35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jippeltje, Jul 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja hihihihi, ik weet alleen niet hoe je die dingen in je berichtjes kunt plakken....

2. Marieke15

Marieke15 Actief lid

Jul 11, 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje meiden, wat is er vandaag weer veel lief en leed gedeeld.

@Anna, meis, dat is schrikken. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt, en dat alles goed is!

Jeetje Ellen, ik krijg tranen in mijn ogen van de gevoelens van je mannetje. Nu hoop ik nóg meer dat jullie snel een klein hummeltje in jullie armen kunnen houden.

SanRob, hoe is het met jou?

Hier nog geen :evil: :evil:. Wel af en toe een ongi-krampje, maar de tampon is nog helemaal schoon. Vanochtend ook een hoge temp: 37.1. Ik heb net even gecontroleerd of ik me niet een dag vergis ofzo, maar ik moet toch écht vandaag ongi worden. Als het er morgenochtend nog niet is, zal ik er eens een testje aan wagen.

3. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Shiela: Waarom van die verdrietige gezichtjes....er is toch niets gebeurd?
    Marieke:Ik duim voor je!
    Ellen: ik lust ook wel een stukje taart!
    SanRob: bedankt en jij hebt ook al zo'n akelig verhaal..kom je weer even met beide benen op de grond!

4. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ Vlinder: het is idd heel moeilijk als je dochtertje dan zoveel op je moeder lijkt, maar het lijkt me ook heel mooi, zo leeft je moeder in je dochtertje voort.

@ Miss Daantje: ik ken het, ik ben ook Indisch!

@ Moby: lief dat kaartje, dank je!

@ Kainda/Juliëtte: wat een verdrietig berichtje! Dat moet een hele moeilijke beslissing zijn geweest, lijkt me. Ik wens jou en je man alle goeds voor de toekomst! Hele dikke knuffel van mij!

@ Inez: dat heb je heel mooi gezegd: ik denk ook dat als mensen niet meer op deze aarde zijn, ze toch alles van daar boven zien en waken over de mensen die hier zijn achtergebleven. En zeker doen, je tijdig laten onderzoeken bij de dokter, beter voorkomen dan genezen, toch.

@ Lola: mazzelaar, een extra echo. Wens je nu ook alvast succes voor 7 april. Zal voor je duimen dat alles er goed uitziet.

@ SanRob: wat naar van je poes, veel sterkte ermee. Mooi dat de chemo bij je vader goed is aangeslagen en de uitzaaiingen verminderd zijn. En nu snel roze worden he!

@ Marieke: spannend, ik duim, duim, duim! Succes morgen met testen!

@ Sheila: heb ik iets gemist? Ik zag je 'huilgezichtjes'. Er is toch niets ergs gebeurd?

5. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Marieke .... SPANNEND SPANNEND.

Sanrob, wat sneu zeg, van je kat. Kan me voorstellen dat je wel even ergens anders was met je gedachten. Ook al zijn die diertjes nog zo oud, het blijft altijd erg triest.
    En sterkte met je vader. Dat hij ziek is, is al erg genoeg, maar dat hij zelf ook niet zo'n positieve instellng heeft, maakt het nog moeilijker. Niet alleen voor hemzelf, maar ook voor z'n omgeving.

Shiela, gaat 'ie goed meid?

Volgens mij moeten er ook nog bevaldata bij de lijst opkomen. Als Shiela en Moby hun uitgerekende datum kunnen doorgeven, dan kunnen zij er ook bij op. En wie weet Marieke ook wel morgen. Meiden, dat gaat goed zo met de lijst.
    Maar ... er kan nog meer bij, er kan nog meer bij!

Lola, spannend hoor, op 7 april de punctie. En ook niet vervelend dat je nog een extra echo krijgt.

Ellen, ik denk niet dat het naief van je is hoor. Wanneer artsen aangeven dat je je nog geen zorgen hoeft te maken, zou ik dat zelf waarschijnlijk ook nog niet direct doen.
    Alleen zelf wil ik wel een en ander uit laten onderzoeken voor ik er net zo plotseling tussenuitpiep als m'n moeder en vele ooms, tantes, neven, nichten en m'n opa.

6. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Inez: volgens de calculator is, als alles goed gaat, mijn uitgerekende datum 3 november!
    Moby

7. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden, hier ben ik nog eens.Doodbang voor binnen 2 dagen, bang dat onze droom nog eens gaat kapot spatten.

Ben blij dat ik tot maandag nu niet moet werken.
    Heb heel veel last van m'n bekken. Pfff kan dit van m'n zittend werk zijn? Normaal heb ik stand werk, maar sinds ik zwanger ben heb ik zittend werk gekregen

8. Agapi

Agapi Bekend lid

May 31, 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    @Anna: Bedankt voor je lieve woorden. :) Blijf hopen op het goede.

@Lola en Ritje: Bedankt voor de lieve plaatjes en woorden. :oops: Ik hoop dat je je snel weer beter voelt Ritje.

@Miss Daantje: Dat je moeder nog minstens 30 jaar in goede gezondheid mag doorbrengen! :D Er komt zoveel los bij onze moeders hè bij de gedachte oma te worden, ogen die gaan schitteren... zo mooi. O:)

@Kainda: Wat een ingrijpende beslissing, dat moet heel moeilijk voor jullie zijn. Veel sterkte gewenst en geluk samen!

@Inez1: Ach, jij moest je moeder dus al missen op jonge leeftijd. :( Ontzettend jammer ook voor jou dat je moeder haar kleindochter niet meer mee heeft mogen maken, we zitten wat dat betreft in hetzelfde parket. Wat een fijne gedachte dat ze daarboven aan het toekijken is.

@Ellenk: Wat naar dat je vriendje ook zijn beide ouders moet missen. (ik ben ook mijn vader al kwijtgeraakt toen ik bijna vijf was) Bij iets als een zwangerschap kan dat idd zo intens pijn doen, je staat dan stil bij waar je vandaan komt en dat doet dan veel pijn als je de vreugde niet meer kan delen met de mensen waar jij uit voort gekomen bent.
    Ik kan me goed voorstellen dat hij helemaal brak toen jullie te horen kregen dat het mis was... :( *hug*

@Lola: Yippie, extra echo! \:D/

@Shiela: Wat is er? :-s

@Sanrob: Aww, wat zielig van je poes. :( Sterkte!

Wat veel Steenbokken hier! :) Nog iemand Waterman misschien? ;)

@Marieke15: Spannend, we duimen voor je! [-o<

@Diaantje1: Het is ook heel mooi dat mijn moeder in mijn dochtertje voortleeft :) maar van de andere kant is het ook heel confronterend...
    Nog drie dagen tot je FM, we duimen nog steeds voor een prachtei! :D

9. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Juliette, heel veel sterkte en dikke knuf.

Lola, leuk hoor zo'n extra echo! Wel fijn dat er iemand mee gaat, je moet idd het zekere voor het onzekere nemen. Maar je kunt vast leuk gaan zwaaien naar je koffieboontje!

SanRob : gecondoleerd met het sterven van je katje.

Zico, sterkte met wachten! Ik weet hoe zenuwslopend dat is.....
    De pijn in je bekken komt denk ik van je zwangerschap, niet zo zeer van het zitten.

Over ouders : Chris z'n ouders leven niet meer, maar hij heeft hun al een keer kleinkinderen gegeven.
    Mijn vader is overleden, het is soms zwaar wat hij allemaal niet meer mee kan maken. Alleen mijn moeder is er nog. Zij heeft nog geen kleinkinderen, mijn zus is kinderloos gebleven, en ze wordt dit jaar 70. Ze vind het helemaal geweldig dat ze toch nog een kleinkindje gaat krijgen!

10. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    INEZ; jij snaptum. Tis precies zoals je zegt; het maakt het OOK voor zijn omgeving(van mn vader) erg moeilijk. Zelfs nu hij al zoveel tijd erbij gekregen heeft.

Marieke; ik duim zeker ook voor je!

11. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Ik weet niet of mijn liefste wens ooit nog uit zal komen. Robert wil weer een camper kopen. Vh weekend bij beurs geweest; en geen enkele reactie op opmerkingen van mij dat hier of daar een kind kan slapen. PPPFFFF
    Ben het even aan het laten rusten, maar zal zeer binnenkort weer eens een serieus gesprek aangaan.
    Heb met mezelf afgesproken dat als hij nu weer intrekt dat we voor een kind gaan, ik bij hem wegga. Dit is niet iets wat ik zo makkelijk vind om te doen, als het hier staat, maar er is een grens.
    Ik hoop voor mezelf dat ik dat dan ook echt doe, maar nog meer dat hij het niet intrekt.

12. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    JUlIETTE: wat een vreselijk moeilijke beslissing. Toch zal zo'n definitieve beslissing je sneller rust geven, denk ik. Er is geen ALS... meer.
    Heel heel veel sterkte.

13. Diana

Diana Bekend lid

Jun 27, 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg

14. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Zico:succes over 2 dagen hoop dat alles goed is.....spannend!
    SanRob: zo te lezen sta jij ook voor moeilijke beslissingen..............sterkte ermee!
    Als ik al die verhalen lees over overleden ouders ben ik blij en dankbaar dat de mijne nog leven....al zitten ze ad andere kant vd oceaan!
    Diana:jij ook succes met de echo!
    Moby

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

pfff Sanrob, dat is een behoorlijke stap. Ik hoop dat je niet voor de keuze komt.

Ik heb 2 vrienden die hun relatie hebben verbroken omdat ze een gezin wilden. Dus ik weet dat de kinderwens heel heel sterk kan zijn....

Mijn mannetje heeft ook meteen gezegd dat hij kinderen wilde was geen discussiepunt.
    Nu wilde ik dat ook alleen van een lieve pappa en hij zou echt perfect zijn :) Als we naar een verjaardag gaan waar kinderen zijn zitten die in no-time bij hem... echt snoezig

16. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ellen,
    Je maakt me :cry: , wel een fijn tiep die vriend van je. Ook mijn vriend kon zijn tranen niet in bedwang houden toen we geen kloppend hartje zagen. Als ik daaraan terugdenk zit ik zo ook weer met betraande ogen.

Shiela,
    Misschien omdat ik erg gevoelig ben nu, maar iedereen vraagt zich verder ook ongerust af of er wat aan de hand is. Ik maak me ongerust.

Marieke,
    Spannend voor jou! Ik duim gewoon voor je hoor!

SanRob, veel sterkte met de moeilijke situaties waar je in zit. Vriend, vader en kat... Een zwangerschap dat zou je leven wel opfleuren! Hopelijk is het snel jouw tijd.

Voor iedereen die al vroeg een ouder moet missen een knuffel. Ik besef heel goed hoeveel rijkdom het is om iedereen nog om ons heen te hebben. Een paar weken geleden hadden we het daar ook al over.
    Nu besef ik nogmaals hoe kwetsbaar die aanwezigheid van je ouders (en andere naasten) is. Ook al is er vaak zoveel op de relatie aan te merken.

Dames die in spanning zitten voor de echo veel sterkte! En succes natuurlijk.

17. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    NOD

22-02 Molly
    26-02 Marieke
    06-03 Smoeltje
    07-03 LMM + Mooiniet, 2x roze aub!
    09-03 Ellen
    20-03 Anna

AFSPRAKEN

28-02 Natas VK
    28-02 Zico Gyn echo
    29-02 Diaantje FM meting
    29-02 Natas pretecho
    29-02 Yuca 2e echo gyn
    29-02 Lola 'oefenecho'
    03-03 Diana 1e echo
    04-03 Yuca tocoloog
    11-03 Miss Daantje 1e IVF gesprek
    13-03 Hanneke VK
    13-03 Lola VK echo
    13-03 Inez pretecho
    18-03 Inez 20 weken echo
    27-03 Natas 20 weken echo
    07-04 Lola vruchtwaterpunctie
    29-04 Yuca VK

BEVALDATA

03-07 Nin0
    06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 Pien
    03-09 Sasha
    17-09 HannekeR
    22-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    10-10 Yuca
    19-10 Diana
    03-11 Moby

18. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Jeetje, wat raar om mezelf in het roze te zien!

19. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Dank je Inez

20. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007