35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jippeltje, Jul 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ Moby: kom gezellig erbij op het wachtbankje. Ik zit er ook nog een week.

@ Hanneke: handig dat je iedereen op dezelfde dag aantrof. Ben benieuwd naar de foto's.

@ Lola: veel plezier met het maken van de ronde langs je vriendinnen met Jasmijn en haar shirtje

@ Indey: hè jammer meid, veel succes in de volgende ronde

@ Yuca: ik ben er ook volledig op getest, helemaal in het begin toen ik de MMM inging, een dik jaar geleden.

Hier weinig nieuws, griep wil niet weggaan

2. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    SanRob, wat is dat inderdaad ontzettend verdrietig dat jouw kinderwens zoveel groter is dan die van hem.

Meid, ik kan me goed voorstellen dat je je hart gewoon even moest luchten en je hoeft je daar echt niet voor te schamen. Het is iets waar jij mee zit en jij moet je verhaal gewoon kwijt. En wij zijn er dan ook voor jou SanRob. We zijn ervoor om naar je te luisteren en om je dan gewoon even een hart onder de riem te steken.

Heel veel sterkte hiermee en ik hoop van harte dat jullie hier samen een oplossing voor kunnen vinden.

3. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

Apr 3, 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Hallo meisjes! :D
    Ben ik weer eens...hoe is het met iedereen?

Met mij gaat het wel goed hoor, begin mijn draai te vinden in Ede en Randy en ik uuuuhhhh-en... :p :) er op los...
    Vrijdagavond hebben we zelfs veel meubels (inclusief de trap :oops: ) in ons nieuwe huis aan een nadere inspectie onderworpen... :) O:) :D
    Wij hebben gelukkig helemaal geen moeite om te uuuuhhheeen...altijd zin in elkaar zelfs als het wat meer moet, maar wij willen het ook allebei evengraag! Randy houdt zelfs op voorhand al van het kindje! :confused:
    Moet nu toch een keertje goed gaan komen met ons?

Kainda, echt heel verdrietig om te horen meis, heel veel sterkte morgen en natuurlijk de tijd daarna!

SanRob, hele dikke knuffel vanaf hier!

Miesje, GefeliciZwangeeeerrr!!! :D

Tja Indey, als je al kinderen hebt ligt het natuurlijk een beetje anders, dan kan je elkaar niet meer zomaar elk moment van de dag bespringen... :) Ik snap dat dat lastig is!
    Jammer trouwens dat je ongesteld bent geworden!

Voor de rest heb ik niet zo heel veel terug gelezen, heb alleen al een tijdje niks meer van Sabrina gehoord, hoop dat het allemaal goed gaat met haar.

Hoop dat het met alle zwangeren heel goed mag (blijven) gaan! [-o<

Liefs, Daantje

4. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    he miesje, ben ook van de kempen, tegen turnhout aan

5. miesje

miesje Actief lid

Oct 20, 2006
    114
    0
    0
    belgie, de kempen
    Wel ik ook woon een 10 tal km van Turnhout
    vanwaar ben jij?

6. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Lola, wij hebben de VP laten doen omdat een kansberekening ons te vaag is. Met alle respect overigens voor een ieder die de uitslag niks uitmaakt, maar we hebben liever zekerheid over de uitslag. Het staat voor ons ook al vast wat te doen bij een slechte uitslag.

7. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Heb je een pbke gestuurd, we hebben in tielen gewoond tot 5 jaar terug, heb er een doopsuiker zaak gehad

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

Inez, fijn dat het allemaal goed is gegaan met de VP blijft giga eng lijkt me.

Juliette veel sterkte vandaag. Helaas weet ook ik hoe het is en ik had idd ook voor gehele narcose gekozen. Want daat wil je idd niet met je verstand bij zijn...

Hier lijkt ongi verdwenen raar want normaal altijd minimaal 6 dagen. Maar goed. Kunnen we weer aan de slag is ook fijn ;)

9. Anja38

Anja38 Actief lid

Feb 11, 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    Hallo,

Ik ben inmiddels 38 en hoop nog op een klein wondertje....

