35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Vozzie: wat spannend! En wat knap van je dat je wacht met testen!
    Welk buitenland woon jij?

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Meiden, bedankt maar het is niet mijn tante hoor....
    Het is een tante van vrienden. Haar man had haar om 16.00 uur nog gesproken. Niets aan het handje. toen hij thuis kwam van het werk lag ze dood in de tuin. Men denkt een hartaanval.... maar is nog niet duidelijk.

Hier alles rustig.
    Ik had trouwens bij de 1e zwangerschap ook steken in de lies. Maar ik weet niet of ik die nu weer moet verwachten? Kan iemand mij vertellen die vaker zwanger is geweest hoe dat zit met de kwaaltjes. Is het echt elke keer anders?

Vozzie.... spannend........ echt wel......

3. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Oh oh Ellen, begin je zenuwachtig te worden? Ik ben geen ervaringsdeskundige, maar wat ik lees en onthouden heb, is dat elke zw.schap weer anders is....... nog ff volhouden meid, nog maar 5 daagjes!

4. Niet meer actief

Hey meiden

ik denk dat het hier einde oefening zal zijn morgen aangezien ik buikpijn heb nu heb ik dat al vanaf mn eisprong daar niet van maar voelt als naderende ongie

heb nog geen afscheiding of bloed maar zegt niks natuurlijk mn temp was vanmorgen 37.0
    we wachten het rustig weer af meer kunnen we niet doen namelijk en ik vind het wel even prima zo ook mn lichaam komt nu weer op regel

12 jan 28 dg
    07 feb 28 dg

dus mn cyclus is weer mooi op regel na mijn eerdere miskramen

liefs kaley

5. Vozzie

Vozzie Lid

13 dec 2007
    68
    0
    0
    Hi again, wonen momenteel in Duitsland. Wordt nog spannend met alles hier uit te zoeken. Gelukkig ben ik lid van een paar internationale verenigingen en heb ik wat nederlandse en belgische vriendinnen hier die ook kids hebben dus dat helpt wel...Vind het ook waanzinnig spannend maar iets zegt me dat het ok is. Ben vrij rustig, voel af en toe wat krampjes daar beneden, slaap als een baby. Gisteren 1 klein mini veegje bruinachtig vlekje in mijn slipje en mijn zusje die mega intiutief is mailde al dat ze gedroomd had van een geboortekaart met mijn naam ietwat verbasterd erop geschreven. Ze weet niet eens dat we ervoor gaan... grappig. En 2 weken terug zag ik dus die ooievaar in een veld afijn.....allemaal kleine details waarvan je achteraf kan vertellen dat het voortekens waren nietwaar?

6. Vozzie

Vozzie Lid

13 dec 2007
    68
    0
    0
    @EllenK.... sssssssssssssspannend!

7. Dank je wel :oops: ! Ik heb ze gevonden op een geheim plekje, maar wil ze graag met jullie delen... ;)

@Ellen: Bah, wat een naar verhaal! Als ze pas 25 jaar getrouwd waren, was die tante nog jong... :(
    En wat de kwaaltjes betreft: De eerste keer voelde ik niets (wist ook pas na ruim 9 weken dat ik zwanger was) en dat ging helaas mis. Nu voel ik ook weer niets, maar tot dusverre gaat alles prima! Toen ik zwanger was van Jasmijn had ik alleen last van gespannen borsten en vermoeidheid. Geen vervelende kwaaltjes dus, maar genoeg om me echt zwanger te voelen...

@LMM: Mijn zus had dat ook. Ze dacht dat ze ongi werd (een paar dagen te vroeg...), maar ze bleek dus zwanger. Achteraf gerekend was het voor een innestelingsbloeding toch ook weer te laat. Maar ik word in mei toch echt tante :D ! Ondanks dat we al veel weten, plaatst het wonder van de bevruchting ons toch altijd weer voor raadsels...

@Vozzie: O jee meid, wat spannend! Ik kan me voorstellen dat je elke minuut naar het toilet 'moet'! Ik ga heel hard voor je duimen en pluk maar een klavertje vier extra... ;)

8. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ellen, bij mij waren de kwaaltjes totaal verschillend. Het enige wat het zelfde is deze keer is het moeeeeeee zijn.... *zzz*

Spannend! :D

@Vozzie: Jij houdt het ook spannend. Succes!

