35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    NOD

19-02 Anna 1e x na MK
    20-02 Diaantje
    22-02 Molly
    24-02 Miss Daantje
    25-02 Moby
    06-03 Smoeltje
    07-03 LMM
    09-03 Ellen

AFSPRAKEN

11-02 Nin0 20 weken echo
    12-02 Inez vruchtwaterpunctie
    13-02 Nicki FM
    14-02 Yuca bloedtest
    14-02 Nin0 VK
    14-02 Lola Intake VK en echo
    15-02 Inez gyn
    18-02 Lientje 20 weken echo
    19-02 Hanneke Prenatale Diagnostiek
    19-02 Sasha Nekplooimeting
    20-02 1e afspraak VK
    28-02 Natas VK
    28-02 Zico Gyn echo
    29-02 Natas pretecho
    29-02 Yuca 2e echo gyn
    04-03 Yuca tocoloog
    11-03 Miss Daantje 1e IVF gesprek
    13-03 Hanneke VK
    17-03 Inez pretecho
    27-03 Natas 20 weken echo
    29-04 Yuca VK

BEVALDATA

03-07 Nin0
    06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 Pien
    03-09 Sasha
    17-09 HannekeR
    22-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    10-10 Yuca

2. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Gezellig buikje Zico! :D

3. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    @Pien: van harte met de goede uitslag!

@Zico, wat een mooi rond buikje heb je al!

@Natas: voor de leuke frutsels moet je echt even naar Loods 5 als je eens tijd hebt maar eerst even de basis uitzoeken :) :)

@Lientje en Lola: wat zijn jullie snel met het bijwerken van de lijst!

4. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Pien gefeliciteerd met de goede uitslag!

Mooi buikje al Zico, wacht maar af wat er straks nog komt. Ik zag vandaag in het ziekenhuis iemand met een megabuik.

Onze 20 wk echo was geslaagd en het kindje heeft nu de grootte van 20 wk en 5 dagen, dus groeit goed (chocola?) Verder zag alles er goed uit, dus we zijn superblij. Ook nog bevestigd gekregen dat het geen down heeft. Dat kan je weer aan de vingerkootjes en aan de ribben zien.
    En hoe verleidelijk het ook was, we weten niet wat het gaat worden en moesten even de andere kant opkijken.

Natas: sinds kort zijn er wel baby (kinder)kamertjes bij Loods5. Misschien toch een aanrader. www.loods5.nl

Zaandam opent nieuwe Kids afdeling. Op de 1e etage in Zaandam is een nieuwe Kids afdeling geopend. Verschillende huisjes inspireren de bezoekers en hun kinderen. Voor kids tot een jaar of 12 zijn er zeer diverse stijlen te krijgen. Naast kids meubels, is er ook een enorm aantal accessoires die net even de speel of slaapkamer bijzonder maken.

en Inez, heel veel succes morgen met de VP!

Ellenk: bah wat jammer nou toch. JA dat lichaam kan je inderdaad voor de gek houden. Veel geluk in je nieuwe ronde.

5. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Heb effe een vraagje:
    Had zondag ochtend
    mijn ovu-test positief.
    Heb donderdag,zaterdag en zondag geklust!
    Vanavond dan nog maar zou dat geneog zijn of moet het dan morgen ook nog?
    Kan ik me alvast mentaal voorbereiden! ;)
    Misschien een domme vraag maar wellicht heeft iemand een suggestie? :(
    BVD, Moby ;)

6. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Even tempen morgenochtend. Als de temperatuur omhoog is mogen jullie even uitrusten :D :D ;)

7. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Pien van harte zeg, wat een supermooie uitslag. Ik ga over anderhalve week voor de nekplooimeting...toch effe spannend vind ik

Zico, hee wat een buik heb jij al zeg. (bij mij is er eigenlijk nog niets zichtbaar 8) )

Lola, bedankt voor het aanpassen van de lijst

8. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
  9. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    huh! Ben ik de 'eerst wachtende'? :confused:
    Dus de hele week kan er niemand meer zwanger testen? Of staat er iemand niet op de lijst?
    Jongens, gisteren kwamen we een ooievaar tegen op haar nest. Ik kon me niet bedwingen om te roepen "yoehoooeee hier ben ik!" mijn lief keek eerst nog met een blik van, ben jij gek! Maar hij riep toch ook maar meteen ons adres. Je kunt nooit weten he! ;)

Ellen,
    ik zag het al meteen aan je banner! Sh*t joh! Wat jammer nou, die stomme signalen van (.)(.) ook!
    Ik voeld de gisteravond opeens mijn tepels. EN DAT KAN HELEMAAL NOG NIET 5 DPO. Ik heb ze even goed toegesproken dat ze zich moeten gedragen.

