35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ja Moby, zoek eens wat moois uit!

Molly, lees je hier nog? Ik heb je een tijdje gemist.
    Hoe is het met je vriendinnetje?

2. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    GEFELICITEERD MOBY!!!

Waar blijft je mooie banner? :)

3. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Voor Diaantje & Annna (tis dan wel geen wachtbankje, maar die kon ik niet vinden in combinaatie met een ei.... :cry: )

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

hahaahha wel een mooi ei hoor Mooiniet!

Sheila meis, beginnen je hormoontjes al een een beetje op te spelen *grinnik* je komt helemaal niet vijandig over!

natas fijn dat het met Chris al weer wat beter gaat...

5. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Hihihi, Shiela... dat heb je natuurlijk op zo'n forum... vanaf nu zullen we gewoon zeggen dat je NIET ZO ONGEDULDIG MOET ZIJN O:) ;)

6. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    En..is mijn banner goedgekeurd?

7. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    Jaaaaaaa, staat je goed!

8. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Wat ik al vermoedde is nu waar gebleken. Bij mijn moeder waren bij een heupfoto poliepen in haar darm gezien. Deze zijn vorige week onderzocht en er is een gezwel gezien in haar darmen. Dat zal nu verder onderzocht worden, maar men neemt aan dat het kwaadaardig is.

Ik had al langer het gevoel dat er iets naars boven mijn hoofd hing. Telkens duwde ik die nare gedachte weg, maar het is toch een intuitie die opspeelt.
    Zeker nu we bezig zijn met de wens voor een kindje, besef ik hoe groot mijn verlangen is om mijn moeder oma te maken.

9. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Superlieve banner Moby! :thumup:
    Hij past je idd precies! ;)

Liefs, Daantje

10. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    He bah Anna, wat een naar nieuws! Heel veel sterkte meis, voor jou, je familie en je moeder natuurlijk!
    Dikke knuffel!

Liefs, Daantje

11. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Och Anna, wat een kl*te boodschap nou weer. Je darmen zijn i.d.d. altijd nogal een gevaarlijke plek. Ik wens je heel veel sterkte en ik begrijp je verlangen des te meer. Hou je ons op de hoogte van de onderzoeken?

12. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Wat een verschrikkelijk nieuws Anna, ik hoop dat het niet kwaadaardig zal zijn. :( Ik weet wat je bedoelt met je verlangen om je moeder oma te maken.

Toen ik zwanger raakte van Sophie was mijn moeder ook zo enorm blij, ze had nooit meer verwacht oma te worden. Helaas heeft ze het net niet mee mogen maken, toen ik 34 weken zwanger was is ze vrij plotseling overleden aan de complicaties van een operatie. :( Ik heb het er nog steeds moeilijk mee dat ze haar kleinkind nooit heeft kunnen zien.

Hopelijk gaat jouw moeder wel van jouw kindje genieten, sterkte!

13. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Jeetje Anna, wat rot voor jullie!
    Heel veel sterkte en hopen dat het niet kwaadaardig is............
    En ik kan me voorstellen dat dit je verlangen alleen maar groter maakt; ik hoop dat het snel ook voor jou realiteit wordt!
    Dikke knuffel, Moby

14. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Jee Vlinder, dat is ook niet iets dat je graag meemaakt. En zo kort voor de geboorte..... Af en toe denk ik wel eens wat een mazzelpik ik ben dat dit soort dingen aan mij voorbij zijn gegaan. Tegelijkertijd ben ik juist hierdoor bang wat er nog allemaal komen gaat.

15. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Moby mooie banner ....
    Ik vind het zo fijn voor jou! :)

@Anna,
    wat erg voor jou en vooral je moeder!
    Je intuitie wel noem het zo maar het is je gevoel dit dit geeft luister ernaar, eigenlijk ben je heel goed aanvoelnd zoals we zeggen.....
    luister eens meer naar dit gevoel maar ook als je positieve dingen doorkrijgt!
    Is maar een tip!

Veel sterkte meid....
    dikke knuff voor jou en je moeder.

Liefs Ritje

16. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Mijn ventje was vroeger thuis,
    dus met het zonnetje zijn we twee goede wandelingen met de honden
    gaan doen en dit deed me deugd,
    erna reuze honger haha
    lekker gegeten al probeer ik er een beetje op te kijken,
    dus rond en gezond seffes in de sofa...
    en waarschijnlijk in slaap vallen onder een film!

Ik wens iedereen een fijne rustige avond,
    en een goede slaaprust!

Liefs Ritje

17. @Annna: Bah, wat een naar nieuws weer voor jullie! Ik hoop dat ze je moeder kunnen helpen, zodat ze er weer bovenop komt. Heel veel sterkte gewenst!

18. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Goede avond lieve meiden,

@ Mooiniet: geweldig, :) bedankt voor het ei. Ik hoop dat die geluk brengt en mijn ei vrijdag ook zo mooi groot is, zodat ik begin volgende week de laatste IUI krijg.

@ Moby: ja hoor meid, een hele mooie banner! Goed uitgekozen! IK WIL OOK!

@ Anna: wat een verdrietig kl*tenieuws. Wens jullie allemaal heel veel sterkte en hoop dat het niet kwaadaardig is. Duim voor je dat je snel zwanger mag worden, ik begrijp je verlangen heel goed, hierdoor wordt het natuurlijk nog groter. [-o< * big hug *

@ Vlinder: jeetje, dat is echt erg. Heel begrijpelijk dat je er nog steeds moeite mee hebt dat je moeder de kleine meid nooit heeft mogen zien. Wat moet dat moeilijk voor je zijn geweest (en nog!).

@ Ritje: lekker gewandeld? Was mooi weer voor een wandeling he!

Hey meiden, wens jullie nog een hele fijne avond en voor straks: slaap lekker!

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lieve Anna, wat een naar bericht!
    Het alledaagse kan zo snel veranderen, in een seconde kan iets je op de grondvesten doen schudden. Dit is zoiets.

Heel veel sterkte voor jou en natuurlijk ook voor je moeder.

20. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Meiden bedankt voor jullie lieve reacties. Fijn dat dat ook gebeurd bij iets wat niets met zwangerschap of de weg daar naar toe te maken heeft.
    Vlinder, wat verschrikkelijk voor je. Het is misschien wel mijn grootste angst. Voor jou is dat echt gebeurd. Ik zou er ook levenslang verdriet om hebben.
    Ik weet dat het altijd mijn moeders diepste wens voor mij is geweest, dat ik een kindje mag krijgen. Voor mij en ook voor haarzelf.

Deel Deze Pagina