Ellen & Lola, Bij de September mama's voelde ik me ook echt 'anders'. Ben blij dat ik daar niet meer bijhoor ... wreed 'grapje' Bij 6/7 weken werd er inderdaad al van alles gekocht en moesten sommigen al in een positiebroek. (DAT stel je toch zo lang mogelijk uit, die lompe hobbezakken...) Ook las ik van een dame die nog geen jaar geleden een late miskraam kreeg. Nu is ze weer zwanger van een nieuwe vriend. Hoe doe je dat? vraag ik me dan af. In zo'n korte tijd verder gaan met je wens, maar met een andere partner. Maar toch iets van de onbevangenheid van die jonge meiden, dat is wel wat ik toch eigenlijk ook wel zou willen. Eigenlijk hebben de meesten ook wel een soort 'zekerheid' dat wanneer het niet goed gaat met deze zwangerschap, dat er dan vast nog wel een ander kindje zou komen te liggen in die babykamer. Als je nog 20 vruchtbare jaren voor je uit hebt liggen, ben je vast ook minder gespannen. Van rugzakjes met bagage uit eigen ervaring of andermans ervaring, hebben wij natuurlijk ook wat meer last.
hey meiden Hier ook weer in de afwacht fase nog 3 dg tot NOD moet zeggen heb geen zwangerschaps symptonen dus ik denk dat het deze ronde niet raak is het enige wat ik gehad heb is hoofdpijn ....en veel afscheiding En op dag 20 afscheiding met sliertje bloed en verders niks nada.... nu wel af en toe buikpijn meer als ik veel gedaan heb niet als ik heb geslapen of stil zit maar zoals ik die inmiddels ervaren is hahah heeft het zoveel te betekenen dus we wachten rustig af iedereen su6 en feli voor de zwangeren liefs kaley
Ik heb dat ook wel bij de juli-mama's. Het heeft lang geduurd voor ik me daar aan heb gemeld, maar ik voel me er nog niet erg thuis. Heb er moeite mee om ze bij te houden en ze hebben ook allemaal al erg vlot al hun spulletjes in huis. Maar goed, dat moeten ze ook allemaal zelf weten.
@vlinder:dank je....geeft me lekker afleiding als ik daarmee bezig ben! Succes met wachten en slibstaren,heb ik ook last van!
Heee Kaley! Leuk je weer eens te zien! Doe je mee deze week aan 5x roze deze week? Geen symptomen zegt niets, zonder kan het ook!
Hey Kaley, leuk je hier weer eens te zien. Da's al weer even geleden. Spannend hoor, die laatste dagen voor je NOD. Ik duim voor je.
Diaantje, wat fijn voor je! Heeft het inderdaad toch geholpen al dat geduim. Ik hoop dat het maandag ook allemaal goed gaat en dat je toch nog zwanger wordt. Dat zou een feest zijn.....!
Marieke: wat rot nou dat je weer van voren moet beginnen Anyway, we geven de moed niet op, toch? En volgens mij zijn kinderen van anderen altijd vermoeiender.....
Vlinder, je bent al een stukje op weg toch? Volgens mij haal je inderdaad van alles in je hoofd en gaat het gewoon goed; net als bij Natas. En inderdaad, niet elke zwangerschap is hetzelfde. Ik wens je in ieder geval minder stress en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer genieten!
Ellen: ik ben het helemaal met je eens; is dat ook de reden waarom wij later zijn begonnen? Als ik terugdenk aan hoe ik was toen ik 20 was..... Echt nog helmaal niet klaar voor kinderen. Maar goed, vrouwen zijn snel volwassen en sommige zijn ook vroeg rijp blijkbaar. Ik begrijp je frustratie want zo voel ik me ook af en toe, maar ik probeer er niet te veel aan toe te geven. We zijn gewoonweg geen 20 meer en ik vind dat ik op deze leeftijd een veel evenwichtiger (en leuker?) leven heb en een kind veel meer te bieden heb. Als zo'n meis uit een gebroken gezin komt, wil ze natuurlijk voor zichzelf een warm gezin stichten, dat is logisch, maar of dat dan ook lukt? Ik denk echt dat wij onze kids meer te bieden hebben en dat hou ik voor ogen, jij ook?
Oh Anna, het gaat ff niet zo lekker he? Wat vervelend allemaal. Ik denk aan je en hoop dat je donderdag iets positiefs hoort.
Ik vind dat echt de allerliefste opmerking die een zwangere kan maken voor niet-zwangeren! Misschien wel omdat ik zo van dieren houd?
