35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

@Moby - heb jij al een afspraak bij een verloskundige?

2. Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Ja zou wat zijn dat we ook roze werden hahaha

de afgelopen maanden heb ik na mn 3 miskramen in 4 maanden tijd alles even van me afgezet ook doordat we aan het verbouwen zijn ...

elke keer is het weer een verrassing wat ons lichaam nu weer doet ...we zien het allemaal wel
    het enige wat ik heb is moe maar ach bn ik wel vaker hahaha en heb hoofdpijn gehad maar kan ook door eisprong zijn geweest ....

we moeten nog even wachten wat ik nu niet heb is bruine afscheiding voordat ik ongie moet worden maar ja kan vandaag nog komen natuurlijk meestal heb ik dat 2 a 3 dg van tevoren al
    dan weet ik meestal oh ik word ongie ...inmiddels na 3 x zwanger zijn te geweest ken ik mn lichaam een beetje hahah

heb nu handleiding meegegeven waar die evt in kon nestelen hahaha weet niet of het effect heeft hoor zal mij benieuwen hihii

liefs kaley

3. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    @LMM: ik voel nog steeds heel weinig, behalve mijn (.)(.) een klein beetje sinds gisteren avond... verder inderdaad alles normaal, dus het wordt echt spannend over 4-5 dagen!

4. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    @Kaley: Meid, ik hoop dat je ongi uitblijft, want dat heb je zeker verdient!
    ehh....handleiding? ;)

5. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Goedemorgen meiden,

om 16.00 uur heb ik mijn afspraak/echo, probeer me rustig te houden maar lukt natuurlijk niet, alle scenarios gaan door m'n hoofd, de goede en de slechte :(

Ik hoop alleen dat ik jullie vanavond een positief verhaal kan vertellen en ik wens iedereen suc6 vooral diaantje die net als ik een laatste kans krijgt vandaag pffff moeilijk hoor

en natuurlijk Yuca ;) .....

liefs

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Molly, veel succes vandaag bij de gyn.

Diaantje, ook jij heeeeeel veel succes vanmiddag. Met zoveel eitjes moet er toch wel iets goeds van komen deze keer. [-o< [-o< [-o<

Aan allen op de wachtbank: verboden voor :evil: :evil: :evil: de komende maanden.

Hier gaat alles op een urineweginfectie na wel goed. Heb hier een kuurtje voor gekregen en hoop dat deze kuur aanslaat en dat ik er niet nog een ga krijgen. Krijg altijd zo'n last van m'n darmen van zo'n kuur.

Verder ben ik nu volop aan het genieten. Heb vorige week de eerste kleertjes voor de kleine gekocht. Ben toch wel weer wat verbaasd van hoe klein die eerste kleertjes zijn. Zo lief.
    Van Alyssa had ik nog wel veel unisexkleding liggen, alleen zij is een winterkindje en onze zomerbaby heeft niet veel aan winterkleding.

7. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Dames met afspraken vandaag, veel succes. Ik duim voor jullie en

de hartelijke groeten van de ooievaars. Ze waren rijk vertegenwoordigd gisteren en ik heb ze natuurlijk even toegesproken en ze gaan hun uiterste best doen voor jullie. Ook het pas geboren babygirafje gezien, wat een scheetje en al zo groot voor 1 week oud.

8. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Molly: wens je vandaag heel veel succes, met welke kant het ook op gaat, roze of rood, liefst roze natuurlijk, duim, duim, duim.

@ Ellen: echt geweldig, zo positief als jij denkt. Ik hoop het voor je en zal deze week heel hard duimen.

@ LMM: ja, ik spreek alle 4 de eitjes streng toe vanmiddag tijdens de IUI. Als er nou maar eentje is die ervoor zorgt dat het deze keer eindelijk raak mag zijn, ben ik happy :) . Voor jou ook een spannende week. Hopelijk ben je aan het eind van de week roze. Duim heel hard voor je!

@ Kaley & Mooiniet: voor jullie draaien mijn duimen ook hoor.

@ Diana: meisje, jij hebt vanmiddag gewoon een hele mooie echo, daar duim ik voor. Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte.

