Ha Joycie, Wat gezellig en goed dat je nu ook berichtje post! Ik zie ten eerste dat er nog een goed pendel voor september staat...dat zou mooi zijn! Ik zelf zit in ronde 14 en rondes boven de 10 zijn nu eenmaal lang...vooral als je iets zooooo graag wilt. Wij moeten terug naar de gyn in november, dan zijn we sinds de miskraam langer dan een jaar bezig namelijk en ook ik denk dan stiekum aan IUI of helemaal in een 'petrischaaltje' ...ik weet alleen niet of dat ook wordt gedaan als er feitelijk niet zoveel aan de hand is, ik bedoel jouw baarmoederslijmvlies zal nu met het goedje ook weer goed zijn..toch? Nou ja, dat merken we dan wel weer. Voor alsnog is er alle hoop dat het spontaan gaat lukken! Pendels staan de goede kant op, cyclussen in orde, nog steeds plezier bij het klussen.....je zult zien voor we het weten ligt er zo'n grietje/mannetje in onze armen! Lieve groet, Koosje
Hoi Koosje, Dank je wel voor je opbeurende berichtje! Het is inderdaad lastig als je iets zo graag wilt! Ik ben opgevoed met het idee dat als je iets ECHT graag wilt, je het door hard werken kunt bereiken. Tot nu toe ging dat ook met alles op, maar met datgene wat je het allerliefste wilt.....wat nog veel belangrijker is dan huis, carriere, wat dan ook.....gaat die vlieger dus niet op. En dat is wel eens frustrerend! Ik heb gelezen dat ze IUI ook toepassen bij stellen met "onbegrepen onvruchtbaarheid". Onder de 35 doen ze dat geloof ik pas na 2 jaar, maar boven de 35 al eerder. Het is dus zeker een mogelijkheid! Maar goed, de komende maand heb ik Caruli's pendel nog mee, de maand daarna zijn we lekker een weekje met z'n tweetjes weg precies met mijn vruchtbare dagen. We blijven dus positief (maar de ene keer wat meer dan de andere keer ). Ik duim in ieder geval ook voor jou! November is er voor je er erg in hebt!
@Sabrina..Ik hoop dat ik geen "grote eieren"leg...lolll Aan me vaders kant is een drieling in de familie en aan me moeders kant ook.. Susi
oei...susi...maak je borst(en) maar alvast nat (eeh...Bv lijkt me dan een hel opgave...hihi) Joycie....ik hoop ook voor jou een snelle zwangerschap...maar voor iui hoef je niet bang te zijn...daar krijg je hele mooie kindjes van (zie mij avatar) Hier een gevecht tussen mij en de duivels...we leven van OB naar OB.....getsss...
Hallo dames, Ik ben 35 en ben zwanger voor de 4e. Ik heb een mk gehad in maart met 13 wkn, na 5 ronde 's ben ik weer zwanger. Maar ben ook heel erg bang dat het weer mis gaat. liefs bahar
Goedemorgen lady's Weer een nieuwe dag aangebroken ..vol hoop twijfels ..onzekerheid....afwachten ..symptonen hahaha hoop doet leven zeggen ze nu we zullen zien zit inmiddels weer in de afwacht fase nog 3 dg tot mijn NOD en vanmorgen nog hoge temp 37'2 maar aangezien een temp ook niet alles is weet ik uit ervaring kunnen we alleen maar vertrouwen op positieve test na mn MK ga ik nu niet eerder testen als mijn gevoel goed is want de blijdschap van een positieve test kan ook anders uitpakken maar ja zekerheid dat alles goed gaat heb je nooit .... maar wie niet blijft geloven en hoop blijft houden is verkeerd bezig ....dus ondanks alles blijf ik er weer in geloven liefs kaley
[quote Joycie....ik hoop ook voor jou een snelle zwangerschap...maar voor iui hoef je niet bang te zijn...daar krijg je hele mooie kindjes van (zie mij avatar) [/quote] Dat is wel grappig dat je dat zegt: mijn hubbie heeft al kinderen en heeft daardoor niet zo'n sterke kinderwens meer als ik. Het zal er dus waarschijnlijk bij één blijven. Ik zou er eigenlijk nog wel meer willen..... Ik dreig daarom altijd dat ik zwanger zal worden van een tweeling Ik ga proberen jouw voorbeeld te volgen, hihi. Zéker als het twee van die heerlijke meiden worden zoals de jouwe!
dan zou ik zeker voor iui gaan, want dan is de kans op een 2-ling aanmerkelijk groter (die info was mij destijds niet verteld...) Hopelijk gaan het gewoon snel....hihi Hi Kaley: kan mij jouw twijfels goed voorstellen....toch goed dat je de moed weer vind om verder te gaan.....ik duim ff mee Gefeliciteerd bahar....van de 4de! waow ....jij hebt veel ervaring!......hoop dat alles dit keer lekker op zijn plaats warm in je buikkie blijft zitten.... koffers gepakt...morgen op VAKANTIE!....zal daaardoor stukken minder op forum te vinden zijn....tot over 3 weken.!
