Mooie datum! Dan ben je net een novembermama. En zeg maar vier weken, hihi. Spannend, veel succes vanmiddag bij de dokter. @alle staafpiesers: ( ) hopelijk een positieve test vandaag!
Huh...? 't Is een RAMP als internet het niet doet... En wat die jubelstemming betreft: Die is bij mij ook minder als tijdens de zwangerschap van Jasmijn. Misschien komt het wel doordat ik me nog steeds zo ontzettend niet zwanger voel... Of komt het ook doordat je al een drukke dreumes/peuter hebt rondkruipen...? @LMM: Ik krijg het gevoel dat jij ook een steenbok bent . Wanneer ben je jarig...? @Molly: Voor jou is het spannend vandaag, zie ik in de lijst...
hahahaha moet altijd wel lachen om astrologie dingen ... Dan zouden alle steenbokken nuchter zijn... Mmmm heb zo mijn twijfels bij die ik ken. Zegt een nuchtere vis Meiden jullie moeten ff duimen dat ik vandaag een posi ovu heb. Molly: Houd je het nog vol? LMM: je ei al weer geweest? Je loopt altijd net ff iets voor op mij. Maar na het weekend zit ik weer lekker naast je op de sofa. Sheila: mss hebben sommige het schrikkeljaar niet door? Het ligt er ook aan hoeveel dagen je aangeeft voor je cyclus, kwam ik de vorige keer achter.... Vlinder: natuurlijk heb je die niet meer nodig, je moet over op zwanger zijn! Hanneke: dat zou ik ook hebben gehad als de zw goed was verlopen. Ik zou dan net weer terug zijn bij einde jaarcontract. Maar toen ik vertelde dat ik zw was, gaf hij al aan dat het geen consequenties had voor het omzetten naar een nieuw contract. En nu ga ik zelf weg aan het einde van contract. ...
Ja....ik post dan wel niet meer zoveel; even wat afstand.... Maar dat betekent niet dat ik niet in de gaten houd of alles met die beeb van jou goed gaat
je hebt gelijk Vlinder, 4 weken. Ik vind het maar een spannend verhaal allemaal. En waarschijnlijk voor ons meer als voor vele anderen omdat dit ons eerste kindje is.
Goedemorgen meisies, pfieuwwwww, flink aantal pagina's bij moeten lezen...... nieuwe zwangere PROFICIAT nieuwe meiden welkom de rest van de meiden SUC6 Hier wisselen de stemmingen van positief naar negatief......maar de zwangerschapsverschijnselen zijn heftig, misselijkheid en (.)(.)..... Maar het is afwachten en de spanning zal nog meer toenemen richting de eerste echo de 3de. Afspraak is ook nog om 16.00uur liefs
Goedesmorgens alle juffouwen jannies (die blijft nog altijd het best) @Moby: Pfff, ik leef met je mee. Het lijkt me heel tegenstrijdig allemaal wat je nu voelt en denkt. En dan ook nog al die verschillende verhalen hier op het forum...... Meis, nog heeeeeel eventjes (3 daagjes). Niet instorten please?! @Miesje: welkom terug en van harte gefeliciteerd! Jemig wat een hoop dingen allemaal bij elkaar! Gelukkig is het niet allemaal negatief. Wordt je man geopereerd? Ik wens je heel veel succes de komende periode en laat LMM weten wat je bevallingsdatum is; dan kom je op "de lijst". Misschien beschuit met kaarsjes? Dan moeten we wel zo rond eind maart zwanger zijn...... Natuurlijk kom ik gezelli naast je staan en hand in hand naar roze (eind maart dus). By the way, weet je nog dat je mij een tijd geleden een Duitse Kluun hebt aangeraden? Ik heb het boekje gekocht en Chris heeft ervan gesmuld! Nog bedankt daarvoor! @HannekeR: Heel begrijpelijk dat je je zorgen maakt en dat het nog niet helemaal goed voelt; ik denk dat je eerst wat zorgen van je lijstje moet weg kunnen strepen voordat het helemaal goed voelt, maar volgens mij komt dat vanzelf. Wat betreft je baan is heel moeilijk te zeggen. Ik werk zelf op personeelszaken en heb niet zo lang geleden het tijdelijke contract van een een zwangere collega niet verlengt. Dit was absoluut niet vanwege haar zwangerschap, en ze deed haar werk perfect maar ze wilde na haar bevalling terug komen voor 24 uur i.p.v. 40 uur. In de functie die ze toen had was 24 uur echt te weinig. Ze werkt nu in een deeltijd functie met een andere moeder (in een ander bedrijf overigens) en is heel blij. Ik weet niet of dit uberhaupt helpt maar dan heb je in ieder geval 1 verhaal uit de praktijk...... En nog bedankt voor je dikke hug, dat voelt altijd goed. @Shiela: je bent heel dapper. Laat maar ff zo tot je bij de gyn bent geweest, toch? Duizend maal dank Ik test vandaag om 16:00 uur......... @Lola: Ik denk dat het meer zo'n "been there, done that" gevoel is. Je 2e zwangerschap is natuurlijk net zo speciaal, maar niet net zo nieuw als de eerste.... HIER IN HET DUITSE: ik heb nu de electricien hier sinds 09:00 en ik geloof dat hij het ook niet helemaal snapt. ale: Ik hoop dat ik straks niet het lichtknopje in de badkamer aan moet doen om een kopje koffie te kunnen zetten.... #-o Tjuus, bis later!
