35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    jeetje kainda, wat een droevig nieuws. Kan je pijn voor stellen, maar je mag je moed niet laten zakken meid, er is heus wel een zieltje voor je gereserveerd.

2. Lieve Juliëtte, ik wil je graag héél veel sterkte toewensen voor morgen. Het enige advies dat ik je kan geven, is om voor een volledige narcose te kiezen. Dan krijg je de ingreep zelf niet mee. Dat lijkt mij namelijk héél moeilijk...
    En deze is speciaal voor jou...

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Juliette, wat ontzettend naar voor je :cry:

Ik heb zelf curretage onder volledige narcose gehad. Ik zou het niet met een ruggeprik willen, dat lijkt me emotioneel veel te zwaar.

Ik wilde me ook nooit meer zo voelen als toen het mis ging..... maar nu ben ik blij dat ik het risico weer genomen heb want het kan wél goed gaan.
    Neem je tijd en denk er straks maar weer over na.

Heel veel sterkte!

4. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Juliette,
    Het voelt verschrikkelijk im voor een curretage te staan, waarbij datgene wat je het liefste wilt bij je weggehaald wordt! Ik wens je heel veel sterkte morgen en vooral ook de eerste dagen/weken erna!

Denk vooral nog niet te ver vooruit, maar probeer dit zo goed mogelijk te verwerken. Dat kan niet anders dan door de pijn en het verdriet toe te laten. Ik hoop dat je hier ook goed in begeleid wwordt.

Zico,
    Het is een mooie gedachte, dat er voor iedereen een zieltje klaar staat.
    Helaas gaat dit niet altijd op. Soms staat er voor een stel 'geen zieltje klaar'. Er bestaat ook zoiets al ongewenste kinderloosheid...
    Natuurlijk gunnen we iedereen de vervulling van deze grote wens, maar we hebben niet alles in de hand.
    Gelukkig geldt dit niet voor Kainda/Juliette, want zij heeft al 2 grote kinderen.

SanRob, jou wilde ik nog zeggen dat je je echt niet loopt aan te stellen. Ik zou me er zelf ook ongelukkig van voelen als ik er achter kwam dat het niet gelijk op gaat. Het natuurlijk wel moeilijk raad geven voor ons, wij kennen hem niet en jou ook maar een klein beetje.

5. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Lieve Juliëtte,

Wat een verdrietig nieuws :cry: . Wens jou heel veel succes morgen! [-o< Voor jou en je partner heel veel sterkte in de toekomst. Wie weet komt er onverwacht toch nog een wondertje! Gun het julie van harte ;)

6. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Julliette, wat afschuwelijk voor jullie zeg. Meid ik heb echt met je te doen. Heeeeel veel sterkte morgen, en de komende tijd natuurlijk voor jou en je partner!

7. Niet meer actief

Juliettte,

Heel veel sterkte!

Pien

8. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Lieve Juliette, heel heel veel sterkte. Hele dikke knuffel!

9. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Juliette:héél veel sterkte toegewenst morgen en de komende tijd en wie weet..........gebeurt er ooit nog een wondertje!

10. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Nino:kan je die roze hummer effe richting brabant sturen?
    Miesje:proficiat en lekker in het roze!

Ik hoop dat ik nu op het wachtbankje mag!
    Heb even genoeg van het klussen! Kan het vandaag niet meer opbrengen.
    SanRob:ik begrijp je heel goed; ook bij ons is het soms moeilijk omdat het moet!
    Denk dat als ik niet in het roze kom deze maand, probeer volgende maand wat meer afleiding te zoeken! Lijkt me moeilijk maar hoop dat het lukt!
    Moby

11. HannekeR

HannekeR Actief lid

2 jan 2008
    127
    0
    0
    Brielle
    nou daar ben ik dan eindelijk met het verslag van zondag. (heb helaas gen foto's want ik vergat mijn camera.... :(
    zondag middag naar mijn ouders, komen we aan, zit heel de kamer vol met mijn familie. oma nam kim een rondje langs de visite, maar gelukkig had ze haar jas nog aan. later in de gang haar jas uitgetrokken en het shirt rechtgedaan. en toen tegen kim gezegd: nou laat nu je t-shirt maar eens even zien. voorop: geef mij een KUS. dus oma een kus geven natuurlijk. NEE OMA, kijk nou op de achterkant..... ik word de liefste ZUS. OOOOH echt waar. vervolgens loopt mijn moeder dus de kamer weer in en weet in haar enthousiasme niet meer of ze nu eerst de voor of de achterkant aan iedereen moet laten zien. Mijn oma's hadden het niet direct in de gaten, maar ja die hebben ook een gehoorapparaat. ;) . en mijn schoonzusje was druk in gesprek dus daar moest ik het ook nog een keertje voor herhalen. Maar heel de familie weet het gelijk in ieder geval...
    mijn moeder had al een vermoeden want die vond me de laatste tijd wel erg emotioneel. (klopte ook wel hoor, maar ik had wat 'communicatie problemen' met kim)

