35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Je hebt gelijk mooiniet, ga mijn jongste zoon dadelijk helpen met het maken van zijn spreekbeurt en vanavond een vriendin helpen met het maken van een verjaardagstaart!
    Sorry, maar ben een beetje ongedurig!
    Fijn weekend alvast en hoop dat je stroom weer optimaal werkt!
    Moby

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Miesje, wat naar dat je man 4 hernia's heeft!
    En dan ook nog midden in een verbouwing zitten, dat is lastig zeg. Veel sterkte voor jullie allebei.

Hanneke, gefeliciteerd met je goede echo!
    De roze wolk komt soms niet vanzelf en onzekerheden blijven af en toe de kop opsteken. Neem het maar even zoals het gaat, het komt wel.

Joyce, als je er weer es aan toe bent om uitgebreider te reageren dan hoor ik graag van je hoe alles met je gaat.

Inez, nog van harte met je grote meid!

Moby, wat spannend [-o<
    Een (licht) menstruatiegevoel kan bij zwangerschap horen hoor, dat hoeft niet iets negatiefs te betekenen.

3. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    OH Moby ik duim voor je. Een streep is in ieder geval een goed teken, beter iets dan niets. Over drie dagen nog maar eens een testje doen, of over twee dagen, of morgen.....................

duim duim duim duim

Nog iets over steenbokken: een kenmerk is dat het laatbloeiers zijn, dus misschien is dat de reden dat hier veel steenbokjes meekletsen. Ik ben in ieder geval een echte laatbloeier vind ik.

4. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    @Nino, hoe ging je afspraak vanmiddag?

@Mooiniet, heeft de electricien het probleem gevonden? Pffff, lastig als de stroom steeds uitvalt. Heb jaren in Kenia gewoond en daar was dat ook altijd zo. Het viel vooral uit als ik onder de douche stond :) Je ging vanmiddag om 16.00 u testen, of niet? Roept u maar ;)

@MissDaantje, sterkte met de laatste loodjes op het wachtbankje.

@NinO en Natas1, hoe gaat het eigenlijk met jullie zwangerschap. Veel last van kwaaltjes (of een buik die in de weg zit ;) ) of is het vooral genieten?

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    steenbokken laatbloeiers, dat klopt hier toch niet. heb er ook 1 rond lopen en die is haantje de voorste met alles ;)

6. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ mooiniet: jij bent echt heel lief dat je zelfs voor mij wil kruipen om te duimen! Hoe is de test vanmiddag bij je gegaan. En ben je ook weer helemaal van stroom voorzien?

@ Miesje: heel veel sterkte voor je man met de hernia's en voor jullie beiden met de verbouwing. Vergeet je niet ook een beetje van je zwangerschap te genieten?

@ Hanneke: fijn dat de echo er goed uitzag en nu...genieten.

@ Ellen: heb jij inmiddels een posi ovutest? KLUSSEN dit weekend!

@ Diana: ik denk dat jij wel blij zal zijn met die kwaaltjes, toch? Op naar een mooie echo de 3e!

@ Yuca: dank je voor het duimen. Bij jou is het een gezellige boel de eerstkomende 2 weken.

@ Inez: van harte nog met je kleine meisje, beetje laat, maar wel gemeend. Wat leuk dat ze zo genoten heeft van de cadeaus, slingers, etc.. Ja, hier nieuwe ronde, of beter gezegd laatste IUI ronde. spannend, maar vooral heel eng. Alsof het eind in zicht is.

@ Moby: het blijft nog steeds spannend bij jou he. Mijn duimen draaien op volle toeren voor jou.

@ Daantje: ook voor jou is het spannend. Heel veel succes, ik hoop dat het raak is, zodat je uit de MMM kan blijven, duim, duim, duim!

@ Nin0: is je afspraak vanmiddag goed gegaan?

Lieve meiden, ik wens jullie allemaal een goed weekend! Het wordt mooi weer, dus hoop dat we met z'n allen een beetje afleiding kunnen vinden. Wens iedereen succes met klussen, wachten en voor de zwangeren: GENIETEN!

7. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Yes! Weekend! Wat kan een mens daar naar toe leven zeg!

@Inez: nog van harte met de kleine, lees het nu pas!

Even een vraagje: zijn er onder de paar nog niet zwangere nog meer die last hebben van pijnlijke borsten meteen na eisprong? Had dit voor MK nooit, toen voelde ik eigenlijk nooit iets maar nu is het al weer raak en ik moet nog twee weken.

Morgen een nieuwe lijst....dus stuur die afspraken etc maar door!

8. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Goedemorgen! :)

@Shiela Hoe was het bij de dokter?

@moby4 Nog even volhouden!

@Lieve staafpiesertjes Mooiniet en Ellen: al een positieve test gehad?

@Miss Daantje: Toi toi toi, het kan zomaar raak zijn!