@ Yuca: jij heel veel sterkte met de curretage, meid! Zal aan je denken.

@ Inez: dank je! Wat balen van die urineweginfectie. Hopelijk slaat het kuurtje aan. Mooi dat je aan het genieten bent. En idd, die hele kleine kleertjes zijn echt heel lief. Hoop dat ik ook snel mag 'kleine kleertjes shoppen'.

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Diaantje, ik hoop en duim met je mee!

10. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Shiela: nee heb nog geen afspraak;je kan bellen rond de 8 weken en dan een 1e afspraak maken.
    Ik denk dat ze het eerder gewoon te vroeg vinden!
    jij wel dan?

11. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Alle AFSPRAAKDAMES veel succes vandaag en MOLLY jij ook!
    Moby

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    In de 3de ronde.

Heel veel sterkte vandaag meis!

13. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    @Moby,
    Ja, wij hebben voor 2 april een afspraak. Bij ons zei de dokter juist snel te bellen omdat we 35+ zijn. Dat was voor hen makkelijker met afspraken inplannen.
    Duurt lang allemaal he? Heb jij dat niet?

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Diana en Diaantje succes vanmiddag... :)
    Gaat helemaal goed komen ik voel het.

Ik ben vandaag een beetje misselijk (dat is echt iets nieuws) maar dat komt denk ik omdat ik zo slecht geslapen heb vannacht en ik had mijn wekker ook nog een uur te vroeg gezet. Heel fijn (vond mijn mannetje ook!)

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Zo, ben ik eindelijk weer ;)

Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties! :D
    Ik ben zo blij dat de baby, voor zover te zien, helemaal gezond is! En het is ontzettend leuk te weten wat het geslacht is, dat maakt het allemaal 'echter' en concreter. Klinkt goed, en maf, om te zeggen : we gaan shoppen voor onze dochter!

Chris draagt zijn lot dapper :)
    Hij zal het nog een keer moeten doorstaan, leven in een kippenhokhuis ;)

Ik heb de foto's van de echo in mijn album gezet (zijn er veel hoor ;))
    En foto's van wat we dit weekend allemaal gekocht hebben : we hebben de keus kunnen maken in de babykamer, de kinderwagen, maxi cosi, en de box.
    En nu kunnen we tuurlijk ook meisjeskleertjes kopen i.p.v. in de unisexkleertjes blijven..... tis haar oma's schuld, die begon ermee :). Ik heb me ingehouden en 'maar' 2 setjes gekocht, maar ik ben nog niet op de site van Inez geweest ;)

LMM en Ellen : zit een kern van waarheid in het verhaal dat bij ovutesten meer meisjes geboren kunnen worden. In dit geval zeker, want het klussen was deze ronde gelukt 3 dagen voor de eisprong en de dag voor eisprong (posi ovutest). De dag van de eisprong niet.

Lientje : verdarrie, wat een narigheid op je werk!
    Pfff, in stress en problemen heb je nu al helemaal geen zin. Succes ermee!

Vlindertje : bruinverlies is eng in de zwangerschap, ik weet het.
    Maar gelukkig heeft het in de meeste gevallen niets te betekenen, de 1ste keer is het bij jou ook goed gegaan.

Molly, succes bij de gyn!

Diana : ik hoop voor jou veel plezier bij de echo vanmiddag!

Over sommige andere zwangeren : ja, ik heb soms moete met hoe het er in het augustustopic toe gaat. De hoeveelheid mensen en de drukte in dat topic is een oorzaak, maar ook sommige jonge meiden.

Aan de wachtbankdames : ik duim! [-o<

16. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Natuurlijk kom je met een positief verhaal, want wij duimen voor je!
    Heel erg veel succes vanmiddag en tot vanavond!

17. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Shiela: ik heb toch ook maar even gebeld en kon toch al een afspraak maken voor 31 maart!
    Het duurt inderdaad allemaal lang maar dat komt denk ik ook door de onzekerheid of het wel goed gaat en goed zit...
    Omdat je op forums van alles leest houdt dat je bezig.
    Ik heb me voorgenomen om ervan uit te gaan dat het goed zit en er maar van te genieten!
    Als ik me elke dag druk moet maken of alles wel okee is duren de 4 weken voor ik bij de vk terecht kan een eeuw!
    Ik hoop dat ik me aan mijn voornemens kan houden en gewoon kan genieten van het feit dat ik op dit moment zwanger ben!
    Moby

18. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Natas1:Mooi zeg, die echo-fototjes en echt heel duidelijk!
    En allemaal leuke spulletjes voor je aanstaande dochtertje......vooral het kamertje ziet er schattig uit!
    Gr, Moby

19. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    @Moby - haha, we blijven dan lekker gelijk lopen. Jij gaat dan 2 dagen eerder naar de verloskundige. Weet je of je dan gelijk een echo hebt of niet?
    Wij wel.

20. @Diana, Molly en Diaantje, ik duim heel hard voor jullie vandaag. Veel succes!

@Yuca: Ik wens jou héél veel sterkte vandaag!

@Kaley: Ja, je gaat je van alles in je hoofd halen, de dagen voor je NOD... Maar een sliertje bloed rond dag 20 kán ook van een innesteling komen... :D
    Maar zoals LMM altijd zegt: 'Geen bloed, geeft moed!'

@Ellen: Dan krijg ik dus op jouw verjaardag een leuk kadootje... ;)

@Mooiniet: Zeker weten dat kinderen van anderen vermoeiender zijn. Ik merk nu zelf dat ik van mijn eigen kind zóveel kan hebben (niet te verwarren met de gedachte dat Jasmijn van mij dus ook alles mag, zeker niet)! Die kleine uk heeft een bron van geduld in mij aangeboord, waarvan ik niet wist dat ik die had... :D

@Vlinder: Ik heb nog steeds nauwelijks zwangerschapssymptomen, maar na de mooie echo van vrijdag heb ik daar niet zo'n moeite meer mee... :D Ik merk wel dat ik wat sneller moe ben dan anders, maar toen ik zwanger was van Jasmijn was ik in het begin héél erg moe...

@Inez: Leuk toch, een winter- en een zomerbaby? Al is het maar omdat je weer een reden hebt om babykleertjes te shoppen... ;)
    Ik lees hier regelmatig wat over jouw site, waar vind ik die?

@Natas: Mooie duidelijke echo's hoor! Leuke kleertjes ook, dat pakje van Nijntje heeft Jasmijn ook gedragen... :D

Goh, ik ben blij dat ik niet enige ben die zich een beetje een 'oud wijf' voelt tussen al die jonkies...

Gisteren zijn we met Jasmijn gaan zwemmen in het zwembad van De Loohorst (Center Parcs). Jasmijn vond het echt geweldig! Zó geweldig dat het bijna iedere keer huilen was als we het water uit gingen. Jemig, wat kan zo'n dreumes krijsen, zeg! Al vanaf ze drie maanden oud was, ga ik met haar babyzwemmen en dat effect is op zo'n dag duidelijk merkbaar. Ze is totaal niet bang en vind alles even geweldig!

Dit is een foto van papa en Jasmijn in het golfslagbad (al golfde het op dat moment niet)...

Alleen eindigde het dagje uit voor mij wat minder. We hadden frietjes gegeten in het zwembad en niet lang erna werd ik wat misselijk. Thuis aangekomen voelde ik me inmiddels ziek genoeg om rechtstreeks mijn bed in te duiken en vannacht heb ik dus boven het toilet en de emmer gehangen. Ik denk niet dat de frietjes de boosdoener zijn, aangezien Jasmijn daar ook van heeft gegegeten. Maar voordat we gingen was ik ook al even niet lekker, maar dat zakte weer snel. Ik had thuis een paar mini-pizzatjes gegeten (mijn zwangerschapstic :oops: ), maar ik geloof dat ik daar nu van genezen ben... ;)

Ik heb me vanmorgen dus ziek gemeld en Roy heeft Jasmijn om 7.30 uur naar het kdv gebracht. Inmiddels gaat het gelukkig alweer wat beter...

Deel Deze Pagina