35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Vlinder, grappig dat jij dit nu ook weer verteld. Ik had dit gevoel ook 2 dagen na de "daad" zeg maar! Ik was aan de ene kant heel nerveus maar aan de andere kant wist ik het ook zeker!

2. @LMM: Hé, wat fijn dat je er weer bent! Ik zat gisteravond nog aan de lijst te denken en dattie weer eens ge-update moest worden, maar ik had er de puf eventjes niet voor. Maar ik zie dat jij tussen het klussen door die puf wel gevonden hebt :thumup: !
    Ik kreeg trouwens na mijn miskraam niet ineens allerlei symptomen tussen mijn eisprong en mijn NOD. Wel werd mijn cyclus ineens regelmatig, wat natuurlijk heel erg fijn was... :D

@Kris: Als er veel geschreven is, open ik het topic altijd in twee schermen. In het ene scherm lees ik dan mee en in het andere typ ik mijn reacties op hetgeen ik lees. Dat scheelt een hoop werk in onthouden (wat toch al niet zo goed meer gaat als je zwanger bent... ;) )

@Zico: Laat je maar even lekker verwennen en dan ben je snel weer helemaal de oude... :D

@Nin0: Jij ook al op 7 januari jarig?! Jeetje, wat een toeval... :D
    Dan kunnen we in 2009 hier een leuk verjaardagsfeestje bouwen!

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

Lola, wat een handige tip ;)
    Zal daar ook eens aan denken....

Allemaaal op 7 januari jarig.... en ik heb geen taart gezien :) ;)

Banner aanpassen Sheila :) :)

4. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Om eerlijk te zijn vind ik het haast nog een beetje eng om mn banner aan te passen.

5. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Dat gevoel ken ik Shiela, ik vond (en vind nog steeds) alles eng. Ik wilde mijn zwangerschapsbanner ook veranderen, maar dat durf ik niet. Echt een bijgelovig miepje ben ik. Ook ga ik niet in een bepaalde wc op mijn werk omdat ik daar twee keer mijn eerste mk verschijnselen kreeg en nog heel veel meer dingen. Het is eng Shiela, maar je bent wel zwanger en dat is helemaal geweldig.

6. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Hey Schiela,
    lees het nu juist wat leuk,
    je bent zwanger ben super blij voor je!

Deze is voor jou!
    Fijn zo,
    nog eentje erbij,
    hey Moby,
    een dikke knuffel voor jou ook,
    laat de traantjes maar gaan ,
    dan laat je het even los dat verdriet ken dat gevoel ook!
    veel sterkte meid en ik duim voor je!

Liefs Ritje

7. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Hey Schiela,
    lees het nu juist wat leuk,
    je bent zwanger ben super blij voor je!

Deze is voor jou!
    Fijn zo,
    nog eentje erbij,
    hey Moby,
    een dikke knuffel voor jou ook,
    laat de traantjes maar gaan ,
    dan laat je het even los dat verdriet ken dat gevoel ook!
    veel sterkte meid en ik duim voor je!

Liefs Ritje

8. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Jeetje, ben helemaal ontdaan door iedereen zn reactie hier. Ben echt zo blij met dit forum! Ken niemand persoonlijk maar ben zo blij met jullie!

@ ninO erg he, bijgeloof maar dat gaat wel opspelen! Ik zou het zelfde doen wat betreft die wc.

9. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    hoi hoi,

Ik zou vandaag mijn eisprong hebben zoals de banner aangeeft... maar mijn baarmoedermond ligt heel hoog en de afscheiding is niet anders dan anders.
    Had in de dagen ervoor, direkt na mijn ongi wel heel erge klus neigingen...en meer afscheiding...baarmoedermond lag laag....
    Heeft dit nog met ongi temaken of is mijn ei al gesprongen?

Snap er nix meer van :oops:

groetjes Anja

10. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Hallo ik ben een mama van 40 jaar mijn jongste zoon is geboren toen ik 38 was.
    Ik heb ook een dochter van 16 jaar en we gaan nu voor een derde kindje.

groetjes

11. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Hey welkom MaMa2X
    mooi zo ,
    ik duim voor je en veel succes,
    wel mijn dochter is ook 16 en ben nu zwanger,
    hoe lukt dat tussen je oudste en je jongste ben benieuwd,
    mijn dochter kijkt er nu erg naar uit!
    en ik ben nieuwschierig wat het tussen die twee gaat brengen!

Ritje

12. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Mooiniet: dank je, ben evengoed heel bang :( , maar wel lief van je hoor!

@ Natas: wat heb je al een mooi buikje, ook ik ben jaloers op je :oops: , maar gun het jou en Chris van harte

@ Joycie: welkom en hopelijk wordt jij ook snel roze

@ Sheila: WAUW, helemaal te gek, van HARTE GEFELICITEERD :whistle:

@ Moby: huilen is goed, lucht op! Ik blijf nog altijd voor je duimen [-o< en hoop dat je posi mag testen dit weekend!

