Natas, lekker geshopt al zie ik. Mooi kamertje hoor en leuke kleertjes. Enne, mooie foto's hoor. Lola, heb je een PBtje gestuurd, zag dat je die al had ontvangen. Wat jammer dat je ziek bent geworden na je uitje. Beterschap! En wat is jullie kleine meid lekker aan het genieten van het zwemmen. Alyssa vindt dat ook zo heerlijk. Moby en Shiela, fijn dat jullie de eerste afspraak ook hebben staan nu.
Lola, wat een heerlijk bekkie van Jasmijn met haar papa in het water! Doe rustig aan, veel beterschap.
@moby - ik denk dat jij ook gelijk hebt wat betreft het ongeduldige. Ik zou zo blij zijn als eerst eens die 12 weken voorbij zijn. Dat zegt in elk geval al heel wat en dan kunnen we het ook heerlijk van de daken schreeuwen. En ik probeer op dit moment zo min mogelijk negatieviteit om me heen te hebben. Hoe egoistisch dat misschien ook is! Ik wil me niks hoeven te verwijten!
Shiela: ik weet niet of ik dan meteen een echo krijg, heb ik niet gevraagd! Afwachten maar........... En probeer inderdaad positief te blijven dan probeer ik het ook! moby
@Shiela en Moby: Ik begrijp jullie zĂł goed! Met name tijdens de zwangerschap van Jasmijn kon ik de weken wel vooruit kĂjken... Je wilt zĂł graag de bevestiging krijgen dat het allemaal goed zit!
Nou, 40 minuten te laat werd ik binnengeroepen en ik heb mijn verhaal gedaan en heel duidelijk aangegeven dat ik gek werd van de onzekerheid en dat ik nu wel eens wilde weten wat er in mijn lijf omgaat. De gyn heeft een echo gemaakt. Verdikt baarmoederslijmvlies, rechts meerdere kleine eitjes, links zag ze gelijk een cyste, maar daarna krabbelde ze wat terug en had ze het over dat dat een ei van 2.4cm is en dat er ook en een ei van 1.6cm zit. Ik vroeg direct hoe groot een ei moet zijn voordat het springt, en dat is gemiddeld 2.4cm. Ze zei erbij dat het best zou kunnen dat het grootste ei een oud ei is wat niet gesprongen is en als ik naar mijn temperatuurlijst kijk zou me dat niets verbazen. Komt bij dat als dit ei nu op springen zou staan ik dat wel had geuit door mijn vent te bespringen Nou heb ik dat zaterdag nog gedaan, maar dat was niet zo onbedwingbaar als toen de ov.testen positief waren. Bijgaand een mobiele foto van de 2 eieren links. De grote heeft er een streep doorheen staan, wat betekent dat er hormonaal wel wat aan het rommelen is (geen idee of dat positief of negatief is). Maandag om 9.50 uur mag ik terugkomen en dan krijg ik weer een echo zodat we kunnen zien wat deze 2 eieren aan het doen zijn of hebben gedaan. Pfewww. Ik zit op mijn werk en probeer na 17.00 uur bij te lezen.
@Molly: Dat klinkt dus eigenlijk niet verkeerd. Alleen weet je nu nog steeds niet hoe deze cyclus zich verder ontwikkelt. Hopelijk kunnen ze je daar over een week ook een antwoord op geven...
Ik denk niet dat dit 2 kansen zijn, Ellen. Ik denk zelf ook dat het grote ei een oud ei is. Is er maandag niets veranderd dan gaan we bloed prikken.
@Molly: je krijgt nu in ieder geval een onderzoek en dat heb je nodig! @Natas: een roze Maxicosi........helemaal geweldig! @Diaantje: Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim, Duim,
Natas, ik zie dat je een dochter bij je draagt, wat gaaf! Straks even in je album kijken, kan nu niet ivm met "hijgers" (oftewel, het eerste wat docenten en studenten zien als ze deze kamer binnen komen is mijn beeldscherm).
