35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jippeltje, Jul 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    Ik ken dat gevoel Ellen....ik heb ook pas vorige week de echofoto opgeruimd..... Misschien maken we onbewust plaats voor iets "nieuws"?

2. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    neen niet echt, maar man en kinderen wel.
    man zou graag een zoon
    Dochter wil graag een zusje
    Zoon wil graag een broer.
    Dus om het fifty/fifty te doen heb ik dan maar meid, gezegd. daar heb ik nog resente kleedjes van dus zou makkelijker zijn.

3. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    Wat is dat Vlaams toch een heerlijk taaltje! Ik vind jullie uitdrukkingen altijd zo mooi :)

4. nin0

nin0 Actief lid

Oct 4, 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Yuka, wat jammer nou toch. Het gaat helaas toch vaak mis, maar gelukkig vaker goed. Ik hoop dat je snel weer zwanger raakt van een zittenblijvertje. Ik was 4, 3 en 7 maanden na mijn mk weer zwanger. Van de 1e was ik meteen zwanger, zonder testen, maar wel tijdens een heerlijke vakantie waarin elke dag geklust werd.

Natas: gefeliciteerd, een meid.

5. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    Ook dat gevoel ken ik niet (ik lijk af en toe wel 16), maar het lijkt mij een heel goed voorteken. Er zit vast iets moois aan te komen.....!

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik hoop het. Toen ik het in de kas legde dacht ik er wel meteen aan....

7. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Ellen:wie weet inderdaad een voorteken? Ik help je hopen!

8. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Oh Yuca, wat ontzettend rottig! Heel veel sterkte maandag!

Natas, ook een Meisje! wat leuk. En nu lekker meidendingen shoppen he?

Hier is alles prima heb wat last van duizeligheid en hoofdpijn en dat komt waarschijnlijk omdat mijn bloeddruk aan het zakken is. Hoef me geen zorgen te maken volgens de vlos.

Verder ook wat problemen op het werk. Ze willen me volgens mij kwijt op de plek waar ik zit. Het is een 40 uur plek, waar ik nu 32 uur zit. Dat vinden ze al krap en dat kan er volgens mijn baas alleen maar slechter op worden qua tijd en betrokkenheid. Natuurlijk kunnen ze daar nu niet veel aan doen. En mijn baas zegt ook dat hij dat wettelijk niet mag zeggen, maar dat het wel zo is. Ik heb een brief gekregen waarin een aantal punten genoemd worden waarom ik niet voldoende zou functioneren op mijn plek. Volledig onterechte punten welteverstaan. Ik vind het heel erg oneerlijk en ben er best boos over. We beraden ons hier inmiddels op de tegenreactie.

Liefs,
    Lientje

9. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    Ja maar dat is ook niet erg. Je bent het dus nog een beetje aan het verwerken. Veel beter dan ergens wegstoppen!

10. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    LMM: ik voelde deze maand eigenlijk ook niets dus dacht meteen dat het niet zo was!
    Hou de moed erin,je hoeft niet altijd iets te voelen!
    Ik duim voor je!
    Moby

11. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    Lientje: laat je niet wegsturen he? Zorg dat je genoeg tegenbewijzen hebt en doe alles vanaf nu op papier of bevestig een gesprek later op papier.
    Je kunt ook heel goedkope rechtshulp inhuren (via het internet), misschien alleen om te kijken wat je rechten zijn?
    Sorry dat ik klink als je moeder (ben ook wel 1 jaar ouder), maar ik heb altijd in personeelszaken gewerkt en ik weet hoe gemeen werkgevers kunnen zijn. ;)

12. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Lientje: wat vervelend zeg op je werk,maar laat je niet zomaar uit het veld slaan hoor!. Sta je mannetje.ehhh ik bedoel vrouwtje!
    Moby

13. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    @Moby: ik dacht dat jij zo'n pijn in je buik had? Ik voel ook helemaal niets.... stond gisteren misselijk op maar dat is alles..... en we hebben zo ontzettend hard gesmept.....
    Oh ik hoop het zoooooooooooooo!

14. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Veel sterkte
    @Yuca!
    dikke knuff meisje

@LastminuteMama
    wel jou theorie daar geloof ik in ervoor een meisje voor de eisprong erna een jongen en ik duim want mijn dochter toen hebben we ervoor geklust en nu was het erna,
    ik hoop want mijn droom is een jongetje nu!
    Maar een gezond meisje is even welkom...

Toch stiekem een jongetje gewenst we zien wel...

drukke dag gehad ,
    en lekekr buiten bezig geweest zalig is dat!

Liefs Ritje

Voor Yuca

15. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Mooiniet:dat klopt inderdaad, maar was vooral een paar dagen voor mijn NOD dag( 4 of 5)!
    sorry, ik bedoelde meer misselijk, pijnlijke borsten en heel moe!
    Jij let wel goed op zeg, mijn complimenten!
    Ik hoop het samen met je maar ik bedoelde ook eigenlijk dat we ons vaak zo concentreren op wat we allemaal zouden moeten voelen dat we vergeten dat het ook wel raak kan zijn als je niet echt iets voelt!
    Denk dat het bij mij misschien de innesteling was, die buikpijn.....gelukkig is het nu minder maar blijft wel een beetje zeuren!

16. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    hey lieve meiden,

Ben ik dan eindelijk. Gisteren lag internet hier eruit, heb dus nergens op kunnen reageren. Heb net een hele hoop bij moeten lezen, ben net klaar. Allereerst wil ik iedereen bedanken voor het duimen, en lola: jouw duimactie :thumup: voor mij heeft geholpen. Gisteren bij de ferti geweest voor een FM en...had een SUPEREI, 19mm (het was dag 11 van de cyclus en normaal is mijn ei dan rond de 14-15mm). Ik helemaal blij \:D/ natuurlijk. Deze zat in mijn linkereierstok. Toen werd de rechter bekeken, en...daar zaten nog 3 kleinere (2x 13.5 en 1x 12.5 mm). Ik nog blijer :whistle:. Dit was me nog nooit overkomen, meer dan 1 eitje. Mijn lichaam heeft deze keer goed gereageerd op de medicatie. Dit betekent dat ik vannacht om 04.30 uur de pregnyl moet spuiten en ik maandag om 16.30 uur de laatste IUI krijg. Dan wordt het dus opnieuw duimen en 2 weken in afwachting zitten. Was gisteren dus even in een jubelstemming, maar wil eigenlijk ook weer niet te vroeg juichen.

@ Lola: ik las dat jij een mooie echo hebt gehad. Wat fijn, gefeliciteerd! En geweldig dat jij niet zolang op de uitslag hoeft te wachtenvan de VP tegen die tijd. Vast heel veel succes en uiteraard zal ik voor je duimen.

@ Yuca: wat een rotnieuws! Ik wens je voor maandag heel veel sterkte en dat je daarna maar weer snel roze mag worden.

@ Natas: oh een meisje, helemaal top! Daar teken ik ook voor.

Nou meiden, sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer. Wens natuurlijk wel iedereen heel veel succes met wachten, klussen, zwanger worden/zijn. En natuurlijk nog een heel fijn weekend!

17. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant

Deze is voor jou, en wat een goed nieuws, een paar goede eitjes!
    Ik hoop samen met je meee! :)
    Moby

18. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Voor DIAANTJE natuurlijk!

19. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    Lief Moby, dank je! :p

20. @Annna: Wat leuk die tabel! Ik heb meteen even gespiekt op welke dag mijn man geboren is en hij is dus wel een zondagskind... :)

@Ellen: Ik heb je digiknuf bekeken, maar op mijn laptop doet het geluid het niet... :cry:
    Zal hem nog eens bekijken als ik achter de gewone pc zit!

@Lientje: Wat een vervelende situatie op je werk. Als je een rechtsbijstandverzekering hebt, raad ik je aan contact met hen op te nemen. Zij kunnen je adviseren in wat je nu wél en vooral níet moet doen...

@Diaantje: Dan ga ik nu dus nóg harder duimen... :D !

Wij hebben in de bewuste ronde 2 dagen achter elkaar geklust, omdat ik de uitslag van de ovulatietest twijfelachtig vond, dus hier kan het ook beide kanten op... ;)

Share This Page