35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Anja, welkom hier! Klets maar lekker met ons mee, dan kom je er wel achter in welke situatie iedereen zit. Alles is net een beetje anders, maar veel zaken herkennen we allemaal.

Daantje, ik mis Sabrina ook. Ik weet dat ze in December in NL was, daarna zou ze weer denken over de MM, waar ze zo'n leuke tweeling aan te danken heeft de vorige keer. Misschien is ze nu druk bezig om weer zo'n tweeling te maken. Ik hoop het voor haar! (of ze werd bang dat we echt allemaal langs wilden komen voor de BBB! ;)

Daantje, Ik hoop voor jou dat je voor de MMM toch lekker weer zwanger bent. Het is vast goede lucht daar!

Diana, Ik duim voor je hoor!

Ik ben ondertussen toch al weer gefocussed op mijn borsten. :( En ik moet nog een hele week... Maar ja, ik kan het niet uitschakelen. Mijn tepels prikken af en toe. EN ik voel het op momenten dat ik er echt niet bee bezig ben, maar b volop aan het voorlezen of vertellen.

2. Yuca

Yuca Actief lid

16 sep 2007
    141
    0
    0
    Tenerife
    @Zico, thanx voor het antwoord. Ik zit de laatste dagen veel te spitten op internet voor allerlei informatie. Ik drink en rook in ieder geval niet, en ik eet gezond, hoewel foliumzuur slik ik pas regelmatig sinds ik weet dat ik zwanger ben. Daarvoor vergat ik het wel eens.

@Anna, ik zal duimen dat de duivels wegblijven. Maar de psyche kan inderdaad een enorme invloed op t fysieke hebben.

@Diana Ik wens dat het helemaal goed gaat en je 3mrt een hartje kan zien

3. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Mijn droom is in duigen gevallen vanmiddag....

Zoals gezegd vanmiddag bij de gyn geweest. De gyn gaf aan dat ik ws. het zgn. POF-syndroom heb (moet nog precies opzoeken wat het is) of in de volksmond "een leeg eierrekje"... Er is geen eisprong.

Volgens de gyn het slechtste scenario want wat er niet is kan hij niet maken.... Het is dus over en uit voordat het echt begonnen is. Hij denkt dat dit 10 jaar geleden ook al zo was maar dat dit toen niet goed uitgezocht is.

Ik heb weer bloedgeprikt voor de zekerheid en moet over 2 weken weer terugkomen, deze keer voor een dubbele afspraak. Ik weet niet wat hij ons wil gaan vertellen... Dat het niet gaat lukken weten we nu al wel... :cry:

Voel me diep ellendig nu, maar dat snappen jullie wel... Wij hebben hier allen immers een kinderwens. Het zou nog kunnen dat ergens een verdwaald ei zit maar hier moest ik maar niet op rekenen...

Mijn wereldje is even ingestort!

Gr. Benthe

4. Yuca

Yuca Actief lid

16 sep 2007
    141
    0
    0
    Tenerife
    Jeetje Benthe

Pffffffff , ik wens je heel veel sterkte, en ik hoop dat er toch een of andere oplossing voor je is.

Liefs Yuca

5. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Diana: heel veel succes 3 maart, ik zal voor je duimen :thumup: .

@ Anna: die laatste week gaat echt langzaam, vindt je niet? Bij mij doen mijn boobies ook zeer, maar dat heb ik altijd een week na de pregnyl spuit :( .

@ Benthe: heb hier even geen woorden voor, maar geef je wel een knuffel! Heel, heel veel sterkte voor jou en je partner. Ze kunnen tegenwoordig zoveel, hoop dat hier ook iets op te vinden is [-o<

6. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    JEMIG BENTHE
    Wat een ellendig nieuws! Ik kan me voorstellen dat dit een verschrikking is. Inderdaad het ergste wat kinderwensers kan overkomen!
    Ik wens je heel veel sterkte, bij het verwerken van deze klap.

7. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Yuca,
    Als je afgelopen 2 maanden wel foliumzuur geslikt hebt, maar niet iedere dag dan is je niveau wel goed hoor! Het wordt opgeslagen in je lichaam!
    Het belangrijkste is te beginnen 2 maanden voordat je zwanger wilt worden.

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wordt foliumzuur opgeslagen in je lichaam?
    Volgens mij niet hoor. Het is een B-vitamine, oftewel in water oplosbaar oftewel een te veel plas je weer uit. Daarom kun je er ook geen overdosis van opbouwen.

Mensen, ik ben zo moe...... heb vanmiddag een kwartier op de wc gezeten met m'n ogen dicht en ben echt even helemaal in slaap gevallen.

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Benthe, wat afschuwelijk! :cry:

Misschien nog een heel klein beetje hoop voor je, maar dit ziet er wel heel somber uit. Ik vind het zo erg voor je, wou dat ik iets zinvols kon zeggen......

Heel veel sterkte!

10. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ik weet inderdaad niet of het echt opgeslagen wordt in je lichaam, maar het niveau in je bloed bouwt zich wel op. Mijn foliumzuur is laatst 'hoger dan normaal' gemeten. Maar inderdaad kan dat geen kwaad.

