35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jippeltje, Jul 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    Wauwie, ben je een professional? Ziet er echt super uit en heel lekker ook nog :thumup:

2. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    Ja lieffie, 3 dagen en ook nog een heel jaar..... :oops:
    Lola is echt 3 dagen jonger dan jij........

Hoe gaat het nou met je? Alweer een beetje afgekoeld en gepraat of nog niet?

3. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    Yuca! Wat een rot nieuws zeg... dat had ik je niet gewenst natuurlijk. Is je familie nog bij je? Ik hoop dat je genoeg steun krijgt en het is goed om zo positief mogelijk te zijn.

Heel veel sterkte en ik hoop dat je heel snel weer in je oude ritme zit.

***knuffels***

4. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    Ja, je hebt gelijk. De rechter streep (referentielijn) is er altijd duidelijk en de linker (de teststreep) is licht, gelijk of helemaal niet te zien. Als dit niet zo is dan heb je iets fout gedaan. Ik heb een paar maanden geleden getest met ochteng urine en toen gebeurde er helemaal niets. Nu deze maand met middag urine en het was heel duidelijk.
    Succes!

5. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    JALOERS!!!!!! (in het roze)
    ben ik eigenlijk best wel eerlijk gezegd! Maar nog veel meer ben ik blij voor jou en je Chris. Hoe reageerde hij? Nog een dame erbij..... ;) Gossie wat ben ik blij dat alles goed is. Toppie.

6. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Robert is nog niet thuis(hij is internationaal chauffeur), dus morgen zal het er wel van komen, denk ik/hoop ik. Vanavond hebben we een feest van z'n werk, EN om hem nou alsie net thuis is vanmiddag gelijk te verblijden met een diepgaand gesprek......

7. Ellenk

Ellenk VIP lid

Yuca echt k*t meid... bah heel veel sterkte, ik weet er alles van hoe je lichaam je voor de gek kan houden sterkte met de curretage. Neem rustig de tijd voor alles *knuf*

Natas een MEISJE! gefeliciteerd!
    Ik heb het gevoel dat veel ovutestkindjes meisjes zijn. Ik zit ook bij het SMEP topic en daar krijgen bijna alle zwangeren ook een meisje :) :)

@ alle wachtbank meisjes.... hoe is het met jullie?
    Gaat het een beetje?

8. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    Arme Yuca, wat een tegenslag! Helaas weet ik wat er op dat moment door je heen gaat... Ik hoop dat je curretage meevalt en je alles snel achter de rug hebt. Wij zijn hier om je digitaal te steunen hoor!

Natas: da's dan nu echt roze.....zo benieuwd naar de foto's....

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

10. LastminuteMama

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    Ik heb daar wel eens iets over gelezen: het moment van klussen kan invloed hebben omdat de zwemmertjes die meisjes maken langer leven. Als je dus ruim voor ei gaat klussen is de kans op een meisje groter omdat de mannetjes het dan al hebben opgegeven:

Het recept voor een jongen is:

De geslachtsgemeenschap dient vlak vóór of zo kort mogelijk vóór het ovulatietijdstip (= het moment waarop een eicel bij de vrouw vrijkomt) plaats te vinden. De jongensverwekkende zaadcellen bereiken dan gemakkelijk als eerste het eitje, omdat ze sneller zijn dan de meisjesverwekkende zaadcellen. Het is noodzakelijk dat de geslachtsgemeenschap niet te vroeg voor de ovulatie plaats vind. Enkele dagen te vroeg verkleint de kans op een jongen. De vrouw dient een nauwkeurig schema bij te houden om exact te weten wanneer het haar gunstige dagen zijn.

Het recept voor een meisje is:

De geslachtgemeenschap dient een paar dagen vóór de ovulatie (=eisprong) plaats te vinden. Een zaadcel kan ongeveer vijf dagen in het lichaam van de vrouw in leven blijven. En ‘wachten’ tot een eisprong plaats vind. De meest levensvatbare of te wel ‘de sterkste’ zaadcellen zijn de zaadcellen die voor een meisje kunnen zorgen. Na een paar dagen sterven de zaadcellen die verantwoordelijk zijn voor het mannelijke geslacht af. De vrouwelijke zaadcellen blijven over en hebben zo een betere kans om het nieuw vrijgekomen eicel te bevruchten.

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

Nou je zou het gewoon geloven ;)

Hoe is het met je kwaaltjes LMM....

12. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    Ehh, nee, dat zou ik ook niet kunnen/willen eigenlijk.
    Ik wens je veel plezier vanavond (ff je zinnen verzetten en hoop dat er niet te veel zwangere vrouwen zijn daar!) en veel succes morgen.

13. LastminuteMama

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    Zeer weinig Ellen: beetje steken in borsten en ik had van de week ongikrampjes en hoofdpijn maar ik laat mij niet nog een keer neppen, jij wel?

14. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    Woehaa! Die is fet cool! Lief EN grappig. Dat is nog een een opkikker.
    Dankje......

15. LastminuteMama

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    Da's pas echt een digiknuf :) :)

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Nee ik ook niet ;)
    Vertrouw niets meer...
    Mijn huiduitslag is wel weer bijna verdwenen.
    Heb het boven mijn ogen en plekjes op mijn arm en die verdwijnen langzaam.. Maar we gaan er gewoon niets van denken!
    Lekker Puh lichaam! ;)

17. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    wij hebben gewoon een hele week aan een stuk geklust, dus ben eens kerjeus wie gaat winnen ;) M of V

18. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    ELLEN: dank, :) ga hem elke dag ff kijken; wie weet ga ik er nog in geloven ook.

19. LastminuteMama

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    Heb je een voorkeur Zico?

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

Meiden ik heb net (eindelijk) een muziekpopje en sokjes die ik gekregen had toen ik zwanger was in de kast gelegd. Ze stonden hier nog op de muziekstandaard.

Share This Page