35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jippeltje, Jul 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant

Om iedereen die het nodig heeft een hart onder de riem te steken!
    Moby

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Moby mooie banner uitgezocht... ;)

3. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Dank je Ellen!

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Annna, k*t meis, heel veel sterkte. Jee zeg.
    Die stomme poliepen ook. Ik weeet er alles van bij ons zit het ook in de familie (de erfelijke variant).

Gelukkig is het met een een beetje geluk ook goed weg te halen. 2 tantes van mij zijn nu weer kankervrij. Alhoewel er bij iedereen aan mijn vaders kant jaarlijks poliepen moeten worden weggehaald.

Het zet alles wel weer ff in perspectief zoiets.

dikke knuf....

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja moby ik wil er over 14 dagen ook zo een! :) ;)

6. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Ellen: ik denk aan je en duim voor je!

7. Agapi

Agapi Bekend lid

May 31, 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ja, dat was keihard zo vlak voor de geboorte. Ik ben niet eens in staat geweest om naar haar begrafenis te gaan. Mijn man heeft met zijn vader wel mooi afscheid van haar kunnen nemen.
    Hopelijk blijven dit soort dingen aan je voorbij gaan, dit overkomt gelukkig lang niet iedereen. Ga met hoop en vertrouwen de toekomst tegemoet. :)

@diaantje1 Ja dat was echt heel erg, het is des te moeilijker omdat mijn dochtertje ook zo onwijs op mijn moeder lijkt. En nu is het weer zwaar met een (hopelijk) tweede kindje onderweg. Wat had ze dat mooi gevonden.

@Anna Ik hoop zo dat je moeders diepste wens voor jou uit mag komen en dat jullie nog vele mooie jaren samen kunnen hebben. Sterkte!

8. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Shiela: als alles goed gaat moeten wij straks rond dezelfde dag bevallen,grappig niet?

9. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    En Marieke................ heb jij al getest?

10. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

Apr 3, 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Jeetje Vlinder, wat een heftig verhaal zeg! :confused: (traantjes in de ogen :cry: )
    Dikke knuffel meis!

Dat is idd ook 1 van mijn angsten, nu is mijn moeder (71 jr) nog heel gezond en juist nú wil ik haar dus graag een kleinkind geven. Ik weet hoe ze er naar verlangt, ze zal het alleen nooit zeggen behalve als ik het haar vraag.

Liefs, Daantje

11. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    @mooiniet, das inderdaad wel het duidelijkste, gewoon zeggen dat ik ongeduldig ben :) :) Het klopt ook echt, ik weet alles wel maar wil meeeeeer! :)
    @Moby, helemaal leuk he, eind oktober! Kijken wie het gaat winnen :)

12. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    Wat ontzettend lief van je om dat aan ons te geven. En inderdaad, je banner is ook heel gaaf, nog niet eerder gezien!
    Knuffel (en geniet maar lekker van wat allemaal komen gaat)

13. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    Zeg eens Miss Daantje, zijn alle moeders in die leeftijd hetzelfde denk je? Nooit zeggen wat ze willen maar als je er naar vraagt krijgen ze tranen in hun ogen en kun je het geluk in hun ogen lezen. 8-[

14. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    Hihihihi, wat ben je toch ook een schatje. Je doet me denken aan een goede vriendin van me. Lekker recht voor z'n raap, maar ook geen probleem als ze het bij jou doen.
    Tegelijkertijd weet ik precies wat je bedoeld; soms moet je het doen met de feiten op tafel maar DAT IS GEWOON NIET GENOEG! Heeeeeeeeel erg frustrerend... yep!

15. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    @mooiniet. Je hebt me erg goed ingeschat. :)
    Maar ik vind jouw ook een enorm schatje. Ik moet zo lachen om hoe jij dingen kunnen zeggen. Ook lekker eerlijk! Hou ik van. :)
    En jouw tekst : eindelijk leuke papa gevonden! Erg leuk, had mijn tekst kunnen zijn!

16. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Vlinder, bedankt voor je wens voor ons. Uit jouw woorden doet me dat heel goed

Ellen,
    Dat is ook een rotsituatie als er in de familie zoveel mensen dezelfde ziekte krijgen. Ik ben blij dat het goed te verhelpen is en dat dat in jouw familie ook is geberud.
    Het is nu nog zo'n ontzettend spannende en onzekere tijd. Er zullen nog wel heel wat onderzoeken gedaan moeten worden, voordat we wat meer weten.
    Gelukkig is ze verder in goede gezondheid.

En ja, het zet alles wel in perspectief. Opeens is zo snel mogelijk zwanger worden niet meer mijn eerste wens. Hoewel zeker als je kijkt naar de kwetsbaarheid van ons bestaan samen, dan zie je ook een andere kant van later ouders worden.

Maar jong ouders worden, dat kunnen we nu niet meer...

Ik besef nu weer heel goed hoeveel ik heb om dankbaar voor te zijn, aan mensen om me heen.
    Count your blessings!
    En vergeet vooral niet te genieten van alles om je heen, tijdens je 'weg' naar een kindje.

17. Kainda

Kainda Lid

Dec 25, 2007
    48
    0
    0
    Hallo allemaal

Even een berichtje van mij :)

Ik heb alle ellende gelukkig achter de rug.
    De curetage was behoorlijk ingrijpend, zowel lichamelijk als geestelijk.

Het is nu twee week later en ik voel me weer goed.
    Ik ben niet misselijk meer en kan weer alles eten. :oops: :oops: en aankomen.

Ik heb alweer even tien minuutjes op mn paardje gereden.

We hebben echt definitief besloten om niet opnieuw zwanger te worden.
    Ik kan nóg een teleurstelling geestelijk niet aan.
    Inmiddels heeft mijn man een afspraak gemaakt voor een sterilisatie bij dokter Knipscheer ( :p zo heet die man) hihihi.

Ik wens jullie allemaal veel liefde en vooral veel geluk met de zwangerschap.

Liefs Juliette

18. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @kainda: Jeetje wat een heftige tijd voor jullie zeg.... :(
    Maar gelukkig ben je weer een beetje opgeknapt!
    En om de beslissing te nemen er niet meer voor te gaan lijkt me erg zwaar :(
    Ik wens jullie in ieder geval heel veel sterkte en VEEL geluk toe.....en deze zijn voor jou:

Moby

19. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    Kinda/Juliette: Wat een zware en moeilijke beslissing! Hoewel ik je nog nooit eerder gelezen heb, lees ik tussen de regels door dat deze laatste curretage niet de eerste teleurstelling was?
    Desalniettemin ben ik blij dat je je na 2 weken alweer beter voelt (hoewel dat voornamelijk lichamelijk zal zijn).

Ik wens je heel veel sterkte en kracht en wijsheid in de komende periode.
    *BIG hug*

20. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Juliette, Kainda, fijn dat je ons nog even opzoekt. Voor de rest zie PB. Veel geluk en liefde ook voor jullie.

Anna

Share This Page