nin0 schreef: Nog iets over steenbokken: een kenmerk is dat het laatbloeiers zijn, dus misschien is dat de reden dat hier veel steenbokjes meekletsen. Ik ben in ieder geval een echte laatbloeier vind ik. Zijn wij echt laatbloeiers? De meeste steenbokken weten inderdaad heel goed wat ze willen en ook wat ze vooral niet willen...Het doorzetten klopt, opgeven doen we niet zo graag! Ach...hardlopers zijn doodlopers zijn m'n opa altijd! Dat bedoel ik dus Ellen! Ik wist wanneer ik ongi moest worden want voor MK was ik ook erg regelmatig maar voelde nooit een ei springen en had nooit pijnlijke borsten! Nu voel ik ieder pijntje en steekje en noteer dat ook. Als ik dan teruglees is het iedere maand hetzelfde, rond eisprong voel ik dit, na eisprong weer dat. Deze maand voor het eerst dat m'n borsten vanaf eisprong al meedoen. Zometeen heb ik de hele maand verschijnselen en merk ik het helemaal niet meer als ik eventueel zwanger ben. Jij mag richting Praxis en Gamme? Succes! @Molly: wat is de stand bij jou? Hierbij de bijgewerkte lijst: NOD 22-02 Molly 24-02 Miss Daantje 25-02 Moby 26-02 Marieke 06-03 Smoeltje 07-03 LMM + Mooiniet, 2x roze aub! 09-03 Ellen 20-03 Anna AFSPRAKEN 28-02 Natas VK 28-02 Zico Gyn echo 29-02 Diaantje FM meting 29-02 Natas pretecho 29-02 Yuca 2e echo gyn 03-03 Diana 1e echo 04-03 Yuca tocoloog 11-03 Miss Daantje 1e IVF gesprek 13-03 Hanneke VK 13-03 Lola VK echo + nekplooimeting 17-03 Inez pretecho 18-03 Inez 20 weken echo 27-03 Natas 20 weken echo 29-04 Yuca VK BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 Pien 03-09 Sasha 17-09 HannekeR 22-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 10-10 Yuca 19-10 Diana
@ LMM: ik krijg ook altijd pijnlijke (.)(.) na de eisprong, maar volgens mij heb ik dat sinds ik pregnyl gebruik, om de eisprong te bevorderen. Daarvoor had ik het ook wel, maar niet zo erg. @ Vlinder: duim, duim, duim, klinkt heel hoopvol. Succes! @ Miss Daantje: duim, duim, duim, mijn duimen blijven voor je doordraaien @ Natas: 3 kilo, dat valt best mee toch? Nog lekker geshopt en gescoord? @ Diana: komt vast goed @ Sheri: volgens mij ken ik jou nog niet, welkom en veel succes de 26e! @ Moby: wat goed dat de streep duidelijker was, duim, duim, duim, bij jou klinkt het ook heel hoopvol. Succes @ Mooiniet: ik ken het, dat heb ik ook altijd gezegd en dan, voordat je er erg in hebt, meld je je na een jaar bij de gyn en rol je er vanzelf in. Geloof me, je verlegt je grenzen, dat gaat heel snel. Ik zit nu een dik jaar in de MMM, dacht dan allang zwanger te zijn, maar helaas . Hoop dat jij er niet in komt en gewoon snel roze wordt @ Ellen: wat fijn dat je op schema bent, en nu...klussen maar Ik heb verder weinig te melden. Maar wens iedereen morgen een fijne zonnige zondag
Goedemorgen, Ben lekker vroeg maar kon gewoon niet meer slapen..... Weer getest en nog steeds een flinke streep! Ik hoop dat dit een goed voorteken is! Heb nog wel buikpijn maar lijkt iets minder.......... wacht nog maar gewoon af! Ook krijg ik pijnlijke (.)(.) en moet nog steeds veel boeren(niet zo smakelijk,sorry).......... Hoop dat al dat geduimdraai van jullie zijn vruchten zal afwerpen! Fijne zondag, Moby
He Moby, Ook ik ben vroeg hoor. Ook van de zenuwen. Het giert door mn buik heen als ik eenmaal wakker ben. Wil wel uitslapen maar dat gaat niet. Ben er maar uit gegaan want ik hou mn vriend wakker dat vind ik ook sneu. Maar wanneer was nou jou NOD? Dit klinkt toch allemaal goed dit? Waar zit de twijfel?
