35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    @Mooiniet, ik denk dat ik woensdag of donderdag ga testen, als de :evil: :evil: tenminste dan nog niet gekomen zijn. Mijn LF is niet zo lang, dus het heeft geen zin om voor mijn NOD te testen want dan zit ik pas op 10-11 dagen na mijn ei (en dat is nog te vroeg om te testen, vind ik).

@Vlinder, wat balen dat je zo lang moet wachten tot je eerste echo.

Joepie Moby, wat goed! Van harte gefeliciteerd!

2. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Moby: jippie :dance: van harte gefeliciteerd \:D/ en nu....genieten!!. Hopelijk mag ik je snel volgen!!

@ Vozzie: oké nog een weekje in spanning. Ik blijf voor je duimen [-o<

@ Inez: ja, is altijd spannend zo'n FM. Dank je voor het duimen. Da's een goeie, ik hoop ook op lest-best! Hoe voel jij je nog?

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Veel geschreven de afgelopen dagen! :)
    Heb bijgelezen maar een beetje te veel om op iedereen te reageren. Zaterdag hebben wij weer gekeken naar babykamers en kinderwagen, zondag de hele dag naar het huis van mijn overleden tante.

Ellen en MooiNiet, fijn dat jullie je eitjes hebben gevonden!
    Wat zal het druk geweest zijn in de Praxis :D

Miss Daantje, verdorie nou toch..... :(

Shiela, ik heb wel een vroege echo gehad (met ruim 7 weken), maar dat was omdat ik hiervoor een MA (missed abortion) heb gehad.
    Een 1ste echo rond de 10 of 12 weken is normaal. Sterkte met wachten, ik weet dat dat lang duurt!

Moby, gefeliciteerd!!

Over sterrenbeeld gesproken : ik ben een Visje! :)

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Diaantje, m'n energie is nog steeds ver te zoeken, maar zolang ik me rustig hou, niet teveel inplan op een dag, gaat het wel. Voor de rest gaat het wel goed. En we zijn nog in spannende afwachting van de uitslag van de vruchtwaterpunctie, hopelijk krijgen we eind deze week nog bericht en anders uiterlijk begin volgende week.

Marieke en Vozzie. Voor jullie beiden is het ook nog even spannend. Ik duim voor jullie!

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Spannend Inez

Moby.........zie je wel......... banner aanpassen aub! ;) :)

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja natas zaterdag naar de Praxis geweest.
    Gisteren nog een poging gedaan maar helaas voor de kassa gestrand ;)
    Maar vanaaf nog ff weer.
    Just to be sure :) Maar denk dat eitje al gesprongen is gisteren dus is gewoon naklus (de afwerking zeg maar :) )....

7. Moby, dan krijg je nu je 'echte' kaart...

Enne... New banner please... :D !

8. @Vozzie: Bruinverlies een weekje voor je NOD is inderdaad niet verkeerd... :D
    Ik duim voor je dat het roze weg blijft komend weekend!

Wat kletsen jullie trouwens veel op een 'doordeweekse maandag'! Hebben velen van jullie op maandag vrij of zitten jullie hier in de baas zijn tijd?

9. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Moby: Gefeliciteerd meid, dat lucht op zeg!

10. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Sorry Lola, maar ik heb op het moment ff geen baan. Heeeeeerlijk!

11. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Ik geef toe. In de baas zn tijd! Maar in de pauzes werk ik altijd door dus ik voel me absoluut niet schuldig.

12. Vozzie

Vozzie Lid

13 dec 2007
    68
    0
    0
    Baas zijn tijd ja, ipv pauze in de kantine ga ik af en toe het web op. Heeft de baas niks op tegen. Goeie baas, brave baas... blijvertje ;)

13. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Natas, ik hoop toch over niet al te lang je outlet-positiekledingadresje in Almere (scrabblewoord!) aan je te vragen. We gaan over 2 weken mijn schoonvader verhuizen.
    Wat vervelend dat het met CHris allemaal nog zo heel lang duurt. Wat bedoel je met hij kan nog niet zo heel erg veel? Is hij thuis op de bank?

Miesje, dat klinkt ook wel heel erg vervelend voor jouw man. Ik hoop dat er wat aan te doen is.

Moby, gefeliciteerd met je streepjes. Je brengt jezelf wel in onzekerheid door steeds weer te vroeg te testen, zeker met jouw ervaringen. Maar dat heb ik zelf ook gedaan hoor! ;) Als ze iedere dag positief zijn is er in elk geval een bevrucht eitje ingenesteld. Dat heet ZWANGER. Dat is stap 1! Nu verder daar van genieten!

Daantje, het wordt dus de allerlaatste ronde voor jou nu voor de MM. Ach wat dan nog. Als je in de MM zwanger raakt heb je het er allemaal vast wel voor over. Maar da's dan wel achteraf he! Nu ligt er een moeilijke pad voor je, maar misschien ook nog niet! Ik hoop voor je!

