Ritje: Wat een verhaal weer! Dat soort dingen hoor je alleen op het nieuws maar gebeurd toch niet bij je dochter op school (denkje). Ik hoop dat dat meisje (met die slechte vorm van humor) flink gestraft wordt en haar ouders 2x zo veel! Ik kan me herinneren dat bij mij op school vroeger ook kwajongens rondliepen, meestal met ouders die het te druk hadden om op te voeden..... Heel veel succes en ik hoop dat die troep snel uit je dochters lichaam is verdwenen.
Hey miesje. Dat is vet kl*te dat je dat nu al weet. Ik heb je berichtje gelezen. Helaas ken ik je nog niet maar ik wens je toch heel veel sterkte aanstaande vrijdag en in de komende weken.
@Ritje: wat een heftig verhaal zeg! Ik heb zelf een zoon van 12 en moet er niet aan denken dat hij met zoiets thuis komt;is toch de angst van elke ouder? Hou haar inderdaad maar even thuis om weer effe op adem te komen en bij te komen van wat er is gebeurd! Sterkte! Moby
Hé Miesje, sterkte meisje. Ritje, niet te doen dit verhaal. Doet me denken aan de raad van mijn vader toen ik uit begon te gaan. Nooit je glas laten staan, altijd in de gaten houden...Zowat de enige raad die ik gevolgd heb maar notabene door vrienden ook flink ziek geweest, hadden voor de fun wat lsd in mijn glas gedaan. Afijn, verwen haar maar lekker. Is veel moed voor nodig om tegen je eigen vrienden in te gaan.
Inez, sterkte met je infectie, nooit leuk natuurlijk! Lola, wat staat Jasmijn weer mooi op de foto! Opeens toch wel een zangerschapssymptoom dus... Molly, ik zag je foto en dacht even dat het cystes waren. Die zien er nl net zo uit (voor mijn idee dan) Gelukkig zijn het nog eitjes. (of in elk geval passen ze in die categorie). Ik heb zelf een cyste gehad van 6 cm na de curettage, die was gelukkig een maand daarna ook vanzelf weg. Spannend of ze springen deze week, fijn dat ze dat volgende week weer gaan controleren. Ritje wat een verhaal zeg! In deze wereld willen wij toch nog kinderen plaatsen he!?! Soms bedenk ik me wel eens aan alles wat onze kindjes, of nog te maken kindjes nog op hun pad kunnen tegenkomen. drugs, loverboys, internetpesten, pedofielen, knokpartijen, mishandeling op scholen... en wat al niet meer. De wereld voor tieners en jong volwassenen kan best zwaar zijn. Dapper meiske dat ze zelf naar de directeur is gegaan. Ik hoop dat ze ook 'leukere' vriendinnen heeft. Maar nog meer hoop ik dat deze er goed van leert. Miesje, Heel veel sterkte! Ik wacht nu op een eisprong, of niet. Mijn signalen zijn helemaal niet zo duidelijk. Ovutesten worden nu weer vager, BMM is hard... was dacht ik eerst zacher. Ik wilde dit soort dingen doen, om wat meer inzicht te krijgen in mijn cyclus. Maar op dit moment brengt het alleen maar onzekerheid. Het vervelende is dat mijn vriend het heel druk heeft gehad en we dus al een tijd niet gevreeen hebben. Ik word daar altijd een beetje zenuwachtig van, wat als we de eisprong missen... Nou ja, wat dan, dan gaan we gewoon naar de volgende maand natuurlijk. Maar het zou wel zonde zijn, toch!?
Tsssssssss ik wil ook paaseieren (of 1 is eigenlijk wel genoeg), maar ik krijg die van mij gewoon 2 weken voor het echte Pasen!
HET gesprek is nog niet van gekomen. Dat is dus wel een nadeel van elkaar alleen maar in het weekend zien en alsie dan ook nog pas op zaterdagmiddag thuiskomt..... Gister dus errug laat uit bed, daarna issie gaan sporten, daarna gelijk naar verjaardag , daarna gelijk naar mn ouders eten en WEG weekend. Want omdatiie opn belachelijk vroeg tijdstip er op maandag weer uit moet is de zondagavond ook meestal kort. Maar meestal vind ik het niet erg hoor, dat we elkaar alleen in het weekend zien.Maar als je wat te bespreken hebt, waar je echt ff de rust bij en voor moet hebben.... Morgen herkansing, dan issie misschien weer thuis. En anders toch maar telefonisch.
Jeetje Ritje watn verhaal. Dat is iets waar je als ouder bang voor bent (denk ik).Verwen haar maar lekker.
Goede avond lieve meiden, Dank jullie wel voor het duimen. Hoop dat het weer geholpen heeft. Nu twee weken in spanning afwachten of de laatste IUI gelukt is. Mochten de zich toch aandienen over 2 weken, dan moeten we een afspraak maken bij de ferti om te evalueren. @ Ellen: zal toch voor je duimen dat je misselijkheid niet van de slaap is, maar van....! @ Natas: mooie echo meid! En wat een leuke spulletjes heb je gekocht. Vooral de maxicosy vind ik helemaal geweldig. Wat is het toch leuk shoppen voor een meisje, he! @ Lola: wat is die kleine van jou aan het genieten in dat water. Hele leuke foto! Dat je ziek bent is natuurlijk niet leuk, wens je heel veel beterschap! Rust goed uit! @ Molly: niet verkeerd die eitjes van jou. Hopelijk springt die van 16 mm op een mooi tijdstip! Je weet wat je te doen staat! Hoop dat ze maandag goed nieuws voor je hebben, ik duim! @ LMM: dank je voor de roze duimen. Heel mooi dat roze! Hoop dat de rest ook roze wordt! @ Ritje: wat een verhaal. Het is idd niet de makkelijkste tijd voor kids in de pubertijd. Heel veel sterkte ermee. Vertroetel haar maar even thuis. Oh jee, de bel, mijn schoonouders staan aan de deur. Ik vertel vanavond of morgen wel even verder. Fijne avond allemaal! Dikke kus Diaantje
Ja, deze gedachte schiet mij ook regelmatig door het hoofd. Maar aan de andere kant blijf ik de hoop koesteren dat onze kinderen de wereld weer een beetje mooier gaan maken...