ANJA; gezellig welkom. Sterkte met het verwerken van je miskraam. Maar snel weer int roze komen en dan gaat het goed, daar duimen we voor. DAANTJE: JALOERS! Nee hoor, geniet ervan, en hopenlijk heeft het resultaat. DIAANTJE: goed uitzieken inderdaad, is belangrijk. Luister maar naar mij, ben doktersassistente. Indey; VEEL PLEZIER> Geef je voldoende geld mee om te spenderen, blijven ze vast langer weg. [-o<
Anja, van harte welkom hier. Zwanger willen worden is een onzekere periode en met een hijgende bioklok in je nek kan die spanning oplopen. Stel hier je vragen of schrijf het maar van je af hoor! Indy, erg jammer dat je ongesteld bent geworden. Miss Daantje : natuurlijk moet het goed voor jullie komen, het ZAL goed met jullie komen! Ritje, veel succes en plezier vanmiddag!
Ritje:succes met de echo Daantje: Mis het wel maar kom er nog ieder jaar omdat mijn familie daar nog woont. moby
Lieve allemaal, Ik heb net 9 pagina's doorgelezen en jee.... wat is er veel gebeurd! Alle zwangere dames: ontzettend gefeliciteerd. En daar waar het niet goed is gegaan: heeel heel veel sterkte! Hier is inmiddels niks gebeurd. Ben 10 dagen over tijd en ben 3 zwangerschapstesten armer... Ik voel me ook absoluut niet zwanger, heb al dagen van die krampjes dat ik ongesteld ga worden maar... er komt maar niks! Vanmiddag moet ik naar de gyn. Het was de bedoeling dat deze afspraak na een menstruatie zou komen, maar die is er dus nog niet geweest... Zal wel zo klaar zijn, gok ik... Stom he, ik zit gewoon heel erg op die NOD te wachten want dan kunnen we tenminste weer verder. Tikkie tegenstrijdig want eigenlijk wil ik natuurlijk helemaal geen NOD, maar dan wel veroorzaakt door een klein wondertje. Mijn vriend wordt een beetje hopeloos van mij. Hij is nog best positief, maar ik geloof er al bijna niet meer in dat het ooit gaat lukken. Mijn lijf heeft nog steeds dezelfde onhebbelijke gewoontes als 10 jaar geleden en ik zie het even niet meer zitten... Komt vast wel weer goed maar nu even niet.. Gr. Benthe
@Ritje heel veel sterkte, dat het een mooie echo mag zijn! @Anja welkom en veel susses! @Zico Wat leuk, we gaan vrijwel gelijk op! Wat voor symptomen heb je? Ik heb 's avonds meer slaap dan normaal en ook vroeger. Mijn borsten voel ik behoorlijk. En 's ochtends heb ik last van vlagen van misselijkheid. Oh ja , wat is MMM? Ik ben echt een leek in al die termen, pfffff @SanRob jij bent dus al door een hele mallemolen geweest voor jouw problemen, heeft hij wel eens overwogen om met een buitenstaander, een psycholoog bv, daarover te praten of een sexuoloog? In ieder geval heel veel sterkte in deze situatie en ik hoop voor jou dat er wel een oplossing komt.
yuca, dito symptomen meid, ben dooooooooooooooodop op dit moment en ga zodadelijk bankhangen. Ritje, veel succes meid, denk aan je. Inze, heeft het pijn gedaan de vruchtwaterpunctie. Op m'n werk de collega's raden het af, je hebt kans op mk. Mijn man zou het graag hebben dat ik het laat doen wegens m'n leeftijd. Zelf ben ik een bangschijtertje, dus hoop ik dat hij van gedachten veranderd.
@ Inez: ik zal me dit keer niets van mijn baas aantrekken. Hoop dat de griep toch aan jullie huisje voorbij zal gaan. Zeker omdat Alyssa de volgende week jarig is. Fijne verjaardag vast, ZONDER GRIEP! @ Ritje: laat je nog even iets weten als je terug bent? @ SanRob: ja doktersassistente, ik zal goed uitzieken. Mijn huisarts zei gisteren: als je nu gewoon weer aan het werk gaat, zie ik je de volgende week weer terug, je moet naar je lichaam luisteren: griep = bed! @ Benthe: veel succes bij de gyn. Laat je ons iets weten als je terug bent?
