Ritje, meid wat heftig zeg, wat er is gebeurd. Daar moet je inderdaad als ouder zijnde niet aan denken. Brrr. Molly, spannend hoor, met die 2 eitjes. En over een weekje al weer terug voor nog een controle. Da's wel fijn. Enne, die paaseieren, die zijn je gegund hoor, of misschien wel een paaskindje, nog beter toch? Diana, hoe was de echo? Diaantje, natuurlijk blijven we ontzettend voor je duimen? Enne die afspraak voor evaluatie? Laat dat dan aub een afspraak worden voor een eerste prachtige echo, want dat is je echt gegund! SanRob, jullie gesprek is er nog niet van gekomen. Dan is het inderdaad een nadeel wanneer je elkaar alleen maar in het weekeinde ziet. Succes meid, want het wordt er niet makkelijker op om het te bespreken. Miesje, heel veel sterkte meid!
He Miesje wat naar nou toch............. bah! Diaantje wat spannend nu toch weer. Wij duimen allemaal voor je Natas: mooie echofoto's en lekker om je zo uit te leven met shoppen. Onze keuken is nog steeds niet af, komend weekend dus maar weer. Wel weer een huis vol stof en rotzooi. Kan ik nu niet zo goed tegen, maar beetje bij beetje wordt het heel mooi. Vandaag nogal moe. Ik wil teveel, maar merk dat ik het toch een beetje rustig aan moet doen en de nesteldrang wordt nu echt heftig. Binnenkort maar eens verf halen, want de kamer van mijn zoontje moet nu ook een make over krijgen. Ideeen genoeg, nu alleen nog wat extra tijd en energie. Over twee weekjes lekker even met vakantie.
Hi meiden, jullie steun heeft geholpen het hartje klopt! Gyn was heel positief, zag er goed uit moest voor een extra echo naar een ander apparaat omdat zijne niet zo precies was met meten.....zelfs het hartje gehoord het is echt ieniemienie frummelke en heb gelukkig heel fijne gyn die me "positief" beïnvloed omdat toch die angst blijft dat het hartje weer stopt maar ja wat wil je na 2 mk's Maar hij heeft gelijk, de natuur z'n gang laten gaan en zorgen dat alles goed gaat groeien Dus voor het lijstje de volgende afspraken 17 maart 2de echo (kijken naar groei) 7 april nekplooimeting @diaantje voor jou ook een goede uitslag, je hebt je best gedaan @Miesje liefs
Diana, gefeliciteerd met deze mooie echo en wat leuk dat je over 2 weken ook al weer mag terugkomen. Fijn he? Zo'n meedenkende gyn.
Bedankt iedereen, eerst viel men haar aan schoolgenootjes he maar uit angst, nu zijn de moeders actie ook aan het nemen en heb al lieve telefoontjes gehad doet mijn dochter ook plezier! Zaterdags hadden ze het weer gedaan en het andere vriendinnetje lag ineens black out! is om te rillen wilde de moeder bellen en dit toch vertellen om dochter te waarschuwen eer het verder gaat mocht niet van mijn dochter, tot de moeder mij contacteerde! viertien was ze erg he alles is goed nu maar er gaan sanctie's genomen worden door de school.... Het ergste is dat kind heeft het van haar thuis bij moeder haar vooraad weggenomen leuk hoor! goed voorbeeld! Mijn dochter is rustig voor haar doen en ervan gepakt ... maar word goed verzorgd en geknuffeld! Het blijft een goed eind te worden.... Liefs Ritje
@Ritje, wat een verhaal! Het is toch niet te geloven wat ze tegenwoordig op die scholen allemaal doen....Zag net dat je vandaag 10 weken bent, klein mijlpaaltje! @Inez: beterschap! Krijg je wel medicijnen? @Natas: net nog een keer naar je foto's gekeken (vanmiddag op kantoor ging dat niet zo...) Wat is ze mooi en wat heeft mama al lekker voor haar geshopt. Babykamertje is echt prachtig! @Diana: gefeliciteerd met je mooie echo! @Vozzie: 2 dagen overtijd? Ga je het spannend maken? @Yuca: is het meegevallen vandaag? @Mooiniet: jij ook pijnlijke (.)(.) en verder niets? Doen we het "in stilte" deze keer? Hier ook niet al te veel merkbaar behalve dan (.)(.) en da's niet eens zo erg... Tijd voor een lijstje, hoop dat ik alles heb: NOD - allemaal snel roze a.u.b. 05-03 Kaley 07-03 LMM + Mooiniet, 2x roze aub! 09-03 Ellen 18-03 Diaantje 20-03 Anna 22-03 Miss Daantje 25-03 Smoeltje 27-03 Marieke AFSPRAKEN 10-03 Molly gyn 11-03 Miss Daantje 1e IVF gesprek 13-03 Hanneke VK 13-03 Lola VK echo 13-03 Inez pretecho 17-03 Diana 2e echo 18-03 Inez 20 weken echo 27-03 Natas 20 weken echo / Anna gyn onderzoek naar MK 07-04 Lola vruchtwaterpunctie 07-04 Diana nekplooi BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 Pien 03-09 Sasha 17-09 HannekeR 22-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 19-10 Diana 03-11 Moby
YES, Diana, gefeliciteerd! Natas, heel bijzonder die echo's! Mooie pakjes, de linker had mijn vriendin haar 2 mnd jonge kleine meisje donderdag aan. 2 mnd oud, en maatje 56 pas. Zat net wat info te zoeken over SMEPpen, om aan een vriendin te laten lezen (vrijgezel, heeft de overgang al lang en breed achter de rug), staat er in de uitleg dat in de 1e cyclus na miskraam vaak geen ovulatie is. Kan wel kloppen met mijn grote ei dan.
