Hahaha, ik weet het niet Mooiniet! Ben jij Indisch? Ik weet wel dat het in onze cultuur (en dan idd vooral bij de oudere generatie) eerder regel dan uitzondering is... Mijn moeder is 71 maar lijkt een jaar of 55 (zie album) en daardoor denk je dat alles voortduurt maar ja....(wil er niet aan denken :-# ) Tjeempie Kainda, wat een heftige beslissing! Goed dat jullie hem samen hebben genomen. Fijn dat je je weer beter voelt! Ik wens jullie heel veel sterkte, kracht en liefde toe! Liefs, Daantje
Hallo Juliette, wat nseeu voor je erg hoor, leef met je mee, het is een hele teleurstelling dit te horen, verzorg je goed meid en een dikke knuff Liefs Ritje
Lieve Juliette, Wat heftig om zo'n ingrijpende beslissing te nemen. Op het scherm staat dat er in twee zinnetjes, maar daar moeten een heleboel tranen aan vooraf zijn gegaan. Ik wens jullie allebei héél veel strekte bij het verwerken van het afscheid van jullie droom... Ook van mij krijg je een dikke knuffel...
@Ellen: Ja, sommige berichten kunnen je weer stevig met beide benen op de grond zetten en dan nemen we ons voor om nóóit meer ergens over te klagen of te mopperen. Alleen vergeten we dat laatste ook weer snel...
Lola, helemaal waar. We vergeten of zetten dingen snel naar de achtergrond als eenmaal onze dagelijkse beslommeringen weer hebben opgepakt. Kainda, ik sluit me bij al mijn voorgangsters aan. Het is in en in verdrietig. Heel veel sterkte... *knuf*
Anna, meid wat een vreselijk bericht voor jullie. Ik duim voor jou, je moeder en je familie, dat het allemaal mee mag vallen of dat het in ieder geval goed behandelbaar zal zijn. Zoiets zet je inderdaad weer even met beide voeten op de grond en laat je dingen weer in het juiste perspectief zien. Vlinder, heftig hoor, om zo laat (en überhaupt) in je zwangerschap je moeder te moeten verliezen. Mijn moeder is inmiddels bijna 10 jaar geleden overleden en door diverse omstandigheden kreeg ik de gelegenheid haast niet om te rouwen en heb het verdriet toen maar ergens in een hoekje gestopt. Vorig jaar is dat er driedubbelhard even uitgekomen na de 3e MK. Ik had haar eigenlijk zoveel willen vragen en met m'n vader kan ik eigenlijk niet echt goed praten over strikt persoonlijke dingen en dat gaf het nodige verdriet. Inmiddels heeft dat allemaal een plekje gekregen, maar ik blijf het erg jammer vinden dat ze haar kleindochter niet meer heeft mogen meemaken en dat ze er ook nu niet meer bij kan zijn. Aan de andere kant denk ik dat ze van daarboven aan het toekijken is en dat ze erg trots is op ons meisje en dat ze waakt over onze vlindertjes. Ellen, vind je het zelf niet eng dat er zoveel mensen in je familie last hebben van die poliepen? In m'n moeders familie zijn veel mensen, m'n moeder inclusief, al vrij jong overleden door een hartstilstand en zeker sinds ik zelf moeder ben, vind ik dat best een eng idee. Ik wil het er ook eigenlijk eens met m'n huisarts overhebben om me met regelmaat te gaan laten checken op mogelijke hartproblemen om te proberen te voorkomen dat ik er ook al op m'n 53e tussenuitpiep zoals m'n moeder deed. Dames op het wachtbankje voor je ei heel veel succes met wachten en veel winkelplezier bij de bekende bouwmarkten. En dames op het volgende wachtbankje, spannend spannend allemaal hoor. En op de volgende positieve testen maar weer. Want al neemt het zwangerenlijstje al flink toe, daar kunnen en moeten er echt nog veeeeeel meer bijkomen.
Kainda, ik had je ook al een PBtje gestuurd, maar ook hier nog maar een keer. Heel veel sterkte met alles meid. Moby, mooie banner meid, staat je goed hoor!