Na de verjaardag ook nog naar mijn schoonouders. die zaten net te eten en vroegen zich af waarom we voor de 3e keer in 4 dagen langskwamen :) weer kim haar shirt laten zien en toen waren ze helemaal enthousiast. en toen we weg gingen zei mijn schoonmoeder ineens: ik vond je er van de week ook al zo moe uit zien. jajajajaja
    (klopt ook want ze kwamen na een werkdag 's avonds op bezoek en de laatste tijd ben ik dan kapot en lig ik idd liefst ff te slapen op de bank)

morgen zal ik kim haar shirt nog een keer aantrekken en wat foto's maken

12. HannekeR

HannekeR Actief lid

2 jan 2008
    127
    0
    0
    Brielle
    Juliette, heel veel sterkte voor de komende periode. neem je tijd om het een plekje te geven.
    wie weet hoe je er over een poosje over denkt.....
    veel liefs en een dikke knuffel
    Hanneke

13. @HannekeR: Gelukkig reageerden ze bij jou een heel stuk leuker dan bij ons :D ! Maar ik moet zeggen dat mijn - 27 weken zwangere - zus afgelopen zaterdag ook hartstikke leuk reageerde door te zeggen: 'Leuk, dan zijn we tóch nog samen zwanger..!'
    Mijn schoonouders waren zaterdag 50 jaar getrouwd en daarom ging Jasmijn een nachtje bij mijn zus logeren. Mijn schoonzussen hebben we het tijdens het feest verteld, we hadden ze nu mooi allemaal bij elkaar! Nu nog mijn vriendinnen langs met Jasmijn in het shirtje... :D

14. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Juliette, heel veel sterkte morgen. Het vervelendst vond ik de periode erna, alle emoties die loskomen. <hug>

15. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    ik zal mijn banner opnieuw moeten instellen want ik ben vanmiddag ongesteld worden.
    Hier is het dat de man ook super graag wil en ik heb iets van het komt of het komt niet maak me er niet meer zo druk om

hier zijn we ook in dubio hoevaak je het wel niet moet doen in de week.
    van de andere kinderen lag het anders en ging je vaker overdag rommelen en nu komt het eigenlijk op de avonden neer en kinderen blijven in het weekend ook langer op dus het word moeilijk hier wat klussen betreft

:cry:

16. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Indy:
    Jammer, succes de volgende ronde!
    Ik vind het ook moeilijk te bepalen wanneer het te doen;de vraag blijft altijd: ben je op tijd, te vroeg of toch weer te laat!
    Ik denk maar 'het komt als het komt', misschien helpt dat !
    Gr, Moby

17. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Hoi Moby inderdaad dat is mijn gedachte nu ook hoor.Al zou mijn man elke dag wel willen en de nacht door en zegt al als ik in bed kom kunnen we het ook doen maak je me maar op een lekkere manier wakker :) maar heb de laatste tijd ook niet veel zin.

en het gekke is rond een uur of acht savonds krijg ik ontzettend veel zin en moet ik wachten tot de kinderen naar bed zijn en dat is dan half 10 :( en is het niet altijd dat ik nog zin heb

want als ik zin heb moet het zo snel mogelijk gebeuren klinkt mischien gek maar zo ligt het bij mij

18. Yuca

Yuca Actief lid

16 sep 2007
    141
    0
    0
    Tenerife
    @Juliette
    Heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel sterkte morgen en daarna met het verwerkingsproces,ik hoop dat je/jullie daar goede steun in krijgen.

@Miesje
    Gefeliciteerd!Dat het een mooie zwangerschap mag zijn

@SanRob
    En daarnaast is hij nog veel weg, dat maakt het dus nog moeilijker. Kan je niet eens voorzichtig aan hem vragen, wat bij hem het libido zou doen stijgen, al is het maar voor een avond. Zou sexy lingerie hem kunnen verleiden? Toch fijn dat je in dit forum dit allemaal kwijt kan, dus "zemel"maar zoveel je wil.

@Zico
    mooi buikje al hoor!
    bij mij is nog helemaal niets te zien, ja de vetophoping die ik daar heb. Ik heb altijd een klein buikje gehad. Ik ben wel meer opgezwollen daar, vooral na het eten. Ik vraag me trouwens af waar dat vet gaat zitten als je baarmoeder groter wordt.

Ik heb eergisteren de bloed en urinetest gedaan, waar je op alle SOA's wordt getest en nog andere ziektes, en je bloedsuikerspiegel.

Doen ze dat in Nederland en Belgie ook, die analyse?Ik neem aan van wel.

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    yuca ik heb 28 ste ook volledige screaning

20. miesje

miesje Actief lid

20 okt 2006
    114