Ellen, het is ook wat je zegt misschien schrikkeljaar en ik ben uit gegaan van een cyclus van 31 dagen maar dat verschil bij mij per maand. Maar deze maand zou het 31 dagen zijn. Ben daar dus maar vanuit gegaan.
Jeetje als ik iets antwoord staan er daarna al weer nieuwe berichten. Word er druk mee. @mooiniet : waarom vind je mij dapper?
Pffff een paar dagen niet hier geweest @Shiela Gefeliciteerd! @Diaantje, ik zal ook meeduimen voor een mooi eitje @Hoi Vlinder en hoi Mama2x Enz. enz, want nu weet ik het even niet meer, sorry. Maar in ieder geval iedereen heeeeeel veeeeeeel sterkte en geluk met alles! Hier twee weken familie bezoek, mn ouders en een nichtje van mn vriend met man en dochter, dus drukke maar gezellige boel. Iedereen een fijn weekend !
Goede morgen allemaal. Wat een verjaardagen in januari zeg. Niet alleen op de 7e, maar ook op andere data. Zag nog iemand van januari '69 voorbijkomen. Goed jaar hoor! Ben even wat minder online geweest de afgelopen dagen, want is was even een paar daagjes druk vanwege de verjaardag van ons meisje. Onze grote kleine meid was gisteren jarig, ze is al weer 2 jaar geworden. Het is een cliché, maar meiden, echt, tijd vliegt. Het lijkt nog maar net gisteren dat ze geboren is en 'ineens' is ze al weer 2. Allereerst Sheila, meid van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Lekker genieten hoor! LMM, fijn dat je er weer bent. Hoe is het nu met je? Natas, mooi buikje al meid. Je zult merken dat je buik nu echt een groeispurt gaat maken. Ik kan me voorstellen dat Chris even wat minder blij is, omdat alles toch langer gaat duren dan gehoopt en verwacht. Het is best frustrerend om minder te kunnen dan je zou willen. Helaas houdt dit voor jou ook extra drukte in, omdat hij je tijdelijk minder tot misschien wel weinig of helemaal niet kan helpen met alle klusjes in en om huis. Anna, fijn te horen dat je geen leeftijdsgrens voor jezelf hebt gesteld (zo had ik het nl. wel begrepen, sorrie) en dat je weer helemaal klaar voor een nieuwe zwangerschap. Diaantje, je bent gisteren weer gestart voor een nieuwe ronde. Meid, wat gruwelijk spannend voor jullie. Maar je weet het he? M'n duimen blijven onverminderd voor je draaien! Zico, daar ben je weer. Fijn dat alles nog steeds goed gaat met je zwangerschap. Nog wel even uitzieken van de griep. Molly, hoe is het nu met jou en met Peppep? Allen die voor hun klusdagen staan, veel klusplezier en iedereen die op wat voor een manier dan ook op het wachtbankje zit, wachten duurt lang, hopelijk wordt jullie geduld binnen niet al te lange tijd beloond met een mooie positieve test.
Eeen beetje laat, maar... Alyssa, gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een héél leuke dag hebt gehad (en veel kadootjes...)
Goedemorgen dames......... Vlinder: kreeg vanochtend mijn nieuwe lading ovu en zwangerschaps dipsticks binnen per post en kon het natuurlijk niet laten...... Heb eerst een ovu-testje gedaan en die gaf een even dik streepje als het controle streepje! Toen met bevende handen ook een zwangerschapstestje gedaan en: een licht streepje! Durf niet te hopen want heb al 2 x eerder rond NOD een licht positief testje gehad en na twee dagen toch ongi en heb ook nog STEEDS ONGI-BUIKPIJN! WIL iedereen een beetje extra voor mij duimen dat het dit keer wel goed komt? Misschien gaat 3x is scheepsrecht dit keer wel op! Alvast bedankt en hou jullie op de hoogte! Gr, Moby
Hoi hoi, IK was idd ff nieuwschierig of zoals de banner aangeeft ook idd iets zegt ivm de eisprong... Maar of je daar vanuit moet gaan....een beetje..... Je leest zoveel verschillende dingen over de baarmoedermond... Tijdens vruchtbare dagen dat hij laag staat en makkelijk te voelen is en ervoor en erna hoog zit...... Je bent je lijf zelf aan het ondekken en kijken of het ook zo is als er word geschreven... Maar toch blijf ik bij het standpunt, dat je lichaam met je speelt en dingen voelt of graag zou willen voelen. Je hebt nou eenmaal graag de wens en je bent er veel meebezig.... Soms word ik een beetje gek vanmezelf...ik denk ook dat het komt door de dingen die ik heb meegemaakt.... en het mooiste is natuurlijk dat het onverwachts is....maarja het klokje tikt groetjes Anja
Alyssa, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wow, Moby! Wat spannend. Ziet er goed uit hoor! We duimen nog even voor je!