Vlinder wat erg van je moeder, en nu juist, nu er een mooie tijd zou aankomen.... Heb erg met je te doen.... dikke knuff Liefs Ritje
Wat een erge dingen hier, de minder leuke kant van het leven dus.... Wel hoe goed ik me gisteren voelde , des te slechter vandaag! Ziekjes, misselijk en huilerig.... zal wel overgaan tel de weekjes af naar de mooieste tijd van de zwangerschap! Hoort erbij he... Ritje
Neu..... volgens de artsen in het zh van mijn vader hoef ik nog niet in onderzoek. Nou dat geloof ik dan (naief?) Mijn vriendjes ouders zijn ook al jaren geleden overleden. Toen ik zwanger bleek was dat ook iets wat hem heel veel pijn deed. Laat staan toen we te horen kregen dat het hartje gestopt was... toen brak hij gewoon.... dat was echt heftig..... Ik heb nog nooit in mijn leven een man zo in en in verdrietig gezien. Krijg er nu weer de kriebels van.
Ik heb zojuist het AZM gebeld om een afspraak te maken voor een vruchtwaterpunctie (7 april) en heb dus maar meteen de lijst aangepast. Verder heeft de verloskundige me gisteren gevraagd of ik vrijdag wil komen voor een extra echo. De stagiaire moet oefenen, vandaar dat ze enkele vrouwen in diverse stadia van de zwangerschap hebben gevraagd of ze als 'proefkonijn' willen dienen. In eerste instantie zei ik gretig 'ja', want wil nu niet een keertje extra naar haar kindje kijken? Maar later besefte ik dat de mogelijkheid altijd bestaat dat je iets te zien krijgt dat je liever niet ziet. Gelukkig gaat mijn moeder mee, voor mijn man kwam het tijdstip wel erg ongelegen en ik vind het wat ver gaan wanneer hij een belangrijke afspraak moet cancelen voor een 'oefenecho'... NOD 22-02 Molly 24-02 Miss Daantje 25-02 Moby 26-02 Marieke 06-03 Smoeltje 07-03 LMM + Mooiniet, 2x roze aub! 09-03 Ellen 20-03 Anna AFSPRAKEN 28-02 Natas VK 28-02 Zico Gyn echo 29-02 Diaantje FM meting 29-02 Natas pretecho 29-02 Yuca 2e echo gyn 29-02 Lola 'oefenecho' 03-03 Diana 1e echo 04-03 Yuca tocoloog 11-03 Miss Daantje 1e IVF gesprek 13-03 Hanneke VK 13-03 Lola VK echo 17-03 Inez pretecho 18-03 Inez 20 weken echo 27-03 Natas 20 weken echo 07-04 Lola vruchtwaterpunctie 29-04 Yuca VK BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 Pien 03-09 Sasha 17-09 HannekeR 22-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 10-10 Yuca 19-10 Diana
Hallo allemaal, Ben ff niet geweest hier, heb een paar blz teruggelezen en dat stond alweer vol met nare en leuke berichten. Heb vorige week uitgebreid afscheid genomen van mijn 20 jaar oude poes en haar woe laten inslapen.Dus ff de gedachten ergens anders bij. ANNNA: precies een jaar geleden is bij mij vader ook darmkanker ontdekt(met levensbedreigende uitzaaiingen in de lever) en hij zou, als ze niks deden nog zo'n 4-5 maand hebben. Gelukkig is de chemo goed aangeslagen is zijn de uitzaaiingen een heel stuk verminderd.Genezen zal hij nooit meer, maar hij is er nog en het gaat naar omstandigheden prima met hem. Ook ik zou hem graag een reden geven om te blijven vechten en te genieten vh leven(hij is nl nogal negatief ingesteld)....... Moby; GEFELICITEERD! Ga ff verder teruglezen .....
Zo ben weer "bij". Maar het is zoveel, 30 blz, wens iedereen sterkte die het nodig heeft en de welgemeende felicitaties voor iedreen die die kan en mag gebruiken.