@ Mirell: welkom en hoop dat ook jij snel roze mag zijn

@ LMM: ik zag mij niet in het lijstje: 29 februari 2008: FM

@ Zico: van harte beterschap en goed uitzieken hoor!

@ MaMA2x: welkom en op naar de 3e, veel succes!

Nou meiden, ik heb vanmorgen de 1e menopur gezet voor IUI nummer 6. Hoop dat mijn ei goed doorgroeit, duimen jullie?

13. Vozzie

Vozzie Lid

13 dec 2007
    68
    0
    0
    Zo, terug van weggeweest en wat een zalige nieuwtjes lees ik, van harte gefeliciteerd zwangere meisjes.

Wij moeten nu ook weer wat geduld hebben....

Deze morgen zag ik op een open veld een ooievaar. Hahahaha.... wie weet geeft er een zieltje aan dat die op komst is. Who knows.

Paar krampjes links en rechts aan de eierstokken, weet niet goed wat dat betekend. En nogal moe maar ja... the mind plays tricks nietwaar. We wachten lekker af.

To all the women, succes met alle toekomstige plannen!

14. Vozzie

Vozzie Lid

13 dec 2007
    68
    0
    0
    Hé, die banner klopt niet helemaal.... jammer genoeg.

Moet ik die elke maand vernieuwen?

Oh ja, en ik heb al 2x mailtje verstuurd naar wishgirl maar die mails komen in de wachtrij terecht, verdwijnen vervolgens... maar geen antwoord van wishgirl. Doe ik iets niet goed?

15. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Shiela: Ben je gek, niet schuldig voelen :oops: ...toch geweldig dat je zwanger bent! Geniet van dit wondertje in je buik! :)
    @Ritje: bedankt voor de lieve woorden; is wel eens fijn om te horen! :)
    @@LMM: of ik al iets voel?.......beetje pijnlijke borsten;hele dag boeren en op dit moment ERG emotioneel......MAAR ook al sinds gisteren ongi-buikpijn :evil: dus ga er al een beetje van uit dat het weer niet gelukt is! :(
    @@EllenK: natuurlijk weet ik dat een ovu-test geen zw.schapstest is maar ! :) soms wil je gewoon iets zien dat er misschien helemaal niet is! :(
    @@Lola: bedankt voor je lieve kaartje;geeft de burger weer een beetje moed! :) ;)
    @Mooiniet: ik zal proberen hoop te houden maar zoals de buikpijn nu voelt is het echt ongi :evil: ; snap er niets van mijn NOD is pas maandag!
    Wordt af en toe gek van mijn lijf! :x :(
    @@Natas1:probeer de moed erin te houden maar voel me een beetje depri!Doe mijn best!
    @Diaantje: Lief dat je voor me blijft duimen :) , zal ik ook doen voor jou 6e IUI poging :) ; hopen we allebei op ROZE!
    @Mirell,@Joycie02 en @Mama2x: Van harte welkom en ook jullie hopelijk zo snel mogelijk in het ROZE! :thumup:
    Ga nu effe een uurtje liggen,misschien voel ik me straks weer wat vrolijker! :cry: :)
    Gr, Moby

16. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Moby,

Zij jouw kansen die echt verkeken? Ben je ongesteld geworden?

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

hahahaha dat weet ik toch meid. Maar ik ken jou (want waarom zou je anders zijn dan ik ;)) vandaar

O ik ben ook zo bijgelovig. Daarom heb ik mijn banner deze keer niet meer aangepast ....

Vozzie, je moet je banner idd iedere maand aanpassen tenminste die van deze site. .

Ik weet uit betrouwbare bron (van Wishgirl zelf) dat ze het giga druk heeft met pendelaanvragen en ze had het zelf ook nogal druk (geestelijk) dus waarschijnlijk vandaar.....

18. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Shiela:Ben nog niet ongi maar voel wel alsof het eraan zit te komen!
    Heb as maandag pas NOD dus begrijp het ook niet zo goed. Meestal krijg ik op de dag zelf pas buikpijn!
    Voel verder niet echt iets waarvan ik denk...zou wel zwanger kunnen zijn....
    Afwachten maar en jij moet je banner ook aanpassen he? Geniet ervan!
    Moby

19. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    @moby4 Hey meid, het is nog vroeg hoor! Laat je nu niet door die nietszeggende ovutest uit het veld slaan, nogmaals sorry, die suggestie deed ik aan Shiela omdat die zo dicht bij haar NOD zat en het zo spannend vond.

Je hebt nog vier dagen te gaan, wie weet... :D en ik had deze keer en bij mijn vorige zwangerschap ook al een week vantevoren ongipijn, dat kan er bij horen. Nog even duimen! [-o<

20. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Ook ik had enorme ongi pijnen en toch was het raak. Alles is dus mogelijk en die lichamen van ons zitten raar in elkaar.

Deel Deze Pagina