35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Goedemorgen

Nou duivels weer gekregen en netjes 28 dg naar MK
    we kunnen volgende ronde weer volop klussen hahaha

natas sterkte ...................

liefs kaley

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dank allebei!

@ Ernie : ronde 30 alweer, jeetje!
    Ja, je menstruatie na 8 dagen over tijd zou best een hele vroege miskraam kunnen zijn geweest. Je weet 't nooit zeker he.

3. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    @ Ernie
    Ik duim mee voor deze laatste kans!

@Natas
    jeetje, wat kl**te, zo kun je het ook niet achter je laten! Vanaf wanneer kun je je ongi laten opwekken dmv medicijnen zodat je weer een normale cyclus krijgt?!

@ Kaley
    Altijd weer die duivels...blehh....ik wil ze voorlopig niet meer zien! Ik hoop voor iedereen dat ze wegblijven!

Succes meiden!

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @Joycie : ik heb geen idee wanneer ik medicijnen zou kunnen krijgen.
    Ik heb het hier nog nooit over gehad, heb ook geen nacontrole gehad bij de gyn.

Je zou na een curettage binnen 4 tot 6 weken ongesteld moeten worden, dat zou dus betekenen je ei in week 2 tot uiterlijk week 4.
    Het is nu iets meer dan 3 weken geleden, als ik volgende week dinsdag geen ei heb dan dus 4 weken. Maar ik zie me al naar de gyn gaan met 4 weken met geblaat over ovulatietesten.... denk dat die man me leuk weer naar huis stuurt en me de 6 weken sowieso laat afwachten.

5. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Nee, denk ook dat het niet veel zin heeft kort na een curretage al naar de gyn te gaan voor opwekken....volgens mij gebeurt dat pas na maanden.
    Ik heb vorig jaar september ook een miskraam gehad en veel raakt in de war daarna, heb ook echt andere menstruatieklachten dan daarvoor waar ik mij in het begin nog wel druk over maakte, nu niet meer.
    Ik zou, als je na twee maanden nog steeds niet ongesteld bent eens bij de huisarts navragen....al begrijp ik heel goed dat juist dit afwachten in deze fase zoooo moeilijk is. En weet je....ik kan mij zelfs voorstellen dat je lichaam ook reageert op je emotionele 'toestand'....ik bedoel: zolang jij nog heel sterk 'in de rouw bent', wat ik heel goed begrijp, geeft je lichaam op deze manier wellicht ook door middel van uitblijven eisprong aan dat het nog niet klaar is voor iets nieuws.
    Maar moeilijk blijft het, ik leef met je mee.

Lieve groet,
    Koosje

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ja Koosje, ik heb me ook gerealiseerd dat mijn emotionele toestand invloed kan hebben op mijn lijf en cylus.
    Maar ja, wat doe je ertegen hè...... die emoties zijn er nou eenmaal, de pijn, het verdriet, de leegte. De jankbuien komen vanzelf, mijn gedachten leiden een eigen leven. Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken maar het sijpelt overal doorheen.
    Nou ja, bekend verhaal voor je denk ik. :cry:

Twee maanden ga ik niet wachten, dat hou ik niet uit ;)
    Als ik 6 weken lang geen ei heb kunnen ontdekken en niet ongi word ga ik naar de HA, dan heeft het me lang genoeg geduurt. En dat is ook wat ze zeggen, na curettage binnen 4 tot 6 weken ongi.

7. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Even nog...ik heb in de tijd van de verwerking van de miskraam een aantal brieven aan het kindje geschreven, mijn man ook, ter afscheid en ventileren van al die verdrietige gevoelens. Dat heeft mij enorm veel geholpen, schreef dat natuurlijk door mijn tranen heen, maar dat zijn erg intense momenten geweest. Ook het samen huilen met mijn man heeft mij veel goed gedaan, al bleef het bij mij wel langer 'hangen' dan bij hem, vanzelfsprekend.
    Nu lees ik die brieven die we toen hebben geschreven nog wel eens door, raakt nog steeds maar voelt inmiddels wel rustig.