Shiela: mijn NOD is morgen. Ik heb al twee keer eerder gehad dat ik voor mijn NOD een lichtpositief testje had en dat ik dan toch na 2 dagen ongi werd! Nu moet ik zeggen dat de test wel een véél dikker streepje heeft maar blijf ook wel buikpijn houden. Of dit mijn darmen zijn of iets anders weet ik niet? Ik durf gewoon nog niet te juichen, snap je? Gr, Moby
Ik had de test digi test van Clear Blue en daar staat of zwanger of niet zwanger op. Zou dat niet wat zijn dan? Heb je nu natuurlijk niks aan. Maar die doet niet in vage dingen zeg maar. Daar is het het 1 of het ander.
Ja die heb ik gezien. Ik heb de gewone van clearblue gebruikt maar misschien kan ik die morgen doen. Volgens mij werkt het via hetzelfde principe want als je de ovu-test van clearbleu gebruikt wordt het ook afgelezen via de twee streepjes en dan geeft hij digitaal aan of je rond je EI zit of niet! Ik voel me gewoon super onzeker..... Met jou alles goed zie ik aan je banner! Moby
Ik kan me zo goed voorstellen dat je onzeker bent. Maar ik had eigenlijk gister mijn NOD en heb de test woensdag al gedaan. De Clear Blue digi en die gaf aan zwanger en donderdag weer getest en weer zwanger. Ik twijfel er nu niet meer aan. Maar heb je nu een zwangerschapstest gedaan of een ovu test. Ik moet wel zeggen ik heb woensdag ook eerst een ovu test gedaan en ook daar 2 dikke strepen. En daarna dus een zwangerschapstest. Als jij een zwangerschapstest hebt gedaan zou ik geloof niet zo heel erg meer in spanning zitten. Zwanger is toch zwanger?
Oja, wat mn banner betreft, vond het toch wel heel spannend om deze aan te passen. Daar word ik ook nog wel een beetje nerveus van. Maar ik ga van het positieve uit. Toch?
Nee heb gewoon een zwangerschapstest gedaan,vanochtend nog! Zal proberen me niet zo druk te maken! En trouwens gister ook een ovu-testje en die gaf ook 2 dikke strepen! Het is vooral de buikpijn die me ongerust maakt!
Ja over pijnpijn gesproken ik heb mijn NOD 26 Feb Maar ik heb nu al van dioe pijntjes in mn buik lijkt sterk op ongi pijn afwachten maar. Het is vooral in de loop van de dag dat mijn borsten gevoelig worden 's ochtens ook wel maar niet zo erg. Heeft iemand een idee wat dat kan zijn. Ben ik het nou wel of niet (Zwanger)
Moby, een streep is toch echt een streep meid en ongi-achtige buikpijn is 1 van de zwangerschapskwaaltjes. MaMa2x, welkom hier en ook voor jou is het spannend. Zwangerschapskwaaltjes komen en gaan. Dan heb je ze weer en dan zijn ze weer even weg. Het hoeft niks te betekenen te hebben. Bij m'n eerste zwangerschap heb ik ook een paar weken steeds een ongi-achtige buikpijn gehad en uit deze zwangerschap is toch echt een prachtig meisje voortgekomen, dat afgelopen week 2 jaar is geworden.
MAMA2x: ik kan je niet vertellen of je zwanger bent.... Eigenlijk gewoon afwachten ... of net als ik een testje doen maar wel rekening houden dat het nog alle kanten op kan... Ik heb eigenlijk morgen mijn NOD maar heb vrijdag al een testje gedaan en die was heel licht positief... Hou er toch nog rekening mee dat het ook de andere kant nog opkan! In ieder geval succes en sterkte met afwachten! Moby
Daar had ik bij Jasmijn ook zo'n last van. Ik had ook nog eens behoorlijk last van hooikoorts en mocht niets nemen, dus je kunt je voorstellen dat ik wat afgeniest heb! Als ik moest niezen of hoesten moest ik ook echt stil gaan staan met mijn benen gekruist, dan viel de 'schade' nog mee . Ik had dus standaard reserveslips in mijn handtas... @Natas: Ik vond de middelste drie maanden ook de leukste. Je ziet er wél al echt zwanger uit, maar je kunt nog alles en de ergste vermoeidheid is over... @Moby: Dat ziet er volgens mij toch hartstikke goed uit! @Sheri: Welkom hier! @Ellen: Dan willen we jou dus even niet zien hier, werk aan de winkel... Gisteren met een clubje meiden van een ander topic en hun kids naar KidsCity (binnenspeeltuin) geweest in Utrecht. Hartstikke leuk! Vorig jaar troffen we elkaar voor het eerst, onze kids waren toen gemiddeld zo'n 2 maanden oud. Leuk om al die baby's te zien opgroeien! Ik hoop dat we hier ook nog eens een leuke reden vinden om elkaar in levende lijve te spreken...
wat leuk Lola. Mannetje is nu voetballen. Ik zal vanaaf nog ff naar de Praxis gaan (Gamma hier is namelijk afgebrand dus dat zit er ff niet in) Maar ben gisteren natuurlijk ook geweest en de dag voor ei ben je het vruchtbaarst.. dus .... Ik ben giga druk dus ik ga vandaag maar eens niets doen. Moby je bent gewoon hartstikke zwanger! Kan niet missen.
