35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Pfff, gelukkig is dat echt alles?! Dan mag je ons niet meer zo laten schrikken hoor!

2. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Mmm, sorry beetje dom van me! Ben ook zo over enthousiast, normaal ben ik juist heel berekend. :)

3. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Nou marieke, helaas mankeert het daar bij mij nogal eens aan. Daarom schreef ik ook, dat ik voor mezelf hoopte dat ik mezelf eraan hou om weg te gaan als hij het terugtrekt.
    Dan komt mijn wens hoogstwaarschijnlijk ook niet uit, maar ben ik wel voor mezelf opgekomen.

4. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Dankje Marieke :D

5. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Maargoed, hoop dat ik binnenkort weer kan mee babbelen over NOD's, eitjes, testen etc. Want daar gaat dit forum tenslotte over.

6. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    Da's waar :)

Hier vanochtend een flink lagere temp, dus ik ga er vanuit dat ik vandaag ongi ga worden :(

7. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Hihi :), nee Shiela dat kan niet hoor... ;)

@Sanrob: Shit, dat valt niet mee. Ik zou gauw het gesprek aangaan met je partner, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Ik hoop dat hij er ook voor wil gaan!

@Marieke15: En...........is er echt geen kansje meer? Misschien toch nog een testje proberen... (moet zeggen dat ik niet veel verstand heb van het temperaturen :( )

8. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Marieke:zolang je nog niet ongesteld bent is er toch nog hoop?
    Van temperaturen heb ik geen verstand maar ik had 4 dagen voor mijn NOD zo'n buikpijn dat ik ook zeker wist dat ik ongi werd............en kijk,ik sta nu toch in het ROZE op de lijst! Succes
    @Shiela:wil je ons inderdaad niet meer zo laten schrikken......pffff!
    @Inez: ook mijn schoonmoeder is overleden voor mijn man en ik iets samen kregen en ze heeft onze kids niet gekend;heeft mijn man ook vaak nog moeite mee!
    Moby

9. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Testen meid! Dat is de enige remedie hier.......
    We duimen voor je!

10. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Ik zit in de starthouding om te gaan touwtje springen :confused: (hihi alsof ik weer 10 ben!). Dit ter voorbereiding op komend voorjaar, dan ga ik voor het eerst joggen (mijn lief doet dit al heel erg lang). Tot nu toe deed ik veel aan fitness en zwemmen, maar daar heb je altijd aparatuur of een bad voor nodig en dat irriteerde me nogal. :(
    En aangezien ik nu ff geen werk heb, is dat best lekker elke ochtend. Vanmorgen zo'n lekker frisse temperatuur buiten met een doorkomend zonnetje.... perfect! Ik ga naar buiten!
    Dames, werk ze. Later meld ik me weer.

11. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Héérlijk joggen, dat doe ik al jaren. Maar ga je dan nu eerst touwtje springen? Hihi, zet hem op! :whistle:

12. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Ja Vlinder, ik heb nog nooit van mijn leven gejogd en eigenlijk omdat ik er een hekel aan heb (al dat gehups), maar ik wil het perse gaan doen (om redenen die ik al verteld heb), dus touwtje springen is om "er een beetje in te komen" ;)
    En jij? Ik dacht dat joggen niet zo goed is als je zwanger bent? Of mag dat tot een bepaald aantal weken?

13. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Lola: ik heb even op Jasmijn haar babypagina gekeken!
    Wat een schatje zeg en wat een mooie foto's!
    Heel leuk,
    Gr,Moby

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hee hallo....

Ben ik weer. Heb net een 2e gesprek gehad.
    Was wel goed. zou een uur zijn. Heb er 1,5 uur gezeten. Laatste half uur met de financieel directeur. Wat kunnen die mensen goed hun gevoelens verbergen. Ik heb geen idee hoe hij me vond. hihihi nu weer afwachten pfffff...... :)

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Oooh Ellen, spannend hoor!

16. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Hahaha, nou dan pas ik dus ook bij jou want ik heb duits, schots, engels, chinees, nederlands en indonesisch bloed door mijn adertjes stromen....ik ben een échte wereldburger zeg maar! :D

Bij mijn moeder is het meer zo dat de mensen tegen háár zeggen dat ze denken dat ze een jaar of 50/55 is... :)

En Diaantje ook een echt kroepoekje! Adoeh seh! :)

Marieke, spannuuuuuuuund! Ik duim hoor! [-o<

Ellen, veel succes meis! :thumup:

Ach familie...je kunt ook nog een vader hebben maar geen contact meer met hem hebben. Als hij me ziet kijkt hij dwars door me heen, alsof ik lucht ben...auw! (jaartjes van therapie hebben me alles in perspectief doen zien maar de wond blijft) Mijn broer en ik hebben ook allebei de achternaam van mijn moeder aangenomen. Mijn broer zie ik trouwens ook sporadisch. Gelukkig heeft moeder een grote familie (mijn oma kreeg 14! kinderen waarvan er nog 11 in leven zijn), altijd gezellig dus met Indische rijsttafels en heerlijk geroezemoes op verjaardagen! :D

Liefs, Daantje

17. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    NOD

22-02 Molly
    26-02 Marieke
    06-03 Smoeltje
    07-03 LMM + Mooiniet, 2x roze aub!
    09-03 Ellen
    20-03 Anna
    22-03 Miss Daantje

AFSPRAKEN

28-02 Natas VK
    28-02 Zico Gyn echo
    29-02 Diaantje FM meting
    29-02 Natas pretecho
    29-02 Yuca 2e echo gyn
    29-02 Lola 'oefenecho'
    03-03 Diana 1e echo
    04-03 Yuca tocoloog
    11-03 Miss Daantje 1e IVF gesprek
    13-03 Hanneke VK
    13-03 Lola VK echo
    13-03 Inez pretecho
    18-03 Inez 20 weken echo
    27-03 Natas 20 weken echo
    07-04 Lola vruchtwaterpunctie
    29-04 Yuca VK

BEVALDATA

03-07 Nin0
    06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 Pien
    03-09 Sasha
    17-09 HannekeR
    22-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    10-10 Yuca
    19-10 Diana
    03-11 Moby

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Wat niet inhoudt, dat we het alleen maar daarover moeten hebben. En SanRob, wat jou bezighoudt heeft toch wel degelijk met een kinderwens te maken. Jij hebt die wens wel degelijk, bent er mee bezig, je hebt alleen de pech dat je partner hierin bijzonder wispelturig is.

Miss Daantje, tja familie ... die krijg je cadeau, vrienden zoek je uit. En als je mazzel hebt, heb je een goed contact met je familie.

19. @Moby: Leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan Jasmijn :D ! Ik loop alleen een beetje achter met bijwerken. Ook staat 'het grote nieuws' er nog niet op. Dit omdat nog niet iedereen in mijn omgeving weet dat Jasmijn een brusje krijgt! Zo ga ik vanmiddag naar een vriendin en morgen ook. Beide keren trek ik Jasmijn haar shirtje aan. Alleen duurt het op deze wijze erg lang voordat je iedereen gehad hebt. De vorige keer heb ik veel mensen gebeld met het blijde nieuws, dat gaat een stuk sneller... :D

@Ellen: O jee, wat spannend! Meestal is het wel een goed teken wanneer je lang binnen bent geweest. Wanneer weet je meer?

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik hoop einde van de week begin volgende week pffff hihihi het leven bestaat echt alleen uit wachten...

Deel Deze Pagina