Nou marieke, helaas mankeert het daar bij mij nogal eens aan. Daarom schreef ik ook, dat ik voor mezelf hoopte dat ik mezelf eraan hou om weg te gaan als hij het terugtrekt. Dan komt mijn wens hoogstwaarschijnlijk ook niet uit, maar ben ik wel voor mezelf opgekomen.
Maargoed, hoop dat ik binnenkort weer kan mee babbelen over NOD's, eitjes, testen etc. Want daar gaat dit forum tenslotte over.
Hihi , nee Shiela dat kan niet hoor... @Sanrob: Shit, dat valt niet mee. Ik zou gauw het gesprek aangaan met je partner, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Ik hoop dat hij er ook voor wil gaan! @Marieke15: En...........is er echt geen kansje meer? Misschien toch nog een testje proberen... (moet zeggen dat ik niet veel verstand heb van het temperaturen )
@Marieke:zolang je nog niet ongesteld bent is er toch nog hoop? Van temperaturen heb ik geen verstand maar ik had 4 dagen voor mijn NOD zo'n buikpijn dat ik ook zeker wist dat ik ongi werd............en kijk,ik sta nu toch in het ROZE op de lijst! Succes @Shiela:wil je ons inderdaad niet meer zo laten schrikken......pffff! @Inez: ook mijn schoonmoeder is overleden voor mijn man en ik iets samen kregen en ze heeft onze kids niet gekend;heeft mijn man ook vaak nog moeite mee! Moby
Ik zit in de starthouding om te gaan touwtje springen (hihi alsof ik weer 10 ben!). Dit ter voorbereiding op komend voorjaar, dan ga ik voor het eerst joggen (mijn lief doet dit al heel erg lang). Tot nu toe deed ik veel aan fitness en zwemmen, maar daar heb je altijd aparatuur of een bad voor nodig en dat irriteerde me nogal. En aangezien ik nu ff geen werk heb, is dat best lekker elke ochtend. Vanmorgen zo'n lekker frisse temperatuur buiten met een doorkomend zonnetje.... perfect! Ik ga naar buiten! Dames, werk ze. Later meld ik me weer.
Ja Vlinder, ik heb nog nooit van mijn leven gejogd en eigenlijk omdat ik er een hekel aan heb (al dat gehups), maar ik wil het perse gaan doen (om redenen die ik al verteld heb), dus touwtje springen is om "er een beetje in te komen" En jij? Ik dacht dat joggen niet zo goed is als je zwanger bent? Of mag dat tot een bepaald aantal weken?
@Lola: ik heb even op Jasmijn haar babypagina gekeken! Wat een schatje zeg en wat een mooie foto's! Heel leuk, Gr,Moby
Hee hallo.... Ben ik weer. Heb net een 2e gesprek gehad. Was wel goed. zou een uur zijn. Heb er 1,5 uur gezeten. Laatste half uur met de financieel directeur. Wat kunnen die mensen goed hun gevoelens verbergen. Ik heb geen idee hoe hij me vond. hihihi nu weer afwachten pfffff......
Hahaha, nou dan pas ik dus ook bij jou want ik heb duits, schots, engels, chinees, nederlands en indonesisch bloed door mijn adertjes stromen....ik ben een échte wereldburger zeg maar! Bij mijn moeder is het meer zo dat de mensen tegen háár zeggen dat ze denken dat ze een jaar of 50/55 is... En Diaantje ook een echt kroepoekje! Adoeh seh! Marieke, spannuuuuuuuund! Ik duim hoor! [-o< Ellen, veel succes meis! Ach familie...je kunt ook nog een vader hebben maar geen contact meer met hem hebben. Als hij me ziet kijkt hij dwars door me heen, alsof ik lucht ben...auw! (jaartjes van therapie hebben me alles in perspectief doen zien maar de wond blijft) Mijn broer en ik hebben ook allebei de achternaam van mijn moeder aangenomen. Mijn broer zie ik trouwens ook sporadisch. Gelukkig heeft moeder een grote familie (mijn oma kreeg 14! kinderen waarvan er nog 11 in leven zijn), altijd gezellig dus met Indische rijsttafels en heerlijk geroezemoes op verjaardagen! Liefs, Daantje
NOD 22-02 Molly 26-02 Marieke 06-03 Smoeltje 07-03 LMM + Mooiniet, 2x roze aub! 09-03 Ellen 20-03 Anna 22-03 Miss Daantje AFSPRAKEN 28-02 Natas VK 28-02 Zico Gyn echo 29-02 Diaantje FM meting 29-02 Natas pretecho 29-02 Yuca 2e echo gyn 29-02 Lola 'oefenecho' 03-03 Diana 1e echo 04-03 Yuca tocoloog 11-03 Miss Daantje 1e IVF gesprek 13-03 Hanneke VK 13-03 Lola VK echo 13-03 Inez pretecho 18-03 Inez 20 weken echo 27-03 Natas 20 weken echo 07-04 Lola vruchtwaterpunctie 29-04 Yuca VK BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 Pien 03-09 Sasha 17-09 HannekeR 22-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 10-10 Yuca 19-10 Diana 03-11 Moby
Wat niet inhoudt, dat we het alleen maar daarover moeten hebben. En SanRob, wat jou bezighoudt heeft toch wel degelijk met een kinderwens te maken. Jij hebt die wens wel degelijk, bent er mee bezig, je hebt alleen de pech dat je partner hierin bijzonder wispelturig is. Miss Daantje, tja familie ... die krijg je cadeau, vrienden zoek je uit. En als je mazzel hebt, heb je een goed contact met je familie.
@Moby: Leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan Jasmijn ! Ik loop alleen een beetje achter met bijwerken. Ook staat 'het grote nieuws' er nog niet op. Dit omdat nog niet iedereen in mijn omgeving weet dat Jasmijn een brusje krijgt! Zo ga ik vanmiddag naar een vriendin en morgen ook. Beide keren trek ik Jasmijn haar shirtje aan. Alleen duurt het op deze wijze erg lang voordat je iedereen gehad hebt. De vorige keer heb ik veel mensen gebeld met het blijde nieuws, dat gaat een stuk sneller... @Ellen: O jee, wat spannend! Meestal is het wel een goed teken wanneer je lang binnen bent geweest. Wanneer weet je meer?
Ik hoop einde van de week begin volgende week pffff hihihi het leven bestaat echt alleen uit wachten...