Sabrina heel veel plezier en fijne vakantie! hoe is het bij jou, want bij mij zijn mn dagen wel weer gekomen
Gefeliciteerd Mariska, dat is nog eens een goed bericht! Dat geeft iedereen weer moed. Ik ben net een dag terug van mijn vakantie in Italie: Mooi weer, leuke camping..helemaal goed dus! en nou maar weer afwachten of de Italie-lucht heeft geholpen. : : Ga nu nog even weer lezen in de dagen die ik allemaal gemist heb en ga het nu natuurlijk weer dagelijks volgen
Hier weinig te melden, een beetje grieperig in combi met de .... pffff ronde weet ik hoeveel is weer een feit Ik lees allemaal vakantiegangers of terugkomers, hopen dat die vakantielucht vruchtbaar is of is geweest Zelf wil ik / we ook graag in okt.met vakantie, liefts 3 weken, ben 2 jaar niet meer geweest, dus het word tijd denk ik zo. Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze maand NIET zwanger wil worden om toch eindelijk eens op vakantie te gaan en de zon en zeelucht eens goed op me in te laten werken en ook om nieuwe moed te verzamelen we zien maar weer
Ook bij mij zijn net de gekomen helaas... Ik had vorige week al een voorgevoel met de migraine en dit bleek idd dus waar....geen geluk gehad deze maand.. Op naar de volgende ronde Susi
Ben ik ook weer effies. Jammer voor je Susi, is elke keer toch weer flink balen he? Ik hoop dat je meer geluk hebt in de volgende ronde. Sabrina, lekker weg in 'eigen' land hahaha, veel plezier hier! Ik wacht maar weer af maar ik hou mijn adem niet meer in...anders zou ik allang gestikt zijn hahaha! Mijn vriend heeft vanochtend zijn 'goedje' naar het lab gebracht, ik heb al 2 keer bloed laten prikken en nu wachten we op de uitslag op 18 september... Niet dat er iets bij ons aan de hand zou moeten zijn maar ik heb er zelf op aangedrongen, tis al ruim een jaar na mijn miskraam dus... Liefs, Daantje
Wat jammer van de -berichten. Ik wacht nog steeds op m'n eerste eisprong na de curettage. Had niet verwacht dat het op tijd zou zijn deze keer maar ben wel begonnen met de ovu testen op dag 13, voor de zekerheid. Hoop maar dat het deze week gebeurt, dan weet ik tenminste dat de boel weer werkt en kan ik wat dat betreft verder. Het verdriet om de miskraam is nog groot, dat is een ander hoofdstuk.
@ Miss Daantje...Tis elke keer idd flink balen..Ergens had ik dat moment de vorige week al toen ik migraine had,toen wist ik dat het niet gelukt was voor mijn gevoel.Helaas zat ik goed Ik hoop ook voor meer geluk in de volgende ronde....We Praxis-en over een anderhalve week weer lekker verder... Zeg spannend voor jullie of het "goedje" zo is als het moet zijn.... We horen het hier wel denk ik... En voor iedereen een dikke knuff en veel succes met t klusplezier die de volgende rond ingaat [-o< [-o< Susi
He, bah...wat doen al die hier toch allemaal: OPZOUTEN Ik vind dat het de hoogste tijd wordt dat er in dit topic wat opvolgers voor Mariska komen! Aan de klus allemaal en allemaal flink duimen [-o< Bij mij is de ongi net weer weg en ik ben van plan om hubbie de komende week weinig rust te gunnen, hihi....
Ik hoop nog steeds dat de niet komen! Voor mij wordt het nu een beetje een mijlpaal want dit is mijn laatste kans om op een natuurlijke manier zwanger te worden. Ik hoop zo op een wondertje! Wordt ik nu ongesteld dan zit ik voorlopig in de ziekenhuismolen want dan begint mijn eerste i.v.f poging. Voorlopig merk ik nog geen verschijnselen van dat ik zwanger ben maar dat hoeft natuurlijk ook niet. Blijf duimen voor iedereen en veel roze lettertjes ..ha.ha
Nou, ik duim hoor Ernie! Hoeveelste ronde is dit voor je? Ik raak gefrustreerd van het wachten op tekenen 1ste ei na de MA. Zit nu op dag 23 na MA en er is in de verste verte geen ei te bekennen, niet met ovu testen, niet aan m'n afscheiding en niet met controleren baarmoedermond. Ik vind dit echt een k*t tijd hoor...... niet verder kunnen en het verdriet van de MA. Had anders gisteren m'n 2de echo gehad en daarna hadden we het iedereen verteld. Het blijft maar door m'n hoofd spoken en b.v. bij elke ovu test sta ik weer te janken.
Dank je Natas1! Dit is mijn ronde 30 en nou maar hopen dat dit getal mij geluk gaat brengen. Wat afschuwelijk dat je een MA hebt gehad. Moet een heel erge schok voor je geweest zijn! Ik ben alleen nog maar 1 keer 8 dagen over tijd geweest en dat voelde al zo naar laat staan hoe jij je moet voelen! Zit me nog steeds af te vragen of dat nou een afstoting is geweest omdat ik anders altijd zo precies op tijd ben met mijn N.O.D. en het een hele heftige ongesteldheid was. Sterkte Natas en ik hoop dat er snel een ovulatie voor je is!