Benthe, meid wat een vreselijk nieuws. Ik kan me voorstellen dat jullie compleet in shock zijn op dit moment. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe om dit een plekje te geven en om samen te kijken naar een oplossing waar jullie je beiden goed bij voelen. En Benthe, bij ons hoef je je niet groot te houden meid.
Supergoed Inez. Fijn zo'n uitslag. oh ja de eerste keer was ik negen weken zwanger voordat ik het vertelde. Dat was een lange tijd wachten. De laatste keer heb ik het een dag na mijn testje aan mijn ouders verteld. Op mijn werk heb ik het verteld toen ik 10 weken was, beetje vroeg, maar ik had het idee dat mijn beginnende buikje begon op te vallen en ook daar zijn ze op de hoogte dat het 3 x mis is gegaan. Ik vond het geheim houden erg moeilijk, maar ook wel weer spannend. Ben niet echt vooruit te branden vandaag, dus doe rustig aan.
@Benthe: Jee wat een rotnieuws zeg; heel veel sterkte toegewenst en hier kan je inderdaad je hartje luchten! @Inez: Geweldig nieuws en nu...ECHT GENIETEN! @Shiela: ik zit daar zelf ook een beetje mee maar heb besloten te wachten tot rond de 8 weken.Vind het allemaal een beetje eng nog;kan me ook voorstellen dat als mensen het wel weten ze je ook kunnen steunen als er iets is! Moeilijk he? Moby
Natas, vandaag VK en morgen pretecho. Leuke dingen in het verschiet. Lekker genieten morgen! Shiela, bij m'n eerste zwangerschap hebben we het met 8 weken verteld en bij deze met 9 weken.
@ Ellen: dan verras je ouders maar snel weer dat ze toch nog opa en oma worden. @ Inez: ja, mijn vriendje en ik zijn ook al best lang samen, nu dik 14 jaar. Heb er nu een beetje spijt van dat we niet eerder aan onze kinderwens hebben toegegeven. Ben bang dat het nu niet meer gaat gebeuren. Ik lees net tussendoor dat de uitslag van de VP helemaal goed is. GEWELDIG NIEUWS, gefeliciteerd en nu GENIETEN! @ Natas: dat zie je ook vaak bij Indische mensen, als één van de ouderen er niet meer is, wordt het opeens minder. Toen mijn opa doodging, viel ook de halve familie uit elkaar, heel jammer. Ben je trouwens al bij de VK geweest? @ Lola: wat fijn dat je vriendin zo blij voor je was. @ Benthe: oh meisje, wat moet dat hard zijn aangekomen. Had het jullie zo gegund. Ik hoop dat jullie je er samen doorheen slaan. Heel veel sterkte, heb er verder geen woorden voor. @ Diana: dank je wel!
Dank jullie wel. Nou, ik kan wel zeggen, dat ik nu echt zit te genieten en te gloeien van trots. Ik ben echt in de wolken. En vanavond gaan we het vast wel even saampjes vieren samen met Jip en Janneke. Of gewoon met m'n lijfdrankje. Een heerlijk glas groene thee met lemon. Diaantje, ik kan me voorstellen dat je er nu wel een beetje spijt van hebt dat jullie niet eerder aan jullie kinderwens hebben toegegeven. Ik hoop echt van harte dat je angst dat het niet meer gaat gebeuren ongegrond is. Ik blijf voor je hopen en duimen hoor!
He Natas, Ik zat even in jouw album te gluren, Maar gaat dat echt zo hard met jouw buikje? Zo gaaf om te zien. Zo mooi. Verheug me er al op!
hoi hoi, Misschien een stomme vraag... Heb net een heleboel pagina's gelezen.... Leuk nieuws en minder leuk nieuws... Sterkte..... Maar wat word er bedoelt met MA groetjes Anja
Oke..... dank je.... Je leest veel afkortingen.... en veel vallen nog te ontcijferen... en als je alle 294 pagina's heb gelezen dan mis je soms wel iets... groetjes Anja
@ Anja: maakt niet uit, hebben we allemaal aan moeten wennen. En domme vragen bestaan niet. Vraag maar raak hoor, als je er niet meer uitkomt!
