom hier en heel veel succes. Trouwens, zijn jullie ooit een site tegen gekomen die op zondag gesloten is? Echt waar, wilde op internet bij Babypark gaan kijken en daar staat letterlijk "Onze site is op zondag gesloten. Graag zien wij u op andere dagen van de week terug. Onze medewerkers zullen u dan volledig van dienst zijn. Bedankt voor uw begrip en tot ziens".
k*t ja.... maar goed gaan vrolijk weer verder. Natas, een christelijke site uit staphorst of ergens op de veluwe ofzo?
Ellen, oh wat jammer, maar ik wens je wel heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel succes voor de volgende ronde. liefs Yuca
@Ellen: Ach meid, wat ontzettend jammer ! Balen hoor... @Natas: Ja, de hoofdvestiging van Babypark ligt in de bible belt, dus dan weet je genoeg. bébé-jou komt trouwens uit Staphorst, maar dat is geen winkel...
Ik ben inderdaad meer sites tegengekomen die op zondag 'gesloten' zijn. Zelf doen wij daar niet aan. Wij zijn gewoon 7 dagen per week, 24 uur per dag geopend.
Ellen, he, wat ontzettend jammer meid. Helaas kan ons lichaam inderdaad rare dingen met ons doen. Het zou verboden moeten worden.
Dat men in christelijke gebieden geen koopzondag heeft, ja logisch. Maar een site?..... nee, was ik nog nooit tegen gekomen.
Powergirlie en Carlijn welkom bij de jonge blommen club! DIANA, VAN HARTE GEFELICITEERD! Ellen, jeetje wat balen! Heel veel succes de volgende ronde! Natas, lekker he shoppen voor de beeb. Wij zijn hier nog aan het verbouwen, dus nog geen grote dingen gekocht, maar wel heeeeel veeel kleine dingen. En dat wordt er vast niet minder op. donderdag naar de 9 maanden beurs en nu ik weet dat het een dametje is ben ik helemaal los...hihihi Liefs, Lientje
Ellen: Jammer zeg maar we blijven duimen voor ROZE of niet en je lichaam kan je inderdaad goed in de maling nemen! POWER GIRLIE: welkom YUCA: lekker genieten en rondkijken voor leuke spulletjes;hoop ik binnenkort ook te kunnen doen! GR, Moby
Ja, er zijn sites van zeer christelijke bedrijven die op zondag uit de lucht gaan. Ik vind het een beetje dubbel want als je dan zo christelijk bent waarom sta je dan wel op internet? Was het een bedrijf uit Staphorst e.o. want daar zijn ze nog erg streng! Loods 5 heeft geen echte babykamershowroom maar wel heel veel spullen voor babykamertjes en ook heel veel andere leuke dingen. Als je iets leuks ziet moet je het meteen kopen want ze hebben meestal maar enkele stuks in een zeer vaak wisselende collectie.
NOD 19-02 Anna 1e x na MK 20-02 Diaantje 22-02 Molly 23-02 Moby 24-02 Miss Daantje 06-03 Smoeltje 07-03 LMM 09-03 Ellen AFSPRAKEN 11-02 Nin0 20 weken echo 12-02 Inez vruchtwaterpunctie 13-02 Nicki FM 14-02 Yuca bloedtest 14-02 Nin0 VK 14-02 Lola Intake VK en echo 15-02 Inez gyn 19-02 Hanneke Prenatale Diagnostiek 28-02 Natas VK 28-02 Zico Gyn echo 29-02 Natas pretecho 29-02 Yuca 2e echo gyn 04-03 Yuca tocoloog 11-03 Miss Daantje 1e IVF gesprek 13-03 Hanneke VK 27-03 Natas 20 weken echo 29-04 Yuca VK BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 10-09 Sasha 17-09 HannekeR 22-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 10-10 Yuca
Ellen en lastminutemamma, balen zeg....maar hopelijk vol goede moed op naar de volgende ronde! Een internetwinkel die op zondag gesloten is, erg wazig heb ik nog nooit van gehoord apart wel Ik ben op zoek naar een babywinkel met een testbaan voor kinderwagens (ik ga mijn kinderwagenaankoop zeer grondig aanpakken ) maar kan zo 123 geen vinden. Weet iemand er te liggen (het allerliefst een beetje richting het zuiden) Wat een zalig weer vandaag zeg, echt super. Eindelijk! Ohw, een vraagje, ik weet niet hoe ik de lijst moet aanpassen, maar ik ben uitgerekend op 3-9 ipv 10-9 kan dat aangepast worden? En qua afspraken heb ik op 19-2 een afspraak voor een nekplooimeting, en op 20-2 de 1e afspraak bij de verloskundige
@ Welkom Carlijn en een fijne zwangerschap toe gewenst en veel schrijf en leesplezier! Join the club! @ Lola, eigenlijk viel het nog mee, gen pijn door de kracht en snelheid van mijn hond, ongelooflijk maar waar! Het gekke is ik was de eerste keer zo ziek! en nu nog steeds niets ik voel me super buiten de slaaploze nachten soms, ik hoop dat de misselijkheid wegblijft, er bestaat een goed middel voor heb het hier al, de moeite om het te gaan halen! zeker als je 9 maand ziek bent , erg veel sterkte! Liefs Ritje
Diana een dikke proficiat ùmeis, geniet er nu maar lekker van he. Kom maar lekker 9 maanden mee op de roze wolk
Heb een vraagje.... heeft iemand ervaring met zwangerschap en het werk als nagelstyliste? Vraag me af of ik ALS ik zwanger raak moet stoppen met dit werk? Ik werk niet elke dag en ook nooit 8 uur per dag. Misschien heeft iemand een idee?! Bvd, Moby
Goede avond meiden, Ellen: Baal, baal, baal! Wat een rotnieuws, heb nog wel zo goed voor je geduimd. Héél véél succes in de volgende ronde. Een keer moeten wij toch ook aan de beurt komen. Powergirlie: welkom en heel veel succes. Hier verder geen nieuws. Ga lekker bank hangen en me instellen op maandag (lees: werkdag). Heb een hoop in te halen denk ik, na een weekje griep, die overigens nog steeds niet helemaal weg is. Fijne avond nog allemaal