Ik vind het wel grappig, heb nu zo'n 15 pagina's gelezen en we (ja, ik incl) zeggen allemaal dat ons LIJF ons in de maling neemt. Maar dat lijf zal waarschijnlijk ons hele leven al dezelfde signalen afgeven. Maar wij zijn er met ons HOOFD zo bij nu. Wij voelen alle pijntjes tussen liezen en schouders zo ongeveer. Dat je ook wel eens kriebel aan je neus hebt of een steekje in je voeten, daar zijn we imuun voor. Dat voelt niemand, maar oh oh, alles in de buik en de borsten... dat ontsnapt niet aan onze aandacht!

Ritje,
    Wees maar blij dat de hond ongesteld was en jij niet!

Shiela,
    Een verloskundige zal je doorverwijzen voor de eerste echo. Mits ze dat niet zelf doet natuurlijk. Bij je eerste zwangerschap is er geen extra reden om een vroege echo te doen. Als je over 5 weken een echo krijgt, dan ben je 9/10 weken. Dat is best lekker vroeg! Ik kreeg mijn 1e echo in de 12 week, ik had er nog nooit bij nagedacht dat dit ook eerder zou kunnen. Maar ik zat toen ook nog niet bij een forum te lezen.
    Maar het is allemaal wel spannend he! Dat snap ik best. Het onwerkelijke gevoel wat je hebt herken ik ook. Niemand ziet wat, je voelt je ook nou weer niet zo anders dan je voorheen gedacht had.
    Je kunt op internet heel veel informatie krijgen over de eerste maanden van je zwangeschap. Dan bedoel ik niet via een forum, maar gewoon informatief.
    Wees alsjeblieft niet jaloers op meiden die al een echo met 7 of 8 weken hebben... meestal hebben die nl al een miskraam meegemaakt of een andere medische reden. Dus dat wil je niet wensen.

@ Klussers, ik heb nog aan jullie gedahct. Bij de Praxis hadden ze nl een actie met stickers voor 15% korting! Maar ik zat niet op internet dit weekend.
    En inderdaad, het is hier superdruk voor een maandag. Ik mag van mezelf, want ik heb VAKANTIEEEEEE
    Was ik ook wel aan toe hoor!

Ik vind dit een beetje saaie week verder, een week voor eisprong. Alhoewel ik natuurlijk nog totaal niet weet wanneer die nu weer gaat komen. Maar het zal waarschijnlijk nog wel even duren. Dus we genieten van het oefenen.

14. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Inez: dus voor jou ook een spannend weekje. Ik duim voor je voor een goede uitslag [-o< . Mooi te horen dat het goed met je gaat, gewoon rustig aan doen hè en goed naar je lichaam blijven luisteren, op tijd rust nemen, etc., maar dat weet je zelf ook wel, natuurlijk!

@ Lola: in de baas zijn tijd :oops: . kan me even niet op werk concentreren, dus.... :oops:

15. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Anna: hey wachtbankvriendinnetje (scrabble!), ik zit ook in die saaie week voor ei. Is daar ook een bankje voor?

16. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    @annna : ik weet het ik weet het. Nu heeft iedereen me al zo'n beetje toegesproken. En echt ik weet het allemaal wel maar ben ongeduldig en dat was ik ook al met de test.
    Toch wil ik nog even zeggen, zo groen ben ik nou ook weer niet, ik ben echt niet jaloers op mensen die een miskraam hebben gehad. Maar wat ik al vertelde mijn vriendin heeft in haar 7de week een echo gehad en ja, daar ben ik dan wel jaloers op.
    Sorry als het een beetje vijandig overkomt!

17. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    @Moby PROFICIAT :D :D

@Shiela, tja dat lijkt lang over 5 weken maar zoals andere meiden ook al zeiden is standaard en bij 11 weken een termijn echo, had ik ook bij de eerste zwangerschap.....maar ondertussen heb ik dus zo'n "vroege echo" omdat er toch een aantal complicaties zijn geweest, zwangerschapsvergiftiging, en 2 mk's en leeftijd :oops: .
    Heb zelf de afspraak een week uitgesteld om zeker van te zijn dat ik 7 weken ben en de hartactie te zien moet zijn. Bij de 2de zwangerschap was bij 6 weken nog geen hartactie en dat kan......dus die onzekerheid wil ik niet verdubbelen dan maar iets langer wachten......

groetjes

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lola, ik ben op maandag vrij.
    Op kantoor spiek ik wel es een keertje op het forum maar niet veel, geen tijd.

Anna, ik zou het ontzettend leuk vinden jou heel snel het..... uuh....... *even zoeken hoe het ook al weer was*........... outlet-positiekledingadresje te kunnen geven! :D

Chris kan gelukkig wel weer van de bank af hoor, het duurde 6 dagen dat hij op 1 zij moest blijven liggen.
    Maar hij kan alleen een beetje administratief werk doen en zit verder 50% in de ziektewet, werkt alleen thuis dus een beetje, nog niet autorijden, kan maar kort computeren, lezen of tv kijken, etc.

19. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Annna haha
    ze is het nog niet,
    daarom raar haar gedrag kan het alleen maar
    hier de schuld aan geven dus afwachten maar he,
    kan een vreemd effect hebebn op dieren net als op mensen!

Ritje

20. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Bedanky allemaal voor de felicitaties,zal gauw mijn banner aanpassen!

Deel Deze Pagina