35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    SHIELA: zie inneens dat jij als ALLEREERSTE kan testen!
    Hou vol en succeeeeeeeeeeees!
    Moby

2. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Molly & Miss Daantje: hebben jullie al nieuws? Duim voor jullie hoor.

@ Moby: wij hopen ook op een lichtpuntje, mag ook wel na 2 jaar, toch? Voor jou wordt het in het weekend ook spannend he. Duim voor je!

3. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    HOT NEWS: Morgen is het volle maan! Dan MOET er geklust worden dames! Succes.........we grijpen alles met beide handen aan............
    Ik zou trouwens best een kindje bij volle maan kindje willen maken......... 8)

4. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Meid, ik weet precies wat je bedoeld.......ik kan zo boos worden als moeders zo gemakkelijk omgaan met het creeren van leven! Eerst ongewenst zwanger worden, dan geen abortus willen (overigens zeer begrijpelijk) en dan kunnen ze niet voor het kind zorgen of erger nog, doen ze het gewoon niet. Als ik weer over zo'n geval hoor zit ik echt kokend en stampvoetend voor de tv!
    Enneh, morgen is mijn lief pas om 23:00 uur thuis, dus kan nog wel ff forummen als ik mijn voorbereidingen heb getroffen..... Duitse TV is nou ook niet echt bijster interesssant :cry:

5. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Hey dames, mag ik mij (weer) bij jullie melden?

Ik ben hier nog helemaal flabbergasted nadat ik gisteren positief heb getest. :confused: Dit nadat ik vorige maand de diagnose endometriose had gekregen. (ik had al een paar maanden veel tussentijds bloedverlies/menstruatieklachten) Na onderzoek bleek ik endometriomen te hebben (chocolade-cysten). Ik ben aan de Duphaston gezet wat blijkbaar heel goed heeft geholpen.

Had eigenlijk net de hoop opgegeven op nog een brusje voor mijn dochtertje van 14 maanden en nu dus toch.... ben superbang maar ook heel blij!

6. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    He Moby,

Ja, erg spannend. Nog even wachten tot zaterdag morgen. Heel raar maar ik ben er op dit moment heel rustig onder. Ik denk zelf dat het goed zit. Al weet ik echt dat dat complete onzin is. Ik weet niet waarom ik het denk. Maar als ik aan zaterdag morgen denk gaat er toch ook een zenuw door mn buik. Al de vorige zes keer heb ik het niet zo spannend gevonden. Raar ben zeker maar toch zenuwachtig. Hoe raar kan een mens af en toe zijn!

7. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Hey Shiela,

Je zou misschien als je het heel spannend vindt er een ovulatietestje tegenaan kunen gooien. Ik weet niet of jij van die goedkope gebruikt, maar ik heb een hele zak stripjes en op die manier ben ik er achter gekomen dat ik zwanger was. (zie mijn album)

8. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Nou, vlinder dan ga ik straks even in jouw album kijken want een ovulatietestje snap ik niet helemaal.

Je hoort het straks van mij!

9. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Een ovulatietest is natuurlijk geen zwangerschapstest maar kan wel het zwangerschapshormoon HCG oppikken. Ik heb de hele maand ge-ovutest omdat ik op mijn ei zat te wachten (wat dus niet kwam :) tenminste niet zichtbaar op de testen) maar ik wilde er net mee stoppen op dag 23 ofzo toen ik opeens weer een vaag lijntje tevoorschijn zag komen. Toch maar weer getest in de hoop op een laat ei en na vijf dagen van positieve testen op een rij heb ik eindelijk vol angst en beven een zwangerschapstest geprobeerd.

Bij mij zie je echt elke dag de ovutesten donkerder worden. (heb vandaag weer een ovutest gedaan om mezelf gerust te stellen... :oops: )

10. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Ik heb je foto gezien. Maar ik snap dat niet helemaal. De ovulatietest is toch of je vruchtbaar bent of niet. Tenminsten die heb ik afgelopen maand gebruikt. Hoe, wat? Vertel, vertel!

11. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Ik duim voor je Diaantje dat alles een positief rezultaat mag hebben!
    dikke knuff :)

Liefs Ritje

12. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Hey Vlinder, van harte gefeliciteerd en natuurlijk mag je er weer bij!

Greetz,
    M

13. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    @LMM:Allereerst nog gecondoleerd met je verlies. Hoe gaat het nou met je?

14. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Dank je Mooiniet!

15. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Leuk kom erbij Vlinder en mooi je bent zwanger wel veel
    succes met je zwangerschap meisje...
    :)

Liefs Ritje

16. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Dank je Ritje, ik zal het nodig hebben. :) Ben echt stikzenuwachtig, ik zit de hele dag al te trillen als een rietje.

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Diaantje, natuurlijk blijf ik voor je duimen meid. Dat spreekt toch voor zich?

Anna, dubbel maar toch ook wel fijn dat je weer ongesteld bent. Natuurlijk was je liefst meteen weer zwanger geweest, maar het is toch ook wel prettig te weten dat je cyclus zich heeft hersteld. Al is een eerste menstruatie na een MK altijd wel erg confronterend.
    Ik herken je wens wel om voor een bepaalde leeftijd zwanger te zijn. Kijk alleen uit, dat het niet een te grote druk geeft. Ik had mezelf de grens van 39 jaar gegeven voor ik zwanger moest zijn. Dat is nog net gelukt, maar het heeft wel heel veel stress gegeven.

Vlinder, welkom terug en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

18. @Diaantje: Meid wat ontzettend jammer! Ik duim extra extra extra hard dat de laatste poging gaat slagen... [-o<
    Jouw verhaal over waarom jullie niet voor IVF/ICSI in aanmerking komen, maakt weer eens pijnlijk duidelijk dat de academische ziekenhuizen erg gericht zijn op prestaties en dus niet iedereen willen helpen. Zeer triest vind ik dat. Kenissen van ons zijn afgewezen in Maastricht (vanwege overgewicht), maar Veldhoven durfde het wel aan. Misschien kunnen jullie eens een second opinion vragen in een ander ziekenhuis...
    Deze knuffel is voor jou...

@Annna: Ik zie mezelf nog niet voor de klas staan, eerlijk gezegd. Mijn huidige werkgever heeft ook totaal geen moeite met parttimers, sterker nog: bij ons werkt bijna iedereen parttime en de meesten werken op HBO-niveau. Maar mijn huidige baas is echt wel een uitzondering hoor...
    Zorg goed voor jezelf nu!

@Nin0: Dan voel je je echt met zijn tweetjes in je eentje... :D

@Vlinder: Welkom hier en gefeliciteerd! Ik zie dat je net zo jong bent als ik en dat Sophie slechts twee dagen ouder is dan Jasmijn. Leuk...!

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Diaantje.... kop op meis... we gaan allemaal hard duimen en kaarsjes branden voor je 6e iui.

Annna, wel goed dat je ongi na een redelijk aantal dagen weer komt. FF rust in die buik is ook niet verkeerd. Alles moet weer ff zijn plaats kennen!
    Kun je er nu weer vol tegenaan....

20. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    @Inez I Dank je!

@Lola Dank je wel! Ik ben van januari 1970, en jij? (even kijken wie er jonger is... ;) :) ) Leuk idd dat Jasmijn en Sophie vrijwel even oud zijn. :D

@Diaantje Heel veel succes!!

Deel Deze Pagina