Tja... anoniem zijn we op dat topic allang niet meer. Maar dat sloop er langzaam in, zeg maar. Het begon er direct na de bevalling al mee dat iedereen de zwangerschapsbanner ging vervangen door een babybanner met de echte naam van de baby. Vervolgens begon een aantal mama's een site bij te houden, waarvan de link in het onderschrift werd vermeld. Ja, dan ben je dus gewoon te achterhalen. En toen we elkaar eenmaal ontmoetten - ik heb alle mama's van dat topic in het echt ontmoet - was er van onze anonimiteit niets meer over... Sterker nog, van zeker driekwart heb ik het adres en telefoonnummer...
Ha Mooiniet, ik zit al weer in mijn oude ritme, en daar ben ik heel blij om. Ei op dag 14/15, ongi op dag 25/26. Ik kan er de klok op gelijk zetten Ronde 3 alweer na de mk, goh wat zou het leuk zijn als het raak was ..... Jij heel veel succes deze ronde! De duimen draaien!
Mama2x en Marieke:jullie ook veel succes dadelijk met testen! Ellen en Mooniet: gefeliciteerd met jullie EI;dat maakt me BLIJ!
Voor de rest allemaal bedankt voor jullie bemoedigende woorden...............heel fijn dat je hier je angst,twijfel en verdrietjes kwijt kan! Ik twijfel nog steeds en misschien iets minder als morgen voorbij is en ik nog een keer een testje doe! Fijne avond allemaal! Gr, Moby
@ Moby: ik feliciteer je alvast heel voorzichtig. Duim voor je dat het morgen weer posi is. En dan houden zo hè. @ MaMa2X: voor jou duim ik ook, spannend! @ Ellen: klussen meid, tot je erbij neervalt! Veel klusplezier! En dan eindelijk roze deze maand, oké! @ Lola: wat leuk dat dagje speeltuin. Lijkt me geweldig als hier iedereen roze is en dan ook volgend jaar zo'n dagje organiseren. @ Mooiniet: ik voel me al iets beter. Als het deze ronde weer niks word, kan ik verder toch niks aan doen, dus ik probeer er niet teveel aan te denken. Komt straks wel, als ik vrijdag FM heb! En natuurlijk als ik de laatste IUI heb gehad. Heb nu gewoon van die angstige momenten, dat ik nooit een mama zal worden. Heb jij wel al kids of ben je ook in afwachting van je 1e wondertje? Jij moet ook aan de klus nu hè. Veel klusplezier! @ Marieke: hoop dat jij ook roze wordt. Duim voor je! Veel sterkte! En wat goed dat je er weinig mee bezig bent. En wat fijn dat je weer in je oude ritme zit.
Diaantje: bedankt hoop het zelf ook;goh ik leef toch wel erg met je mee zeker omdat je nog geen kids hebt! Ik heb er al 2 dus eigenlijk is het niet eerlijk verdeeld en vind het best rot als jij dan voor me duimt tewijl jou situatie heel anders is. Schaam me soms een beetje en voel me af en toe hebberig want ik heb al 2 gezonde kids! Toch is mijn wens heel groot! Dat je maar weet dat mijn duimen deze hele maand overuren voor je draaien! en voor de rest natuurlijk ook. Fijne avond nog! Moby
Ik gun het Diaantje ook zo ontzettend! Ik gun het natuurlijk iedereen hier, maar bij Diaantje zit er zo'n tijdsdruk op. Daarom zou ik zeggen: Iedereen deze maand alles inzetten op Diaantje... !
hahaha mannetje is nu een film aan het kijken dus of het nog wat wordt vanaaf. Ik kan er goed tegen als anderen kinderen krijgen behalve zoals een familie hier die al moeite hebben met 2 kinderen. Zij heeft de kinderen niet onder controle en hij is servisch en heeft een heel erg oorlogstrauma. En nu blijkt ze weer zwanger.... Daar heb ik dus echt heel erg moeite mee net als dat meisje van 15 met haar kind....
Als jullie het niet erg vinden zet ik eerst in op mezelf (sorry ego momentje maar kreeg te horen dat ik meer voor mezelf moest opkomen) en daarna op iemand anders... Maar Diaantje de kaarsjes branden hoor meis. Wanneer moet je je weer melden in het zh?
Jij ook al? Inderdaad een lastig kwaaltje, heb ik ook last van sinds m'n eerste zwangerschap. Wil hier na deze zwangerschap wel wat aan laten doen.
Ellen, Diaantje, Mooiniet, LMM, Moby, Marieke15 en Mama2x en voor wie ik vergeten ben: Ik duim voor jullie! [-o< 8-[ Dat het bij iedereen raak mag zijn. Hier weinig nieuws, so far so good...
Spannend de komende dagen voor veel mensen! IK ben zo benieuwd, en ik duim voor iedereen! @Moby, spannend vandaag. Laat je het gelijk weten. Ik zit op mn werk en kan regelmatig!
Na mijn eerste zwangerschap was het na de bevalling direct over. Ik hoop dat het nu weer zo is eigenlijk. Af en toe doe ik wat van die bekkenbodemoefeningen en nu gebruik ik inlegkruisjes. Het ergste vind ik die pieslucht.
Hoi hoi lieve meisjes! Ben ik ook weer even. Ik heb nog niks terug gelezen, ik zie alleen dat Moby het nog even spannend houdt en dat we extra moeten duimen voor Diaantje! [-o< Ik duim trouwens voor iedereen (inclusief mezelf) even hard en evenveel! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Ik mag weer ouderwets 'gezellig' bloeddoekjes gaan gebruiken... Nog 1 kansje nu en anders wordt het ivf! Voel me even een beetje prut (na 3 jaar ben ik het nu wel écht zat!). Een vraagje: gisteren had ik de hele dag een beetje bruin verlies maar 'savonds om een uur of 21.00 werd het rood. Dan is gisteren toch dag 1 van mijn nieuwe cyclus? (vind het altijd zo lastig bepalen want iedereen, ook medici, zegt wat anders) Liefs, Daantje
Hè, wat ongelooflijk balen Miss Daantje... Ik kan me zo goed voorstellen dat je je een beetje boel prut voelt... HUGS!
MissDaantje, balen meid. Kan me voorstellen dat je je even niet al te happy voelt. Mij is altijd verteld, dat dag 1 de dag is waarop het echte rode vloeien begint. Dus in jouw geval is dat dan inderdaad gisteren. NinO, ik heb toen na de bevalling zodra het weer mocht vanwege de keizersnee wel bekkenbodemoefeningen gedaan, ze hebben alleen niet echt geholpen. Die lucht vind ik ook inderdaad vreselijk, vooral omdat m'n neus nu extra gevoelig is. Maar 1 ding scheelt voor mij, ik ben gewoon bij huis, dus ik kan gelukkig bijna altijd direct even schoon ondergoed aantrekken.