Ja, van de vakantie is jammer maar dat is het ergste niet. Het lijkt inderdaad wel of iedereen zwanger is of een baby heeft ja...... sjonge. In mijn directe omgeving is een collega zwanger en mijn oudste stiefdochter. Stiefdochter zal al snel bevallen, dat zal voor mij even zwaar worden denk ik.
Bedankt voor jullie lieve woorden. Vanavond is manlief weer thuis en zal er flink geklust worden (als hij thuiskomt van zijn etentje). Morgen maar lucifers mee naar kantoor nemen om mijn ogen open te houden. Natas, dat zal inderdaad moeilijk worden als je stiefdochter gaat bevallen. Je wilt zo graag en het lukt maar niet en dan moet iemand anders die dichtbij je staat bevallen. Nu we er echt voor gaan nadat ik na 1 jaar voor het eerst ongesteld ben geworden heb ik steeds meer iets van ja ik wil echt hel liefst nu. Tegelijkertijd ga ik er vanuit dat ik niet meteen zwanger ben. Misschien volgend jaar om deze tijd.
Bedankt voor jullie lieve woorden. Vanavond is manlief weer thuis en zal er flink geklust worden (als hij thuiskomt van zijn etentje). Morgen maar lucifers mee naar kantoor nemen om mijn ogen open te houden. Natas, dat zal inderdaad moeilijk worden als je stiefdochter gaat bevallen. Je wilt zo graag en het lukt maar niet en dan moet iemand anders die dichtbij je staat bevallen. Nu we er echt voor gaan nadat ik na 1 jaar voor het eerst ongesteld ben geworden heb ik steeds meer iets van ja ik wil echt hel liefst nu. Tegelijkertijd ga ik er vanuit dat ik niet meteen zwanger ben. Misschien volgend jaar om deze tijd.
Goedemorgen lady's Ik ben na mn MK weer beland in afwacht fase 02 sept mn NOD eisprong weer geweest ......mn lichaam weer gereed hahah het enige wat ik nu voel is af en toe mn (.)(.) liespijn en voor de rest niks nada dus zal deze ronde niet zo zijn maar we blijven positief hoe dan ook heb deze ronde een navigatie mee gestuurt om hun de goeie weg te wijzen hahah want volgens mij zwemmen ze alle kanten op behalve de goeie hihihi wij klussen om de dag in vruchtbare dagen op aanraden van de gyn omdat klussen elke dag echt geen zin heeft want is maar net wanneer je je eisprong hebt ...kan vroeg zijn kan laat zijn een zaadcel blijft ongeveer 5 dg in leven dus je kunt ook 4 dg voor je vruchtbare klussen om zwanger te worden maar ik denk maar zo ik word pas zwanger als mijn lichaam dat wil en er klaar voor is eerder niet dus kun je klussen wat je wil maar als het lichaam zegt noway dan gebeurt het idd niet maar dat wondertje komt er hoe dan ook liefs kaley
Lkker zo'n positieve instelling! En je hebt gelijk ook...die wondertjes van ons komen er allemaal! Succes! Groet, Koosje
Hallo allemaal! Even even moeten zoeken voordat ik jullie had gevonden, 35+--ers! Ik ben zelf 35 (in december word ik 36) en vorige week uitgevonden dat ik toch echt zwanger ben en dat binnen 8 maanden actief bezig zijn. Had mijzelf ingesteld op een langere periode maar dat valt dus mee. Wellicht een positieve opsteker en iedereen die bezig is heel veel succes! groet!