Yessss Inez, helemaal super! \/ Dank je Sheila, en ja het buikje groeit hier gestaag! Bij de 1 gaat dat sneller als bij de ander. In het begin zijn het de darmen die opzetten en omhoog komen wat je ziet, bij mij was dat vrij duidelijk te zien. Pas later komt je baarmoeder boven het schaambot uit, nu heb ik voor 17 weken niet een extreem dikke buik. Maar bij iedereen gaat het weer anders, zegt verder weinig over de zwangerschap. Diaantje, ik heb ook spijt dat we het niet eerder geprobeerd hebben. Zo lang uitgesteld met name voor zijn dochters, achteraf gezien zouden we dat nu anders gedaan hebben. Maar aan de andere kant, na 11 jaar samen en veel te hebben meegemaakt is onze relatie wel stabieler dan in de 1ste jaren. Dat is dan weer een voordeel. Je angst begrijp ik volkomen, maar wij duimen zo hard dat je wens wel móet uitkomen Ik ben naar de VK geweest. Alles weer helemaal goed, het hartje gehoord, groei baarmoeder prima (nu 2 vingers onder navel) en bloeddruk oké. Daarna lang met de hond gewandeld, maar mensen wat heb ik weinig adem. Ook gingen m'n banden zeer doen, dus op het laatst gingen we in een slakkegangetje.
He meiden, met een bang hartje naar de gyn en kijk eens, we hebben een klein prutske gezien met een kloppend hartje en we hebben het ook gehoord. Het hartje klopte al heel goed zei de gyn. Ons prutske is 15mm en ben 7 weken en 5 dagen maar gyn zei dat ik het mijne maar moest aanhouden want ik heb steeds kleine kindjes gekocht en zat wel juist. Hij zei ook dat clomid z'n werk gedaan heeft
Oke Th@nx.... Uit mijn eertse relatie heb ik al 2 grote meiden 12 en 10. En nu met mijn huidige willen we graag nog een kindje. Vorige jaar ben ik onverwachts zwanger geweest en is geeindigd na 12 weken in een miskraam en van die hele zwangerschap heb ik nix gemerkt. We willen het nog een keer gaan proberen, maar nu heb ik zo'n last van pijnlijke bortsen het lijkt wel of ze geplet worden doen zeer.. heb voor de rest geen vreemde dingen die ergens op zouden kunnen duiden. steekjes ofzo in mijn buik..... Het is niet dat we dagelijks klussen...vriend moe van werk..bla bla bla. mijn cyclus is regelmatig ....maar snap nix van mijn lichaam.... heb wel veel zin in sex..en voelen van de eisprong? geen idee lig er een beetje uit Misschien wil je dingen graag voelen, maar het toch weer eindigd in ongi.. Help...weet het ff niet meer... groetjes Anja
@ Natas: dat klopt wel, hoe langer je bij elkaar bent, hoe stabieler je relatie wordt, als je tenminste een goede relatie hebt. Maar...je kent dat wel, in het begin kan je niet van elkaar afblijven, tenminste, dat was bij ons de eerste 2 jaar echt het geval. We hoefden elkaar maar aan te kijken en.... . Nu is dat niet meer. En zeker als je al 2 jaar bezig bent, is de lol er wel een beetje van af. En ik weet nu natuurlijk niet óf het ooit wel gaat lukken en dat terwijl het klokje tikt, tikt, tikt.... Maar wel goed om te horen dat alles goed is gegaan bij de VK. @ Zico: wauw, bij jou is ook alles goed gegaan, helemaal TOP! Clomid? Heb jij IUI gehad dan?