Sasha, kan je niet vragen om hem een paar uur voor een testrit mee te krijgen?

Pien, gefeliciteerd met jullie ontzettend goede uitslag! Dat moet een goed gevoel geven! :)

Zico, (OH NEE, IK BEDOEL DE ANDERE VLAAMSE RITJE) op deze link staat informatie over hete baden en sauna's:
    http://www.zwangerstraks.nl
    Ik hoop dat je er wat aan hebt. Ik hou er rekening mee in elk geval. Voor mij een geen hete baden. Of ik moet weer net na een ongi zitten.

Natas,
    Op jouw dagplanning ben ik weer niet jalours. Wij hebben lekker van het weer genoten. Dat is toch meer ontspannend dan van die megawinkels aflopen. (mijn idee hoor! ik hou er niet zo van)
    Maar verder zou ik best met je willen ruilen hoor! ;) Daar ben ik ook heel eerlijk in!
    Ha ha, sites die op zondag gesloten zijn! Het moet niet gekker worden...

Carlijn, welkom hier!
    Ik vind 36 helemaal niet oud! Sterker nog, ik wou dat ik het nog was. Alhoewel, nu ben ik een stuk gelukkiger dan toen. Ik ken mijn grote liefde nu 2,5 jaar. Maar 4 MK dat is wel heftig zeg! Ik vind 2 al heftig genoeg en vind dat we nu al genoeg ellende gehad hebben. Ik gun niemand een MK, maar het moet ook niet zo oneerlijk verdeeld zijn. Maar helaas is de realiteit zo, dat misschien wel de meerderheid hier op dit topic een MK heeft gehad en veel anderen problemen hebben (gehad) om zwanger te raken.
    We zijn met zijn allen biologisch toch aan de oudere kant om moeder te worden.
    Maar uiteindelijk lukt het meestal toch wel, zelfs voor 40 plussers is de kans op een gezonde zwangerschap toch groter dan dat het misgaat. Daar probeer ik me in elk geval ook aan vast te houden.
    Wat ik wel heel jammer vind is dat je opmerkingen krijgt van anderen. Dat hebben wij gelukkig nog nooit gehad. En ik zou denk ik ook wel die contacten beter bekijken, of ze wel bij ons passen.

Nino, gefeliciteerd hoor! Fijn zeg! :D

Lientje, wanneer krijg jij de uitslag?

Ines, veel sterkte en succes voor morgen!

Moby, inderdaad even je temperatuur in de gaten houden. Je ei kan natuurlijk inderdaad 36 uur daarna ook springen. ;)

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    annna ik denk dat je iemand anders voor had, ik weet dat sauna niet goed is als je zwanger bent

11. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Hey ladies,

Gisteren gebeurde er toch iets vreemds: het ging op het forum over websites die zondag's gesloten zijn en dat wij daar niet aan meedoen, maar...ik wilde dus reageren en kreeg de hele avond de melding: website kan niet worden weergegeven. Hadden jullie dat ook? Ik had het van 20.00-23.00 uur. :( Vandaag na een weekje thuis te hebben gezeten, weer aan het werk gegaan. Om 13.30 uur toch maar naar huis gegaan, voelde me hondsberoerd. Morgen toch maar even naar de dokter, dit duurt nu echt te lang. :thumbdown:

@ Ritje: wat een romantische dag wordt Valentijnsdag voor jullie. Heel veel plezier!

@ Diana: die klachten zijn een goed teken hoor, dus ook genieten :D

@ Pien: gefeliciteerd met de goede uitslag \:D/ Lijkt me idd hartstikke leuk om je beebje te zien :thumup:

@ Zico: wauw, wat heb je al een mooi buikje :thumup:

@ Nin0: zo, die kleine van jullie groeit goed. :whistle: Leuk hoor. Ik denk dat ik het geslacht ook niet zou willen weten, al is het wel handig voor de aankopen ;)

@ Anna: ja, jij mag als eerste roze testen, het is je van harte gegund. En aangezien ik naast je op de bank zit, samen op het hartjeskussen, mag ik erna [-o< . Duim nu al voor ons, beetje vroeg, maar kan nooit te vroeg zijn, toch

@ Inez: heel veel succes morgen met de VP. Zal aan je denken en voor je duimen :thumup:

Zo meisjes, ga nu weer even mijn bankje opzoeken! Hele fijne avond allemaal!

12. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Wow zico,
    mooi buikje,
    ik vind een heel lichte zwelling hier,
    en dacht dat ik al een beetje overdreef maar jouwe is al mooi rond! :)
    Geniet ervan...

Ritje

13. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Na een uur weer bijgelezen. Weer veel "gebeurd"in paar dagen.
    Denk aan iedereen en en duim voor iedereen.

14. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Diaantje1:ik kon ook niet op de site komen!
    Anna:eek:m wat voor temp. gaat het dan;heb hier helemaal geen ervaring mee!
    Moby

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zico, mooi buikje al meid!

Diaantje, ik kon hier gisterenavond ook inderdaad niet terecht.

Anna, wie weet is het wel een voorbode, die ooievaar ;)

Meiden, allemaal bedankt voor jullie steun voor m'n VP van morgen. Zie er gek genoeg nog niet echt tegenop, maar ik heb mezelf dan ook goed beziggehouden vandaag. De vorige keer moest ik na de VP ook 2 daagjes zoveel mogelijk rust houden, dus ik dacht, laat ik me vandaag dan maar eens lekker uitsloven.

Ik heb ook eindelijk m'n eerst buikfoto in m'n album gezet. Hopelijk denken we er deze keer beter aan dan bij m'n eerste zwangerschap. Toen hebben we alleen een foto met 6 en met 8 maanden gemaakt.

16. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Diaantje, Natuurlijk duimen, als je ei bevrucht is dan gaat het nu allemaal gebeuren hoor! Dus duim, duim, duim, nestel, nestel, nestel!

17. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Ik word vandaag verdrietig van het lezen hier.
    Ik kan "jaloers"worden op jullie wiens mannen net zo enthousiast mee werken.
    De mijne werkt af en toe mee, maar wil het niet verplicht doen(en soms ook weer wel)En wij hebben geen bloeiend klusleven, zeg maar, en dat ligt niet aan mij, haha. En van het weekend kreeg ik weer naar mn hoofd dat een kind krijgen een obsessie is geworden voor mij.
    Ik wilde namelijk klussen en hij niet en ja OOK omdat het "nodig"is maar ook omdat ik er wel zin in had, om het beestje maar bij de naam te noemen.We waren een weekendje weg. Nou je kan je voorstellen dat mijn weekend al vergalt was.
    JA hij is al maanden ;ichamelijk niet top en de laatste weken szeker niet, maar ik kan mezelf niet een paar maand in de ijskast zetten.
    Afgelopen zomer gaffie eindelijk "groen licht", maar kan er helaas niet over praten zoals jullie met jullie wederhelften.
    Ben laatste tijd wel snel emotioneel, dus als ik niet zeker wist......
    Sorry, moest het even kwijt. Kan er met niemand over praten, want niemand herkent dit. En word zo verdrietig van....

18. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Sanrob,
    Het lijkt me echt heel vervelend. Ik ben zo blij dat mijn vriend meer in de kinderwens gegroeid is. We willen het 'bijna' even graag nu. Ik zeg bijna, want ik denk dat als het er niet van komt, dan denk ik wel dat ik er veel meer moeite mee zou hebben.
    'verplicht' vrijen, blijft speciaal. De gedachte er achter maakt het wel extra bijzonder, maar dat is er na een tijdje ook wel vanaf. En richting de man, denk ik dat wij ook inderdaad wel meer interesse hebben rond de vruchtbare dagen. Dat kan vervelend voelen, maar het is ook zo dat het biologisch zo geregeld is dat vrouwen rond de eisprong meer lust heben. Misschien helpt het hem als hij van dit feit op de hoogte is.
    Hormonen zorgen er ook voor dat je meer zin hebt!

Sterkte ermee in elk geval!

Hihi, Inez, ik had me je heel anders voorgesteld!
    Je hebt al een mooie buik hoor!

19. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Zit mn zelfmedelijden weg te eten met een plak cote d'or chocola.HAHa
    Ach wel, maar ben niet blij....

AAAHHH SIEIELUG.