35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    @Shiela: ik was ff de stad in... werd gek hier... en kijk eens wat ik allemaal gemist heb! Ik denk dat je een hoop advies hebt gekregen, van onschuldig tot heel ernstig (!) en dat je inderdaad wel de juiste eruit pikt. Laat ons weten wat je hebt gezegd? En oja, je mag niet stralen he? Gewoon lekker sjacherijnig kijken. Anders weten ze het ook meteen...... Succes!

2. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Molly: it's klustime! Heel veel klusplezier :)

@ Ellen: jammer dat je de baan niet hebt gekregen. Op naar de volgende, heel fijn dat je weer 2 leuke vacatures hebt gevonden. Heel veel succes daarmee! :thumup:

@ LMM: nog steeds geen roze slijm meer? Blijf voor je duimen hoor :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup: [-o< :thumup:

Dat geldt natuurlijk ook nog steeds voor Mooiniet en Vozzie

@ Anna: stress kan idd van invloed zijn op je cyclus. Hoop gewoon dat je ei nog moet komen en dat dit donderdag, nadat je moeder goed nieuws heeft gehad, gebeurt [-o< , zodat je dan onbezorgd aan de klus kunt gaan.

@ Ritje: kan je geen aangifte doen? Straatverbod aanvragen? Ik zou er in ieder geval een aantekening van laten maken bij de politie. En alle bedreigingen bewaren als bewijs. Heel veel sterkte ermee! Ook voor je dochter uiteraard!

3. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    @ Ellen: jammer van die baan..... Hoop dat Nijmegen wat wordt!
    Ik heb zelf iets leuks gevonden in Venlo via het CWI notabene, maar die kl*te site doet het niet, dus kan m'n cv niet versturen, nix! Fijn toch weer zo'n overheidsinstelling; daar kunnen we op bouwen....NOT!

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Anna, jouw scenario van regelmatig klussen klinkt mij ook beter in de oren dan ovutesten..... als dat haalbaar is zou ik dat zeker zo doen.
    En inderdaad, de stress kan nu een factor zijn waardoor je eisprong later is.

5. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Ritje: wat een verhaal zeg. Fijn dat je dochter naar een andere school mag. Doodeng dit soort dingen vooral als je eigen kinderen erbij betrokken zijn. Sterkte.

Oeps nou weet ik niet meer wie er vrijdag gaat testen en wacht op haar vriend. Wat ontzettend spannend toch weer. Ik zou niet zo lang kunnen wachten hoor. Heb op 1 x na altijd alleen getest, zowel negatief als positief.

Was gisteren beetje te druk met alles en heb daarom zo beroerd geslapen. Mijn baby was volgens mij net zo onrustig als ik en heeft behoorlijk liggen schoppen en woelen. Nu behoorlijk moe dus vanavond maar vroeg naar bed en zonet veel te duur pakje op Marktplaats gekocht, maar ja wel zo leuk straks van de zomer...... Zomer, die mag eigenlijk wel komen want zowel sneeuw-, regen- als hagelbui gehad vandaag brrrrr.

6. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Hi meiden,

Ik heb er een stevige klus aan gehad om weer bij te lezen... Stelletje kletskousen! ;) Ik vind het heerlijk om al jullie verhalen te lezen. Hoewel het voor mij niet meer opgaat is de spanning zo herkenbaar. En ook voor de dames die in spanning zitten (Diaantje etc.) of verdriet hebben nu (Yuca), heel veel sterkte.

Ontzettend bedankt voor alle lieve berichtjes en PB'tjes. Het doet me goed dat jullie zo met me meeleven. Ik heb een paar dagen vreselijk veel tranen gestort en vervolgens mezelf een slag in de rondte gewerkt om er vooral maar niet aan te denken.

Mijn lief en ik hebben veel gepraat en dat is goed geweest... Nu zijn er voor ons nog maar drie mogelijkheden: adoptie, kinderwens vergeten of eicel-donatie...

We twijfelen er beiden aan of adoptie voor ons een goede optie is. Mij is altijd geleerd, bij twijfel niet inhalen en die optie vervalt min of meer voor ons. Een kinderwens zet je niet zomaar opzij, zover zijn we nog niet... Blijft de eicel-donatie over....

Ik was al vrij snel voor deze optie, maar mijn vriendje moest er toch nog wel een ei over leggen... Maar hij is er nu ook uit, dit lijkt het te worden. Komende periode gaan we alles zo goed mogelijk uitzoeken. Eind maart worden we weer bij de gyn terug verwacht en dan zullen we het hem eens voorleggen...

Het geeft me in zekere zin rust dat we nu in ieder geval besloten hebben waar we voor willen gaan... Ik blijf dus gewoon bij jullie horen, als het mag... We willen nog steeds zwanger worden, het gaat alleen wat meer voeten in aarde hebben...