Nou boontje , zeker heeel leuk om te horen, dat wij oudjes nog best wel zwanger kunnen worden. Heel erg gefeliciteerd! bar
jullie zijn allemaal onze helden.....of je nu 35 bent of 43...... Hier een giga drang naar chocolade....DE voorbode van de naderende duivels... Op dan naar ronde 3 waar mijn vruchtbare periode midden in mijn vakantie zal vallen.....appeltje-eitje....hihi
Haha....midden in de vruchtbare periode op vakantie...hopen dat je niet op een camping zit....of 1 met heeeele grote plaatsen Al hoewel, bij jullie op Curacao is het natuurlijk altijd vakantie, dus jullie klussen dan gewoon in het vakantie-eigen-bed! Ik vind het zo leuk te lezen dat jullie 'oudjes' ook nog nuchter in het zwanger-worden proces staan...terwijl ik mij zo nu en dan toch best een beetje zorgen maak vanwege mijn leeftijd (maar dat zullen jullie bij tijd en wijlen ook nog wel hebben...neem ik maar even aan). Ik denk dat ik mij maar eens toeleg, sprak ze dapper, op het idee dat ik haast heb loslaten. Dat valt best mee! Ben benieuwd wie er deze ronde zwanger raakt...zijn toch altijd supermomenten! Lieve groet, Koosje
camping?...hahaha...nog erger....CENTER PARCS!....maar op zich wel goed idee....daar worden de dames vermaakt zodat mama en papa een beetje kunnen klussen.... De eerste week (dus de week van ongi, waarschijnlijk) zitten we in huis aan boulevard van Scheveningen.....die zeelucht moet mijn vruchtbaarheid toch minstens 200% positief beinvloeden?! Voorlopig nog ff aan de chocolade...slecht....ja....jaaa...kan er nix aan doen Tuurlijk ook weleens zorgen...klinkt misschien lullig...maar mij helpt het: die zorgen helpen een zwangerschap echt niet dichterbij brengen. Destijds toen we nog geen kinderen hadden, bedacht ik me heel vaak hoe leuk mijn leven ook zonder kinderen was, daar moest ik dan toch ff bij stilstaan om verder te kunnen. Kinderen zijn niet zaligmakend....nu ik ze heb kan ik dat alleen maar bevestigen....dat hield mij destijds altijd op de been .....ik heb 3 jr gewacht en door de MMM gegaan....maar wel met heel veel humor....dat was voor mij essentieel. 80% van de stellen die na 1 jr nog niet zwanger zijn worden uiteindelijk toch zwanger...grote kans dat we er allen bij zitten toch? Keep up the good spirit!
Die good spirit blijft wel up! Je hebt gelijk zorgen maken brengt niets..in tegendeel! Ik moet zeggen die zeelucht heeft mijn vruchtbaarheid ook veel goed gedaan (woonde ten tijde van mijn eerste zwangerschap (MK) in Den Haag, bijna aan zee).....dat komt wel goed met jou! Ik werk nu nog in Den Haag, maar woon inmiddels in Utrecht, misschien moet ik toch nog maar elke avond na t werk nog ff bij de zee 'vruchtbaarheid' happen.....beter dan chocola Koosje
Als het deze ronde (eerste ronde, dus ik ga er niet vanuit) niets wordt en ik wordt na ongeveer 28 dagen ongesteld dan valt mijn vruchtbare periode in mijn vakantie. Iedereen veel klus plezier. Piglet
Ik doe ook even mee met het 'UPKEEPEN' van THE GOOD SPIRIT...hihihi!!! (hopenlijk helpt het voor iedereen! ) KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP,KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP,KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP,KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP, KEEP IT UP!!!! Oftewel: KEEP IT UP dus... \/ Liefs, Daantje