Goed zeg dat je nog even gebeld hebt. Zie je, deze site is ook goed voor goede ideeen. En inderdaad, genieten en misschien moet je hier dan wat minder komen of lukt dat niet?
@Lola: wat een lief meiske heb je! Verder beterschap! Ik eet sinds oud en nieuw geen ravioli achtige producten meer omdat ik doodziek ben geweest. @Natas: Echt leuke dingen heb je gekocht! Ik heb commentaar geplaatst bij 1 van de fotos @Molly: Wat ingewikkeld zeg, maar wat betekend dat nu voor het kleinere/jongere ei? Of hoor je dat maandag pas?
Molly: jeetje wat spannend allemaal,hoop dat je maandag meer duidelijkheid krijgt! En ik ga inderdaad maar genieten! Mooiniet: misschien moet ik dat maar doen;weet alleen niet of dat lukt;ik ben toch steeds nieuwschierig hoe het met iedereen gaat. En.....voel jij al iets en je schreef dat je steeds moet boeren.............hoop dat het net als bij mij geen ''slechte gewoonte'' is! Succes Moby
@Molly ik duim voor je dat 1 van de eitjes toch bevrucht word @Diaantje veel succes Hier wel gisteren met dochter gepraat en ze was overstuur heeft vrijdag op school liquede speed te drinken gekregen van vriendin, het was voor de fun een joke! Ik vond het verschrikkelijk Amber mijn dochter ook en schuldig! De school gecontacteerd en dus is nog gebeurd, gewoon uit fun! mijn dochter is geen heilige maar wel enorm tegen drugs! ik schrok me een hoedje,,, er is huiszoeking met dat meisje gebeurd en haar ouder want het kwam van thuis, mooi voorbeeld! De directeur was meevoelend en werkte mee en nam iedereen even appart strakt de schuldigen neemt de ouders tot bij hem en houd de politie op de hoogte, de reactie daar was positief, mijn dochter hou ik een weekje thuis tot alles gekalmeerd is! Al wenend ben ik haar gaan halen op school maar ze is ook zelf naar de directeur gestapt en das toch moedig! Ga me wat kalmeren nu heb het nodig! Liefs Ritje
@ Mooiniet, een niet gesprongen ei schijnt vanzelf te verdwijnen en die van 1.6cm zou tegen of in het weekend op de 2.4cm moeten zitten en moeten springen. @ Moby, als ik uitga van mijn zogenaamde NOD die geen NOD is geworden doordat het ei waarschijnlijk niet is gesprongen zit ik nu al weer op CD 8, dus kan ik weer met Ovulatietesten gaan beginnen en klussen als we die behoefte voelen Voel wel steeds mijn eierstokken nu, door de inwendige echo. Links was heel gevoelig.
hallo allemaal, Bij mij is er weer een dreigende miskraam op komst. Wilde dit jullie maar even laten weten. Voor wie er meer over wil weten, ga je maar eens lezen bij onderdeel miskraam (weer slecht nieuws) groeten miesje
Je kunt dus niet erg streng zijn voor jezelf? Geeft niet hoor, als je er maar niet slechter door wordt zeg ik altijd maar! Nee, voel nog weinig.... maar hoeft ook niet perse! En wat betreft het boeren; ik kan, sinds ik gestopt ben met roken, geen rauwkost meer eten, omdat dat heel erg gasvormend werkt in mijn darmen en dan boer ik uit alle gaten zeg maar Helaas vind ik rauwkost errug lekker, en heb dus vorige week toch wat gegeten..... lekker bleekselderij en witte kool enzo.... FOUT! Dus ik denk eigenlijk dat het daaraan ligt. Nou ja, we zien wel. Ik ben ook heel erg benieuwd waarom het zwanger worden niet lukt en als ik ongi word, dan moet ik meteen de gyn bellen voor een hele maand onderzoeken. Vind ik ook wel goed eigenlijk. Weten we waar we aan toe zijn.....kunnen we een nieuw plan maken..... Jij succes met genieten en probeer inderdaad te relaxen. Veel wandelingen en je moet je laten masseren door je mannetje. Dat helpt zeker!