Ik heb vanochtend maar weer een testje gedaan, de teststreep was nu dikker dan de controlestreep dus dat geeft weer moed.
    Ik kan het nog steeds niet geloven... :eek: :confused: :oops:

Fijn weekend allemaal! :whistle: Ik ga even joggen.

9. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Hoi Vlinder,

Ja het was goed bij de dokter. Niet veel nieuws, alleen gewicht en bloeddruk opgemeten. En we moeten afspraak maken bij verloskundige
    dat was het eigenlijk.
    En jij? Hoe is het met jouw? Ben je al bij de dokter geweest?

10. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Goedemorgen allemaaaaaal! :D

Dank jullie wel voor het duimen en hopen! :D
    Ik duim ook nog steeds voor Moby! [-o<

Vlinder, ik geloof het wel hoor, dus geloof jij het nou ook maar! ;)
    Jog ze!

Sheila, jij natuurlijk ook GefeliciZwangeeeer!!! :D

LMM, ik heb sinds ik zwanger ben geweest ook veel meer symptomen dan voorheen, 1 ervan is dat ik bijna altijd weet wanneer mijn eisprong is geweest, dan krijg ik meteen pijnlijke borsten en vaak begint het met enorme pijnlijke tepels...
    1 of 2 dagen voor de menstruatie neemt de pijn dan af waardoor ik weet/voel dat ik ongesteld ga worden.

Wij gaan zodadelijk naar Leiden en brengen daar 1 nachtje door voor we weer richting Ede gaan. Maar eerst gaan we mijn auto ophalen in Ridderkerk.

Fijn weekend iedereen!

Liefs, Daantje

11. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Afspraak? Gewoon gewerkt.

Kwaaltjes vallen mee. Was best misselijk maar heb nooit overgegeven. Nu nog soms beetje misselijk. Vermoeidheid is stuk minder. Onzekerheid was het ergst. Ik doe best rustig aan. Nu af en toe maagzuur, nog gevoelige borsten en ik pies in mijn broek als ik hoest of nies. Niet veel, maar wel lastig. Ik ben nu echt aan het genieten en heb de shop (en choc)kriebels. Dit is wel een beetje de lekkere zwanger zijn tijd en ondanks ik best wat kilootjes zwaarder ben (7 of zo) krijg ik veel complimentjes dat ik er goed uitzie.

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Marieke, ik voel me prima!
    Dit schijnen de leukste maanden te zijn hè, het 2de trimester. De eerste weken heb ik idd veel last had van vermoeidheid en een naar wee gevoel. Dat laatste heb ik nu niet meer, vermoeidheid soms nog wel maar gaat beter. Voor de rest voel ik me prima, geen kwaaltjes en nog niet zodanig een buik dat die in de weg zit.

Hahaha Nino, de shop en choc :)
    Ik ken ze allbei, hihi. Vanmiddag gaan we weer shoppen en ik zal ergens vandaag ook ongetwijfeld weer m'n dagelijkse portie choc in kunnen nemen (of iets anders lekkers). Ik snoep beduidend meer dan hiervoor, was ik een week geleden 2 kilo aangekomen dan zijn dat er nu 3 zag ik vanmorgen.

13. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    [quote="diaantje1

@ Diana: ik denk dat jij wel blij zal zijn met die kwaaltjes, toch? Op naar een mooie echo de 3e[/quote]

Dank je meis, I hope so want is voor ons dan echt de laatste kans op een wondertje.....

De test-girls nog niks bekend :(: :(:

In ieder geval iedereen een fijn en zonnig weekend gewenst

liefs

14. Sheri

Sheri Actief lid

31 jan 2008
    194
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik hoop deze week zwanger te worden mijn NOD moet rond op 26ste zijn.....duimen.....

de groeten
    Sheri :) :rolleyes:

15. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Goedemiddag,
    vanochtend toch maar weer een testje gedaan(kan het niet laten) en het streepje was iets duidelijker dan gisteren.
    Ben nog niet gerust want de buikpijn blijft aanhouden.............lijkt wel of het ook mijn blaas is?!
    Voor degenen die nog gaan testen:SUCCES, ik duim voor jullie! en verder allemaal een fijn weekend toegewenst!
    Gr, Moby

16. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Ik ben zeker een laatbloeier wat betreft het serieus settelen en nadenken over de toekomst en mijn eerste kindje, daar heb je helemaal gelijk in! Maar een kenmerk van steenbokken is ook dat het doorzetters zijn en dus niet snel opgeven (komt goed van pas in dit geval....)