Uit mijn vorige relatie heb ik al 2 meiden van 12 en 10 jaar ;)
    En nu met mijn nieuw gezinnetje hopen we samen op een kleintje...
    Vorig jaar oktober heb ik een miskraam gehad na 12 weken door heel veel stress.... Ik heb daar heel veel verdriet van gehad en gaf me zelf de schuld dat het niet goed gegaan is.... :cry:
    Toch willen we het nog een keer proberen, maar de klok tikt en heb het idee dat ik nu op dingen die in mijn buik gebeuren anders reageer dan voorheen, ik voel meer dingen,ben onzeker,pijntjes,steken,gevoelens.
    ik weet nu eigelijk niet hoe ik er mee om moet gaan.

Wie heeft dit ook meegmaakt of zit in deze situatie....

graag zou ik met mensen in contact willen komen...
    om ervaringen uit te wisselen.

groetjes Anja

10. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Diaantje1: kom gezellig naast je zitten en hopen op roze!
    Indey: ik begrijp je volkomen; heb zelf ook al 2 grote kinderen!
    Toch proberen om het spannend te houden!
    Ik ga uitrusten op het wachtbankje en moet effe niet meer aan klussen denken en mijn man ook niet denk ik............... (ha-ha)
    Gr, Moby

11. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ Anja: welkom! ik kan je niet verder helpen, ben namelijk nog nooit zwanger geweest. Is wel mijn hartewens! Wens je heel veel sterkte!

12. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Miss Daantje:Kom jiji van de Antillen?
    Keek in je album en zag Aruba staan!
    Zelf heb ik 18 jaar op Curacao gewoond!
    Gr, Moby

13. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    mijn eerste echo om 13,00u,
    ben benieuwd.....
    duim voor me meiden.

ik hoop dat alles in orde mag zijn!

liefs Ritje

14. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Allemaal trouwens bedankt voor jullie lieve reacties voor en na de VP.

Miesje, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Die eerste weken zijn inderdaad zeer onzeker. Je blijft toch altijd met die angst voor nog een MK zitten.

Waarom wij voor een VP hebben gekozen heb ik hierboven al aangegeven. En als aanvulling op het verhaal van Pien wilde ik nog zeggen, dat zowel de VP als de vlokkentest beiden inderdaad een risico met zich meebrengen, maar de VP het minste. Bovendien is de uitslag van een vlokkentest minder betrouwbaar en hij wil nog wel eens mislukken en dan kun je alsnog voor een VP.

Voordel van de vlokkentest is, dat hij eerder in de zwangerschap kan plaatsvinden, de uitslag is eerder bekend en wanneer je een slechte uitslag hebt kun je voor een curretage kiezen.
    Een VP vindt later in de zwangerschap plaats, het duurt langer voor je de uitslag hebt en wanneer je een slechte uitslag hebt, zul je echt moeten bevallen wanneer je kiest voor beëindiging van de zwangerschap.

Anja, welkom hier. Nog veel sterkte met het verwerken van je miskraam. Hopelijk mogen jullie snel weer positief testen en deze keer ook nog lekker 8 maanden mogen genieten van deze zwangerschap.

Er zijn er meerdere hier die ook op latere leeftijd 1 of meerdere MK's hebben gehad en nu opnieuw zwanger zijn en waarbij het tot nog toe goed gaat, dus je ziet, er is nog hoop! En helaas is het bekend, dat je lichaam een heel vervelend spelletje met je gaat spelen zo rond je NOD. Je let op meer dingen, maar vaak wanneer je er in de cyclus niet meer op rekent, blijk je toch zwanger. Dat is bij meerderen van ons zo gebleken. Geef de hoop niet op!

Diaantje, balen meid, dat je weer ziek bent. Nu wel even lekker uitzieken hoor!

MissDaantje, zoo, jullie zijn goed bezig om jullie nieuwe huis in te wijden! Dat moet toch een keertje resultaat geven. En dan wel het liefste voor die MMM.

Juliëtte, meid heel veel sterkte voor vandaag en met het verwerken van deze zware teleurstelling en het een plekje te geven. Heb je ook een PBtje gestuurd!

Ellen, wat is je ongi inderdaad snel verdwenen dan. Heel veel succes deze ronde. Nu moeten jij en LMM toch maar eens een keertje overwippen naar die roze bank hoor! Afgesproken?

15. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ Ritje: heel veel succes, maar vooral veel kijkplezier zo meteen. Genieten en zwaaien hè ;)

@ Inez: ja, ik weet het, heb me inderdaad voorgenomen nu echt uit te zieken. Hoe voel jij je? Alles goed?

16. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Meiden dat vind ik dus ook heel jammer dat je niet meer zo maar elk tijdstip aan kan pakken om te klussen.

Maar nu gaan we over een week op vakantie en zei al de kinderen sturen we naar het zwembad en kunnen wij onze gang gaan.Alleen het word een klein probleempje want ik ga normaal altijd mee dus moet ik een smoes verzinnen :)

We zien het wel hoe het gaat lopen en baal uiteraard dat het niet gelukt is maar doen het ook te weinig en deze keer net in de periode en voor de bevruchting gedaan en kon het niet missen

het heeft zo moeten zijn

17. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Diaantje, verstandig meid. En niks van je baas aantrekken deze keer hoor.

Ik voel mezelf wel weer behoorlijk goed. De verkoudheid lijkt zo goed als over. Alleen ben ik een beetje bang, dat m'n schoonmoeder dat heerlijke griepvirus heeft meegenomen van m'n schoonzus en zwager. Zij is daar vorige week vrijdag geweest en m'n zwager was toen al ziek en m'n schoonzus nu. Ik heb niet de illusie, dat dit virus ons zal overslaan.
    Al hoop ik het wel, want Alyssa is volgende week jarig, ze wordt 2, en het zou toch erg sneu zijn wanneer we met z'n allen ziek zijn op haar verjaardag.

Ritje, heel veel succes met de echo en m'n duimen draaien voor je meid!

Indey, veel klusplezier op je vakantie. Misschien kun je de kids vertellen dat je wat nieuws uit wilt proberen, dat ze nu al zo groot zijn dat ze er zelf heen kunnen en dat je straks wel even komt kijken hoe het nu met ze gaat?

18. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    dank je Diaantje en Inez,
    toch beetje spannend hoop echt dat alles in orde is,
    bedankt voor jullie steun meiden....

Ik ben verschrikkelijk moe de laatse dagen is nie normaal,
    is wel de periode se,
    ben vandaag men bed uit gegaan en na een uurtje er terug in en ben nog steed moe haha...pfff
    Neem nochthans mijn vitamientjes hoor! :)

Liefs Ritje

19. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

Apr 3, 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Hoi moby,

Nee mijn ouders zijn allebei Indisch dus ik ben een Indootje :D maar mijn vriend is Arubaan...zijn er nu 2 keer geweest maar ik ga daar niet wonen, veel te klein en ik heb geen goede band (lees: vooral de dominante en jaloerse moeder mag mij niet!) met zijn ouders (helaas).
    Leuk dat je op Curacao hebt gewoond, Sabrina woont er op dit moment ook. Mis je het eiland of ben je blij waar je nu zit? Ik wil wel heeeeel erg graag weer naar het buitenland (heb in Afrika en Australie gewoond).

Ritje, heel veel succes vandaag, ik duim altijd voor je! [-o<

Inez, ik heb even gemist dat je een vp hebt laten doen, :oops: is de uitslag goed? Ik hoop het in elk geval.
    Ik hoop idd nog net voor de mmm zwanger te raken. Mocht ik nu ongesteld worden dan heb ik nog 1 kans! [-o<

Liefs, Daantje

20. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    YUCA:
    heb het natuurlijk met hem wel eens over gehad waarom zijn libido zo klein is, maar dat weetie zelf ook niet. (haddie in zn vorige relatie ook, dus gelukkig ligt het niet aan mij).Zijn "grappige"antwoord was; "ik heb het vroeger te vaak gedaan". :(
    Nu dat heb ik weer dan, haha. :(
    Ik heb het dan wrs te weinig gedaan, want ik wil wel, hihi.En dat klopt ook wel, ik ben een jaartje voor ik hem leerde kennen geopereerd aan ontstekingen vaginaal. Voor de operatie heb ik dus een jaar of 12 pijn gehad en geen sex kunnen hebben.IK WIL MN VERLOREN TIJD INHALEN.
    Ze hebben me nl jaren gezegd dat de pijn tussen mn oren zat en ben naar psychiater/psycholoog/sexuoloog geweest.Tot ik bij de gynaecoloog terecht kwam, toen was met een simpele test bekeken dat het toch echt niet tussen mn oren zat.
    Dus dat probleem is uit de wereld en dat had ik dus aantal jaar geleden ook niet gedacht, dus wat dat betreft OLE HUPSAKEE, maarja dat moet je toch echt met zn 2en doen. ;)

Share This Page