35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @MaMa2X: Welkom hier en veel succes gewenst!

@Diaantje: Mijn duimen staan niet stil... :D !

@Vozzie: Misschien is de mailbox van Vozzie wel helemaal vol, dan kan ze de pb-tjes die dan nog binnenkomen niet lezen...

@Joycie02: Jij ook van harte welkom hier!

2. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Moby, ik heb ook de hele tijd ongi pijn gehad. En had dat normaal eigenlijk helemaal niet, een heel klein beetje. Ik zou dus inderdaad nog
    niet meteen die put induiken.

3. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Heb effe een uurtje gelegen en voel me al beter!
    Vlinder:ik snap het hoor maar maak je niet druk over die ovu-test:wist eigenlijk zelf ook wel dat dat niet kon!
    Nino en Shiela:das waar, ik zal me erover heen zetten en nog even hoop houden!
    Ik heb hier al zoveel gelezen.
    Iemand schreef een keer:geen bloed geeft moed!
    Sluit me daar maar bij aan! Toch bedankt voor jullie aanmoedigingen en ik hou jullie op de hoogte!
    Moby

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Bij een ander topic hebben we PUPO

Pregnant until proven otherwise :)

5. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Das een goeie Ellenk (ha-ha)

6. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Mijn dochter is stapelgek op haar broertje........

Die 2 zijn hartikke lief voor elkaar.......

7. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Mama2x:hopen dat er gauw een bijkomt!

8. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Dank je wel wij hopen het ook :D

9. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    En ik word ook nog eens 40 op 7 januari 2009.......... Het kan niet op allemaal..... Tijd voor een apart topic? ;) :)

10. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Shiela en NinO: Ik vind het juist heel erg lief dat jullie van die bijgeloven hebben. Ik ben zelf helemaal niet zo, maar weet zeker dat ik net zo word als ik zwanger ben. Niets om voor te schamen hoor.

11. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Hey Anja, je gaat toch niet klakkeloos achter je banner aan? Heb je getest waneer je eisprong is?
    Ik heb altijd vreselijke klusneigigen direct na mijn ongi en dat schijnt met je ei te maken hebben, maar verder kan ik je niet veel advies geven. Ben wel benieuwd hoe jij weet of je baarmoedermond hoog of laag ligt (speciale communicatietechniek?) :(

12. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Lola: dank je meissie, kan het goed gebruiken!

13. Het 7 januari topic zeker... :) :) :)

14. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Zo he, wat een gepraat hier zeg. Heb alles gelezen, maar weet alleen nog dat Shiela zwanger is.

GEFELICIZWANGER! Het is weer iemand gelukt!

Verder de baarmoedermond. weet niet meer wie dat was, die hoort juist hoog te liggen rond je eisprong. Hoe weet je dat? Gewoon, je vinger erin steken en als je de muur raakt dan is dat je baarmoedermond. (voorzichtig met lange nagels!)
    Je moet dit wel regelmatig doen als je wilt weten wat hoog (vructbare periode) , en wat laag (niet je vructbare periode) is.

Ik heb dit afgelopen maand voor het eerst gedaan en het is een wonderbaarlijk verschijnsel. Fertility Friend verteld erover.

15. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Wist dat ook niet van je baarmoeder;weer iets geleerd!
    Heb Miss Daantje al effe niet gelezen....volgens mij nadert zij ook haar NOD!
    Ben benieuwd en succes!
    Moby

16. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    @diaantje1 Heeeel veeeeel succes, positieve gedachten en we duimen voor een prachtig ei! :D

17. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    @LMM: Gelukkig, je bent er weer! =D> Alleen ik mis mezelf in je lijst :cry: Mijn NOD is op 7 maart. Het klussen ging niet helemaal helaas gisteren; het was heeel laat en m'n lief was doodmoe. We hebben nog wel een poging gedaan..........
    Oh ja, en naast slipstaren hebben we nu ook staafpiesen geintroduceerd....