Liefs, Benthe

7. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    OH LASTMINUTEMAMSIE!!! HOU JIJ HET NOG UIT? IKKE NIET!!! HOE MOET DAT NOU TOT ZATERDAG????

en aan alle anderen: lief dat jullie zo aan ons (en ook Ellen natuurlijk) denken en zo voor ons hopen dat het wat wordt deze maand!

8. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    @Molly: Don't you just love smiling faces.........?

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Benthe meis, wat jullie uiteindelijk ook gaan doen..... we willen je hier niet kwijt dus tuurlijk ben je hier welkom! ;)
    Je slaat je er dapper doorheen, petje af.

10. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Het zal wel even heel moeilijk zijn, maar misschien moet je dochter echt volledig even van de aardbodem weg? Zo 2 weekjes of als je zelf kunt polsen, totdat het ergste is overgewaaid?
    Want niet op reageren is natuurlijk het allerbeste maar ook het allermoeilijkst.
    Tis maar een idee...
    Het lijkt me allemaal zo vreselijk, dit!

11. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Dat is Vozzie...........

Wat je zegt nin0! Ik kon in november niet wachten op de winter; lekker sneeuw, fris weer enzo, maar ik ben er ook al weer aardig klaar mee. Zomer moet het worden (en snel een beetje....)

12. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Benthe, je bent natuurlijk van harte welkom (nee dat klopt niet) je mag natuurlijk van harte blijven. Wat fijn dat jullie voor de eicel-donatie hebben gekozen! En eind maart alweer een afspraak. Hoewel dat voor jou waarschijnlijk nog een jaar duurt....
    En wij steunen je hoor, want ik ga niet eerder weg hier dan dat iedereen zwanger is. Met of zonder voeten in de aarde (zou dat helpen? Zeker weer zo'n grootmoeders ding) ;)

13. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Ja hoor Mooiniet, het duurt nog "maar" tot vrijdagmorgen, als de klok nog steeds regelmatig is....

Benthe: wat moedig om hier weer te komen lezen....Volg je gevoel m.b.t. adoptie. xxx

14. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Nou moe? Ik dacht dat wij samen op 7 maart NOD stonden.... Nu zie ik dat jij nog maar 2 dagen hebt en ik 4 tot testen. Test jij donderdag al?

15. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Benthe,
    Wat leuk dat je er weer bent en wat fijn dat jullie op gelijke hoogte zitten vwb 'eiceladoptie'.
    Ik vind het ook heel moedig van je!
    Dus zeg maar wanneer we kunnen duimen!

Mooiniet, als de klusperiode over is dan kakt het bij ons soms ook al snel weer in :( moe, druk, verkouden, chago... Terwijl we het juist wel een leuke activiteit vinden. :) :) O:) Het lijkt soms echt alsof je in het ritme moet blijven. Net als gezond eten, als ik dat eenmaal niet doe, dan blijf ik snoepen. (zoals nu,ik een halve zak marshmellows naar binnen werk.

Molly top zeg, dat is alweer een eerste goede stap!

Nino, het lijkt me 'heerlijk' een nacht wakker liggen van het geschop in m'n buik :)

16. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
  17. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ben er nog even hoor, vent zit een film te kijken. Ik vertel hem niet dat de ov test positief is. Dan krijgt hij alleen maar een moeten-gevoel, en dan mislukt het straks. Ik zelf heb al een moeten-gevoel, maar bij mij kan er niets instorten ;)
    Ik ga em eerst wel verwennen met een massagebeurtje ofzo, hij is vandaag 2x onderuit gegaan met zijn scooter (eerst tramrails voor zijn werk en op weg naar huis de hagel en windstoten). Gelukkig alleen 1 arm wat beurs en wat krassen op de scooter en vooral op vent zijn ego.
    LMM Praxis was zaterdag en vannacht open dus we hebben al een ehhh, voorraad, en ik zorg dat 'ie straks weer open is ;)
    Nu heb ik natuurlijk wel een volgend iets om me druk over te maken, en dat is "springt er een ei of niet". Iets anders is dat ik me afvraag of ze niet toch allebei springen, zit ik straks met dubbel jong ;)

Benthe, gekke vraag misschien, maar heb je een donor op 't oog is er een groepje donoren beschikbaar, zoals bv bij de bloedbank? Ik weet dat een vriendin van mij jaren geleden eitjes heeft gedoneerd, maar helaas is het bij de andere partij niet op een zwangerschap uitgelopen.

Mooiniet, irritant he, dat wachten?

18. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant

Mooiniet en LMM, deze is voor jullie!

19. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Nee, mijn NOD is echt de 7e, die banner klopt niet helemaal....Ik ga echt niet eerder testen!

20. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Kun je de tv hier ook op dat scherm zetten, Moby? ;)

Deel Deze Pagina