35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Lola: dank je voor het duimen en het lieve kaartje! Helemaal lief! Tof van je dat je nu nog harder gaat duimen, kan het echt heel goed gebruiken!

@ Ellen: heb ook jouw digiknuf bekeken. Top!

2. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    NOD allemaal snel roze a.u.b. [-o<

Molly in afwachting van NOD
    26-02 Marieke ? :(:
    07-03 LMM + Mooiniet, 2x roze aub!
    09-03 Ellen
    18-03 Diaantje
    20-03 Anna
    22-03 Miss Daantje
    25-03 Smoeltje

AFSPRAKEN
    03-03 Diana 1e echo
    03-03 Molly Gyn controle
    03-03 Diaantje laatste IUI
    11-03 Miss Daantje 1e IVF gesprek
    13-03 Hanneke VK
    13-03 Lola VK echo
    13-03 Inez pretecho
    18-03 Inez 20 weken echo
    27-03 Natas 20 weken echo / Anna gyn onderzoek naar MK
    07-04 Lola vruchtwaterpunctie

BEVALDATA

03-07 Nin0
    06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 Pien
    03-09 Sasha
    17-09 HannekeR
    22-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    19-10 Diana
    03-11 Moby

Willen jullie a.u.b. allemaal duimen dat mijn laatste IUI raak zal zijn?

3. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    Hee meiden,
    Hier even een snel berichtje. Ik ben een paar dagen niet echt online geweest want onze nichtjes (twee stuks) logeren bij ons. Pffff, slopend hoor, kinderen :)

Het was vorige week spannend, maar ik ben helaas ongi geworden, twee dagen na mijn NOD. Mijn nieuwe NOD is 27 maart.

Morgenavond ga ik weer bijlezen en reageren!

4. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Marieke: jammer maar veel succes de volgende ronde; en geniet maar van je nichtjes............kan je alvast flink oefenen!
    Moby

5. @Marieke: Wat jammer, het was inderdaad behoorlijk spannend bij jou. Volgende keer dan maar...?

6. NOD - allemaal snel roze a.u.b. [-o<

Molly in afwachting van NOD
    07-03 LMM + Mooiniet, 2x roze aub!
    09-03 Ellen
    18-03 Diaantje
    20-03 Anna
    22-03 Miss Daantje
    25-03 Smoeltje
    27-03 Marieke

AFSPRAKEN

03-03 Diana 1e echo
    03-03 Molly Gyn controle
    03-03 Diaantje laatste IUI
    11-03 Miss Daantje 1e IVF gesprek
    13-03 Hanneke VK
    13-03 Lola VK echo
    13-03 Inez pretecho
    18-03 Inez 20 weken echo
    27-03 Natas 20 weken echo / Anna gyn onderzoek naar MK
    07-04 Lola vruchtwaterpunctie

BEVALDATA

03-07 Nin0
    06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 Pien
    03-09 Sasha
    17-09 HannekeR
    22-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    19-10 Diana
    03-11 Moby

7. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    @Yuca: Wat een droevig nieuws... :( Ik wens jullie veel sterkte toe de komende tijd.

8. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    OP NAAR EEN ROZE WEEK DAMES!!! :D Het gaat spannend worden.

@moby4: Wow, wat kun jij een mooie koekjes maken! Kunstwerkjes.

@Natas1 Gefeliciteerd!! EEN MEISJE!!! Wat heerlijk, nu kun je lekker gaan shoppen.
    Er zijn veel meer leuke kleertjes voor meisjes te vinden dan voor jongetjes. Mijn schoonzusje klaagt daar altijd over. (zij heeft een zoontje die drie maanden jonger is dan mijn dochtertje) Ze zegt altijd: 'dan ga ik een winkel binnen om wat voor mijn zoontje te kopen en dan kom ik weer met spulletjes voor Sophie naar buiten!' :)

@diaantje1 Yay, wat een goede FM, je hebt een prachtei. (en eitjes) :D We blijven voor je duimen. :whistle: [-o<

Hier nog steeds weinig nieuws, ik ben op van de zenuwen. Het slipstaren is nu pas begonnen. Het helpt ook niet dat ik af en toe toch weer wat bruine afscheiding heb hoewel ik weet dat dit niets hoeft te betekenen. Ben nog zoooo bang dat het fout gaat of fout zit, dat is wel een beetje het nadeel van zwangerschapspagina. Je leest zoveel, ik ga daardoor veel beren op de weg zien. :(

Bij mijn eerste zwangerschap stond ik daar veel positiever in. Ik had toen de instelling van natúúrlijk gaat het goed.

9. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Diaantje, het is bijna pasen, dus ik duim dat het helemaal goed komt met jouw superei. Heel veel succes!

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Yuca, meid wat een ontzettend rotnieuws voor jullie. Heel veel sterkte met de curretage en neem de tijd om het te verwerken en het een plekje te geven. En hopelijk mogen we je snel weer in het roze terugzien.

Marieke, jammer hoor.

Diaantje, oh meid, wat een geweldig nieuws voor je. Ik sluit me aan bij alle duimenden onder ons en wens je morgenmiddag heeeeeeeel veel succes.

Natas, wat geweldig he? Zo'n pretecho. En wat goed dat jullie kleine uk zo goed liet zien dat ze een meisje is. Meid, van harte gefeliciteerd en ga lekker shoppen voor de kleine dame. Als mama van een klein meisje kan ik zeggen, dat het erg leuk is, zo'n klein dametje.

Lientje, wat een nare situatie op je werk. Ik kan me voorstellen dat je hier wel even ziek van bent. Ik zou zeker iemand inschakelen als ik jou was om je bij te staan. Heb je ook nog even een PBtje gestuurd.

Voor een paar meiden wordt het weer spannend, die zitten al weer even op het wachtbankje. Ook voor jullie blijven m'n duimen draaien, want er kan en moet echt nog veel meer bij in het roze.

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Vlinder, ik kan me voorstellen dat je op bent van de zenuwen en inderdaad, bruinverlies helpt ook niet echt. Had je voor binnenkort al een afspraak staan voor een eerste controle?

12. Yuca

Yuca Actief lid

16 sep 2007
    141
    0
    0
    Tenerife
    Wat hartverwarmend toch,alle lieve woorden en knuffels.
    Gelukkig zijn mijn ouders hier, dat helpt ook heel veel en ik houd een dagboek bij. (Frappant is wel dat ik door allemaal drukte en familiebezoek 12 dagen niks had geschreven, ong de dagen dat het vruchtje al gestopt was met groeien. In het dagboek sprak ik tegen het kindje en ik heb dus geschreven dat het me speet dat ik al die dagen niet tegen hem/haar gesproken had)

Mijn vriend is nog steeds blij dat zijn zaadjes het gewoon doen, en dus zodra het weer kan gaan we er weer voor. Het was de eerste zwangerschap de eerste keer raak, dus we moeten er ook op voorbereid zijn dat dat nu een keer niet zo zou kunnen zijn.

Ik ben blij als het maandag is, want dan wordt het weggehaald en dan kan mijn lichaam weer even op orde komen en zijn cyclus terugkrijgen, dus ik hoop weer spoedig een cyclusbanner te mogen neerzetten.

Natas , wat fijn een meisje!
    Diaantje ik zal duimen!

Iedereen een fijne dag gewenst

13. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Precies, sinds je rugzakje met ervaringen bijgevuld worden word het ook moeilijker om te dragen :rolleyes:
    pffff zit hier ook mijn uren af te tellen en kan niets aan de situatie veranderen, het is zoals het is goed of fout.....

@diaantje, toppie veel suc6 morgen :D

Fijne zondag gewenst aan iedereen ;)

liefs

14. @Yuca: Uit jouw berichtje merk ik op dat je ondanks hetgene dat je nu overkomen is heel positief in het zwanger worden staat. Dat vind ik best knap! Met zoveel positiviteit gaat het binnenkort vast en zeker weer lukken... :D

@Vlinder: Hoewel iedereen weet dat bruinverlies meestal helemaal niets te betekenen heeft, is dat toch één van de dingen die je liever niet ziet. Je wordt er hoe dan ook nerveus van...
    Maar we gaan er van uit dat het bij jou ook niets te betekenen heeft. Wij blijven gewoon gezellig samen oplopen... ;)

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Lola het komt allemaal goed. Weet het zeker je krijgt je echo op mijn verjaardag dus dat is helemaal top ;)

Ik ben benieuwd hoe ik het deze week doe ;)

Ik moet wel ff wat kwijt ik zit ook op andere topics en op een zit een meisje van 20 ofzo net 10 maanden een vriend en die is bezig zwanger te worden. Misschien ben ik wel een oude muts en 'ouderwets' Maar jeee... doe ff rustig. Kijk eerst of die vent wel de vent is en of jullie relatie een stootje kan hebben. Maar goed het zal wel aan mij liggen. Het zijn ook vaak meiden uit moeilijke en gebroken gezinnen, die misschien graag iets voor zichzelf om voor te zorgen willen? Ik zou zeggen neem eerst een huisdier, kijken hoe dat bevalt :) ;)

Nou ja laat maar.... Wij zijn pas 3.5 jaar bij elkaar en soms denk ik nog we zijn nog maar zo kort samen... Het voelt goed maar wat hebben we nu samen meegemaakt. Nu dus de MA en dat heeft mij geleerd dat mijn mannetje goed over zijn gevoelens kan praten... das toch wel handy...