@Inez: Ik heb a.s. vrijdag een afspraak bij de gynaecologe. Bruinverlies heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook gehad, maar wel iets later. Dus tja, het blijft lastig. @Yuca: Ik hoop dat het gauw weer raak is bij jullie! @Diana: Moeilijk hè, dat wachten.... 8-[ Ik hoop zo dat je een mooie echo krijgt morgen! @Lola: Ik blijf graag gezellig samen met je oplopen. @Anna: Dank je voor je bemoedigende woorden. Ik hoop dat het donderdag mee zal vallen bij de arts. Hoe gaat het met je moeder? En dan ook nog de zorgen over je broer, veel sterkte. Hihi, de jonge moeders. Van één kant zou ik wel eens wat van die onbevangenheid willen hebben! Toen ik zo jong was moest ik er nog niet aan denken, zo veel andere dingen te doen eerst en nog mee te maken... maar dat is voor een ieder verschillend. @nin0: Was het leuk in Artis? @Kaley: Ik vind het toch nog wel goed klinken. Wie weet.... @moby4 Ja, afleiding is goed en ook nog leuk als je zulke mooie en lekkere dingetjes kunt maken. Dus jij ook nog aan het slipstaren?! 8-[ Ik weet hoe je je voelt. @Mooiniet Oh zodra ik een goede echo heb dan ik ga ik ook echt genieten hoor! Stiekum geniet ik al enorm van het feit weer zwanger te zijn omdat we het niet meer hadden verwacht na de diagnose endometriose en cysten. Maar juist dat feit maakt mij ook weer bezorgd en als je dan wat verhalen van anderen leest zo hier en daar... Hoe zit het met de andere zwangere dames? Ik heb weinig symptomen in vergelijking met de eerste keer behalve veel plassen en veel honger hebben hebben maar wat er absoluut boven uit steekt; ik ben zoooooooooo moe... Ik heb gewoon het halve weekend liggen slapen... Hebben jullie daar ook last van?
@ Marieke: wat jammer dat de zijn doorgebroken. Gelukkig heb je wat afleiding van je logeetjes. Heel veel succes in de volgende ronde! @ Vlinder: ja, was idd een hele mooie FM, de mooiste tot nu toe. Dank je voor het duimen, mijn duimen draaien voor jou dat het goed blijft gaan! @ Nin0: Pasen, ja, bijna, hoop tegen die tijd zwanger te zijn en dus niet meer met eitjes bezig te zijn. Dank je voor het duimen. Was het gezellig in Artis? En heb je de ooievaar streng toegesproken en naar dit topic gestuurd? @ Inez: dank je wel. Hoe is het met jou? @ Yuca: dank je wel, Ik duim voor jou morgen. Heel veel sterkte! Heel goed dat je zo positief denkt! @ Diana: dank je wel. Jij ook heel veel succes morgen! Wij rekenen op goed nieuws! @ Anna: dank je wel. Wij komen weer samen naast elkaar op het wachtbankje zag ik. Gezellig! Alvast heel veel succes met je moeder donderdag. Natuurlijk duim ik ook voor je moeder! @ SanRob: dank je, wij hopen ook dat de laatste poging raak mag zijn. Maar natuurlijk duim ik ook voor jou. Heb je het gesprek al gevoerd? En nog spannende dingen gedaan het weekend? Veel succes! @ Kaley: leuk je hier weer te lezen. Spannend voor jou! Veel succes en wordt maar snel roze! @ Mooiniet: het duimen heeft idd heel goed geholpen, dus ik hoop dat jullie er morgen en de eerstkomende 2 weken ermee door willen gaan. Zou zeker een feest zijn als deze laatste poging zou lukken. Is het tenminste allemaal niet voor niets geweest. Hier weinig nieuws. Alleen wat zenuwen voor morgen! Nog een fijne avond allemaal!
Dank je Weet steeds zekerder dat het niet raak is, maar zou zo blij zijn met een menstruatie, curettage is inmiddels 74 dagen geleden. Yuca, meis, sterkte morgen, ik denk aan je, en leef met je mee. @ de rest, sorry dat ik hier momenteel weinig kom, maar ik probeer wat afstand te nemen (wat niet lukt ), post eigenlijk alleen in het tempkaartjestopic.
Maakt niet uit Molly.... We zitten allemaal wel eens in een ik-neem-wat-afstand-dip... Ik heb dat meestal de eerste dagen van mijn nieuwe cyclus ... Die gewoon nu pas over 9 maanden begint want we blijven gewoon optimistisch.
Molly, succes morgen bij de gyn, het is inderdaad tijd dat er wat gaat gebeuren. Als het dan niet roze is dan maar rood, als je maar verder kan want zo kan het echt niet! Yuca: veel sterkte morgen! Diaantje: duim duim duim duim duim duim duim......en spreek dat ei toe! Vlinder: jij ook succes bij de gyn! Dat bruinverlies heb ik in m'n (helaas te korte) carriere als zwangere niet gehad maar weet nu wel dat het niet altijd iets hoeft te zijn! Hoop dat je er gerust vandaan komt! Ellen + Mooiniet (aka de wachtbankmeisjes) hoe voelen jullie je? Hier eigenlijk opvallend weinig symptomen ten opzichte van de afgelopen 2 maanden of ik negeer ze nu? Borsten doen sinds vanmiddag wel iets meer pijn en ik had een chocoladeaanval. Gelukkig had ik gisteren sinds tijden weer eens een Cote d'or reep gehaald maar die is nu dus weg. Diana: zei die ooievaar nog iets terug of had hij het te druk? Hij kan er toch best even 3 in het roze zetten van de week, zo lastig is het niet. Alle andere dames: slaap lekker zometeen!