Misschien dat je dit al wel gedaan hebt hoor, maar dacht ik mail het toch nog even.

Succes en ik hoop dat het weer heel snel raak is!

Lieve groet
    Koosje

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dank voor de tip Koosje, misschien dat dat ook wat voor me is om te gaan doen.

9. tamara36

tamara36 Lid

6 sep 2007
    12
    0
    0
  10. tamara36

tamara36 Lid

6 sep 2007
    12
    0
    0
    over twee maanden ben ik 37 jaar net een miskraam gehad doet erg pijn nooit eerder zwanger geweest ik wel zo graag kinderen hebben ik was 6 weken zwanger ik keek naar de zwangere kleding ik keek naar kinder site.s en zo opeens was er helemaal niks in mijn leven helemaal leeg

11. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Meiden, ik begin weer een beetje zenuwachtig te worden :(
    De spannende dagen komen er weer aan zo op dag 24 van mijn cyclus.
    Ik wil niks weten van menstruatietekenen of bloed. Laat het nou raak
    zijn alsjublieft en was ik maar een 5 dagen verder of zo..dan wist ik
    al meer! Het zou best handig zijn als je in de toekomst kon kijken al
    was het maar en weekje..ha ha

12. Niet meer actief

su6 en ik duim met je mee

liefs kaley

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Succes Ernie!

14. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Hahaha...same here! :D

Ik duim ook voor jou hoor Ernie! ;)

Liefs, Daantje

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ook hier even bijpraten : Keek ik vanmorgen nog naar een vaag streepje op de ovutest (en dat is zoals jullie weten al anderhalve week zo, met 2 dagen ertussen geen streep), nu net had ik ineens een dikke streep.
    Ik ga er maar vanuit dat morgen m'n eisprong is, al twijfel ik daaraan want aan mijn afscheiding is dat totaal niet op te maken.

Maarrrrrrr, wie weet! Dus Natas heeft het even druk :D .
    Het zou erg fijn zijn als het idd een eisprong is, dan heb ik weer het gevoel een beetje verder te kunnen na de MA, weer aan de toekomst te kunnen werken.

Hoe is het met jullie?

16. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Vanochtend waren er weer de :evil: :evil: . Wordt er nu
    een beetjes moedeloos van :cry: :cry: . Moet vandaag met het
    ziekenhuis bellen om afspraken met het i.v.f. team. Misschien
    is dit wel goed voor mij want ik begin de hoop een beetje op te geven
    en nu is er toch weer een kans op een zwangerschap. Voel me wel
    heel depri vandaag. Hou jullie op de hoogte hoe het nu allemaal gaat.
    Groetjes Erna

17. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ach Ernie, wat klote....had zo voor je gehoopt dat het vak voor IVF nog zou lukken.....enige dat rest is: op de bank, met grote zak chips, cola en romatische komedie op de buis.....veel succes meid, dat kleintje komt er heus!

Liefs,
    Koosje

18. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Ach Ernie, wat jammer meis! :(
    Vermoeiend he, elke keer weer die hoop en dan opeens is het weer vervlogen voor een maand!
    Ik hoop dat ivf uitkomst zal bieden voor jullie, ik duim voor je meis!
    En je instelling is goed: toch nog kans op een klein wondertje door de ivf, positief blijven hoor, is ook goed voor geest en lichaam! ;)

Ik ben zelf nog eventjes aan het hopen... [-o<

Liefs, Daantje

19. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Daantje en Koosje, bedankt voor jullie reacties.
    Ga zo bellen en dan m'n schouders er weer onder proberen
    te zetten. Er zullen ook een keer roze lettertjes voor mij zijn
    op dit forum :) Groetjes Erna

20. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    @Ernie SH*T meid, is en blijft moeilijk, elke maand tussen hoop en wanhoop zweven, gaat mij ook steeds moeilijker af de laatste tijd :rolleyes:

Daantje houd het nog spannend hier ;)

En ik, word volgende week 41, dus word er niet jonger op :oops: ...... en deze maand ff een stop omdat ik echt na 2 jaar in oktober op vakantie wil 8) .......

groetjes

Deel Deze Pagina