SanRob, hoe gaat het bij jou? Al een gesprek gehad of was het niet nodig....

16. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Lientje, ik moest even teruglezen, maar wat vervelend dat ze proberen je eruit te bonjouren. Want dat lees ik wel duidelijk uit je beschrijving.

Ik ken de situatie heb ook zulke managers gehad. :( ben eens uit mijn functie gezet toen ik ziek was. Was een makkie voor ze, want ze hebben de functie simpelweg verplaatst naar het buitenland toen. Maar jij bent nu wel 20 weken zwanger..., ze weten dat je ook niet meer al te veel kunt beginnen. Solliciteren met een groeiende buik is niet ideaal.
    Zouden ze wel een andere werkplek voor je hebben die je zou willen accepteren? (voor nu althans!)

Ik wens je er veel sterkte mee. Probeer zo min mogelijk te tobben erover.

Ellen, LMM,
    Het aftellen is begonnen voor de testers van deze week. Ik duim voor jullie!

Diaantje, jij ook succes!

Vlinder, sterkte met de spanning. Probeer vooral ook te genieten en de zorgen van je af te zetten. Zeg ik dapper, terwijl ik maar al te goed weet hoe moeilijk dat is.

Ik ben ook gespannen over de uitslag van de resterende onderzoeken van mijn moeder. Donderdag hebben we een gesprek met de arts. Ik ben blij dat ik mee kan.
    Mijn broer gaat volgend weekend op vakantie met zijn aan alcohol verslaafde vrouw, dat komt ook niet lekker uit. Ze gaan nog ver weg ook. Dus het is ook wel spannend of dat goed zal gaan.
    Lekker 'tob'gezin zijn we met zijn allen...

17. Ad 1) Ik denk dat je Vlinder bedoelt, Ellen... ;)

Ad 2) Jij gaat het vast héél goed doen :D !

Ad 3) Dit herken ik ook bij de septembermama's. Daar zitten veel erg jonge mama's bij en eentje er van heeft er 3 jaar over gedaan om zwanger te worden en ze is zelf pas net 22 jaar... :(
    Ik voel me daar ook niet helemaal op mijn plaats, moet ik eerlijk bekennen. Een aantal meiden had met 8 weken al een kamertje gekocht! Tuurlijk is het goed om positief in het leven te staan, maar een beetje realiteitszin is sommigen echt vreemd...

@Annna: Fijn dat je donderdag zo'n steun voor je moeder kan zijn...

18. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    ELLENK: nee gesprek nog niet gehad; net bed uit :oops: (was laat vannacht)Nee geen "spannenede"dingen gedaan :(
    Maar de zondag is nog niet voorbij.......

19. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    LIENTJE: laat je niet op je kop zitten!

DIAANTJE: vreselijk hard zal ik duimen; de laatste poging zal toch zeker goed raak zijn, daar gaan "we"voor.

20. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Ja Ellen, sommige zijn er vroeg bij. Ik was zelf nog een soort kind toen ik twintig was en werkte toen als au-pair in Parijs. Ik had daarna absoluut geen kinderbehoefte, maar toen ik wat kreeg met mijn man was ik 40 en na 4 maanden zwanger. Wij hadden allebei zoiets van mocht het lukken dan is het een wonder op onze leeftijd. Ik moet er wel bij zeggen dat ik hem al wat langer via gezamelijke vrienden kende en zeer leuk vond, maar het voelde gewoon heel erg goed. Gelukkig is dat nu nog steeds zo en we zijn in de wolken met het tweede wondertje op komst.

Bij ons geen kant en klaar kamertje met 8 weken zwangerschap hoor. Ik mag bij zijn als het 8 weken van te voren klaar is. Heb nu wel een paar kleertjes gekocht en die hangen in het toekomstige babykamertje, wat nu nog een soort inloopkast is. Wel zorgt de nesteldrang ervoor dat er binnenkort een nieuwe vloer (eindelijk na 2 1/2 jaar geleden verhuisd te zijn) in ons huisje komt en dat willen we toch voor de bevalling voor elkaar hebben en we hebben een nieuwe keuken die bijna af is (morgen is de bedoeling).

Straks weer eventjes naar Artis. Hoop weer even een praatje met de ooievaar te kunnen maken.

Deel Deze Pagina