Eindelijk wat leuk nieuws, ben heel blij voor je Inez , das mooi te horen! Goed zo en nu verder naar de finisch! Haha Liefs Ritje
Hier stilletjes, heb het gevoel op een wachtbankje te zitten haha maar geen erge dingen, ik leef zo mee... soms vraag ik me af hoe kan ik nog eitjes afstaan? en mensen helpen, kun je ergens terecht ervoor, ik heb ze niet meer nodig..... wie weet? Liefs Ritje
Wow Zico, gefeliciteerd! \/ Ja Diaantje, ook dat ken ik Naast dat het in bed wat gezapig wordt hadden wij ook een lichamelijk probleempje erbij. Het maakt het er zeker niet lolliger op nee. Ritje, onze eitjes zijn te oud voor donatie........ Uhm, je ticker staat op 152 weken zwanger!
Natas, fijn dat alles ook bij jou weer piekfijn in orde was. En morgen lekker loeren naar de kleine. Leuk hoor. Over 2 weken mag ik ook. Ook ik ben snel buiten adem en heb de wandelingen met de honden flink moeten inkorten. Wel sneu, maar dat is maar tijdelijk. Over een half jaar kan ik de wandelingen weer opbouwen. Zico, gefeliciteerd met je mooie echo. Wat geweldig dat je het hartje hebt kunnen zien en horen. Lekker nagenieten meid! En wat een prachtige echo!
INEZ, GEFELICITEERD MET JE GEZONDE MEISJE / INEZ, GEFELICITEERD MET JE GEZONDE MEISJE (doorhalen wat niet van toepassing is) In elk geval gefeliciteerd. Zico ook helemaal blij met de goede echo! Nu jij nog Diana! [-o< En dan weer een paar zwangeren erbij, want we hebben te lang geen goed nieuws gehad van nieuwe zwangerschappen. Wij hebben het geluk dat we niet spijt hoeven te hebben dat we niet eerer begonnen zijn, met kinderplannen. We hebben alleen spijt dat we elkaar niet eerder hebben leren kennen. maar ja... Mijn moeder krijgt nu nog aanvullende onderzoeken en volgende week donderdag hebben we een gesprek met haar arts. Dan ga ik ook mee naar het ZH. Geloof me, dat wordt nog spannender dan voor een eerste echo gaan.
@Zico: geweldig plaatje zeg; gefeliciteerd! @Natas1: ook jij gefeliciteerd met weer een goede echo! @Anja38:moeilijk he dat wachten? ik voelde deze maand eigenlijk helemaal niets behalve dat ik steeds moest boeren en dat ik 5 dagen vóór mijn NOD een vreselijke huilbui kreeg zomaar uit het niets. Ik heb zelf ook al 2 kinderen van 12 en 9, en heb gemerkt dat ik er nu veel meer mee bezig ben omdat het klokje tikt! En zie... ik ben nu 4 weken en 3 dagen! Nog heel pril maar het is iets.. Dus geef de moed nog niet op,we fixeren ons zo op hetgeen je zou moeten voelen dat we vergeten dat je ook wel eens niets voelt en dat het dan toch raak is.....Succes en ik duim voor je! Moby
Ja haha ik weet het schrok me een hoedje bij het zien van men tikker wilde een andere plaatsen maar lukte m niet bij het veranderen vergeten de datum in te stellen! Grappig! Ja spijtig he dat we er wat oud voor zijn! zou echt wat verdrietige zieltjes willen helpen he... Liefs Ritje
geweldig Zico, ik hoop ook zo op goed nieuws pfffff wachten duurt lang........ afgelopen 2 dagen ben ik in ieder geval hondsberoerd geweest, vandaag iets beter gelukkig, maar alles voor een goed doel hoop ik liefs
Haha Anna, je hebt er geen meerkeuze van gemaakt. Maar bedankt voor de felicitatie. Ritje, ik kan nu eindelijk echt geloven dat we die eindstreep gaan halen. Dat kan toch ook niet anders met deze geweldige uitslag. Moby, ik had deze keer ook geen idee dat het raak zou kunnen zijn. Kreeg alleen opeens heel sterk het gevoel dat ik moest gaan testen. En bij m'n eerste zwangerschap kreeg ik heel kort na de bevruchting ineens de neiging om zomaar een babyboek te kopen. Ik werkte toen bij een bibliotheek waar ze in de kelder beschadigde boeken verkochten. Ik moest wat brengen in dit winkeltje en ik liep bijna letterlijk tegen dit boek aan. Het stak erg uit op het schap en ik moest gewoon even kijken wat voor een boek het was. Toen het winkeltje 's middags open was heb ik het toch maar gekocht en ik heb er veel plezier van gehad. Helemaal toen 3 weken later bleek dat ik zwanger was. (testte toen pas laat positief).
Inez, nou krijgen de niet zwangeren ineens allemaal een sterke drang om een zwangerschapsbroek te kopen of een rammelaar of slabje
Haha, als dat helpt, moet je maar heeeeeel snel zo'n boek halen. Maar ik vond het toen (en nu nog steeds) achteraf gezien zo speciaal dat die nacht daarvoor de bevruchting had plaatsgevonden.
@Inez, super gefeliciteerd, roze of blauw maakt niet uit, het is gezond! Maar beloof ons wel dat je nu echt gaat genieten! @Zico: wat geweldig, een mooi kloppend hartje van je prutske! @Sheila: vertel het je ouders als je denkt dat jij er klaar voor bent. Ik heb het een paar vriendinnen en ouders meteen verteld en heb daardoor ook veel steun gekregen toen het mis ging. @Diana: Misselijk is meestal toch wel een goed teken, dat zijn die fijne hormoontjes die hun werk doen. Ik ben de vorige keer helemaal niet misselijk geweest, misschien was dat een teken dat het niet goed ging? @Anja: je kan over 7 dagen testen dus je hebt ook je NOD op 7/3? Doe je gezellig mee, dan maken we er een roze kwartet van met Mooiniet en Ellen, die zitten naast ons op de beroemde wachtbank. Symptomen zeggen weinig, Ellen en ik hadden vorige maand alles wat je kon bedenken maar we zijn zo genept! @Diaantje: morgen om 2 uur steek ik een kaarsje aan.....
Inez: grappig verhaal! Ik kreeg een maand geleden tijdens een weekendje weg van mijn zoon een speentje als gelukbrengertje... Heb hem onder mijn kussen gelegd (nog steeds trouwens) en zie het resultaat! Ben normaal niet echt bijgelovig, maar dat speentje blijft er liggen tot het bittere eind, ha-ha!