35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jippeltje, Jul 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
  2. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Moet ik nodig zeggen.................

3. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant

Hier dan nog een keer voor jou Molly!

4. LastminuteMama

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    :) :) Dat lijkt mij echt geweldig Molly...wel in één keer klaar!

5. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Molly: dan ben je mooi meteen klaar!

6. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Hihihi, hoe krijg je mij horendol, LMM?
    Misschien ga ik wel slapen, de film duurt NOG 1 1/2 uur...

7. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Molly: doe nou niet,gewoon met een massage beginnen!
    Ik ga nog effe bankzaken doen en wens iedereen een fijne,wilde,romantische,klussige nacht toe!
    ciao,moby

8. LastminuteMama

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    ....en de kabel of digitenne saborteren is geen optie?

9. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Neh, ik heb geduld vandaag ;)

10. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
    Oh, gelukkig. Dat lucht op!

11. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

Nov 29, 2007
    446
    0
    0
  12. LastminuteMama

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    :):):) Maar ik test pas een paar dagen na NOD. mocht dat nodig zijn!

13. LastminuteMama

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    Molly...als je vast aan een meerling wilt wennen: vanavond op Net 5:
    00:15

01:15
    NET 5 Doc: De Walton-meerling: Zes meisjes van 18
    Documentaire. 's Werelds eerste gezond ter wereld gekomen zesling wordt achttien jaar. De meiden laten zien hoe het is om in de spotlight op te groeien. Ook hun ouders, de Liverpoolse Janet en Graham Walton, vertellen over hun dochters en hoe het is om van kinderloos gezin ineens naar een huishouden van acht gezinsleden te gaan. De meiden wonen nog steeds thuis, maar wat als ze eenmaal zijn uitgevlogen? Daarnaast praten ze over de door hen genomen beslissing om destijds met de geboorte in de publiciteit te treden.

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

6-ling pffffff

Meiden kom alleen ff bijlezen anders lig ik morgen zo achter ;)
    Moet nu naar de buren want we moeten om 12 uur een Sara in de tuin zetten bij een andere buurvrouw.
    Jongejonge.... maar goed dat ik morgen vrij heb... zal wel laat worden want je moet ook altijd nog wat drinken etc etc....

tot morgen

15. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    benthe, een moedige beslissing meid. Samen komen we er wel he ;)

Adoptie zijn we ook mee bezig geweest en onderwege afgehaakt. Kan je er een heel verhaal van vertellen hoe het bij ons in belgië allemaal verliep.

Fijn je positief te zien hier.

16. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    Goedemorgen lieve meiden,

Dank je voor jullie adviesen voor as weekend. Ik denk dat ik ga vertellen dat wij heel graag een kindje willen en het zo niet lukt en dat ik naar de huisarts ben geweest en voordat die maar wil praten met mij ik moet stoppen met roken. :) Een combi van wat iedereen me geadviseerd heeft. :)

@Benthe - ik vind jullie echt super dapper in een hele moeilijke tijd. En ik denk dat alle meiden hier enorme veel respect voor jullie hebben. En of je hier "mag" blijven mee praten. Ik voel me vereerd dat jij dit bijzondere met ons wil delen. Het is niet niks. Ik ga echt duimen ect ect voor jullie dat de ei donatie voor jullie "de" oplossing is! Maar dat gaat vast lukken want volgens mij zijn jullie enorme positieve mensen!

17. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Mogge,
    Ik heb liggen kijken, ja. Had eerder tv kunnen gaan kijken, de deur van de Praxis werd voor mijn neus dichtgeslagen, had misschien toch naar de Gamma toegemoeten. We zijn in ieder geval niet on speaking terms. Gaat vast wel weer over.
    Temp nog laag, ov test negatief. Denk dat het vals alarm was of het oude ei of ik weet niet wat.

De middenweg die je gaat vertellen lijkt me inderdaad de beste, Shiela.

18. Niet meer actief

goedemorgen meiden

vandaag mijn NOD voel weinig denk alleen dat ik mijn urine maar aan het eind van de week laat checken want na het plassen krijg ik beetje buikpijn dus zul je net zien heb ik weer een blaasontsteking hoor

heb nog niks kunnen ontdekken geen bruine afscheiding van een naderende ongie dus afwachten hier erg spannend ook
    well rommelende darmen

su6 iedereen

liefs kaley

19. Hallo dames, jullie hebben in rap tempo 7 pagina's volgekletst :D ! Eens kijken of ik het nog kan bijhouden...

@Ritje: Ik hoop dat rust bij jullie snel wederkeert...

@Shiela: Ben je er al uit over welke 'leugen' je gaat gebruiken... ;)
    Ik ga vrijdagavond ook eten met een aantal vriendinnen. Twee ervan weten het nog niet, maar dat ga ik ze vrijdag natuurlijk meteen vertellen!

@Ellen: Jammer van je baan! Ik probeer zelf al twee dagen te bellen met het bedrijf waar ik ruim twee weken geleden een gesprek had, maar degene waarmee ik het gesprek had, is telkens niet bereikbaar. Van een accountantskantoor zou je toch wat meer accutaresse verwachten, nietwaar...?
    Succes met je nieuwe sollicitaties!

@Joycie: Helaas meid, ik heb zelf nog nóóit last gehad van bloedingen op welk gebied dan ook (behalve natuurlijk de menstruatie zelf...), dus ik kan je niet helpen...

@Benthe: Ik hoop zó dat jullie - al is het na wat omwegen - straks een kindje in jullie armen mogen houden. Je klinkt in elk geval best positief!

Veel succes én geduld gewenst voor alle bankzitters en slipstaarders... :D

20. Ik moet jullie nog een verhaal vertellen...

Zondagochtend krijgt mijn moeder een telefoontje van haar beste vriendin. Vroeg die ochtend had haar overbuurvrouw in paniek gebeld met de vraag of haar man meteen kon komen, want er lag een lijk op de oprit! In eerste instantie dacht mijn moeders vriendin dat er een grapje werd gemaakt, maar de overbuurvrouw klonk toch wel behoorlijk paniekerig! Haar man ging dus naar de overkant en jawel hoor... er lag een dode bejaarde vrouw op de oprit. Nog voor de politie arriveerde was het halve dorp uitgelopen, maar niemand (her)kende de dode vrouw. Haar gezicht zat onder het bloed en ze was héél mager.
    Naderhand bleek het om een (toch bekende) demente bejaarde vrouw te gaan, die 's nachts erop uit was gegaan in haar pyama. Wat de doodsoorzaak is geweest, weet ik niet. Maar het zou goed kunnen dat die vrouw onderkoeld is geraakt. Ik vind dit toch wel erg triest :cry: !

Share This Page