35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jippeltje, Jul 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    MooiNiet : welkom in kinderwagenland, er gaat een wereld voor je open...... ik moet er nog van bijkomen :)

Jij ook veel succes met de komende onderzoeken!

2. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    Natas: ik ben zo blij dat jij net ietsiepietsie eerder zwanger bent geworden dan ik :D [-o<
    Hoop ik dat ik heel veel dingen aan je mag vragen zodra ik zover ben (als je dan tenminste nog tijd en zin hebt om op deze site te verschijnen).
    Tot dan lees ik gewoon mee. Een Peugeot heb ik ook al nooit gehad, wel een mini overigens (zo'n oud model) en nu een Polotje....... 8)

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

mmmm kinderwagens daar ben ik ook niet in thuis. Zie alleen die van vriendinnen...

Vanmorgen sollicitatie gesprek gehad.
    Wel lachen. natuurlijk als ik vertel dat ik mijn vriend pas 3.5 jaar ken dan kunnen ze wel 1+1 optellen. Maar goed deze was zeer inventief en vroeg of ik wel van plan was te blijven werken ;)

4. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    Hey Anja,

Beetje laat sorry maar ik ben na een weekje vakantie ongeveer 30 pagina's aan het doorworstelen en sla af en toe wel eens wat over.... :oops:

Gelukkig heb ik nog geen MK gehad en hoop dit ook zo te houden eigenlijk. Ik wil namelijk eigenlijk voor mijn 40e zwanger zijn dus daar moet ik alvast (van mezelf) mee opschieten.
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je jouw MK nog steeds aan het verwerken bent, ik denk dat het zowiezo heel moeilijk is en per persoon verschilt hoe snel je het verwerkt hebt.
    Wat betreft je omgeving: trek je er niets van aan. Natuurlijk is het beter (lichamelijk) om op jongere leeftijd zwanger te worden, maar persoonlijk ben ik er nu pas echt klaar voor (eindelijk de juiste partner & eindelijk volwassen!) Jij hebt misschien ook wel zoiets.....
    Hoe dat moet met werk enzo? Is dat anders dan wanneer je wat jonger bent? En inderdaad jij en je partner maken deze beslissing en niemand anders.

Welkom hier en ik hoop dat we nog veel met je mogen babbelen.
    Oja, ik zit vanaag ook op de 11e dag, net als jij! 8-[

5. @Ellen: Spannend! Op wat voor functie heb je gesolliciteerd?

6. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    Oh Ellen! Hoe ging het verder? Leuk voor jou? Goed gevoel? Wat voor soort baan? OK, genoeg vragen.......
    Bij mij kijken ze altijd zo van: zou ze nog een kinderwens hebben op haar 39e of niet? Ze kunnen daar nooit echt vat op krijgen, maar heb gelukkig nog nooit "rare" of iets te spontane vragen gehad.

7. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    Jeetje Benthe, wat een verhaal en inderdaad wat een domper waar je nooit aan denkt. Ik herken in jouw verhaal ook mijn twijfels, ik ga volgende maand alle bloed tests ondergaan bij mijn gyn maar denk natuurlijk tegelijkertijd aan de toekomst zonder kindje. Adopteren is voor mij geen optie, maar wat betreft de MMM, verleg ik ook steeds mijn grenzen (wat als...wat als....). Mijn lief is 5 jaar ouder en wil nou ook wel eens duidelijkheid over de toekomst. Ik heb altijd gezegd dat ik niet weet hoe ik me zal voelen als ik definitief te horen krijg dat het niet meer gaat lukken en waar ik me dan op zal focussen? Echt geen idee (nu nog).
    In ieder geval wens ik je heel veel heldere gedachten en goede gesprekken en hoop inderdaad dat je ons op de hoogte houdt!

Knuf,
    M.

8. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    Sheila: trek je het nog een beetje? Nog 3 dagen zie ik..... Oeioeioei, spannend hoor.......

9. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    Goede middag meiden, al is die helemaal niet goed. Hier zijn de :evil: :evil: :evil: doorgebroken. BAALDAG!! Morgen naar het ziekenhuis voor een uitgangsecho. Als alles rustig is (geen cystes, etc.), moet ik donderdag beginnen met de menopur spuiten. De laatste ronde IUI :cry: :cry: :cry: . Zie het niet meer zitten. 5x mislukt, geen idee waarom de 6e wel zou lukken. Ben er bijna van overtuigd dat het niet voor ons is weggelegd. Neem vandaag een baaldag! Met vanavond een wijntje, denk ik :oops:

@ Lola: nou, ik hoef me niet druk te maken over kinderwagens, buggy's, etc.. Wel over 'of ik me er ooit in moet verdiepen'.

@ Inez & Lola: bedankt voor het duimen, maar stop nu maar. Het mocht ook deze ronde, net zoals het al 2 jaar is, weer niet zo zijn. :thumbdown:

@ Mooiniet: hopelijk heb jij meer succes in de MMM. Ik duim in ieder geval voor je

@ Ellen: nee, ik ben ook niet thuis in kinderwagens, alleen die van mijn zusje. Spannend, op zoek naar een nieuwe baan. Ik duim voor je dat je snel aan de slag mag :thumup:

10. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    Ja overspannen is natuurlijk weer iets heel anders dan gewoon geen sex willen. Ik hoop dat jullie er snel achter zijn [-o< waar Robert's klachten vandaan komen, want zwanger worden of niet, al die klachten die je noemt klinken niet echt comfortabel......

11. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    He getsie nog eens aan toe Diaantje! Wat een baal dag inderdaad. Letterlijk en figuurlijk! Maar geef het nou nog niet op, please?!
    Daar heb je nu nog helemaal niets aan!
    Mijn nicht is 7 jaar bezig geweest om zwanger te raken en net toen ze het hadden opgegeven was ze bij de laatste icsi bleek ze toch zwanger te zijn (van een tweeling).

Ik ga nog niet de MMM in; wil alleen weten of het mogelijk is om zwanger te worden. Daarna moet ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed nadenken wat ik ga doen.......

Pfffff Ik denk aan je hoor!

12. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ Mooiniet: hey, IUI is het laatste dat ze voor ons kunnen doen, vandaar dat ik het niet meer zie zitten. Dit is de laatste ronde. Wij komen niet in aanmerking voor ICSI of IVF en spontaan zwanger raken is bij ons iedere maand een kans van 2-3%, da's dus zo goed als niks :cry: :cry: :cry:

13. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    Hmmm, dat klinkt niet goed...........Kunnen wij nog iets voor je doen of wil je nu liever even alleen gelaten worden?

14. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ Mooiniet: ik weet het even helemaal niet meer, heb er gewoon totaal geen vertrouwen meer in.

15. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Diaantje: wat KLOTE zeg.. heb er effe geen andere woorden voor!
    Zie wel aan je nieuwe banner dat de hoop er nog is !
    Vind je het goed als ik met je mee HOOP!
    Je had mijn gedichtje gelezen..............misschien toch nog een wondertje voor jullie..
    Dikke knuffel en neem vanavond lekker dat wijntje!
    Gr, Moby

16. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
  17. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Shiela:
    Hou je het nog vol?
    Spannend he?
    Hier niet echt symptomen,wat last van mijn darmen en lichte hoofdpijn maar dat heb ik wel vaker!
    Succes en..............roze graag!
    Benthe: sterkte en laat je inderdaad goed voorlichten..
    Moby

18. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    Voor Diaantje:

Een beetje zoet, maar wel lekker en heel erg nodig!

19. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Da's een lief plaatje mooniet!
    Moby

20. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ Moby: die banner, ja, dat is zodat ik zelf niet hoef te tellen en tevens onze laatste hoop. Lief dat je met ons meehoopt, kunnen we goed gebruiken.

@ Mooiniet: Zoet mag, dank je voor het lieve kaartje!

Share This Page