@Marieke & Diaantje & Vlinder: De electricien heeft inderdaad gevonden wat het probleem is, maar het nog niet opgelost (slechts tijdelijk). Ik heb wel heel erg mijn best gedaan op een kopje koffie blijkbaar, want ik heb uiteindelijk 55 euro i.p.v. 70 euro betaald! 8)
    Het staafpiesen heeft nog geen duidelijkheid gegeven helaas, vandaag maar weer proberen of ik mijn ei kan vinden..... 8-[
    @Diaantje: je weet half niet hoeveel ik met je meeleef (misschien ook omdat het mij ook heel goed zou kunnen overkomen). Op dit moment is mijn relatie zo close dat ik echt een kindje van mijn lief wil, maar k heb altijd gezegd dat ik geen medische hulp wil, dus ik zit ook een beetje in de knoop. :(

@LMM: nee, eigenlijk nooit last van pijnlijke (.)(.) voor mijn NOD. 1 keertje gehad en toen kwam mijn NOD ook een dag of 2 later :idea: :idea:

@Vlinder: volgens mij moet er iemand uit de hemel neerdalen die tegen je zegt dat je zwanger bent voordat je het ECHT geloofd! ;) (maar een testje af en toe kan natuurlijk ook geen kwaad indien er nog 3.000.000 voor jou aan de beurt zijn daarboven) O:)

@NinO: nog steeds blij dat de kwaaltjes meevallen bij je en ik lees dat de onzekerheid nu ook op een lager pitje is gezet?
    Natuurlijk zie je er goed uit! Stralend en super gezond zeker?

@Natas: zo gaat ie goed, zo gaat ie beter. Fijn dat je zo geniet en dat de kwaaltjes ook voor jou allemaal redelijk meevallen. Houdt jouw Chris het nog een beetje vol?

@Moby: meid, je kunt toch lekker elke dag een testje doen? Mag best hoor. En echt super gaaf dat het streepje weer wat dikker/donkerder is! Ik blijf duimen voor je! :thumup: :thumup: [-o<

@Sheri: Welkom op ons forumpje: tis net een soapie maar dan leuker (zonder alle roddel en achterklap)! :)

Ik blijf lekker doortesten (op m'n ei dan wel te verstaan) en we klussen ook lekker door alsof er niets aan de hand is :) en wie weet, mag ik dan over een dag of wat ook een zw. test gaan doen...... O:)

Lieve dames, een heel prettig weekend en geniet van het lekkere weer en je liefje natuurlijk. Wij hebben vanavond een sjiek dinertje bij iemand thuis dus dat is ook wel eens leuk :D

Tot snel!

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Dat geldt zeker ook voor mij maar ben toch echt een vis ;)

Ik voel vanalles na mijn curretage in het 2e gedeelte van mijn cyclus. zeer irri. Daarvoor had ik niet eens in de gaten waar in de cyclus ik me bevond bij wijze van spreken.

Mooiniet; wel prettig dat het in iedergeval tijdelijk is opgelost. Om nou ieder avond om 1 kaarsje te zitten is ook weer zowat.
    Ik heb mijn ei ook nog niet gevonden hoor. Ik denk morgen.
    We klusssen maar raak dus ;) daar ligt het deze maand gelukkig niet aan, dat wil nog wel eens anders zijn (bijv. met feestjes ofzo) wat dat betreft kun je beter je ei door de week hebben. In het weekend hebben we zo vaak feestjes dus genoeg op tja en dan val ik meestal in coma als ik het bed raak :) :)

Moby, overmorgen weer testen. hormoon schijnt zich om de 2 dagen te verdubbelen....

Zo ik ga maar eens stofzuigen hier... Onze poets is gestopt dus tja dan moet ik het weer zelf doen bleh :cry:

18. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hier net een positieve ovu dus morgen ei...
    goed op schema dus. :)

19. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    EllenK: klussen dan morgen!

20. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    @Shiela Fijn dat het goed ging en nu dus door naar de verloskundige. :) Met mij gaat het nog steeds prima, ik heb a.s. dinsdag een afspraak bij de gynaecologe. Spaaaaannend.

@Miss Daantje Haha, ik geloof het nu eindelijk wel :D maar ben gewoon zooooo bang dat het fout gaat of fout zit, bbz of iets dergelijks... :(
    We duimen nog even voor jou! [-o<

@nin0 en Natas1: Heerlijk he, lekker shoppen en choccen. :) geniet ervan! :)

@Sheri Succes! :D

@moby4 Dat ziet er nog steeds heel goed uit! :thumup:

@Mooiniet Jammer dat het staafpiesen nog geen resultaat heeft opgeleverd. Maar idd... lekker doorklussen! Moeilijk is dat he, de afweging maken of je wel of geen medische hulp wilt en zo ja, in hoe verre. Ik heb ook altijd gezegd geen medische hulp te willen dus het was voor mij al heel wat dat ik vorige maand naar de gyn ben gestapt. (had dan ook wel klachten maar toch... ) ](*,) Ik heb daarna voor mijzelf besloten wel een kijkoperatie te willen ondergaan maar niet verder dan dat. Maar misschien verleg je stukje bij beetje je grenzen als je voor vervelende keuzes komt te staan... :( Sterkte ermee en wellicht sta ook jij straks onverwacht met een zwangerschapstest in je hand! :)
    Have fun at your diner! :cool:

@Ellenk Super Ellen! :whistle: Ga ervoor!

Deel Deze Pagina