@Lola: Wat een lieve klavertjes!

@Diana: YES! Gefeliciteerd met je mooie echo. :whistle:

@Natas1 Wat een beeldige maxi-cosi! Zo lief! :D *zwijmel*

@diaantje1 We blijven voor je duimen! [-o<

Ik ga weer even verder met hibernaten. ;) :) Kan echt de hele dag wel slapen.... :oops:

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Het enige wat bij mij hetzelfde is is het enorme gebrek aan energie, maar verder waren er weinig overeenkomsten tussen m'n eerste zwangerschap en deze en ook die van de MK's begonnen steeds anders. Dus ja, bij mij was het wel steeds anders.

10. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Een wijsgeer heeft ooit gezegd: "Luister naar je lichaam". Gewoon lekker tukkie doen dus en als vlinder weet je toch ook dat dat nodig is? :D

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Vozzie, spannend!

12. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    :)

Ja, ik tuk wat af.... ;) Maar qua hongergevoel luister ik nog maar niet zo goed naar mijn lichaam, dan zou ik helemaal dichtgroeien... :( (heb er desondanks alweer 2 kilo bijzitten ](*,) zuiver van de snoepdrang dus)

13. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    VOZZIE: spannend! vanaf vrijdag in het ROZE! :)

14. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    ELLENK; wat een naar bericht.BBRRR Veel sterkte voor je vrienden en dat jullie ze goed tot steun kunnen zijn.

15. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Hier gaat het verhaal verder en het werkt op mijn gemoed,
    het meisje dat mijn dohcter zonder ze het wist liqiuede speed had gegeven had dat nog met een jonger iemand gedaan erg....

Maar de school onderzoekt alles en we hebben er veel hulp aan en ze zijn rechtvaardig,
    de moeder van het dadertje onkent het en vind het allemaal opgeblazen
    tja ze gebruikt zelf en heeft hierdoor een huiszoeking gehad en men heeft gevonden!
    ze beschuldigd nu mijn dochter!
    Maar de dochter heeft het wit op zwart getekend
    dat Amber mijn dochter dit gegeven was om en slok uit een gewoon drankje ze deden het voor fun!

We hebben een andere school aangesproken om haar korter bij huis te zetten,
    en omdat er bedreigingen komen van dat klikje hun vrienden met slaan en agressie!
    Donderdag mogen we gaan kijken naar de school,
    en kennismaken...
    als ze kan veranderen doen we het,
    liever dat dan pesterijen nog vier maand lang...

ben bezorgd en heb het er moeilijk mee....

liefs Ritje

16. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    sorry dat ik nu wat down ben :cry:

liefs Rita

17. Vozzie

Vozzie Lid

13 dec 2007
    68
    0
    0
    @Ritje, tjongejonge.... dat dit zo snel uit de hand loopt. Wil je dochter ook zelf weg? Zal een kaarsje voor je branden vanavond. Sterkte!

18. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Jeetje Rita, wat vreselijk allemaal. Hoop dat het goed komt met de nieuwe school en dat jullie het dan achter je kunt laten.En het kliekje jullie dochter met rust laat.

19. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Vozzie:spannend hoor, ik duim voor je
    @Ellen:sterkte ermee;erg hoor!
    @Ritje:Jeetje, dat het zo uit de hand kan lopen zeg! ik hoop dat het op de andere school beter gaat. Het is echt niet meer normaal tegenwoordig!
    Kan me voorstellen dat je er down van wordt:het is wel je kind! Sterkte
    @LMM:spannend hoor,ik duim voor je!
    @Mooiniet: en voor jou natuurlijk ook!
    Moby

20. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    dank jullie voor de steun, het is erg,
    mijn dochter wilde ook graag naar een andere school,
    ze voelt zich er ook niet veilig meer....

De anderen krijgen sanctie's en na dit schooljaar moet ze een andere school vinden!

Het is zo makkelijk dat de daders en ouders alles draaien niet meer eerlijk kunnen zijn
    en dan een onschuldige bedreigen....
    ze kwam daar jaren aan huis weet je!
    tot ik voelde dat de drugs er binnen kwam...

Ik zou me ook geruster voelen als ze ergens anders was....
    Je weet maar nooit na dit!

Liefs Ritje

Deel Deze Pagina