Maar ik heb er verder geen kennis van.

Grappige actie trouwens Natas! :D

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Is in slaap vallen op de plee grappig?....... ah ja, zo kun je het ook bekijken :)

12. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Natas,
    Voor jou niet natuurlijk. Maar ls ik het morgen aan een klas kleuters vertel, dan liggen ze helemaal dubbel.

13. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hey dames,

Tijdje niet meegel*ld en er is al een hele hoop bijgeschreven en allemaal nieuwe mensen...jeeeetjuh!

@ Benthe, wat erg meid....maar is het echt zo dat ze niets meer kunnen doen?
    Betekent het dat je in de overgang bent?
    En kunnen ze bijv. niet door middel van eiceldonatie nog iets doen?
    Ik bedoel vrouwen zonder eierstokken kunnen zelfs kinderen krijgen.

Vind het zo erg voor en hoop dat er toch nog een wonder gebeurt en geloof me dat kan hoor.
    Een tijdje terug was er een vrouw die had het meest worst scenario: overgang, iets met de man z'n zaad en toch ineens zwanger!

Alle andere dames: al naar de 9 maanden beurs geweest?
    Vriendin van mij, zwanger en al, gaat morgen ook met haar zus en moeder....zij heeft helemaal niets daarmee hahaha.

Hier gaat alles goed, vandaag voor de bruids en feestjurk naar een kledingmaakster geweest...heb de stof afgelopen maandag gehaald op de Albert Cuyp :)

Ben vandaag verder zo moeeeee...maar komt ook door de afgelopen 2 dagen.
    Iedere keer heel laat thuis en veel dingen moeten doen etc.

Verder afgelopen week zomaar , out of the blue, gesolliciteerd op een baan dichtbij huis.
    Ik ben zoooo benieuwd of ik uitgenodigd ga worden.

Verder krijg ik dus a.s vrijdag een inwendig oderzoek, uitstrijkje etc.
    En 18 maart de informatiemiddag IVF en daarna gaan we starten: JIPPIE!

Wel, ik ga er weer als een haas vandaar, even wat eten.

14. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    BENTHE: geen idee wat te zeggen tegen je wat je steun kan geven.Alleen een hele dikke knuffel en heel veel sterkte met dit te verwerken. Duim toch voor je dat bij de volgende afpsraak bij de gyn hij ergens toch een "oplossing"gevonden heeft.

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Lieve Benthe meis heel veel sterkte. Wat verschrikkelijk... Ik hoop dat ze nog wat kunnen doen..... :(

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    lieve benthe, wat een nieuws zeg.
    Ga naar je gyn eens hoor wat hij te vertellen heeft, misschien kunnen ze je op een andere helpen, via eiceldonor ofzo in extreem geval.
    Ik hoop toch dat je kinderwens kan verwezelijkt worden op de ene of andere manier.
    Veel sterkte meid, we zijn er hier voor jou he, vergeet dat niet.
    Ook je verdriet kan je met ons delen ;) als je het kwijt wil....

17. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Eicel donatie is vaak een laatste mogelijkheid. Maar ik kan me voorstellen dat Benthe en haar partner daar nu nog niet aan toe zijn om over na te denken. Het is natuurlijk ook niet zomaar iets!

Maar ohw, ik hoop toch ook zo dat er nog een mogelijkheid voor je ze is...

18. @Benthe: Jeetje meid, hier weet ik ook even niets op te zeggen... Ik vind dit zó erg en oneerlijk! Ik wens jou en je partner heel veel sterkte...

@Smoeltje: Voor jou wordt het nu echt spannend... :D
    Ik ga morgen met man en kind naar de Negenmaandenbeurs. Ik heb er eigenlijk niets mee, maar ik heb vrijkaarten én mijn man een vrije dag...

@Natas: Leuke actie hoor... :) :cry: :)

Hier beginnen de vreetkicks toe te slaan. De vorige keer had ik daar geen last van, maar ik begin de laatste week al te kwijlen als ik maar aan mini-pizzaatjes dénk... :oops:

19. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Ja, was misschien inderdaad een beetje overhaast denken van mij...
    Typisch Smoeltje hoor :)

Al 20 stappen verder denken voordat anderen daar aan toe zijn.

Maar, Benthe...nogmaals...ik hoop enorm veel dat het op zijn pootjes terecht komt.

@ Lola, ik wil oooook naar de 9 maandenbeurs...maar waarschijnlijk wordt het volgend jaar hihihi.
    Have fun morgen!

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    annna dat hoop ik ook; Mijn schoonmoeder hebben ze na jaren van menopauze terug een eisprong opgewekt. Echt waar.... Ik hoop echt uit het diepste van m'n hart ze een goede oplossing hebben.

Annna het was niet slecht bedoelt naar haar toe hoor, zelf ga ik een eiceldonatie doen na bevalling om anderen verder te helpen, ga ze doneren

Deel Deze Pagina