@Kris: Blij dat je je zo goed voelt; ik duim voor je dat dat zo blijft. :thumup:

@Zico: Ook een tijdje niet gezien. Ik hoop dat je snel weer echt helemaal de oude bent. :whistle:

@Ellenk: Ik heb geen taart gebakken op mijn verjaardag....... was ff ergens anders mee bezig geloof ik. Oh en de PUPO kan natuurlijk ook op het lijstje van slipstaren en staafpiesen.... :D :) :) ;)

@Ritje: wat een lieve beren! Overigens, mijn broertje is 9 jaar jonger dan ik en we zijn bijna verliefd op elkaar, zo gek zijn we op elkaar.

@Mama2X: Welkom hier! Ik hoop dat je het naar je zin zult hebben en dat de 3e snel komt.

@Diaantje: Duimen? Dat doe ik zonder ophouden. Ik had bijna een auto ongeluk vandaag omdat duimen niet zo makkelijk gaat in de auto.... :(

@Vozzie: Hoi! Welkom (terug?) Ja je moet elke maand je banner veranderen. Er zijn ook banners die automatisch doortellen, maar waar je die vandaan haalt weet ik niet zo goed. Je mails staan i.d.d. altijd eerst in de wachtrij maar zijn daarna verstuurd. Het gaat goed hoor.

@Moby: :rolleyes: Ik heb de hele dag al een soort ei-gevoel maar heb net m'n ovulatietest gedaan en....nix. Je lichaam is echt een heel raar ding en zeker in combinatie met je geest. Die twee samen kunnen het je af en toe echt heel erg moeilijk maken. Toch nog ff volhouden [-o<

@Annna: Ja joehoe! Dat was ik, tenminste met de vraag hoe je dat in hemelsnaam voelt. Is het echt belangrijk of mag ik het gewoon weer vergeten?

@Ikke: ben vandaag onze Duitse huishoudelijke hulp ontvlucht (die echt alleen maar zielige verhalen heeft) en ben gaan sjoppen. Geen kinderwagens, positiekleding of baby kleertjes, ik heb een ski outfit gekocht, gewoon maat 38. Nou maar hopen dat ik nog kan skien volgend jaar (of juist niet eigenlijk; is dat ook bijgeloof?).
    Kep nog (steeds) geen eisprong; hopelijk morgen.
    Morgen om 9 uur komt de electricien die het hele huis gaat doormeten om te kijken waar het "lek" zit. Daarna moeten Chris en ik het weer kunstmatig romantisch maken.... :cry:

18. Ellenk

Ellenk VIP lid

hier ook nog geen ei.

Verwacht posi ovu eigenlijk morgen....
    Ben benieuwd....

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Whoehahaha, maf mens!
    Nee, dit was een aanbiedinkje van een pakje met 5 strings in huidkleur :D

Wow Shiela, gefeliciteerd! \:D/

Hey lieve Joyce, wat leuk je hier weer te zien!

En LMM, en ook blij jou weer online te zien. Gaat het een beetje met je?
    Met Chris gaat het niet zo. De genezing gaat op zich goed maar het duurt allemaal veel langer dan we dachten. De olie mag helaas pas over 2 maanden uit z'n oog en voor de totale genezing staat een jaar. Hij kan nog weinig.
    De positiekleding heb ik uiteindelijk voornamelijk hier in Almere gevonden bij een outlet winkel, errug leuke prijzen. Het vestje op de foto komt gewoon van Vögele.

MaMa2x, van harte welkom hier!

Moby, alles kan nog gebeuren hoor. Die nega ovutest hoeft nog niets te zeggen. En een ongi-gevoel al helemaal niet, dat kan ook een zwangerschapsverschijnsel zijn.
    Sterkte met wachten!

Dank aan allemaal voor de buik-complimentjes! :D
    Ik snap de jaloersheid helemaal hoor, had ik ook voor en tussen mijn zwangerschappen. Je wilt het ook zo graag voor jezelf hè, bijna 4 maanden zwanger.......

Normaliter is donderdag m'n vrije dag maar die had ik met gisteren omgeruild omdat ik met Chris naar het AMC moest.
    Nadeel hiervan is dat ik vandaag op kantoor de hele dag dacht dat het al vrijdag was! :( :)

20. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Ellenk: Ikke ook. Let's talk (ehh, typ dan maar) morgen als je natuurlijk tijd hebt tussen al dat geklus door..... ;)

Deel Deze Pagina