Dankjewel voor alle lieve woorden hier... al zijn ze wellicht niet meteen persoonlijk bedoeld... Zo komen ze wel aan...En het doet goed..Thankxx... Gisteren hoorde ik dat een collega zwanger is...En ik kreeg me toch een pesthumeur joh...pffff....(niet laten merken hoor)Leek ook wel of ik overal zwangeren zag ik winkels en op tv... Daarbij dacht ik dat ik een migraine kreeg,maar dat was toch weer niet zo..Migraine betekend meestal een ongi erachter aan bij mij. Meteen ter baling....denk we gaan weer een ronde verder....pfffffEn dan zit ik nog een week voor me NOD..Dus samengevat..ik schiet deze ronde kompleet in de stress voordat ik al kan testen Het "balen"gevoel is vandaag minder moet ik zeggen...En als ik deze berichtjes lees van leedies die ookk int zelfde schuitje zitten...krijg ik een warm gevoel... Stresskip Susi
en ja hoor..na 1 kilo chocolade en 2 allejezus grote puisten ....zijn daar de duivels......goh...ik had jullie helemaal niet verwacht...(met enig sarcasme....)....2 dagen eerder dan NOD.....op zich komt het me zo wel goed uit...ben ik al van de ergste zooi af als ik het vliegtuig instap zaterdag.... Susi de stresskip.....je legt dus wel grote eieren? hahaha.....niet te veel hoor....zo'n drieling lijkt me toch aanpoten... Oh ja: dat dacht ik ff aan toen ik jou verhaal las susi: soms lijkt het alsof wij de enige zijn bij wie zwanger worden nou niet zo vanzelfsprekend wordt ervaren, maar naar de buitenwereld toe houden we ons groot. Dat betekent dat er in onze omgeving meer stellen rondlopen die in hetzelfde schuitje zitten als wij. Alleen, net als wij, houden ze zich groot t.o.v. de boze buitenwereld. Koosje....gaan we volgende week samen happen ....en laten we de chocolade ff in de kast...
dames , niet opgeven hoor, als de tijd rijp is, wordt je ook wel zwanger,... misschien op het moment wanneer je het niet verwacht,... tuurlijk is het voor mij nu makkelijk praten, maar echt ik denk dat ik soms zie dat men zich er te veel mee bezig houdt..... (wat op zich heel logisch is) of misschien ben ik wel heel vruchtbaar, ik heb me er iig nooit op die manier mee bezig (hoeven) houden,.... pas nadat mijn 2de menstruatie uitbleef ben ik eens een testje gaan doen,... en toen bleek t idd bingo te zijn. vorig jaar was ik ook na 2 maandjes al zwanger, deze zwangerschap liep helaas in het begin al niet goed af.,... met ong10/11 weken kreeg ik een miskraam. als ik jullie verhalen wel eens lees, realiseer ik mij heel goed wat een gelukkig mens ik eigenlijk ben,... dat ik op mijn 44 ste zo snel zwanger mocht geraken, ik mij tot nu heel goed heb gevoeld,alles oke is verlopen , en alles gelukkig , gezond is en alles erop en eraan blijkt te zitten. ik hoop dat jullie deze ervaring ook zullen gaan beleven, de 1 misschien wat sneller als de rest, de 1 wat makkelijker dan de ander , maar ik geloof dat jullie allemaal aan de beurt komen,.... geef de moed niet op, blijf er in geloven !
Goedemorgen meiden, Ik lees al een tijdje mee en ga nu toch ook maar een berichtje posten. Ik probeer me een beetje op te trekken aan het berichtje van Hope. Ik ben 36 en wij zijn nu al een tijdje bezig voor de eerste kleine van ons samen (hubbie is al vader). Gisteren zijn de gearriveerd en dat betekent dat we nu ronde 11 ingaan Morgen zal ik het wel weer positiever inzien, maar nu heb ik er even flink de balen van. Eigenlijk mag ik ook zeker nog niet klagen als ik de verhalen van sommige meiden lees! Ik ben een tijdje geleden al bij de gyn geweest. Ik heb een perfecte cyclus, maar daar is wel gebleken dat ik geen goed baarmoedermondslijm heb (te zuur). Daarvoor heb ik nu een goedje gekregen wat we nu 2 maanden gebruiken. Maar nog zonder resultaat. Gelukkig ben ik een geduldig typje (NOT ). Heel voorzichtig begin ik vanwege dat vijandige slijm toch al wel aan IUI te denken..... Duimen jullie mee dat het niet zover hoeft te komen?! Jullie in ieder geval allemaal succes! Gr. Joyce