Ja Moby je bent zwanger, gefeliciteerd. Buikpijn, ongipijn, dat houdt nog wel eventjes aan hoor. Het hoort er echt bij. Over boeren gesproken, dat had ik ook eventjes nog voordat ik mijn test had gedaan, dus goed teken. Nu maar hopen op nog meer kwaaltjes en probeer je zo min mogelijk druk te maken (en dat is o zo moeilijk!!!!) en leuke dingen te doen en afleiding te zoeken en gelukkig kan je een deel van je onzekerheid kwijt op dit topic.
@Ellenk: Ik denk ook dat sterrenbeelden niet zo specifiek zijn dat de een niet heeft wat de ander heeft, maar er zijn toch wel kenmerken per sterrenbeeld #-o Getsie, nou moet je zelf weer het huishouden doen? Is het moeilijk een nieuwe poets te vinden? Hier wel namelijk. Tis nogal plattelands hier..... @Vlinder: Ja, ik ben wel zo iemand die per dag leeft en nu nog niet te veel zorgen maakt over de toekomst, maar mijn lief is juist andersom en dit soort beslissingen hebben ook wel iets meer impact op onze toekomst. Ik hoop nog steeds dat alles gewoon goed komt. Ook ik laat me onderzoeken bij de gyn volgende maand; mijn lief is al onderzocht en gaat nu voor een "tweede kwakje", maar ik zie dit nog steeds als een onderzoek en niet als een medisch hulpmiddel. LIEIEIEIEIEIEIEIEF! Nu moet het gewoon lukken. 8) @Diaantje: Ik hoop ook dat ik uit de MMM blijf en ik hoop ook dat wij beiden alsnog een wondertje mogen meemaken Hoe voel je je nu? @Moby: ik begin er nu toch ook wel in te geloven dat je zwanger bent.........spannend!!!! Nog 1 dagje! Pffff, niet uit te houden.... @Lola: leuk idee zeg! En ik maar denken dat iedereen op deze site heel krampachtig aan het proberen is om elkaar niet te ontmoeten...... Dat dan het hele effect weg is zeg maar.... We moeten nog wel ff wachten tot iedereen zwanger is toch? Ik had gisteren ook mijn LH piek en meteen geklust natuurlijk. Ik heb echt waanzinnig veel zin rond mijn eisprong. Jullie ook? Anyway, die LH piek was toch wel een opluchting hoor, want ik had al eens eerder ovu tests gedaan (maar dan in de ochtend) en getempt, maar kon (natuurlijk) helemaal niets ontdekken. Dat baarde mij best zorgen. Nu wel dus, nu ik het 's middags doe \/ Mijn lief is nu golfen, maar als -ie terug komt...... =P~
ja Mooiniet ik woon in de achterhoek... hier ook weinig poetsers te vinden En die nog wel tijd hebben poetsen nog slechter dan ik dus laat maar... Ik pak vanaaf mijn vriendje ook nog bij zijn kladden hihihhi
Mooiniet en Ellenk, gefeliciteerd met jullie ei! Moby, dat ziet er toch wel heel goed uit. Ga je vanaf nu dagelijks testen? Anders misschien toch maar "investeren" in een Clear Blue test, dan is het direct glashelder. Kan me wel voorstellen dat je het amper durft te geloven hoor MaMa2x, geduld geduld geduld . Nog maar een paar daagjes wachten. Je zou zwanger kunnen zijn, maar bij mij heeft mijn lijf me ook regelmatig voor de gek gehouden. Sterker nog: de enige keer dat ik niks voelde bleek ik zwanger te zijn Tja, hier ook bijna weer mijn NOD. Ben er weinig mee bezig (tot mijn eigen verrassing) en voel ook nog niks. Heb echt geen idee welke kant het op zal gaan. To be continued.
Dankje Marieke! Dit is het begin van iets moois..... ik voel het gewoon........! En jij? Denk je dat je alweer in je oude ritme zit? Zou wel fijn zijn voor je!