35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Vlinder: Ik ben op 7 januari jarig, dus je moet goede huize komen om ouder dan ik te zijn... ;)
    En de brusjes van Jasmijn en Sophie zijn straks ook ongeveer even oud :D !

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Diaantje, dank voor je uitleg. En sorry, want je had al een keer verteld over je fsh-waarde en dreigende vroege overgang maar dat was ik weer even kwijt.
    Phoe, kl*te is dan nog wel zacht uitgedrukt maar we gaan gewoon extra hard voor je duimen!

Vlinder, van harte welkom hier en gefelliciteerd!

3. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Vlinder: welkom en proficiat..........en ik ben van juni 1970!
    Heb trouwens nog nooit gehoord dat je ovu-test ook een zwangerschap kan detecteren!
    Diaantje:bedankt en ik hoop deze keer raak al heb ik een gevoel van niet!
    Voel eigenlijk niet veel;alleen af en toe een pijnlijke steek in mijn borsten en een beetje vage pijn onder i mijn buik!
    Shiela: ik hoop dat je gevoel je niet in de steek laat en dat je test zaterdag pos. is!
    Gr, Moby

4. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Nou, OK dan, dan kom ik van goede huize.... hahaha! Ik ben nl. op 7 jan 1969 geboren..... :)
    OK, ik geef toe dat dit niet helemaal meetelt :(

5. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Goede middag lieve meisjes,

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de bemoedigende en troostende woorden! Heel lief, had ik echt even nodig. Mijn vriendje was gisteren ook heel lief voor me, knuffelde me extra toen ik thuiskwam. We zijn even allebei heel dicht tegen elkaar, met de armen om elkaar heen op de bank gaan zitten. Vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor de uitgangsecho. Alles ziet er rustig uit en ik mag morgen weer beginnen met spuiten. De volgende week vrijdag krijg ik dan een FM. Op naar de laatste IUI.

@ Vlinder: welkom (terug) en van harte gefeliciteerd.

@ Natas: maakt niet uit, je kan niet alles onthouden, toch!

6. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Vlinder:heb ook een ovu-testje gedaan , moet over 5 dagen mijn NOD krijgen.
    Krijg een lichter streepje maar wel een streepje.
    Is dit niet gewoon altijd zo als je aan het eind van je cyclus komt net voor je menstruatie of liever NOD?

7. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Diaantje:Ook ik brand een kaarsje voor je 6e IUI poging; en fijn dat jij en je vriend zo op één lijn zitten!
    Moby

8. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    @Natas1 Dank je! :)

@Lola Okee, jij wint! ;) :) Ik ben op 23 januari jarig. Wow, wel grappig zeg. :D Wij en onze dochtertjes en hopelijk de toekomstige brusjes allemaal even oud ongeveer.

@moby4 Dank je! Ook bijna even jong. :) Ja, een ovutest kan ook het zwangerschapshormoon hCG oppikken. (wat in mijn geval wel handig was, anders had ik het nu nog niet geweten denk ik... :confused: )

hCG en LH zijn vrijwel identiek, vandaar. Ik geloof dat tot drie/vier dagen een positieve ovutest normaal kan zijn, bij meer dan vier dagen op een rij een positieve ovutest kun je of een hormonaal probleem hebben of je kunt zwanger zijn. Ik heb gisterochtend voor ik mijn zwangerschapstest durfde te doen er eerst weer een ovutest tegen aan gegooid. (op de een of andere manier zou ik het niet zo eng vinden als die negatief was :oops: ) Maar aangezien die weer echt positief was, heb ik daarna mijn zwangerschapstest gedaan.

9. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    He Moby,

Jij bent echt nieuwsgierig he? hihi, moet er om lachen, ik zit zo enorm in het zelfde schuitje!

10. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    De tranen schieten in m'n ogen hier zeg (zal m'n leeftijd wel zijn). Wat heerlijk dat je zo'n goede relatie met zo'n lieverd hebt. En ook super toppie dat alles met de uitgangsecho in orde was, dan hoef je daar in ieder geval niet op te wachten.
    Natuurlijk leven we allemaal met je mee (knuffels en kaarsjes)

11. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Lieve meisjes, heerlijk die steun, wat ben ik blij met dit forum. En ja, ik bof ook heel erg met mijn vriendje, waar ik ook heel blij mee ben! Ik ben echt een gezegend mens, alleen...dat ene wensje op dat wondertje, dat wil niet echt lukken. Maar ik vind het heel fijn dat jullie voor me blijven duimen en zelfs kaarsjes branden. BEDANKT!!

12. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ik ben bang dat jij nog wel een beetje te vroeg bent, sorry. :oops: Ik zei het tegen Shiela omdat zij nog maar 2 dagen voor haar NOD zit.

Volgens mij kun je gedurende je hele cyclus een licht streepje krijgen. Ik kreeg vanaf dag 26 positieve ovutestesten. (en ik ga maar van een cylcus van 28 dagen uit, zoals het was voor de endometriose)

13. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    @Diaantje Wat fijn dat de uitgangsecho goed was en dat je morgen mag beginnen. Heel veel succes en blijf hopen!

14. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Vlinder: geeft niet hoor, denk echt niet meteen dat ik zwanger ben hoor!
    Was alleen benieuwd omdat ik er nog nooit van heb gehoord en had toevallig nog een testje liggen...
    Moby

15. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Vlinder:wanneer was dan jou eisprong,gaf de test die niet aan dan?/////

16. Klopt! De 'wedstrijd' ging tussen mij en Vlinder ;) .
    Maar wél heel erg leuk dat ik hier iemand tegenkom die op dezelfde dag als ik jarig is... :whistle:

@Vlinder: Hoe oud is je man... ;) ? En een andere nieuwsgierige vraag: Waar ligt Nicosia?

17. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Mooiniet, ben je met je lief naar Duitsland verhuisd? Of woonde je daar al?
    Veel succes met de 'voorbereidingen' voor vanavond! Klinkt veelbelovend voor de man in kwestie en jouzelf.
    Ik zal bij volle maan geen kindje maken nu, maar een nieuwe cyclus bij een volle maan is ook wel mooi toch!

Inez en andere dames die over leeftijd praten.
    Ik probeerde eerder te vertellen dat de leeftijdsgrens (of wens eigenlijk) juist al weggevallen is. Afgelopen 9 maanden ben ik 2 keer zwanger geweest, ongeveer 5 maanden daarvan was ik zwanger. Maar uiteindelijk wil ik nu weer gewoon zwanger worden, wat mijn leeftijd ook is. Als ik volgend jaar bijna 41 wordt, dan zou ik nog steeds graag zwanger willen worden, als het niet eerder gebeurt. Ik denk maar; jonge ouders worden we toch al niet meer, of het dan met 38 of 41 wordt, dat maakt ook weinig verschil meer!
    Daarin leg ik voor mezelf geen krampachtige druk.
    Het enig jammere vind ik, dat wanneer het nog lang duurt, dat er dan geen tweede kindje voor ons in zit.
    Als ik, zoals ,in maart had mogen bevallen, dan had ik daar misschien nog wel 'tijd' voor gehad. Aan de andere kant, dan had ik er natuurlijk ook meteen al twee tegelijk gehad.

Vlinder, GefeliciZWANGER!
    Jij bent echt een supertester! Gelukkig zijn die dingen niet zo duur nu!

Diaantje, ik zou wel een actie willen organiseren; allemaal duimen voor Diaantje, want die heeft het extra hard nodig.

Daantje; ik bendenk me, dat ook voor jou nog extra geduimt moet worden, om buiten de MMM te blijven.

Alle dames (net) voor NOD; sterkte met wachten en de spanningen daaromheen!

Iedereen rond de eisprong; go for it!

Klussers; zet hem op en oefenaars, veel plezier!

Zwangeren; lekker gezond zwanger blijven!

18. Wat ben ik blij dit uit jouw mond te horen! Een paar weken geleden schreef je nog dat je er zo tegenop zag om weer zwanger te willen worden.
    Fijn dat je het nu alweer een stuk zonniger bekijkt :D !

@Kainda: Hoe gaat het nu met jou...?

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Annna That's the spirit.... :)

20. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Nou Lola, Ik heb altijd alleen maar zwanger willen worden hoor! liever WAS ik het al, of NOG. Maar na 2 keer een miskraam in zo'n korte tijd, is er gewoon nog meer sprake van onzekerheid en spanning, dan er normaal al is.. Ik wil die confrontatie wel aan, alleen zal het niet makkelijk zijn. Dat is alleen realisme en zelfbewustzijn.
    Ik ben juist zo blij dat ik de tweede miskraam zo snel al een plekje heb kunnen geven en al weer hoopte om zwanger te zijn.

Deel Deze Pagina