molly je krijgt gewoon een superei. Vlinder ik heb ook bruin slijm gehad in de beginperiode van de zw. Diaantje een dikke proficiat met je knappe en goede echo, doet goed he Helaas heb ik van 2 meiden minder goed nieuws gehad. Heb niet veel tijd druk, druk
MooiNiet, heb je commentaar bij de foto gezien. Ja, die bordjes vonden wij ook juist geinig. Een ander zou ze misschien weer belachelijk vinden, bewegwijzering nodig in de babykamer Hahaha LMM, tis zeker een hebbeding hè die roze/rode maxi cosi! Kan ook een jochie in hoor, ut kind heeft er toch geen weet van. Molly, ik weet niet hoe ik de bevindingen van de gyn vanmiddag moet interpreteren. Ik hoop maar op het beste voor jou en dat er snel een prachtig mooi ei springt. In ieder geval positief dat er nu serieus naar gekeken wordt. Over geen ovulatie hebben na een miskraam, dat zou natuurlijk kunnen. Al wordt er ook wel eens gezegd dat een vrouw na een miskraam extra vruchtbaar is. Maar ik had de 1ste maand na de MA wel een posi ovutest op een gegeven moment, maar totaal geen vruchtbare afscheiding what so ever. Dat vond ik toen vreemd. Phoe Ritje, ik kan me voorstellen dat jullie hier even rustig van moeten bijkomen. Sterkte! Miesje, wat triest voor je ...... heel veel sterkte. Anna, een eisprong en dus een maand missen zou zeker zonde zijn. Niet onoverkomelijk maar daar zou ik ook van balen hoor. Ik zie aan je banner dat je nog voor je gemiddelde eisprongdag zit. Ik kon ook zo jojo'en voor m'n eisprong met de ovutesten, als ik jou was zou ik gewoon nog doortesten. Kans dat je eisprong er nog aankomt. Aan de prille zwangeren : tijd gaat tergend langzaam, dat weet ik nog goed. Probeer er maar aan te denken dat de meeste zwangerschappen wel goed gaan! Diana, gefeliciteerd! \/
Hee allemaal, Wat een mengelmoes aan berichten weer. Diana gefeliciteerd met je garnaaltje met hartje Ritje tjeetje da's ook wat. Miesje.... zwaar k*t velen hier kennen het gevoel. (helaas) Hier ook een triest bericht van vrienden van ons is een tante overleden. We hadden vrijdagavond nog een bruiloft en toen hebben wen nog staan swingen en de 29e waren ze 25 jaar getrouwd en nu is ze er niet meer. Heel onwerkelijk allemaal.... Ik weet nog niet hoe en wat. Mannetje is nu aan het oppassen bij onze vrienden dus ik hoor het nog wel. Pffffffff
Ik heb het "extra vruchtbaar zijn" na MK destijds met de huisarts besproken. Hij vertelde ook dat het geen uitzondering is als er in die eerste cyclus helemaal geen ei springt. Verder heb ik toen informatie op internet opgezocht: zolang er HcG in je lichaam is zal er geen eispring zijn (dat wisten we al) dus het is een fabeltje dat je door de aanwezigheid van HcG extra vruchtbaar zou zijn. Wat wel kan: er kan een hogere dosis progesteron zijn, dat is het hormoon dat zorgt voor de goede innesteling en dat zou dus voor die extra vruchtbaarheid zorgen....Volgens mij heb je voor een goede innesteling eerst een ei nodig en als dat niet springt zal er ook niets te nestelen zijn.....