Zico, m'n eerste punctie heeft wel zeer gedaan. Was toen behoorlijk gespannen en het team wat de punctie toen moest doen was niet al te vriendelijk en wist me niet op m'n gemak te stellen. Daardoor ging ik deze keer ook redelijk gespannen naar de punctie toe, heb dit kenbaar gemaakt en dit team heeft hier fantastisch op gereageerd. De prik was gezet voor ik er erg in had en ik hem hem deze keer amper gevoeld. Zo kan het dus ook en zo schijnt het meestal ook te gaan. Een punctie kan inderdaad kans geven op een MK. Ik zou niet durven zeggen of die MK's dan zijn bij gezonde kindjes of dat de MK op gang is gezet omdat er toch iets aan de hand is met het kindje. Zelf hou ik het op het laatste. En we wilden ondanks dit risico toch het liefste een punctie laten doen omdat we liever zekerheid hebben of het al dan niet goed zit met het kindje. En voor ons staat ook al vast wat er gaat gebeuren wanneer het inderdaad niet goed zit. In Nederland krijg je een punctie vergoed wanneer je 36 jaar of ouder bent. Hoe is dat in België geregeld? Benthe, succes vrijdag bij de gyn. Wellicht kan de gyn uitsluitsel geven over waarom je menstruatie uitblijft. MissDaantje, jullie waren ook zo druk met verhuisperikelen en andere klusperikelen, hihi. De uitslag verwacht ik met 2 à 3 weken. Dus we moeten nog even afwachten.
Hey leuk, dan kan je een keer bij Sabrina langsgaan...maar waar zit ze nu toch... Saaabrinaaaaaaa! Ben je dan ook Antilliaanse? Ayoooooo, Daantje
@Yuca: Tijdens de zwangerschap van Jasmijn heb ik deze uitgebreide bloedtest rond 12 weken gehad. Zal deze keer ook wel weer moeten... @Anja38: Welkom hier! Ik denk dat je hier op de juiste plek zit. We hebben allemaal al het nodige meegemaakt... @Ritje: Ik hoop dat je een héél mooi kloppend hartje hebt gezien... Mag morgen weer loeren...
inez ik heb geen gedacht of dit vergoed is, ik denk het wel , maar door de mutualiteiten. Ga 28 ste navraag doen. Ik ga zien wat hij zelf voorsteld
Hi meiden, ik hou het bijna niet bij met lezen @Anja welkom Verder hier niet veel nieuws, denk zo dadelijk toch maar ff secretariaat gyn ga bellen voor een afspraak voor over 3 weken. Tis altijd wat om ertussen te komen daaro.... Ben dan tegen die tijd 7weken 2 dagen, dan móet er een kloppend hartje te zien zijn als het goed is ........ Als alles goed zou gaan dan denk ik pas na over verdere testen. Combi test in ieder geval, bij Nino heb ik alleen de nekplooimeting laten doen en de uitslag/kans was dermate gunstig dat ik toen van verdere testen heb afgezien. groetjes
Nee, daantje ik ben gewoon nederlandse maar toen ik een baby was kreeg mijn vader daar werk in het ziekenhuis, vandaar! Moby
Kan iemand mijn 1ste echo/afspraak gyn op het lijstje toevoegen voor 3 maart? Alvast bedankt Al nieuws van Ritje? groetjes
Lola, wat heerlijk, morgen weer loeren. Alvast veel plezier. Diana, gemiddeld is er zo met 6w4d hartactiviteit te zien, dus bij jou zou met ruim 7 weken het hartje te zien moeten zijn. Spannend hoor!
Ja dat klopt, laatste keer eerste echo met 6 weken gehad en nog geen hartactiviteit te zien en is er misschien ook nooit van gekomen Daarom bewust 1 week langer gewacht met de afspraak te maken....... het aftellen is begonnen pffffff spannend liefs