Wat een naar bericht, Ellen... Natas, het enige wat ik op dit moment belangrijk vind is dat we nu kijken wat het lijf doet. De rest komt daarna wel weer. Zou gewoon een luikje moeten hebben dat zou een hoop wachttijd in het ziekenhuis schelen
Hè Ellen wat een rot bericht! Ik heb het bij het schrijven van m'n vorige bericht niet gelezen (gelijk gepost) maar uiteraard wens ik je heel veel sterkte! Even een vies vraagje: ik had vanavond na groot WC bezoek een beetje roze met slijm, dacht meteen dat het weer "game over" was maar het was eenmalig....NOD is pas a.s vrijdagochtend dus dit zou ook wel erg vroeg zijn maar het lijkt mij ook weer te laat voor innestelingsbloed, dat is toch (als je het al hebt) zo'n dag of 8-10 na ei? Idd Molly, zo'n luikje en op afstandbestuurbare eieren die met een druk op de knop springen!
Mogge Even voor je opgezocht, ik had het op dat 13 en 14, LMM, maar dat leek nog het meeste op echt menstruatiebloed. Een van de eieren links gaf vannacht een paar flinke steken in mijn lies zeg, auw. Wel raar dat ik nu precies weet wat waar zit.
Volgens mij ben jij de logica uit ons gezelschap. Je verhaal klinkt weer helemaal duidelijk en begrijpelijk!
@Diaantje: Meis, nogmaals heel veel succes. We duimen natuurlijk, maar dit worden wel 2 hele erge spannende weken. Als je het niet meer trekt, mag je bij mij/ons klagen (daar zijn we ook voor)! @Annna; inderdaad, ik word ook heel zenuwachtig als ik op de kalender zie dat mijn lief een hele week moet reizen (precies in de week van mijn eisprong). Nou heb ik al aangegeven (op zijn verzoek) wanneer mijn eisprong ongeveer is, maar dat hij moet reizen, kan af en toe gewoon niet anders.... En natuurlijk zeg je: ach volgende ronde weer.... maar het is inderdaad jammer... wat nou als hij er wel was geweest en we flink hadden geklust? SanRob: Zo is het wel wat moeilijker om "het juiste moment" af te wachten, want die zijn er dus niet zo veel. Aan de andere kant, als je het te lang binnen houdt komt het er vanzelf wel uit, juiste of onjuiste moment.... Heel veel succes toch! @Lola: wat ben je toch een lieverd; zijn ze uit je eigen tuin? @Nino: Oh oh, nesteldrang! Maar probeer toch 1 voor 1 alsjeblieft anders zie je straks door de bomen het bos niet meer. Wel vervelend zo'n stofbende in je huis..... @Diana: Wat heerlijk voor je! Nou ben je toch weer iets meer gerustgesteld toch? Nou ja dat hoop ik voor je! En wat fijn dat je zo'n aardige gyn hebt; moet je ook maar zien te treffen! Ik heb de mijne 1 keer gezien en hij lijkt me aardig. We hebben wel iets gemeenschappelijks, want zijn achternaam is de afkorting/koosnaam van mijn achternaam... heel toevallig..... @LMM: same here, mijn (.)(.) doen niet eens de hele dag pijn Maar hoe we het doen, keihard of in stilte, heel snel of tergend langzaam, we doen het en het gaat ons lukken ook! Echt waar..... @Natas: Die bordjes zijn toch juist handig? Ik weet zeker dat je straks met je hoofd in de 7e hemel loopt en dan heb je die bordjes mooi nodig! Of moet je dochter soms met een broek op haar hoofd rondkruipen? @Ellen: gecondoleerd met jullie verlies. Zo te horen was het vrij onverwachts? Ik zit nog steeds op het wachtbankje..... Nadat de stroom bij ons steeds uitviel en wij erachter kwamen waarom, stort het huis bijna in. Ik ben al een week bezig met duitse onderhoudsmonteurs (haha, niet om te klussen hoor!), voor de garage deur, de boiler, de verwarming etc. Nu is er 1 beneden bezig en ik zit lekker boven. Om 11 uur komt de volgende, voor de garage deur...... Ga zo maar eens kijken hoe het ervoor staat...... Fijne dag als ik jullie niet meer "spreek". Ik ben hier nog wel ff......
@EllenK, gecondoleerd meisje. Sterkte voor jou en je familie. @LastminuteMama, yep, overtijd. Kan het bijna niet geloven. Mijn ventje en ikzelf reizen vrij veel voor het werk en het was eigenlijk al de laatste 2 maanden bijna niet mogelijk om net in die vruchtbare week lekker te klussen. Vrij krap gerekend vorige maand maar het ziet er naar uit dat er een klein lief wondertje hard zijn best doet om een blijvertje te worden. Durf nog niet goed te testen. Mijn schatje is weg tot vrijdag, gaan dan samen testen. Wil zijn gezicht zien.... Jammer dat we in het buitenland wonen... moet dan ook wachten om het mijn lieve mama te vertellen, wil ook haar gezicht zien..Afijn, nu eerst nog spannend afwachten. Ben nu vaste stamgast van het toilen Elke seconde effe checke..